Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Cens de les tretze divisions
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Cens de les tretze divisions
Bones shinigamis (i no Quincys i altres races xungues no tan eròtiques),
He arreglat un poc el disseny de l'apartat de càrrec disponibles al rol (que ara teniu a un link a la barra de l'esquerra, dins "Importants") [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
El que he vist és que hi ha molts personatges al rol que se m'escapen i que segurament no apareixen al llistat, aixi que us demanaria que m'informéssiu dels que falten perquè no puc estar per tot.
Tambe informar-vos que, tot i que em sap molt de greu, el càrrec de Capità de la Setena Divisió passa a estar lliure. De la mateixa manera, hi ha alguns llocs de Capità que s'haurien de discutir, perquè hi ha persones ocupant aquest càrrec que darrerament no estan gens actius al fòrum i, encara que no m'agradi gens, crec que s'hauria de parlar de si aquestes persones segueixen sent capitans o no.
Voldria saber què en penseu del rendiment dels Capitans, així que si teniu cap opinió, m'agradaria saber-la (m'ho podeu enviar per privat, per facebook, xat, guatsup o el que sigui).
Gràcies! ^^
He arreglat un poc el disseny de l'apartat de càrrec disponibles al rol (que ara teniu a un link a la barra de l'esquerra, dins "Importants") [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
El que he vist és que hi ha molts personatges al rol que se m'escapen i que segurament no apareixen al llistat, aixi que us demanaria que m'informéssiu dels que falten perquè no puc estar per tot.
Tambe informar-vos que, tot i que em sap molt de greu, el càrrec de Capità de la Setena Divisió passa a estar lliure. De la mateixa manera, hi ha alguns llocs de Capità que s'haurien de discutir, perquè hi ha persones ocupant aquest càrrec que darrerament no estan gens actius al fòrum i, encara que no m'agradi gens, crec que s'hauria de parlar de si aquestes persones segueixen sent capitans o no.
Voldria saber què en penseu del rendiment dels Capitans, així que si teniu cap opinió, m'agradaria saber-la (m'ho podeu enviar per privat, per facebook, xat, guatsup o el que sigui).
Gràcies! ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Cens de les tretze divisions
Hanako, a la 11a ens falta el Finnick!! I de les altres divisions nose... nomes tinc controlada la meva
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Faltan: L'Eric que ja no es un quincy ras,la Nelliel que es una Espada,el Drew-kun tampoc surt i crec que es de la segona i el Shikamaru que es de la tretzena. Crec que no em deixo a ningú.
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Qui era el taicho de la setena divisió?
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Uoooooooooo Victor, tens a tothom controlat!!Victor Kudo escrigué:Faltan: L'Eric que ja no es un quincy ras,la Nelliel que es una Espada,el Drew-kun tampoc surt i crec que es de la segona i el Shikamaru que es de la tretzena. Crec que no em deixo a ningú.
Finn-chan, el taicho de la 7a divisió era el Joan, no se si has parlat mai amb ell!!Finnick escrigué:Qui era el taicho de la setena divisió?
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Finnick escrigué:Qui era el taicho de la setena divisió?
La veritat es que no, gracies anava molt perdut xDMeina escrigué:Finn-chan, el taicho de la 7a divisió era el Joan, no se si has parlat mai amb ell!!
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Moltíssimes gràcies Victor! Se m'havien escapat uns quants, quin desastre! Però a vegades és impossible tenir-ho tot controlat
Per cert, que jo recordi l'Eric segueix sent un Quincy ras, encara no ha demanat l'ascens a Sternritter...
Per cert, que jo recordi l'Eric segueix sent un Quincy ras, encara no ha demanat l'ascens a Sternritter...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
De res!
Jo ja pensava que l'Eric ho havia demanat xDDD Llavors encara es un debilucho
Jo ja pensava que l'Eric ho havia demanat xDDD Llavors encara es un debilucho
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597