Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Debat Psycho-Pass 2
+3
Haok-X
Victor Kudo
Shizen Eriksen
7 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Debat Psycho-Pass 2
Bé, com que la gran majoria de nosaltres esperàvem amb moltes ànsies aquest anime crec que estaria bé que l'anéssim comentant cada setmana, no us sembla??
Aquí teniu les meves impressions del primer capítol!
Aquí teniu les meves impressions del primer capítol!
- Spoiler:
Com a capítol introductori m'ha agradat bastant: no passa res rellevant, però se'ns han presentat els personatges nous i hem assistit una altra vegada a una persecució i hem estat testimonis dels mètodes de l'Akane xD No ha estat gens malament! He de dir que la nova inspectora em cau bastant malament i que, com ja va dir la Nafi, el Ginoza sense ulleres guanya molt xDD
Ara veurem si aquest nou dolent està al nivell del Makishima o no... xD Però com a mínim el llistó el té molt alt.
Quant a l'opening no m'ha desagradat, segurament quan l'hagi sentit més m'acabarà agradant del tot. Ara, l'ending... bah!.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Debat Psycho-Pass 2
- Spoiler:
- Inici molt prometedor. Tsunemori és una persona totalment distinta comparada a la que va sortir al primer capitol de la primera temporada. Ja va fer un canvi radical durant la història però aquí es nota la seva nova responsabilitat demostrant lideratge, intel·ligencia i valentia per dirigir els casos.
La nova companya no m'ha agradat gens. Típica que es queixa de tot i li fot que algú en teoria inferior a ella li superi, però n'estic segur que aquest personatge progresarà i acabarà agradant-nos.
Els nous dos "gossos" de la policia de primeres tenen bons dissenys. M'agrada més el pelroig jove. Sembla força inexpert però segur que agafarà experiència i sera de molta ajuda.
I en quant al nou antagonista ja de primeres fa recordar al Makishima amb un índex baix de criminalitat. Veurem si està a l'alçada d'aquest.
Per últim l'opening i ending, M'ha decepcionat molt en quant a les cançons. Amb les obres d'art que varen fer els mateixos Ling Tosite Sigure i EGOIST a la primera temporada... que són aquestes cançons??? L'opening sembla fet a un karaoke cantant borratxo. Només mola el ritme i l'animació, està clar, encara que em desagrada quan es repeteix tota la estona una escena. Sembla que s'hagi encallat. I l'ending pfff horrible. El ritme va lliure no, el següent.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
- Spoiler:
- Realment ha estat un capítol que m'ha agradat. Es veu com la protagonista adopta un paper de persona madura i amb idees clares, suposo que adoptant el paper que abans tenia en Kougami a l'Oficina d'investigació. Realment ha estat, en la meva modesta opinió, una mena de parodia al inici de la primera temporada, que comença amb persecucions, però aquest cop amb dos executors nous i teòricament sense ser el primer cas de la nova inspectora, però si el primer que veiem. També considero que s'ha tornat una persona amb les idees clares per la forma que qüestiona a Sybil i espera que, jo crec que amb raó, el coeficient de criminalitat, demostrant així que, com diu al últim capítol de la temporada 1, farà canviar la societat
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
- Spoiler:
- Ara l'Akane m'agrada encara més, se li veu molt madura, es nota que l'experiencia fa molt, ja vull tornar-la a veure L'altre inspectora per ara no m'agrada, va de sobrada com la majoria dels inspectors que només volen fer el treball ràpid i cap a casa creient-se superior a la resta, espero que millori durant el desenvolupament del anime. Els dos nous el disseny esta molt bé sobretot el pel roig i l'altre sembla que amaga alguna cosa, com ha dit el Eaea això de veure a l'Akane questionant al sistema Sybil ha estat molt op juntament amb l'escena del tio que apunta al sospitos després el Ginoza al tio aquest i l'altre tia de la divisió 2 al Ginoza. Simplement increible, bon inici, a l'espera del proxim episodi
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Vale, veure tots els comentaris en spoilers és molt raro XD tots entrem aquí sabent que hi han spoilers, però si insistiu...
- Spoiler:
- M'ha encantat el capítol, l'Akane m'agrada encara més que abans si és possible. La nova inspectora com a vosaltres no m'ha caigut gens bé, és molt com en Ginoza a la primera temporada, una fe sega en el sistema Sybil. Segur que estant tant al costat de l'Akane acabarà canviant, tot i que pel que he entés se suposa que ja ha passat un any i mig així que... que espera per canviar?
En Ginoza estàtremendament bonissimgenial com a executor... promet promet. Els altres dos executors també prometen, sobretot el del cabell fosc, amaga algo molt xungo i intrigant. L'altre és molt patós i inútil però bueno, donem-li una oportunitat.
Per qué ningú ha comentat el moment yuri entre l'executora i l'inspectora nova? Aquí ha tema però vamos...
El final ha sigut molt confús... el Kami me l'ha hagut d'explicar perquè no havia pillat res. Espero que els següents capítols siguin més per tontos o em tornaré boja.
El dolent té molta pinta de ser Makishima dos la vendetta.
Ooooooh, my god!
- Spoiler:
- Sóc a la única que li preocupa que un psicòpata en potència hagi entrat a la casa de l'Akane per fer-li graffitis cutres a la paret? Pobreta, està sent acosada per un pervertit que entra a casa seva i recerca el calaix de la seva roba interior (que sí, que tots els japonesos stalkers ho fan).
Bé, ara passat al capítol de veritat xDD El Ginjo de cada dia em cau més bé! I el pèl de pastanaga també. Algun dia m'aprendré els seus noms, de moment no xD Eh, i la Yayoi pegant-li un bon zasca a la nova inspectora
Ese Ginoza, que sexy que està el jodio...
PD: WC, serà sempre "bany"
Hanako- Administrador
many feelings, que curts es fan els capítols
els feelings són tots per culpa d'en Ginoza-kun
we are all Gino-kun - veig que ti també ho has pensat Hana-chan.
els feelings són tots per culpa d'en Ginoza-kun
we are all Gino-kun - veig que ti també ho has pensat Hana-chan.
- Spoiler:
- 1. Odio la divisió 2, són tots una panda de cap quadrats amb una fe cega al sistema Sibyl, cosa que pensava que ja haviem superat a la primera temporada després de lo del Ginoza-kun i el pare. En serio fa falta tornar a repetir totes aquestes xorrades?
2. No sé si és perquè encara no diferencio els personatges nous però el dolent del primer capítol és el terapeuta que van a veure en Ginoza i l'Akane? (que resulta que era el terapeuta d'en Ginoza).
3. A cada capítol em fa més mal rollo en Ginjo, és massa misteriós i a més resulta que també era terapeuta (com el que crec que és el dolent).
Coses interessants que he trobat a tumblr:
Els paral·lelismes són evidents, podrien haver-se trencat una mica més el cap i fer un personatges una mica més originals. Tot i que hi han algunes sutileses com l'asocialitat del dels cabells vermells (espero que no acabi com el seu predecessor).
YURI IS COMING!
- Spoiler:
- En Sakuya Tougane, no sé perquè em fa recordar a en Kougami (no se si serà per la expressió d'indiferència idèntica, o l'escena de lluita contra el robot com quan en Kougammi ho feia, o la creença en els fantasmes o la mateixa marca de tabac... XD) M'ha sorprès que la Tsunemori encengui els cigarrets només perquè se li quedi l'olor a tabac com quan anava amb el Kougami, entenc que estigui nostàlgica, però tan excessiu ? Per cert, intentaré fer una predicció que potser algú la pensat, o no XD:
- Predicció que potser Spoilereja o no ? XD:
- WC ?= Wich Colour ?
Eaea- Tinent impopular
Eaea escrigué:
- Spoiler:
En Sakuya Tougane, no sé perquè em fa recordar a en Kougami (no se si serà per la expressió d'indiferència idèntica, o l'escena de lluita contra el robot com quan en Kougammi ho feia, o la creença en els fantasmes o la mateixa marca de tabac... XD) M'ha sorprès que la Tsunemori encengui els cigarrets només perquè se li quedi l'olor a tabac com quan anava amb el Kougami, entenc que estigui nostàlgica, però tan excessiu ? Per cert, intentaré fer una predicció que potser algú la pensat, o no XD:
WC ?= Wich Colour ?
- Spoiler:
- Jo crec que ha quedat bastant clar que WC=White Color per lo que crida cada dos per tres el tio de les bombes "De quin color estic?" m'imagino que el blanc és el color de quan tens un bon psycho pass. I ha sortit escrit en algun lloc, em sona que a l'opening, surt White Color (que casualment era el color de cabells d'en Makishima )
Kenpachi Nafi escrigué:Eaea escrigué:
- Spoiler:
En Sakuya Tougane, no sé perquè em fa recordar a en Kougami (no se si serà per la expressió d'indiferència idèntica, o l'escena de lluita contra el robot com quan en Kougammi ho feia, o la creença en els fantasmes o la mateixa marca de tabac... XD) M'ha sorprès que la Tsunemori encengui els cigarrets només perquè se li quedi l'olor a tabac com quan anava amb el Kougami, entenc que estigui nostàlgica, però tan excessiu ? Per cert, intentaré fer una predicció que potser algú la pensat, o no XD:
WC ?= Wich Colour ?
- Spoiler:
Jo crec que ha quedat bastant clar que WC=White Color per lo que crida cada dos per tres el tio de les bombes "De quin color estic?" m'imagino que el blanc és el color de quan tens un bon psycho pass. I ha sortit escrit en algun lloc, em sona que a l'opening, surt White Color (que casualment era el color de cabells d'en Makishima )
- Spoiler:
- Ostres, tens raó, és molt més probable això ja que al opening hi surt. Jo ho he pensat ja que com has dit el home es preguntava sempre el color, però, com he dit, és més que casi segur sigui el que has dit
Eaea- Tinent impopular
Eaea escrigué:Kenpachi Nafi escrigué:Eaea escrigué:
- Spoiler:
WC ?= Wich Colour ?
- Spoiler:
Jo crec que ha quedat bastant clar que WC=White Color per lo que crida cada dos per tres el tio de les bombes "De quin color estic?" m'imagino que el blanc és el color de quan tens un bon psycho pass. I ha sortit escrit en algun lloc, em sona que a l'opening, surt White Color (que casualment era el color de cabells d'en Makishima )
- Spoiler:
Ostres, tens raó, és molt més probable això ja que al opening hi surt. Jo ho he pensat ja que com has dit el home es preguntava sempre el color, però, com he dit, és més que casi segur sigui el que has dit
- Spoiler:
- Lo que m'ha fet dubtar és que a la primera temporada no recordo cap referència al color del Psycho Pass, sempre s'hi havien referit com a una cifra i no com a una tonalitat de color. No entenc a que ha vingut aquest canvi, potser té algo a veure amb els nous psico-tròpics que van sortir al principi del primer capítol (cosa que em sembla una animalada, vendre psicofàrmacs com a caramels).
Que per cert, en Tougane aquest ha dit que era de la família de la farmacèutica aquesta de les drogues o ho he entés jo malament? Em fot molt mala espina...
- Spoiler:
- Al final What Color ? XD
El capítol m'ha agradat molt, ara comença la gran intriga del senyor Kirito Kamui, que sembla que estigui a tot arreu i per mi que utilitza un medicament o un suero raro, com s'ha vist al principi per baixar la tonalitat. Aviam que es veu en els següents capítols, ja que la cosa es posa molt interessant
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
Quina decepció, jo tenia encara esperances que al final WC fos bany... xDD Que va, és broma, però m'esperava que fos White Color. En fi, potser el Kamui pot controlar als androids i la medusa simpàtica de l'Akane és qui ha escrit el WC? de la paret, perquè sinó...
A la fi sabem alguna cosa més del Ginjo! Ara tinc moooolta curiositat per ell A part d'això, poca cosa més a destacar excepte que la nova inspectora de cada capítol que passa fot més puto fàstic.
Hanako- Administrador
- Spoiler:
- No hi havia pensat que potser li havien hackejat la medusa per escriure-li allò a la paret, en una societat tant informatitzada no m'estranyaria gens. En Makishima ja feia servir a informàtics per al seu pla malèfic, potser aquest va pel mateix camí. Per altra banda no crec que en Kamui faci servir psicotròpics, justament el tio que apallissa a n'Aoyanagi diu que no poden dependre de les drogues per aclarar-se, que ell vol fer lo que fa en Kamui... això no aclara res però no té pinta que siguin molt amants dels psicotròpics.
Jo també m'he quedat amb ganes de saber més sobre en Togane, lo raro és que va tindre el Psycho Pass més alt mai registrat però la Inspectora principal de la Divisió 1 no en tenia ni idea? Qui va acudir a detindre'l? Encara que fos una altra Divisió, no parlen entre ells o que? Joder és algo digne de comentar pels passadissos...
I han deixat caure, com qui no vol la cosa, que la Inspectora Aoyanagi va ajudar a en Kogami a fugir, això vol dir que aniran revelant que ha passat amb ell? Com és que no va sortir a la primera temporada si era ten amigueta de l'Akane com per fer-li un favor així? Aquí huele a quemaillo...
- Spoiler:
- Jo volia comentar sobre el opening que te, no se si us ho heu fixat pero a mesura que va prosseguint la seria el opening va tenint modificacions com imatges pel mig que no hi eren abans degradar la imatge de l'animació com si vulgues transmetre missatges subliminars que a mi em transmeten un missatge, que em diu o em vol transmetre senyals referint a la caiguda del sistema o simplement la fragilitat que te a esbocinar una ment, per altre part no sabria dir que pot estar utilitzant però sembla mes una hipnosis que un medicament el que utilitza el nou antagonista, no deixa res massa clar tampoc però crec que la historia ja acabara de parlar per si sola.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
- Spoiler:
- Damn ! M'ha encantat el capítol, em Kamui té pinta de ser un gran personatge i bàsicament està fent com en Makishima, buscar la parodia i el error del sistema per crear el caos i demostrar la seva fragilitat. Suposo que d'aquí poc veurem exactament que vol en Kamui.
La veritat, cada cop més, seguint el tòpic de la primera temporada, és increïble com el conformisme de una societat on els inspectors són la clau per mantenir-la acabin fent el sistema inqüestionable i perfecte dins de la seva ment, que realment és així ja que la gent ha aconseguit un cert benestar social.
Aviam que ens mostraran en el següent episodi, cada cop està més interessant.
Eaea- Tinent impopular
Bé, he sigut l'únic que ha comentat el capítol 4 XD (entenc que va sortir durant la setmana del Saló i la gent no estava per comentar molt) però igualment dono la meva opinió sobre el capítol 5.
- Spoiler:
- M'ha agradat moltíssim la idea de la sortida d'un joc per a mòbil on els jugadors controlin els drons a la vida real sense saber-ho. És massa bo.
A part, com porto dient fa uns capítols, el Togane és en Kougami reencarnat, actua igual que ell i fa el mateix estil de deduccions. Això sí, com es veu en el final, o és un acosador o és un agent amb alguna missió (em decanto per aquesta última proposta) Tinc ganes de més ! :viciat:
Eaea- Tinent impopular
Gomen, la setmana passada no el vaig veure per motius evidents, així que aquesta he tingut doble ració de Psycho-pass!
- Spoiler:
Doncs el capítol 4 no m'ha agradat... He trobat que era violència gratuïta i avançar en la trama, el que es diu avançar, no ha avançat una merda. A més, la puta nova inspectora em cau tan, però tan malament...
A part d'això, el cinquè m'ha agradat molt!! Al principi m'he embullat molt amb tantes divisions, tants inspectors i executors nous, però ha valgut la pena! El final amb el joc de les gallinetes (digueu-me que d'aquí res es podrà descarregar aquest joc, plis) i el Togane stalker ho ha petat molt!
Ara si que espero amb ganes el de la setmana que ve!
Hanako- Administrador
Semana de doble Psycho Pass FTW! Encara m'hi acostumaré...
- Spoiler:
- El capítol quart va ser només perquè odiem més el Sistema Sybil i tota la merda que el rodeja, perquè ens donem compte que els Inspectors de Policia no són tots com la Akane, només segueixen ordres d'una pistola sense cap problema de consciència. DONEU GRÀCIES PER LA AKANE!
El cinqué ha estat molt millot i més interessant, mola que ara hi hagin nous executors a la Divisió 1 Em fa gràcia el joc dels pollastres, que la Divisió 3 estan allà mateix al cotxe però no senten les explosions, wtf? També és interessant la tranquilitat amb la que l'Akane i en Togami es passegen per un magatzen ple de membres mutilats tots ben guardats i organitzats amb una clara tendència a TOC. I per què collons vol aquell home tots aquells cossos? La cara i els ulls encara ho puc entendre, per allò de ser un fantasma que el Sibyl no pugui detectar... però els braços?!
Tougane stalker, perquè els ulls i la boca encerclats? Part de la família de la farmacèutica (crec recordar) amb el Psycho Pass "més alt mai registrat". A mi això em sona a contra espionatge del güeno però bueno, ja es veurà. Potser és un amic que en Kogame ha enviat perquè cuidi de l'Akane ok stop. Tots sabem que l'Akane no necessita que ningú la protegeixi...
- Spoiler:
- El capítol 6 m'ha agradat moltíssim. Ha tingut de tot: acció, morts, tristesa, demostració d'habilitats dels personatges, intriga, demostració un cop més que Sybil és imperfecte, en fi, tot el que és Psycho-Pass. Cada cop més m'agrada el personatge del professor, el trobo superinteressant i intel·ligent, a part de ser un revolucionari intel·lectual. També haig de dir, com porto bastants dies dient, ha aparegut un altre cop el misteri del senyor Togane, que controla cada dia el Psycho Pass de la Tsunemori. En definitiva: que surti ja el següent siusplau XDXD
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
- Bé, el capítol 7, per mi, ha estat el millor de moment de la segona temporada. De cop es comença a veure la trama per on va, la relació real dels personatges, tota la xarxa d'informació d'en Kamui sempre present... Buf, per mi un gran capítol.
Realment no ha tingut gairebé gens d'acció, però el capítol ha estat 100% intriga i misteri.
Espero que segueixi així la temporada, ja que ja ens trobem a la meitat i no m'està decebent gens ni mica. Una setmana més d'espera
P.D.: So lonely in this post
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
Doncs així com el 6 em va semblar un poc nyaaaaaa, el 7 m'ha agradat molt!!
Puto Kamui, se les sap totes!! Ja veurem com s'ho fa ara l'Akane per desfer-se'n d'ell... De moment sembla bastant impossible xDD El Kamui aquesta em sembla una Dumbledore en tota regla (un manipulador, vaja). Té a l'inspectora completament enamoradeta (tot i haver-li tret un ull) i, què voleu què us digui? Em fa la sensació que en el moment que menys s'ho esperi la matarà perquè ja no li és útil.
En general coincideixo amb l'Eaea, un gran capítol on per fi podem començar a veure per on van els tirs d'aquesta segona temporada!
PD: El Togane de cada vegada em fa més por però... m'agrada xDDDD
Hanako- Administrador
- Spoiler:
- Per començar, rectifico el que vaig dir la setmana passada dient que la sèrie és trobava a la meitat, ja que només queden 3 capítols, només en té 11 :paret:
A continuació, també rectifico el que vaig dir de l'últim capítol. Si aquell em va semblar genial, aquest ha estat espectacular. Pot ésser que s'hagi fet avançar molt la trama en el capítol anterior i aquest, però realment el capítol és genial. Ara ja sabem qui és en Togane, qui és la seva mare i on està, la seva fundació i la relació amb en Kamui i sobretot que és en Kamui (encara que de moment està una mica difús del que realment vol fer) En definitiva, un capítol de 10
P.D. Ja ha sortit el primer tràiler de la pel·lícula de Psycho-Pass, aquí us el deixo
- Spoiler:
- L'última escena del tràiler és l'ull d'en Kougami no ? XD
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
- COM QUE 11??? NO ES POT ACLARIR TOT AIXÒ NOMÉS EN 3 CAPÍTOLS MÉS!!
Com diu l'Eaea, el capítol m'ha ENCANTAT!! Joder amb el Togane i la mare, quina festa que s'han muntat els cabrons! I a la inspectora nova li passa això per tenir-li tirria a l'Akane! Tot i que si només queden tres capítols...
I tot això del Kamui és massa fantasmada, que sigui una sola persona amb tantes parts. Sembla un puto puzzle, que ve per fascicles o què?? xDDD Però bé, de totes maneres ara ja comencen a tenir clar què passa amb ell i de qui es vol venjar. En certa manera això el converteix un poc en el bo de la sèrie xD
Hanako- Administrador
Capítol 9!
- Spoiler:
OMG!! Puto Togane, com juga!!! Pobreta Akane-chan Per cert, després de l'ending hi ha uns quants segons molt importants xDDD
Sóc la única que pensa que en realitat el Kamui no és pas tan dolent com ens volien fer veure fins ara?? Començo a pensar que acabarà sent el salvador que derrocarà el Sistema Sybil i farà lliure a la societat xD A veure si l'Akane se n'adona dels seus plans i de qui és realment el Togane Sakuya... I no entenc perquè el Kogami encara no ha vingut per ajudar-la xDDD
La nova inspectora es mereix pallissa a la puta boca LLYA!
Hanako- Administrador
Pàgina 1 de 2 • 1, 2