Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Regals horribles EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Regals horribles EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Regals horribles EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Regals horribles EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Regals horribles EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Regals horribles EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Regals horribles EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Regals horribles EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Regals horribles EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Regals horribles

+8
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Sayo
Ashtal91
Ryoku Hades
Momo
Gooraa
Hanako
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Regals horribles Empty Regal típic japonès!!

Missatge  Hanako Dg 22 Jul 2012 - 20:13

Bona gent!

Ahir vaig anar amb en Minato a sopar al japonès. Estava tot molt bo, hi havia molt de sushi i el sushi-man duia una samarreta moooolt xula. Però, el millor de tot és que, quan vaig sortir del restaurant em varen fer un regal 100% japonès!!

El penjo aquí, a veure si us agrada!

Spoiler:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Gooraa Dg 22 Jul 2012 - 20:34

QUÈ BONIC, M' ENCANTA, VULL UN!!
Spoiler:

Spoiler:
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Momo Dg 22 Jul 2012 - 21:24

ooooh! que maco! es molt tipic japones!! XDD Rolling Eyes
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Ryoku Hades Dg 22 Jul 2012 - 22:46

tipical japan, com mola, aquesta gent sempre fan regals xD
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Ashtal91 Dg 22 Jul 2012 - 22:53

Molt típic, molt típic... Rolling Eyes I molt caraterístic d'un restaurant japonès...
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Sayo Dl 23 Jul 2012 - 12:44

Es clar, és molt típic d'allà, les sevillanes i tota la resta! XD
Sayo
Sayo
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Hanako Dj 2 Ago 2012 - 15:41

Heu de saber que avui he tornat al mateix japonès amb ma mare i m'han fet un regal doblement japonès!!

Spoiler:

Serà un dels premis dels concursos que ara farem per commemorar l'any del fòrum!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Ryoku Hades Dj 2 Ago 2012 - 16:01

en sortejaras un o els dos? jo els vull, si els guanyo sortire al carrer mbaixo al cap, i em fare un album de fotos al facebook a lu cani devant del mirall amb aquest regal tan tipical japan
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Gooraa Dj 2 Ago 2012 - 18:22

Els d' aquell restaurant Japonès tenen bona intuició a l' hora de fer regals tipics japonessos Asuma
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Trauma ENORME en forma de bolso.

Missatge  Hanako Dj 9 Ago 2012 - 0:35

Si moriu no és culpa meva, jo he avisat que era un trauma.

La Primera Divisió no es responsabilitza en absolut de les vostres factures del psicòleg.

Gràcies per la comprensió. Si teniu el que s'ha de tenir... obriu l'spoiler.

Spoiler:

Valents!!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Ryoku Hades Dj 9 Ago 2012 - 12:19

és... és... Cara Blava :moltdeprimit: :scary: :Ops!: Vomitant i tamebe Cara Quadrada! em sap greu, les paraules no son suficients per expresar-ho
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Gooraa Dj 9 Ago 2012 - 13:33

Realment és horrorós... a mi em regalen això i no sabria quina cara possar al obrir-ho
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Hanako Dj 9 Ago 2012 - 13:35

Gràcies per comprendre el meu patiment! xDDDDDDDD

Doncs Gooraa, per sort la meva tia li va donar a ma mare i la meva mare me'l va donar quan ja era a casa i la meva tia no em podia veure la cara... quan el vaig obrir, ma mare es va desorinar i jo em vaig quedar amb una poker face mítica...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 9 Ago 2012 - 14:18

Menosmal que encara no puc posar gifs... Només diré flower con erótico resultado.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Victor Kudo Dj 9 Ago 2012 - 14:57

Tinc sort de que la meva germana no porta bolsos així i tranquila Hanako amb un bon psicoleg et curaras D\'acord!
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Hanako Dj 9 Ago 2012 - 15:59

Gràcies, però no necessito cap psicòleg, ja tenc la Tsunade (o la Nafi, que estudia per això). El que crec és que, com que han causat furor, els plagiaré i els comercialitzaré a preus caríssims i em faré d'or. Prometo deixar-vos un a meitat de preu (uns 250€, preu d'amics)

flower con erotico resultadooooo!!!!!!!! Blush
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Momo Dj 9 Ago 2012 - 20:37

Menys mal que jo no tinc cap bolso aixi, directament, no n'utilitzo xD :yaoming:
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Regals horribles

Missatge  Hanako Dl 25 Mar 2013 - 12:15

Ahir al xat vàrem estar parlant dels regals més horribles que hem rebut a la nostra vida i vaig proposar fer un post al fòrum per compartir imatges (o descripcions) de les coses més horripilants que haguem rebut mai pel nostre aniversari.

1. Bolso rosa en forma de flor.

Me'l va regalar la meva tia aquest estiu. No tenc paraules per dir l'horrible que és.
Spoiler:

2. Ventall del restaurant 100% japonès.

Spoiler:

3. Cartera d'home vell.

En Minato i jo tenim un amic que afirma tenir un calaix ple de coses per regalar i, quan arriba un aniversari, agafa alguna cosa del calaix i ho fica dins paper de regal...

Spoiler:


Espero els vostres regals horripilants (o descripcions, tot val)!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Ifrit Dl 25 Mar 2013 - 16:52

Un pas enrere, mortals. Deixeu pas a aquell que ha rebut mes regals cutres i coents a la seva vida!!! Com per exemple:

-Un cutter.
-Una jaqueta alpha industries ( recordar en aquet punt les meves arrels heavys)
-Una samarreta en la que posava "Pakémon" (si, amb "A")
-Una figureta de Nadal que es un tren tot cutre, amb la qualitat de tenir purpurina a sobre. Purpurina que cau. la meva habitació semblava el picaero d'Edward Cullen.

I mes, ja recordaré, ja.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Shizen Eriksen Dl 25 Mar 2013 - 17:30

Regals horribles ehh Aaaaaaaaah!!
He tingut sort i de regals horribles no he rebut molts però més o menys faig un llistat:

-Una samarreta de manigallarga amb ratlles fines horitzontals intercalant lila i negre. Vaig pensar: potser els meus pares pensen que sóc una dona.
-Ride Racer 7, joc de playstation de cotxes, vaig fer només una recta i el tinc allà abandonat desde fa 3 anys.
-Un jersey tot cutre d'avi avi.
-Unes bambes ferrari que semblen que hagin vingut amb la maquina del temps del Doraemon, horribles, volen fer una forma aerodinamica i porten plastic pels costats i nomes tocas amb la punta i el taló al terre, no toques amb la part central així que cosa caminar amb elles (penjaré una foto ja que es l'únic que encara sobreviu a la meva casa junt amb el joc)
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Gooraa Dl 25 Mar 2013 - 19:29

Jo n'he tingut, tant d'horribles com de cutres

-Una capsa de tiretes. Si, heu llegit bé, quan era petita pel meu aniversari. La meva cara de WTF va ser impressionant, ells creien que m'enfadaria o diria alguna cosa al respecte, però el seu pla mal·lèfic va fallar
-Un bolso de vella. Encara el tinc per allà guardat, però prefereixo no tornar-lo a veure més. Era el tipic bolso petit, negre, com de cuir extrany i de vella, era horrible
-Alguna que altre samarreta horrible, d'aquelles que vols potar-lis a la cara. Sort que ja no em poden regalar samarretes, perque a part que no saben la meva talla, la meva manera de vestir és molt peculiar i no crec que s'atreveixin a comprar-me res xD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Momo Dl 25 Mar 2013 - 19:49

Per a regals horribles els meus tiets s'en porten el 1r premi xD

-Una jaqueta cutrilla que te una maniga mes llarga que l'altre :genius:
-Per al meu aniversari, un joc de taula de reconeixer famosos que no els coneix ni la seva mare (estic segura que de que va ser el tipic regal en que agafes el primer que trobes be de preu i listo! xD)
-Per nadal, un quadre cutrillo amb una foto d'ells i una felicitacio per any nou

I un regal del salo del manga que em va encantar (Espero que pilleu la ironia xD)
Com alguns ja sabreu, al salo del manga em vaig voler comprar una revista japonesa, i com que no trovaba cap Shonen Jump em vaig comprar una revista shojo (la sjonen jump la vaig trobar despres, i em vaig cagar en tot per haver comprat aquella revista shojo) i en aquella revista hi havia un complement de regal que va ser el mes maravellos que vaig veure en la vida, millor deixo una imatge perque no ho puc descriure amb paraules

Spoiler:
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  C.A Dc 27 Mar 2013 - 14:21


El joc maleït
Un joc de F1, el primer anaba amb una revista, el poso, no m'agrada, intento atropellar un tecnic... no es pot... intento causar accidents a la pista, son una merda, ni foc, ni morts... ni els coches es destrueixen amb un mínim de gracia, res... pero no acaba aquí... dies després el meu tiet em regala el mateix joc, pero amb caixa i tot be, que el tenía per casa seva pero ell mai juga (i una merda, es horrible i t'en vols desfer, i de passada quedes be) gracies... -_- pero no acaba aquí, perque dies després, el meu amic ja que havia estat el meu aniversari, em regala EL MATÉIX JOC, en un altre format, estil d'oferta en petit... ¿Desde quant m'agrada la F1?...
Va ser com una estranya maledicció, no m'en podía escapar i vaig tenir un malson amb ell @_@
Recordo tirar una copia (tots 3 amb caratules diferents, pero eren el mateix) contra la paret, estil frisbi, i el joc es va autodestruir, un cd normal es força mes resistent, pero aquell joc era tan dolent que no aguantaba la seva propia existencia, no m'en recordo ni d'el nom... grand prix algo.


Locio capilar mitg encetada i caducada d'un ex. (Sense tenir jo cap problema capilar)
Aquest es el regal mes insultant que he rebut... jo no tinc cap problema capilar, ni tan sols tinc entrades, el meu pare tampoc es calvo, pero aixo no va aturar la meva novia de regalarme una locio crecepelo, que a mes estaba encetada, caducada de feia mesos, i que per el sumum, era del seu ex quant l'hi posaba ella.

Espasa cutre del todo a 100.
M'agraden les espases, en tinc varies, pero no xatarra decorativa, sino ben forjades, amb espiga completa, pes historic, trempat etc... els meus pares em van regalar per un cumple, un wakizashi, una merda dels chinos, ulta mal feta, amb bordes de pegamento sobresortint del pom, una varilla mal soldada per dins, acer que no es ni acer, simple ferro colat, i aixo si, mil i un ornaments cutres, el pom era el cap d'un samurai estrenyit, i hi haviaa dracs xinos cutres per la saya... en espasa japonesa...
El pitjor es que vaig haberla de tenir penjada mes d'un any a l'habitació per no ofendrels... anaba a dormir i allí estaba aquell cap de samurai mal fet i ortera, mirantme amb mala llet...

A part d'aixo.. doncs roba cutrissima que m'he posat 1 cop a la vida.
C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Hanako Dc 27 Mar 2013 - 15:57

-Sóc molt fan del regal de la revista de la Momo! Me'n recordo que m'ho vares ensenyar al grupal, quan anàvem cap a fora. xDDDD
-C.A, cuida els cabells que no t'has de quedar com el dolent que no cagava d'Ombra d'Espill!!



D'altra banda, he recordat més regals horribles que m'han fet.

1. Dibuix made by amiga artista amb un gust un poc tètric.
Pel meu aniversari una amiga que estudia il·lustració em va regalar amb tota la seva bona intenció una litografia que havia fet per a classe que estava particularment orgullosa de com li havia quedat. El detall va ser molt bonic sinó fos perquè la litografia feia un mal rollo terrible... era una nena (d'entre uns 9 a 12 anys... no molt grandeta però tampoc una nena petita) amb un osset de peluix i... una màscara de gas. Feia un puto mal rollo... I a més m'ho va regalar emmarcat! Resso perquè mai se li acudeixi venir a casa meva sense avisar perquè, evidentment, no he penjat això a la meva habitació xD


2. Regals de l'amic invisible.
Odiava els regals de l'amic invisible a l'institut. Un any em varen regalar una polsera vermella del xino i un altre any una "amiga" meva va fer trampa perquè li toqués jo i em va regalar una caixa negra en forma de cor dels xinos, una pinça pel cap de color rosa i un mini-peluix d'un animal no identificat... Em va fer tanta ràbia que ho volia llençar però ma mare se'n va dur el peluix no identificable i el va posar al despatx xDDDDDD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Gooraa Dc 27 Mar 2013 - 19:02

Jo recordo que erem asseguts a un lloc quan la Momo va obrir el regal, la seva cara en veure que era un bolso rosa va ser èpica, el bolso es lleig de collons XDDDD
Els regals d'amic invisible també eren penossos, a mi un any em van regalar una pulsera rosa d'aquestes que te les fan, amb el meu nom en blau, ESPANTOSA. També de petita em van regalar una capsa amb enganxines dins si no m'equivoco .___. i també un diari lleig, però bé, el vaig utilitzar XD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Regals horribles Empty Re: Regals horribles

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum