Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Em presento!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Em presento!
Doncs per extrany que sembli el meu nom es Joan (i soc molt original al escollir nicks) xD
Tinc 15 anys i vaig començar a veure bleach quan el van començar a fer al 3xl , es una de les meves series preferides juntament amb one piece , fairy tail y naruto shippuden (Encara que aquest ultim ja s'estan passant amb el relleno ¬¬...)
Pues no se que més dir mmm , potser que el meu personatge preferit sigui el hitsugaya , encara que m'agraden tots i en els moment on puc pensar més (La duxa xD) m'he inventat mil vegades com serien les habilitats de la meva zanpakuto De nivell capita xD
Espero poguer pasar-ho molt bé aqui i compartir moltes coses amb tots vosaltres!
Tinc 15 anys i vaig començar a veure bleach quan el van començar a fer al 3xl , es una de les meves series preferides juntament amb one piece , fairy tail y naruto shippuden (Encara que aquest ultim ja s'estan passant amb el relleno ¬¬...)
Pues no se que més dir mmm , potser que el meu personatge preferit sigui el hitsugaya , encara que m'agraden tots i en els moment on puc pensar més (La duxa xD) m'he inventat mil vegades com serien les habilitats de la meva zanpakuto De nivell capita xD
Espero poguer pasar-ho molt bé aqui i compartir moltes coses amb tots vosaltres!
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Re: Em presento!
Benvingut Joan!!
Espero que t'ho passis molt bé tot el temps que estiguis al fòrum compartint opinions i bons moments amb tots nosaltres! Més o menys mires els mateixos animes que tots nosaltres!
Si t'agrada l'univers de Bleach i vols ser un capità, prova de jugar a rol amb nosaltres! T'ho passaràs bastant bé! I ja saps, si necessites res o tens cap pregunta, demana'm el que vulguis!!
Ens llegim!!
Espero que t'ho passis molt bé tot el temps que estiguis al fòrum compartint opinions i bons moments amb tots nosaltres! Més o menys mires els mateixos animes que tots nosaltres!
Si t'agrada l'univers de Bleach i vols ser un capità, prova de jugar a rol amb nosaltres! T'ho passaràs bastant bé! I ja saps, si necessites res o tens cap pregunta, demana'm el que vulguis!!
Ens llegim!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Arigato!
ja m'estic llegint les normes del joc de rol , he estat en molts altres foros y soc moderador d'un bastant gran , però mai he jugat a un joc de rol i estic una mica pedut xD
ja m'estic llegint les normes del joc de rol , he estat en molts altres foros y soc moderador d'un bastant gran , però mai he jugat a un joc de rol i estic una mica pedut xD
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Doncs no passis pena!
Estem aquí sobretot per passar-nos-ho bé!! Les normes del rol són bàsiques de conducta, si ja has estat a altres fòrums no tindràs cap problema!! I per jugar a rol, només et faran falta el teclat i la imaginació!
Però bé, que si necessites res o no entens qualque cosa, no passis ànsia que nosaltres t'ajudarem!!
Benvingut, Joan!
Estem aquí sobretot per passar-nos-ho bé!! Les normes del rol són bàsiques de conducta, si ja has estat a altres fòrums no tindràs cap problema!! I per jugar a rol, només et faran falta el teclat i la imaginació!
Però bé, que si necessites res o no entens qualque cosa, no passis ànsia que nosaltres t'ajudarem!!
Benvingut, Joan!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvingut Joan! Estic molt contenta que hagi més capitans, així el rol es farà més divertit.
Sayumi- Fullbringer
- Nombre de missatges : 101
Reiatsu : 136
Edat : 30
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato