Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Tornarà l'Ichigo a reanudar l'entrenament amb els membres de la Divisió Zero?
+4
IchigoBankai
Victor Kudo
Minato
Hanako
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Tornarà l'Ichigo al Reioukyu?
Tornarà l'Ichigo a reanudar l'entrenament amb els membres de la Divisió Zero?
Ara pel xat estem parlant sobre els dos membres de la Divisió Zero dels que encara no sabem els seus poders (la Senshumaru i el Manolo) i no ens posem d'acord sobre si tornarem a veure'ls perquè l'Ichigo tornarà al Reioukyu per completar l'entrenament o si sabrem sobre d'ells a través d'en Renji.
Què en penseu?
Què en penseu?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Tornarà l'Ichigo a reanudar l'entrenament amb els membres de la Divisió Zero?
Jo trob que sí.
Quan acabi el flashback de n'Isshin i na Masaki, tard o d'hora tornarà a acabar l'entrenament. De fet, diria que en Renji no segueix amb el seu i s'està inflant al palau de na Hikifune XD.
PS: pot ser, aquest temps servirà perquè els Kuchiki es curin i segueixin l'entrenament els quatre [FANSERVICE MODE: ON]
Quan acabi el flashback de n'Isshin i na Masaki, tard o d'hora tornarà a acabar l'entrenament. De fet, diria que en Renji no segueix amb el seu i s'està inflant al palau de na Hikifune XD.
PS: pot ser, aquest temps servirà perquè els Kuchiki es curin i segueixin l'entrenament els quatre [FANSERVICE MODE: ON]
Re: Tornarà l'Ichigo a reanudar l'entrenament amb els membres de la Divisió Zero?
Jo penso que també tornara després del flashback
Com a minim segur que tornarem a sapiquer de la divisió zero
Com a minim segur que tornarem a sapiquer de la divisió zero
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
jaja sóc l'únic que discrepa i creu que allà no hi tornarà (no immediatament)
Jo opino que després del flashback l'ichigo anirà a trobar-se amb l'ishida per parlar i començar un entrenament quincy.
Jo opino que després del flashback l'ichigo anirà a trobar-se amb l'ishida per parlar i començar un entrenament quincy.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo crec que si que tornarà, segurament haura de investigar més les seves arrels quincy, però tornarà , si més no amb l'últim de la divisio zero
Jo també crec que tornarà, amb la divisió 0, però lo que no tinc clar és que ho faci per entrenament, és a dir, que potser ja no li farà falta entrenament o alguna cosa semblant. I també penso que no serà quan mateix acabi el flashback, sería tot molt forçat, és a dir, és com si haguessin enviat l'Ichigo al món dels vius només com una ''excusa'' per poder fer el flashback.
Crec que l'Ichigo anirà a investigar abans sobre les seves arrels de quincy, no crec que es quedi tant ample després de que li diguin que és de mare quincy, segurament anirà a veure a l'Ishida, ja que és desaparegut i té que tenir un paper bastant important aquí.
Per tant, jo crec que si, que hi tornarà, no crec que personatges tan ciclats com els de la divisió 0 ja hagin acabat el seu paper a la sèrie, lo que no tinc tan clar és que torni tan prest, o que torni justament per l'entrenament.
Crec que l'Ichigo anirà a investigar abans sobre les seves arrels de quincy, no crec que es quedi tant ample després de que li diguin que és de mare quincy, segurament anirà a veure a l'Ishida, ja que és desaparegut i té que tenir un paper bastant important aquí.
Per tant, jo crec que si, que hi tornarà, no crec que personatges tan ciclats com els de la divisió 0 ja hagin acabat el seu paper a la sèrie, lo que no tinc tan clar és que torni tan prest, o que torni justament per l'entrenament.
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
jo també cerc tornara i que sara encara mes fort que abans.
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Esta clar que tornara XD crec que si ja han aparescut els poders d'uns dels capitans de la divisio 0 han d'acabar sortint el de tots xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Contenido patrocinado