Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Tokyo Roppongi Gigapixel
4 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Tokyo Roppongi Gigapixel
Us deixo una web molt curiosa on podreu veure una panoràmica de Tòquio amb un giga de resolució. Espero que us agradi!
Proveu d'apropar-vos a la torre de Tòquio, es veu de puta mare!! Fins i tot els vaixells de la mar que es veu molt de fons! És impressionant
http://tokyogigapixel.360cities.net/
PD: A mi em fa un poc de vertígen xDDD M'ha decebut un poc veure poques cases tradicionals. Si trobeu algun temple, digueu-me on!!
Proveu d'apropar-vos a la torre de Tòquio, es veu de puta mare!! Fins i tot els vaixells de la mar que es veu molt de fons! És impressionant
http://tokyogigapixel.360cities.net/
PD: A mi em fa un poc de vertígen xDDD M'ha decebut un poc veure poques cases tradicionals. Si trobeu algun temple, digueu-me on!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Tokyo Roppongi Gigapixel
Molt espectacular la fotografia! I just sota la torre de Toquio tens els teus templesXD
També m'ha cridat l'atenció una taulada on un s'està fent una especie de muntanya russa.A veure si ho veieu, esta al costat un edifici moolt alt verd(dels primeres que es veuen sense fer el zoom i aquest edifici es al costat de la torre de Toquio, doncs si feu zoom al lo que seria davant del edifici ver d aquest ja ho veureu, la muntanya russa es carabassa i també està al costat d'un cementiri típic Japonès
També m'ha cridat l'atenció una taulada on un s'està fent una especie de muntanya russa.A veure si ho veieu, esta al costat un edifici moolt alt verd(dels primeres que es veuen sense fer el zoom i aquest edifici es al costat de la torre de Toquio, doncs si feu zoom al lo que seria davant del edifici ver d aquest ja ho veureu, la muntanya russa es carabassa i també està al costat d'un cementiri típic Japonès
Tokyo esta clar que abans de morir hi he d'anar :emoció:
jo m'he dedicat a mirar finestres d'alguns edificis a veure si veia alguna cosa rara xD (com les que surten al google maps) pero no he trobat res :okay: pero igualment mola molt XD arigatou nee-chan (=^.^=)
PD: onii-san, la muntanya russa a la que et refereixes es la que te forma de "U"? xD
jo m'he dedicat a mirar finestres d'alguns edificis a veure si veia alguna cosa rara xD (com les que surten al google maps) pero no he trobat res :okay: pero igualment mola molt XD arigatou nee-chan (=^.^=)
PD: onii-san, la muntanya russa a la que et refereixes es la que te forma de "U"? xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Jo també vaig estar mirant el cementeri xDDDD Al devora hi ha un helioport i té collons que l'edifici taronja del costat del cementeri sigui l'hospital xDDD
La muntanya rusa que jo he vist és la que està just al darrere de la Torre! I joder, com mola el temple de sota la torre de Tòquio! Com pot ser que no l'hagués vist! Es veu la porta vermella i tot!
La muntanya rusa que jo he vist és la que està just al darrere de la Torre! I joder, com mola el temple de sota la torre de Tòquio! Com pot ser que no l'hagués vist! Es veu la porta vermella i tot!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Uoo molaa!
Gràcies per la recomanació, molt interessant.
Gràcies per la recomanació, molt interessant.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato