Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Psycho-pass
+8
Samael
Kenpachi Nafi
Isshin Shiba
Javi Ciffer
Erwyn14KC
Meina
Hanako
drew-kun
12 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Psycho-pass
Bones, us volia recomanar Psycho-pass un anime de genere psicologic que em te enganxat (en la mesura que la feina m'ho permet).
La historia es situa en un futur no molt llunya en el qual es fan constants escanejats a la ment de tota la poblacio, d'aquesta manera es comprova el coeficient criminal de cadascu, es a dir, segons el seu estat mental, la possibilitat que pugui cometre algun crim. Quan es detecta algu amb un coeficient criminal mes alt de lo normal apareixen els executors, un equip d'agents amb un alt coeficient criminal preparats detenir o, en cas que sigui necessari matar a aquesta persona. La historia gira entorn en Kougami Shinya, un dels executors i la Tsunemori Akane, inspectora encarregada de controlar la seva unitat.
Aqui teniu l'opening:
La historia es situa en un futur no molt llunya en el qual es fan constants escanejats a la ment de tota la poblacio, d'aquesta manera es comprova el coeficient criminal de cadascu, es a dir, segons el seu estat mental, la possibilitat que pugui cometre algun crim. Quan es detecta algu amb un coeficient criminal mes alt de lo normal apareixen els executors, un equip d'agents amb un alt coeficient criminal preparats detenir o, en cas que sigui necessari matar a aquesta persona. La historia gira entorn en Kougami Shinya, un dels executors i la Tsunemori Akane, inspectora encarregada de controlar la seva unitat.
Aqui teniu l'opening:
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Re: Psycho-pass
Doncs no té gens de mala pinta. Amb tants d'assassinats, és molt gore? Té molts capítols? Me la plantejo seriosament...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo tinc moltes ganes de veure-la, pero primer em vull acavar Kuroshitsuji, que la tinc a mitges, aquesta de Psycho-pass ja fa temps que la tinc a pendents per que la Nafi i una altre amiga me la van recomanar molt!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo també la vull veure, fa temps que la tinc pendent, també me l'han recomanat molt Però n'he d'acabar alguna altre abans de començar-la XD El que sí que n'he sentit són algun Opening i Ending, i molen moltíssim *-*
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Hanako escrigué:Doncs no té gens de mala pinta. Amb tants d'assassinats, és molt gore? Té molts capítols? Me la plantejo seriosament...
Es curta, te 25 capitols, i pel que fa al tema gore, si, força, especialment a la part que estic ara (molt al principi).
drew-kun- Shinigami ras
Bones, jo ja la vaig veure, de fet l'he vist dos cops i m'encanta. Tinc un art book a tot color, que em vaig pillar per ebay.
Creia que aquí al forum ja l'hauríeu vist quasi tots jeje.
De les meves preferides sens dubte.
Creia que aquí al forum ja l'hauríeu vist quasi tots jeje.
De les meves preferides sens dubte.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo la vaig començar a vore fa uns 6 mesos però me vaig engantxar a altres series tipus mirai nikki, algunes que sortien noves, sao, naruto etc...
Suposo que quan arribi l'estiu la reemprendre al igual que naruto shippuden, fairy tail i més.
Els capitols que vaig vore em van agradar molt
Suposo que quan arribi l'estiu la reemprendre al igual que naruto shippuden, fairy tail i més.
Els capitols que vaig vore em van agradar molt
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
L'isshin també la recomana, està molt fina. Fixeu-se bé amb en Makishima, simplement, és Déu. Els openings estan molt finos també, sobretot el 2
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Recomenadiiiiiiiiiiissima! Tot i que jo de gore no la considero molt la veritat, és molt més important el pla psicològic i tal. Sublim en Makishima, s'hauria de veure ni que fos per ell.
Jo també la vaig veure i em va agradar molt, no és pas una obra mestra però cal dir que l'antagonista està molt treballat i ho peta molt
A la fi me l'he vist!!
Moltes gràcies per les vostres recomanacions! :uki:M'han enganxat MOLTÍSSIM! I mira que tenia els meus dubtes perquè passava pena que fos molt gore com ja vaig demanar i, sobretot, tenia por que en ser un anime de gènere més aviat policial no m'acabés de fer el pes. Passava pena que fos molt rollo futurista xungo, però... mare meva, com ho peta! Des del primer capítol que m'ha enganxat molt i a més, els molt cabrons et deixaven cada capítol amb ganes de saber més!
Els personatges tots una passada! Em fa molta llàstima el pèl-roig que ha estat el gran ignorat de l'anime, però tots els altres ho peten un ou i mig, tenint tots la seva història per desenvolupar.
Ara a esperar la segona temporada...
Moltes gràcies per les vostres recomanacions! :uki:M'han enganxat MOLTÍSSIM! I mira que tenia els meus dubtes perquè passava pena que fos molt gore com ja vaig demanar i, sobretot, tenia por que en ser un anime de gènere més aviat policial no m'acabés de fer el pes. Passava pena que fos molt rollo futurista xungo, però... mare meva, com ho peta! Des del primer capítol que m'ha enganxat molt i a més, els molt cabrons et deixaven cada capítol amb ganes de saber més!
Els personatges tots una passada! Em fa molta llàstima el pèl-roig que ha estat el gran ignorat de l'anime, però tots els altres ho peten un ou i mig, tenint tots la seva història per desenvolupar.
- Spoiler:
Jo no volia que el Maki palmés :(Em queia bé... Joder, Kogami, ja podries haver fallat!.
Una cosa que si que m'ha agradat és la història cíclica, que al final arriba una nova inspectora i l'Akane passa a fer el paper del Ginoza (que jo li deia el gafotas i ara ja no li podré dir així...). Del camió surten quatre persones, tinc ganes de conèixer els dos nous Executors
Ara a esperar la segona temporada...
- Spoiler:
Sense el Makishima farà un poc de llàstima, no crec que aconsegueixin un antagonista que estigui a la seva alçada, però espero que la tensió sexual entre l'Akane i el Kogami es resolgui ja xD
Hanako- Administrador
Oh, jo també he vist aquesta serie. Hanako dius que hi haurà segona temporada?
Nina-chan- Guardià de la porta
- Nombre de missatges : 76
Reiatsu : 41
Seeeeeeeeeeeee!!!
Aquí tens la informació que hi ha de moment, surt el trailer i tot, encara que no ens aporta massa imatges noves... http://www.deculture.es/2014/03/21/psycho-pass-2-octubre-2014-pelicula-invierno/
Aquí tens la informació que hi ha de moment, surt el trailer i tot, encara que no ens aporta massa imatges noves... http://www.deculture.es/2014/03/21/psycho-pass-2-octubre-2014-pelicula-invierno/
- Spoiler:
Makishima
Hanako- Administrador
M'alegro que t'hagi agradat Hanakooo i crec que penso pràcticament el mateix que tu sobre tot l'anime segona temporada i peli ja pls! M'has fet vindre ganes de tornar-la a veure XD
- Spoiler:
- Jo tinc la sèria convicció que la cosa serà més cíclica del que ens imaginem i en Kogami acabarà fent de Makishima, vivint en la clandestinitat i putejant al Sybil System, tot i que clar ell no té un Psycho Pass especial com el meu estimat Makishima així que potser la cosa serà més xunga... I també tinc moltes ganes de conèixer els dos nous Executors, jo dic que com a mínim un dels dos és un personatge que ja ha sortit...
Un dels nous executors no és el de les ulleres? Crec que es deia Ginoza.
Nina-chan- Guardià de la porta
- Nombre de missatges : 76
Reiatsu : 41
Sip, d'executors coneguts hi ha el Ginoza (el de les ulleres que ja no duu ulleres) i la Yayoi, però al darrer capítol surten quatre persones de la fragoneta dels executors, així que ens falten dos per conèixer
- Spoiler:
No sé com pintarà la segona temporada, però espero que sigui tan bona com la primera! A veure quin paper durà a terme el Kogami, però el veig retornant amb l'Akane com si res hagués passat. A veure si es lien ja, cony! xDD
Hanako- Administrador
Hanako, alegra aquesta cara (min 0:20):
drew-kun- Shinigami ras
OOOH, sóc molt fan de la parla panchita d'aquest tio!! Molt faaaaaaaaaaaan
Però tot i així esperar fins la tardor és molt de temps, jo vull veure-ho ja...
Però tot i així esperar fins la tardor és molt de temps, jo vull veure-ho ja...
Hanako- Administrador
Segurament la majoria ja ho haureu vist, però ja ha sortit el trailer a la segona temporada de PSYCHO-PASS!!!
.
.
.
.
.
.
Un dels nous personatges és una mescla estranya entre l'Aizen i el Ginjo... xDDD
.
.
.
.
.
.
Un dels nous personatges és una mescla estranya entre l'Aizen i el Ginjo... xDDD
Hanako- Administrador
L'opening i ending els tornen a posar els mateixos que a la primera temporada: Ling Tosite Sigure i EGOIST, respectivament.
PD: El que sona de fons és la cançó de l'opening, Enigmatic Feeling. Té molt bona pinta.
PD: El que sona de fons és la cançó de l'opening, Enigmatic Feeling. Té molt bona pinta.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Ja només amb el trailer es veu que la banda sonora tornarà a ser la hostia *^* també em fan curiositats els dous nous executors, el dels cabells vermells té pinta de ser un Kagari dos però versió més inútil, espero que estigui a l'alçada del seu predescessor. En canvi el dels cabells negres té pinta de ser un'altra ànima atormentada a l'estil d'en Kogami. Per a mi prometen.
En Ginoza està més sexy en modo executor.
En Ginoza està més sexy en modo executor.
Kenpachi Nafi escrigué:En Ginoza està més sexy en modo executor.
La Nafi sabeeeeeeeeeh! Està molt, molt, molt millor així! Amb les ulleres semblava un Ishida de la vida i sense elles guanya moltíssim en eroticitat!
Hanako- Administrador
9 d'octubre, ja queda poc
drew-kun- Shinigami ras
Oficial: La pel·lícula de Psycho-Pass s'estrenarà el 9 de gener de 2015
http://www.blogiswar.net/2014/09/27/la-pelicula-de-psycho-pass-se-estrenara-el-9-de-enero-de-2015/
http://www.blogiswar.net/2014/09/27/la-pelicula-de-psycho-pass-se-estrenara-el-9-de-enero-de-2015/
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Shizen Eriksen escrigué:Oficial: La pel·lícula de Psycho-Pass s'estrenarà el 9 de gener de 2015
Guai, però d'aqui a que la poguem descarregar en hq...
Anda que no va trigar al de steins gate per exemple..
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641