Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Debat Psycho-Pass 2
+3
Haok-X
Victor Kudo
Shizen Eriksen
7 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Debat Psycho-Pass 2
- Spoiler:
- Doncs estic d'acord amb la Hanako, encara que el que fa la nova inspectora és totalment lògic, accepta sense miraments el que la societat diu el que és correcte.
En Kamui no és que sigui dolent, tampoc ho era en Makishima, el que passa és que en Kamui sembla encara més profund, ja que amb la gent que ha aconseguit calmar el seu Psycho Pass per maneres il·lícites o de formes moralment incorrectes també les jutja de forma radical.
Cada cop em sembla més i més estrambòtica la posició de Sybil, així com la del Togane. Realment poden aconseguir l'ordre i la felicitat pel major nombre de persones amb mentides ?
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Capítol 10. El penúltim.
- Spoiler:
- Doncs això ja s'acaba. Només queda un capítol més i com s'ha pogut veure en aquest capítol, la trama ha avançat mol ràpidament (com portava fent en els últims dos capítols). S'ha vist el coeficient criminal més gran, 729, so mad this Togane xD.
Al final m'ha agradat molt quan es troben als tres al metro. Ho he vist com que el Togane representa al sistema Sybil, immòbil; en Kamui el revolucionari radical, que vol deixar en evidència el sistema i canviar-lo completament; i el terme de la Tsunemori, que vol canviar el sistema, que encara que suposo que ni ella sap com fer-ho (crec que en aquest capítol li ha proposat a Sybil que evolucioni) és molt interessant el seu paper.
Amb ganes de l'últim ja, encara que sigui trist que una gran sèrie també s'acabi, encara que sempre ens quedarà la pel·lícula de l'any vinent
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
- Primer em vaig plantejar la possiblitat veient la primera temporada, pero despres del que li ha passat a la pobra Akane en aquest capitol se quasi del cert que te criminalitat assimptotica, el que passa es que com que no li han detectat perque mai ha comes cap crim.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
- Spoiler:
- OMG!! OMFG!!
JODER, QUE NO HO DEIXIN AIXI?? M'HA ENCANTAT!! Llàstima que ja s'acabi... Quan ha aparegut el Kogami m'he emocionat molt però després ha estat fake... Akane no t'imaginis coses eròtiques que després ens duem una decepció...
El proper capítol serà la hòstia! Espero que la inspectora nova la palmi o alguna cosa...
PD: M'encanta l'inspector dels hologrames que no ha fet res en tot l'anime!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Últim capítol.
Ara a esperar impacientment la pel·lícula de l'any vinent :viciat:
- Spoiler:
- Doncs que dir d'aquesta gran sèrie i del gran final que li han donat ? Com va passar amb la primera temporada, ha estat sublima. El final ha estat molt bo, potser un xic semblant amb la primera temporada en algunes parts, però simplement genial. M'ha encantat la frase de l'Akane sobre la societat al final i m'ha quedat una gran intriga que segurament es resoldrà en la pel·lícula.
Per cert, en tota la segona temporada no ha aparegut en Kougami (almenys en la realitat, no en els pensament de l'Akane) espero que si hi faci en la pel·lícula però.
Ara a esperar impacientment la pel·lícula de l'any vinent :viciat:
Eaea- Tinent impopular
Pàgina 2 de 2 • 1, 2