Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Per què són tretze divisions EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Per què són tretze divisions EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Per què són tretze divisions EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Per què són tretze divisions EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Per què són tretze divisions EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Per què són tretze divisions EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Per què són tretze divisions EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Per què són tretze divisions EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Per què són tretze divisions EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Per què són tretze divisions

3 participantes

Ir abajo

Per què són tretze divisions Empty Per què són tretze divisions

Missatge  Kami Ds 9 Mar 2013 - 23:21

Good news everyone!

No, la veritat és que no és una gran teoría, però al saber que no hi ha cap al respecte, doncs ala, ahí va la meva. Resulta que m'avorria, i més per casualitat que per altra cosa un servidor acava llegint les coses més estranyes que us podeu imaginar. No, no estic parlant de llibres nazis prohibits per culpa dels quals rebré amenaçes de mort i hauré d'editar tots els missatges que tinc fins ara (per fert, 666 missatges eh, casualidá al poder). Pues que quan m'he donat compte estava llegint el evangeli de Valentino.

*Pausa per a que la gent pugui dir "lol" entre la lectura*

Doncs sí, un tal Valentino es va dedicar a escriure la vida del nostre jueu crucifixat preferit. Però la Església, que són uns chungos, no la van considerar oficial i va pasar a la categoría de evangelis apòcrifs (els autors i les editorials són problemes molt més antics dels que us penseu).

Després d'aquest rollo molaria que la part que us vull ensenyar també sortis en els evangelis canònics i hauria quedat com un retrasat, però paso de comprovar-ho. La qüestió és obrir un pàgina al atzar i trobar-se amb això:

Valentino escrigué:XLVI 1. Y María siguió hablando a Jesús.

2. Y le dijo: Señor, ¿cómo son las tinieblas exteriores?

3. ¿Y cuántos son los lugares de tormento que contienen?

4. Y Jesús contestó: Las tinieblas exteriores son un gran dragón.

5. Y su cola está dentro de su garganta, y está fuera del mundo, y lo rodea.

6. Y contiene gran número de lugares de tortura, que están comprendidos en doce divisiones, consagradas a terribles suplicios.

7. Y cada una de esas divisiones es un archón, y las figuras de estos archones son distintas, y se transforman adoptando diversas figuras.

8. Y el primer archón preside la primera división y tiene forma de cocodrilo.

9. Y su cola entra en su garganta, y de su boca salen el hielo, la peste, el frío de la fiebre y toda clase de enfermedades.

10. Y el verdadero nombre que tiene en el lugar que habita es Enchtonin.

11. Y el archón de la segunda división tiene forma de perro y se llama en el sitio que habita Xhurakhar.

12. Y el archón de la tercera división tiene forma de gato y se llama en el sitio que habita Arkharôth.

13. Y el archón de la cuarta división tiene aspecto de serpiente y se llama en donde reside Akrôkar.

14. Y el archón de la quinta división tiene forma de un ternero negro y se llama Markhour.

15. Y el de la sexta división se llama Lamkhamôr.

16. Y el archón de la séptima división tiene figura de oso, y se llama Lokhar.

17. Y el de la octava división tiene forma de murciélago y se llama Lavaokh.

18. Y el archón de la novena división tiene figura de basilisco y se denomina Arkheôkh.

19. Y en la décima división hay gran número de dragones, que tiene cada uno siete cabezas, y su jefe se llama Xarnarôkh.

20. Y en la oncena división hay también muchos dragones, que tienen cada uno siete cabezas de gato, y su jefe es un archón que se llama Rokhar.

21. Y en la duodécima división hay muchos más archones que en las otras, y cada uno tiene siete cabezas de perro. Y su jefe se llama Khrêmaôr.

22. Y éstos son los archones de las doce divisiones que hay en el gran dragón, que constituye las tinieblas exteriores.

23. Y cada uno cambia de nombre y de figura de hora en hora.

24. Ycada división tiene una puerta, que se abre hacia arriba, y el dragón de las doce tinieblas exteriores, que se compone de doce divisiones, se convierte en rey de cada una cada vez que se abre hacia arriba.

25. Y un ángel de las regiones superiores vigila sobre la puerta de cada unade estas doce divisiones.

26. Y ha sido colocado allí por el eón el primer hombre, el guardián de la luz, para que el dragón y todos los archones permanezcan en los lugares que les han sido asignados.


Vale, sí, parla de 12, però també podria ser que la primera de la ss fos una mica per "dirigir" la resta. Perquè tampoc he vist mai a ningú de la primera fent res més que no sigui manar als altres (igual ni van al món real). M'ha semblat curiós de per sí, però el fet que cada una hi hagués un "capità", doncs més.

I abans de que em crucifixeu a mí per penjar anades d'olla vull deixar clar que no és que jo cregui que la cosa surti d'aquí, però m'ha semblat interessant curiós comentar-ho.


Igual és que tant de vici a Tomb Raider i Uncharted em fan flipar una mica.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Per què són tretze divisions Empty Re: Per què són tretze divisions

Missatge  Hanako Dg 10 Mar 2013 - 13:50

Hòstia Kami, això és molt interessant!!!! No sabia que t'anés aquest rollito bíblic no reconegut... Sorpresa!

En tot cas, no sé fins a quin punt Tite Kubo s'hagi pogut inspirar en això per crear les Tretze Divisions. De fet, he pensat que si s'hagués hagut d'inspirar en alguna cosa, probablement ho hauria fet en la cultura japonesa, no? Així que he cercat "el 13 en la cultura japonesa" i tot el que em surt és que el número està gafat.

Pels japonesos tant el 4 (pronunciat shi, igual que mort) com el nou (pronunciat ku, igual que desgràcia) són els números de la mala sort i, si els sumes et dóna 13, és a dir, que per a ells també és un número xungo (i per això als hospitals no tenen habitació 4, ni 13 ni aquestes coses...) Però per mi que allà, la superstició està molt més arrelada pel que fa el nº4 i potser això del 13 no és més que una importació occidental.

Així que he cercat perquè el número 13 és el de la mala sort i, vés per on, també està ple de referències bíbliques i al nº4:

¿Por qué se cree que el número 13 da mala suerte? La teoría más extendida tiene su origen en el cristianismo, en la famosa Última Cena de Jesucristo: en aquella ocasión estuvieron presentes un total de 13 comensales, siendo el último de ellos el mismísimo Judas. El problema es que existe constancia de la superstición con anterioridad, por lo que esta explicación queda en entredicho.

Expertos en numerología defienden que el verdadero número de la mala suerte es el 4, maleficio que podría haber derivado en el 13 por ser la cifra anterior resultado de la suma de 1+3.



Bé, en tot cas, sempre he pensat que si són 13 divisions deu ser perquè:

1. Cada Divisió té un paper molt important per a la guerra. Cadascuna s'especialitza en alguna tasca diferenciada de les altres. Com a mínim així hauria de ser, perquè sinó, no veig quina diferència hi ha entre estar a la 3 o a la 5, la 7, la 8... Clar, no sé jo si en Tite ha pensat tant, però aquesta seria la explicació ideal.

2. Crec que són 13 divisions perquè Gotei Jusan tai sona molt millor que Gotei Juni tai o Gotei Juichi tai... Potser és simplement que Gotei Jusan tai sona de puta mare i per això en va fer 13 xDDD Potser els primers assassins eren 13 i simplement per això es va quedar aquest número...

3. D'altra banda, Tite Kubo des del primer capítol va cercar fer Divisions. Si heu llegit el capítol pilot (traduït per Seireitei no Fansub, és clar Cabell) veureu que en Tite va ficar com a primera opció a la Rukia a la Tercera Divisió. Després de veure Bakuman, penso que l'editor li digué al Tite "fes-ne més i que tinguin Capitans i Tinents molons, totes menys la Tretzena, que és la Divisió de la Rukia, així quan el teu manga decaigui la fas tinent..."


Molt interessant, hippie! Kami
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Per què són tretze divisions Empty Re: Per què són tretze divisions

Missatge  Ifrit Dg 10 Mar 2013 - 17:07

Jo he pensat una mica el mateix, tal volta una mica mes pràctic. El tipo degue començar a fer capitans a cascoporro (incloent vizards i altres) i un cop ja pensat tots va començar assignar funcions, fins que se li van acabar XD

Jo havia pensat tal volta en un tridecàgon com a orige de tot això... però el seireitei es circular T.T

Si bé la teoria del nostre hippie canònic es força interessant, opine una mica com la Hanako, Tite a l'hora de crear tot allò relacionat amb els shinigamis fa servir mes mitologia japonesa, no?

De totes formes, no deixa de ser curiós. No has pensat en presentarte per a nou papa, Kami?
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Per què són tretze divisions Empty Re: Per què són tretze divisions

Missatge  Hanako Dg 10 Mar 2013 - 23:01

Perdoneu-me l'heretgia:

Spoiler:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Per què són tretze divisions Empty Re: Per què són tretze divisions

Missatge  Kami Dc 13 Mar 2013 - 19:52

Malparits xD

Bé, l'univers és testimoni que he intentat fer algo més o menys seriós en la meva vida, però està clar que algo pasa per evitar-ho.

Hanako, primer dius que el 13 ve de 4 + 9, i després que el 4 ve del 1+3 del tretze. Very Happy

I no, no em va el rollito bíblic, no em vull presentar a papa (no em deixarien entrar, sóc muggle) i no, no es repartiràn porros. (I encara tindria un quants "no" més en relació a la imatge)

PD: Es veu que han començat les votacions a Papa i m'he oblidat de fer apostes Sorpresa! Buscava una pàgina que ho fes en castellà, pero no l'havia trobada i res. Suposo que ja és tard... Aprofito per proposar formalment un fil d'apostes al fòrum ( Rolling Eyes )
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Per què són tretze divisions Empty Re: Per què són tretze divisions

Missatge  Hanako Dc 13 Mar 2013 - 22:10

Kami escrigué:
PD: Es veu que han començat les votacions a Papa i m'he oblidat de fer apostes Sorpresa! Buscava una pàgina que ho fes en castellà, pero no l'havia trobada i res. Suposo que ja és tard... Aprofito per proposar formalment un fil d'apostes al fòrum ( Rolling Eyes )


Arribes tard, per variar. Com que no estàs atent i la hierba de los medianos ha enturbiado tu mente, ja hi ha nova Santità. Per culpa teva ja no podem anar al Vaticà a fer trobades frikis amb cosplay de Capitans i no podrem extendre el nostre poder mentre fem un banquet a la Capella Sixtina ¬¬
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Per què són tretze divisions Empty Re: Per què són tretze divisions

Missatge  Kami Dc 13 Mar 2013 - 22:58

Hanako escrigué:
Kami escrigué:
PD: Es veu que han començat les votacions a Papa i m'he oblidat de fer apostes Sorpresa! Buscava una pàgina que ho fes en castellà, pero no l'havia trobada i res. Suposo que ja és tard... Aprofito per proposar formalment un fil d'apostes al fòrum ( Rolling Eyes )


Arribes tard, per variar. Com que no estàs atent i la hierba de los medianos ha enturbiado tu mente, ja hi ha nova Santità. Per culpa teva ja no podem anar al Vaticà a fer trobades frikis amb cosplay de Capitans i no podrem extendre el nostre poder mentre fem un banquet a la Capella Sixtina ¬¬

Com que no? Esteu tots convidats al banquet i orgia posterior que el Papa organitza als cardenals quan guanya, és un antiga costum. Pero ha de ser demà mateix eh, correu a l'aeroport (si es que en teniu a ses illes Rolling Eyes).

Ah, si, per si de cas, no digueu que sou amics meus a l'entrar.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Per què són tretze divisions Empty Re: Per què són tretze divisions

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum