Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Debat Tokyo Ghoul Segona Temporada
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Debat Tokyo Ghoul Segona Temporada
Bé, he vist que molta gent del fòrum ha vist la temporada 1 de Tokyo Ghoul, i ara que ha començat la segona, també l'estan seguint. Jo proposo doncs fer com vàrem realitzar amb Psycho-Pass 2, que vàrem comentar el que més ens havia agradat de cada capítol i el que creiem o ens agradaria que passés. Què us sembla ? Jo per si de cas comento aquí sota el primer i segon capítol i el que m'ha semblat.
P.D: No he pogut posar el nom d'arrel quadrada de A al títol XDD
- Capítol 1 i 2:
- Torna Tokyo Ghoul amb un argument diferent amb el manga (fet pel propi autor del manga), i a mi em sembla més que bé, genial. Ara ja no hi hauran les grans comparacions com si va haver-hi amb la primera temporada sobre les grans diferències i els errors del anime. El capítol, que m'ha semblat tot Shonen, ja que la majoria han estat combats m'ha agradat molt, així com la serietat i frivolitat del Kaneki, així com la seva decisió clau de fer-se del Aogiri.
El capítol 2 també m'ha agradat. Ha estat un capítol bastant lent, que ha permès presentar nous escenaris i nous personatges molt interessants, seguint així ensenyant la frivolitat del Kaneki, menjant i matant humans, cosa que abans mai havia fet. La cosa es posa molt interessant, i més amb la investigació que comencen a dur a terme els de la brigada especial de la policia de Tokyo. Aviam que ens deparen els següents episodis :viciat:
Referent al opening, el trobo bo, la cançó i les imatges encaixen a la perfecció, encara que es un gran canvi referent amb UNRAVEL (que em segueix agradant més). L'ending és un tema genial que val la pena escoltar i mirar les imatges estàtiques i com sempre diferents en cada capítol.
P.D: No he pogut posar el nom d'arrel quadrada de A al títol XDD
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Re: Debat Tokyo Ghoul Segona Temporada
- Spoiler:
- A mi el nou Opening no m'agrada, l'ending m'agrada moltissím el cambi de trama que te si que es cert que treu tot lo possible a comparar-ho amb el manga pero el manga va deixar el nivell molt molt alt d'altre banda tinc curiositat per com es desenllaça aquesta nova idea del autor que te molt que prometre, demoment tampoc hi ha massa mes que dir.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Del capitol opino el mateix que en Haok, haurem d'esperar com evoluciona tot.
Però el que vinc a dir és que tinc dues teories sobre perquè aquesta temporada es diu Tokyo Ghoul √A:
1. D'una arrel quadrada s'obtenen dos resultats (positiu i negatiu) fent referencia a dues rutes (Amb l'Aogiri o contra l'Aogiri)
2. Arrel quadrada en anglès és "root": Tokyo Ghoul Root A < Tokyo Ghoul Route A < Tokyo Ghoul Route Aogiri
PD: sembla que l'art de l'ending anirà canviant a cada capitol. Aquest cop ha estat torn dels líders del CCG amb un Amon Akira i...
Es nota que la història està feta pel propi Sui Ishida ja que no ha posat cap nou personatge, son tots del manga, cosa que l'estic ben agraït.
Però el que vinc a dir és que tinc dues teories sobre perquè aquesta temporada es diu Tokyo Ghoul √A:
1. D'una arrel quadrada s'obtenen dos resultats (positiu i negatiu) fent referencia a dues rutes (Amb l'Aogiri o contra l'Aogiri)
2. Arrel quadrada en anglès és "root": Tokyo Ghoul Root A < Tokyo Ghoul Route A < Tokyo Ghoul Route Aogiri
PD: sembla que l'art de l'ending anirà canviant a cada capitol. Aquest cop ha estat torn dels líders del CCG amb un Amon Akira i...
- spoiler només apte per qui s'ha llegit el manga:
- ARIMA TOT BADASS!
Es nota que la història està feta pel propi Sui Ishida ja que no ha posat cap nou personatge, son tots del manga, cosa que l'estic ben agraït.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Acabo de veure el segon capítol i tot i que ha esta fluixet comparat amb el primer és el típic capítol de transició per lo que li perdono bastant.
- Spoiler:
- No se res del que pasa al manga i no tinc intenció de llegir-lo fins que acabi la temporada per no acabar sent una hater però m'agrada mol per on està anant l'anime. Encara no se sap res en dos capítols però m'alegro que el Kaneki s'hagi tornat un badass d'Aogiri, ara ja no te tanta hostia. I estava cansada dels típics protagonistes que volen salvar la humanitat, a tomar por culo. Tot i que en realitat no sabem perquè ha entrat a l'Aogiri, potser al final només està jugant a dos bandes...
Capítol 3 !
- Spoiler:
- Doncs ja ha arribat el nou capítol i amb ell, una sèrie d'esdeveniments que es van tractant i manipulant lentament, que segurament acabarà precipitant-se molt XD.
Un capítol que m'ha agradat bastant, que comença a veure un xic les intencions dels personatges en aquest camí diferent al manga, encara que queda molt per descobrir i saber el que realment desitgen o el que realment passarà.
Espero amb ànsies el següent :viciat:
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
- Doncs jo no he vist que passi res de nou... lo més interessant ha estat el "nou" personatge de la escritora, que promet molt i si la Touka-chan no s'espabila es convertirà en el meu personatge preferit, i obviament en TSUKIYAMA. Aogiri es torna cada cop més interessant però no se sap res del que pretenen fer ells ni el tonto del Kaneki i em posen nerviosa.
Horrible la Touka-chan modo depressiva-emo. Ella NO ÉS AIXÍ. Aquesta és la unica part de l'anime que no m'esta agradant gents en aquesta "segona història".
- Spoiler:
- Capítol 4.
Capítol que ara si comença la acció. Ha estat un capítol on s'ha mostrat la part més Shonen de Tokyo Ghoul, on el Kaneki ha declarat el que sembla que realment vol aconseguir, que típicament crec recordar que era que volia protegir a tots, que estrany... XD
M'ha agradat molt la part final on en Kaneki lluita contra aquest monstre de Ghoul gegant, que espero que en el següent capítol ens quedi més clar tot el succeït, també referint-me amb el germà de la Touka, que es va sorprendre al veure la armadura del inspector amb el cabell mohicà i va dir algo del seu pare. Ja veurem
Eaea- Tinent impopular
Capítol 5
Ja veurem com continua, la cosa està interessant
- Spoiler:
- Com l'últim capítol, s'ha vist una part molt shonen de Tokyo Ghoul, però amb els seus aspectes de misteri i drama característics i tan bons. Simplement m'encanta el personatge aquest sàdic, que s'autodenomina Jason crec, és super divertit i graciós.
Cada cop més intriga amb en Kaneki, sembla com si el Ghoul se l'estigués menjant per dins, i per cert, la seva forma de centpeus, o almenys en part està molt OP. El final com sempre el hype pel següent
Ja veurem com continua, la cosa està interessant
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
- El capítol 6 ha estat molt emocionant ! Per fi s'ha sabut més d'aquest noi sàdic, que és molt clau
D'altra banda, és molt estrany el que li està passant al Kaneki, sembla com si el Ghoul intern se l'estigui menjant per dins, però a saber. Aviam com continua tot
P.D.: Sorry per comentar amb missatges tan curts, però és que això sembla un monòleg XD
Eaea- Tinent impopular
T'acompanyo en el teu monòleg Eaea, no ploris.
I fins aquí les meves paranoies.
- Spoiler:
- Jo cada capítol que pasa estic més perduda, que cony li passa a en Kaneki? PERQUÈ NO SE LI TRENCA MAI LA ROBA? PERQUÈ NO SURT MÉS EN TSUKIYAMA? A part d'aquests dubtes existencials aquest últim capítol ha estat una mica millor, en els primers cinc minuts ens han intentat explicar que cony li passa a en Kaneki (no?) dient que si menjes de cnaibalisme varies vegades et converteixes en un kakuja (que entenc que és en lo que s'ha convertit en Kaneki, bueno, un semi-kakuja perquè és un pringat), donant a entendre que en Kaneki ha acabat guanyant al tio aquell de la presó i de l'ha menjat, no? Jo trec les meves propies conclusions perquè necessito lligar-ho tot i que tingui una mica de sentit. Si m'equivoco corregiu-me. Tot i que ara que hi penso l'altre tio (el de la presó) li estava fotent la pallissa padre a en Kaneki (normal) així que em sembla més lògic que l'altre s'hagi menjat a en Kaneki, no? Aleshores que, s'han fusionat? Tot i que pel que s'ha donat a entendre el io de la presó (no tindra mai nom) tenia alguna relació amb la Rize així que potser s'ha deixat menjar per tornar a estar amb ella (patillada lvl extreme).
Suposo que el Ghoul que se l'està menjant per dins és el del tio de la presó que intenta algo: recuperar la Rize, rebentar en Kaneki,...?
A part d'aquests primers minuts, que no entenc com m'ha donat per tantes anades d'olla, m'ha agradat coneixer l'història del noi de les costures, ja que em sembla un personatge molt interessant (el més interessant dins de la policia). Lo que no m'agrada és que s'estiguin centrant tant en la bofia, jo vull que tornin a centrar-se més en els Ghouls i companyia.
I fins aquí les meves paranoies.
Capítol 7 !
- Spoiler:
- Nice ! En Gourmet de nou ! Em fa molta gràcia els seus orgasmes quan olora la sang super resseca d'en Kaneki.
El capítol m'ha agradat bastant, ja que confirma la meva teoria de que el Ghoul intern s'està menjant al Kaneki, encara que era superlògic XD
M'ha agradat molt també que en Kaneki es retrobi amb la Touka, encara que la conversa no ha donat molt de si, però per fi s'ha vist a en Kaneki "humà" somriure. Molt interessant la periodista que no recordo que sortís a cap capítol anterior i interessant també com aquest parell d'investigadors tenen un ull a sobre ja a Anteiku. Quedant només 5 capítols, pot passar de tot !
Eaea- Tinent impopular
Eaea escrigué:Capítol 7 !
- Spoiler:
Nice ! En Gourmet de nou ! Em fa molta gràcia els seus orgasmes quan olora la sang super resseca d'en Kaneki.
El capítol m'ha agradat bastant, ja que confirma la meva teoria de que el Ghoul intern s'està menjant al Kaneki, encara que era superlògic XD
M'ha agradat molt també que en Kaneki es retrobi amb la Touka, encara que la conversa no ha donat molt de si, però per fi s'ha vist a en Kaneki "humà" somriure. Molt interessant la periodista que no recordo que sortís a cap capítol anterior i interessant també com aquest parell d'investigadors tenen un ull a sobre ja a Anteiku. Quedant només 5 capítols, pot passar de tot !
- Spoiler:
- COM QUE NO RECORDES LA PERIODISTA? LA DELS CABELLS VERDS? És l'escritora que li agrada a la nena ghoul i a en Kaneki, que la nena va a fer-se firmar el llibre per en Kaneki-kun, aleshores es dona a entendre que la escritora /periodista aquesta és una de les ghouls d'Aogiri (o això vaig entendre jo), la que va tota bendada, saps? Així que entenc que ho ha fet tot per putejar a Anteiku (CABRONA!), tot i així la shippejo molt amb en Juzo super rarets i super monos els dos!
Estava clar que els Ghouls interns s'estaven menjant en Kaneki, perquè ara ja són dos e Jason i la Rize, però suposo que és part del procés per tornar-se kakuja, no? Encara no han explicat que és un kakuja, oi?
La conversa/monòleg de la Touka-chan molt tsundere, com ha de ser.
Després de que l'investigador digués al iaio Ens hem vist abans? probabilitat que el iaio sigui el Buho augmentada +10000!
Kenpachi Nafi escrigué:Eaea escrigué:Capítol 7 !
- Spoiler:
Nice ! En Gourmet de nou ! Em fa molta gràcia els seus orgasmes quan olora la sang super resseca d'en Kaneki.
- Spoiler:
COM QUE NO RECORDES LA PERIODISTA? LA DELS CABELLS VERDS? És l'escritora que li agrada a la nena ghoul i a en Kaneki, que la nena va a fer-se firmar el llibre per en Kaneki-kun, aleshores es dona a entendre que la escritora /periodista aquesta és una de les ghouls d'Aogiri (o això vaig entendre jo), la que va tota bendada, saps? Així que entenc que ho ha fet tot per putejar a Anteiku (CABRONA!), tot i així la shippejo molt amb en Juzo super rarets i super monos els dos!
Estava clar que els Ghouls interns s'estaven menjant en Kaneki, perquè ara ja són dos e Jason i la Rize, però suposo que és part del procés per tornar-se kakuja, no? Encara no han explicat que és un kakuja, oi?
La conversa/monòleg de la Touka-chan molt tsundere, com ha de ser.
Després de que l'investigador digués al iaio Ens hem vist abans? probabilitat que el iaio sigui el Buho augmentada +10000!
Ostres ! Merci per recordar lo de la periodista .
Jo la veritat també ho veig molt possible lo de l'avi d'Anteiku, encara que molt estrambòtic, voldria dir que s'arrapenteix de ser-ho i per això té Anteiku (?). Bé, ja ho veurem
Eaea- Tinent impopular
Capítol 8 !
- Spoiler:
- Ostres ! M'ha agradat moltíssim aquest capítol ! Al final Nafi tenies molta part de raó, l'únic que realment és el pare del Fukuro d'un sol ull. M'ha agradat molt conèixer la història de l'avi d'Anteiku, la veritat. I pel que es veu la palmaran a no ser que passi res estrany, encara que ells ja ho tenen totalment assumit.
La filosofia del cafè ha estat genial, i crec que la formula en forma de metàfora cap a l'investigador, de com a de tractar cada Ghoul individualment i no de forma generalitzada.
Espero que en els següents capítols tinguem més acció !
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
- Aquest capítol ha estat la calma que precede la tormenta, per fi sabem l'història del iaio. Ha estat tant interessant que quan ha acabat d'explicar pensava que ja havia acabat el capítol, i no havia sortit ni l'opening XD
Pel que sembla els investigadors es pensen que el iaio és el Buho, però en realitat el buho encara no ha sortit en forma humana, no? Ja tinc ganes de veure el següent capítol, segur que hi haguà molta acció. Tot i que es trobarà a faltar el iaio...
Els dos camarers també sabem que el mataran? Com? Els hi ha dit ell per preparar-los i que s'encarreguin del café? Perquè no li ha dit res a la Touka? Ni s'ha despedit...
Capítols 9 i 10
- Spoiler:
- Desprès d'haver-me llegit el manga, haig de dir que, a part d'una història original que té aquesta segona part de l'anime, moltes coses s'expliquen tal i com el manga, però amb la característica que no es fa molt bé, és a dir, està mal explicat.
Aquests dos capítols però, m'han agradat, i molt. Estan molt ben fets, i comparant amb el manga, no es deixa res per explicar i està totalment ben animat i explicat. M'ha encantat com a lluitat en Yoshimura i com en Kaneki ha salvat als seus dos companys cafeters, aviam com continua a partir d'ara, que aquest nou Buho que ha aparegut posa les coses molt més interessants.
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
- Doncs a mi em segueix costant seguir el fil de la cosa: hi han dos Buhos? (pare i fill) Només n'hi ha un? (el pare) O és que com sempre la policia japonesa demosra la seva ineficiència no tenint ni idea de qui és realment el Búho?
Les lluites tant del Mono com del Gos em van encantar, no se com és al manga però a l'anime estan molt ben fetes. També la lluita del iaio ha estat genial tot i que m'esperava que aguantés una mica més...
Però AMB DIFERÈNCIA lo millor dels capítols ha estat la anada d'olla del Tsukiyama (que hauria de ser el verdader protagonista si l'anime fos un mon just). Declaro en Tsukiyama despentinat i amb la camisa oberta com a sex symbol del 2015.
Ara toca esperar que en Kaneki faci algo útil (JAJA) i mati algun inspector QUE JA VA SENT HORA. I m'estic fartant de la Emo-Touka-chan, es pot saber que cony li passa? M'està decepcionant molt, una tsundere de veritat ja hauria començat a repartir hosties com deu mana.
Capítol 11
- Spoiler:
- Amb algunes diferències respecte el manga, aquesta baralla final ha estat genial. M'ha encantat veure animada la lluita entre en Kaneki i l'Amon, simplement genial quan en Kaneki s'ha tret la màscara. Desprès de l'ending s'ha vist per fi qui és el Buho d'un ull, la filla d'en Yoshimura, la escriptora. Aviam com acaba l'últim capítol que sortirà la setmana que ve, de debò desitjo que acabi per fer una següent temporada com al manga o potser Pierrot farà el TROLL i ens portarà a un camí molt més llunyà.
També haig de dir que l'Arima, l'inspector number one del CCG ha demostrat estar a l'alçada, de moment a l'anime, ja veurem que passarà a l'últim capítol !
Eaea- Tinent impopular
11
- Spoiler:
- M'ha agradat el capítol, tot i que és bastant confús. M'ha sorprés bastant que el Búho sigui la noia aquella, jo m'imaginava que el fill del iaio ja tindria uns 30-40 anys ja i en canvi no arriba ni als 25 (o potser és més gran del que sembla). Em va desconcertar bastant. I com sabia ella que era el seu pare? Ja s'havien conegut abans? Si sabia que ell era son pare perquè els delata als inspectors? Vaya filla més imbècil.
I l'Arima aquest qui cony és? Havia sortit abans? Perquè jo ni me'n recordava... i perque cony també té els cabells blancs? Vaya fetiche que té l'autor...
No havia caigut en que només queda un capítol ja, podran acabar-lo bé? Potser serà el momen de llegir el manga ja.
Últim capítol.
- Spoiler:
- Un final sorprenent. Totalment o no diferent al manga, ni jo que he vist el manga ho puc assegurar, ja que moltes coses queden en suspens i no entens res al veure el capítol.
Ha estat un capítol que per una part m'ha agradat molt i per altra gens.
M'ha encantat la part on el Kaneki estava caminant amb la cançó en forma Lullaby de Unravel Ghoul, simplement se'm han posat els pèls de punta.
No m'ha agradat gens lo del Hide i com ha acabat amb lo de l'Arima.
El final, desprès del ending, m'he quedat totalment sorprès, a mi em deixa la sensació que tenen intenció de fer una tercera temporada a causa del nom del cafè de la Touka (el mateix nom que té la segona temporada del manga Re:) encara que a saber ja que l'haurien de fer diferent com han fet amb aquesta segona ja que sinó no crec que s'entengui res per el que només ha vist el anime.
De debò m'he quedat flipant amb aquest final.
Eaea- Tinent impopular
Ho sento però ho he de dir: vaya merda de capítol.
- Spoiler:
- Lo únic que s'ha salvat ha estat el momento en que en Kaneki caminava amb el cos d'en Hide, però només perque sonava Unraven (molt millor opening que el de la segona temporada, menosmal que se n'han adonat). Lo demés ho he trobat tot molt inútil i forçat.
M'esperava molt més d'aquest últim capítol, sobretot perquè el final de la primera temporada va ser la hostia i els últims capítols van salvar tota la resta.
Lo únic interessant és el final, ja que sembla que si hi haurà una tercera temporada (si no és de ser mala persona).
Molt decebuda la veritat... volien fer tant en aquesta temporada, però amb només 12 capítols els hi ha quedat u xurro. Potser quan la torni a veure d'aquí un temps canvi d'opinió (això espero).