Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola em presento
+4
Joan
Tsunade
Victor Kudo
maxaitor
8 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Hola em presento
Hola,em presento em dic Ivan,m'he vist tots els capitols de bleach,i ara mateix segueixo el manga.
Encantat de estar al forum ^^
Encantat de estar al forum ^^
maxaitor- Jigokucho
- Nombre de missatges : 15
Reiatsu : 17
Re: Hola em presento
Benvingut al forum, espero que t'adaptis bé aqui i si tens algún dubte consulta-lo aqui volguis
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Benvingut Ivan!
Soc la Tsunade, tinent de la primera divisió.
A mi em toca la feina desagradable de mostrar-te les normes i tot aquest rollo avorrit... a la meva signatura trobaras enllaços a les normes del forum, sobre les mides de les signatures i sobre com iniciar-te al rol de Bleach que tenim en aquest forum (si t'hi esforces podràs arribar a ser un gran tinent com jo!)
Les normes són de sentit comú, però no està malament mirar-les un poc. Benvingut
Soc la Tsunade, tinent de la primera divisió.
A mi em toca la feina desagradable de mostrar-te les normes i tot aquest rollo avorrit... a la meva signatura trobaras enllaços a les normes del forum, sobre les mides de les signatures i sobre com iniciar-te al rol de Bleach que tenim en aquest forum (si t'hi esforces podràs arribar a ser un gran tinent com jo!)
Les normes són de sentit comú, però no està malament mirar-les un poc. Benvingut
Benvingut^^!
Espero que t'ho pasis molt bé per aqui , i no fa falte dir-te com entrar al xat perque ja he vist que saps xD
Espero que t'ho pasis molt bé per aqui , i no fa falte dir-te com entrar al xat perque ja he vist que saps xD
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Bones Maxaitor! ^^
Benvingut al fòrum!
Estic molt contenta que t'agradi tant Bleach (com a tots nosaltres) i que hagis decidit enregistrar-te a aquest humil fòrum per comentar-ho amb tots nosaltres! Per on vas de Bleach? Vas a ritme japonès??
Estic segura que t'ho passaràs molt bé a aquest fòrum comentat coses sobre Bleach i que faràs moooooolts bons amics! Al principi això dels fòrums és un poc embullós, així que si necessites res, estic aquí per ajudar-te!!
Ens llegim!
Benvingut al fòrum!
Estic molt contenta que t'agradi tant Bleach (com a tots nosaltres) i que hagis decidit enregistrar-te a aquest humil fòrum per comentar-ho amb tots nosaltres! Per on vas de Bleach? Vas a ritme japonès??
Estic segura que t'ho passaràs molt bé a aquest fòrum comentat coses sobre Bleach i que faràs moooooolts bons amics! Al principi això dels fòrums és un poc embullós, així que si necessites res, estic aquí per ajudar-te!!
Ens llegim!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvingut ^^ espero que tu passis molt bé i suposo que ja ens beurem pel xat
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Si,ja m'he llegit el manga a ritme japonés i l'anime també.Hanako escrigué:Bones Maxaitor! ^^
Benvingut al fòrum!
Ens llegim!
maxaitor- Jigokucho
Benvingut al fòrum Ivan, espero que t'ho passis bé i ja ens veurem al xat!
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Les normes del fòrum també serveixen pel Xat.
Si us plau, llegeix-te-les i no tornis a faltar al respecte a l'autoritat dels administradors o dels moderadors ni a qüestionar-ne les seves decisions.
Estàs bannejat del xat durant tres dies.
Si us plau, llegeix-te-les i no tornis a faltar al respecte a l'autoritat dels administradors o dels moderadors ni a qüestionar-ne les seves decisions.
Estàs bannejat del xat durant tres dies.
Clar,ara es culpa meva,jo no he insultat a ningú,i crec que encara que siguis administradora també tindres que rebre un avis o un cástig o la posare jo posant la teva ip a la deep web,que jo no he insultat a ningú nomes he exposat la meva opinió.
maxaitor- Jigokucho
En comptes de queixar-te i amenaçar, disculpat i no ho tornis a fer vv'maxaitor escrigué:Clar,ara es culpa meva,jo no he insultat a ningú,i crec que encara que siguis administradora també tindres que rebre un avis o un cástig o la posare jo posant la teva ip a la deep web.
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Si ja m'he disculpat i a sobre m'insulta greument ella,que les regles son per tots també pels administradors.
maxaitor- Jigokucho
No m'has dit què fas comptes fer. Ja t'adelant que nosaltres aquí gent problemàtica no la volem, així que si t'hi vols quedar, ja saps què et toca.
Jo vull quedarme pero no vull que se'm insulti quan no he insultat a ningú.
maxaitor- Jigokucho
Saps que això que dius no és veritat.
Si realment vols seguir per aquí, para de justificar-te i comença a fer el que has de fer.
Si realment vols seguir per aquí, para de justificar-te i comença a fer el que has de fer.
No,mira el xat i mira si la tsunade m'ha insultat o no.
maxaitor- Jigokucho
Minato escrigué:Saps que això que dius no és veritat.
Pero si ja he demanat perdo i m'heu banejat.
maxaitor- Jigokucho
A veure...
Tot això ha vingut perquè t'he dit que no podies tenir una Zanpakuto com la que tenia n'Eloi abans. Te m'has posat fet una fera, m'has faltat al respecte amb paraules molt lletges i ens has vacil·lat de mala manera quan nosaltres t'havíem acollit amb els braços oberts i no t'havíem dir res fora de to.
Realment, això de la Zanpakuto era una tonteria, no sé per quins motius m'has hagut de tractar tan malament per una xorrada així i tampoc crec que el teu enfado del moment justifiqui tot el que m'has dit, que trobo que estava fora de lloc per ser això només un joc de rol. També li has dit a n'Ashtal que el mataries, i ho trobo una falta de respecte increïble i injustificable, més encara quan es notava que no anaves de broma i és una persona que sempre tracta bé els altres i amb respecte. No crec que fossin paraules per adreçar-te a ell quan ni tan sols el coneixes.
Aquesta és la meva visió. Després ha vingut la Tsunade, amb les seves formes que trobo que són horribles, però has de reconèixer que tu abans ja t'havies passat amb tots els que estàvem al xat i ens havies insultat. Als capitans ens has dit que ens mataries, a l'Ashtal li has dit personalment i a mi m'has dit de tot per una xorrada d'una Zanpakuto.
Ho trobo fora de lloc. No pretenc justificar la Tsunade perquè realment s'ha passat, però crec, sincerament, que si t'ha tractat així és perquè tu abans havies fet alguna cosa que ha provocat la seva reacció. També trobo fora de lloc que l'hagis amenaçat, la veritat, però ho comprenc, encara que ho trobo també desmesurat perquè ella és moderadora i t'ha fet fora perquè amb la teva conducta estaves creant un mal rollo innecessari al xat per una xorrada d'una zanpakuto.
Espero que tot això es solucioni aviat i, com ha dit en Minato, a aquest fòrum no volem conflictes ni mals rollos. Aquí estem per passar-ho bé i divertir-nos.
Tot això ha vingut perquè t'he dit que no podies tenir una Zanpakuto com la que tenia n'Eloi abans. Te m'has posat fet una fera, m'has faltat al respecte amb paraules molt lletges i ens has vacil·lat de mala manera quan nosaltres t'havíem acollit amb els braços oberts i no t'havíem dir res fora de to.
Realment, això de la Zanpakuto era una tonteria, no sé per quins motius m'has hagut de tractar tan malament per una xorrada així i tampoc crec que el teu enfado del moment justifiqui tot el que m'has dit, que trobo que estava fora de lloc per ser això només un joc de rol. També li has dit a n'Ashtal que el mataries, i ho trobo una falta de respecte increïble i injustificable, més encara quan es notava que no anaves de broma i és una persona que sempre tracta bé els altres i amb respecte. No crec que fossin paraules per adreçar-te a ell quan ni tan sols el coneixes.
Aquesta és la meva visió. Després ha vingut la Tsunade, amb les seves formes que trobo que són horribles, però has de reconèixer que tu abans ja t'havies passat amb tots els que estàvem al xat i ens havies insultat. Als capitans ens has dit que ens mataries, a l'Ashtal li has dit personalment i a mi m'has dit de tot per una xorrada d'una Zanpakuto.
Ho trobo fora de lloc. No pretenc justificar la Tsunade perquè realment s'ha passat, però crec, sincerament, que si t'ha tractat així és perquè tu abans havies fet alguna cosa que ha provocat la seva reacció. També trobo fora de lloc que l'hagis amenaçat, la veritat, però ho comprenc, encara que ho trobo també desmesurat perquè ella és moderadora i t'ha fet fora perquè amb la teva conducta estaves creant un mal rollo innecessari al xat per una xorrada d'una zanpakuto.
Espero que tot això es solucioni aviat i, com ha dit en Minato, a aquest fòrum no volem conflictes ni mals rollos. Aquí estem per passar-ho bé i divertir-nos.
Hanako- Administrador
Lo de l'ashtal pero lo del tinent dins del rol que no té res a veure...
maxaitor- Jigokucho
En tot cas, estava molt fora de lloc amenaçar de mort a una persona a la qual ni tan sols coneixes i menys encara una persona com n'Ashtal que té no crea mai cap problema i és un usuari exemplar.
Segueixo mantenint el post de dalt i, com t'ha dit en Minato, no cerco que et justifiquis.
Segueixo mantenint el post de dalt i, com t'ha dit en Minato, no cerco que et justifiquis.
Hanako- Administrador
Era la mort al rol,no ho pilles? ._.
A més ella ja sabia que era conya.
A més ella ja sabia que era conya.
maxaitor- Jigokucho