Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

5 participantes

Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Shinigami-Knight Dg 5 Maig 2013 - 1:45

canvi


Editat per darrera vegada per Shinigami-Knight el Dc 7 Maig 2014 - 23:38, editat 1 cop en total
Shinigami-Knight
Shinigami-Knight
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Hanako Dg 5 Maig 2013 - 11:10

Moltes gràcies per la informació Knight!

Buufff, em faria un munt d'il·lusió anar-hi però sóc de Palma Sad Sembla que ha de ser molt entretengut!

Molts d'ànims!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Shunsuiko Dl 6 Maig 2013 - 16:25

A mi sí que m'interessa. Very Happy

Quin nom tenies abans? No recordo cap usuari que practiqués esgrima ni res semblant. Qui ets? scratch
Shunsuiko
Shunsuiko
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 18
Reiatsu : 26
Ubicació : Las Noches

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Shinigami-Knight Dt 7 Maig 2013 - 2:55

canvi


Editat per darrera vegada per Shinigami-Knight el Dc 7 Maig 2014 - 23:39, editat 1 cop en total
Shinigami-Knight
Shinigami-Knight
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Kami Dc 8 Maig 2013 - 23:22

Només es treballa de 6 a 9?
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Shinigami-Knight Dj 9 Maig 2013 - 0:01

En el gimnás que estém muntant el nou grup si, dilluns, dimecres i divendres de 18:00 a 21:00, per ser una activitat de gimnás es bastant temps, 9 h setmanals.
Pero funcioném com associació, aixó vol dir que planejem tenir mes opcions i llocs en el futur, pero creixer costa molt, sobretot en una cosa de tendencies minoritaries com l'esgrima medieval o les arts marcials d'europa antiga, si voleu podéu demanar informació de com apuntar-vos a la associació, es gratuït (crec) i es pot fer com a entitat colaboradora (per exemple forum de Bleach Català) i ús pasarán info dels llocs, de si obtenim nous horaris, seminaris per a socis, informació etc...

Si voleu, veniu aquest divendres a les 6 de la tarda al lloc indicat a la web, en el gimnás Koryo de Fluvia i visiteunos gratuïtament, no importa si es mes tard de les 6.
Shinigami-Knight
Shinigami-Knight
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Tsunade Dj 9 Maig 2013 - 21:16

A mi m'interessa però estic bastant delicada dels pulmons. Et seré sincera, sóc una puta màquina de fumar i no em puc treure el cigarro de la boca en tot el puto dia.

Puc venir? És massa esforç? M'ofego de seguida Crying or Very sad
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Shinigami-Knight Dv 10 Maig 2013 - 3:14

Es clar que podéu venir, pero potser ja es una mica tard i acabém canviant de hubicació aviat, ja que en aquella zona no hi ha cap interés en el tema, i la gent tota s'ha de portar de fora.

Tot i així aquest divendres (avui) estarém segur, i possiblement la setmana que be, també por ser que acabem el mes o no, en tot cas no deixarém penjada l'activitat perque hi ha un altre gimnás que potser es mes adecuat per zona i ambient, i a les molt dolentes el profe fará grups mes petits i quant hi hagui prouta gent, llogarem sala nosaltres matéixos.

Veniu sense por avui a les 6 de la tarda, o a les 7 o a les 8 i demaneu de fer una classe de proba, estém les 3 hores fins les 9.

Sobre pulmons, potser si que la autodefensa que es fa es dureta per físic, pero la esgrima no tant ja que es mes técnic, tret de quant arribes a la part del combat que si es bastant aerobic, pero pares quant vols.
Shinigami-Knight
Shinigami-Knight
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Tsunade Dv 10 Maig 2013 - 10:45

Jo hi vaig si la Shunsuiko va. Sinó em fa vergonya anar sola.
-Hola sí, venc d'un fòrum de Bleach i tal

La gent em mirarà raro. Cool

Per cert, no hem parlat de preus.
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Shinigami-Knight Dv 10 Maig 2013 - 13:24

Estem una mica revolucionats els últims dies, no sabem ben be on acabarém, pero hi ha 3 opcions:

1- Continuar al lloc on estém, el preu eran 40 mensuals, dilluns, dimecres i divendres de 18 a 21, pero ara ens ho han canviat de cop a 48 i a mes volen fer pagar matricula de 60 euros Shocked

2-Anar al nou gimnás, que esta en una zona mes pija, i puja a 65 mensuals, possiblement per només dimecres i divendres de 20 a 21, i matins autodefensa a 75.

3-Llogar un espai nosaltres mateixos, la cuota sería la mes baixa de segur i podríam triar els horaris, posem de 30 a 35 mensuals tot i que tampoc vull dir res.

Jo crec que no es pot continuar al lloc on estem, perque per la zona i el tipus de gent del gimnás, veiem que no interessa per a res, i no pot ser que ens canviín condicions perque si, a mes nosaltres pegem com un tiro allí. Si el profe s'en va al nou gimnás, perdrá els alumnes que te en aquest grup perque la majoría no pot pagar tant, pero tampoc es que tingui gaires, a mi no m'agradaría perque es tornaría de pijos la esgrima medieval.
I el que mes voldría i intentaré que sigui així es que anem per el nostre compte d'una vegada, pero per fer aixo necesitem mes gent que vulgui fer esgrima d'espasa medieval, i disposada a apuntarse per llogar sala i assegurança médica, i es clar no s'apuntarán si no ho proben, així que vingeu a probar gratis mentre encara tinguem el lloc.

D'una manera o altra es fará, pero no puc dir a quin preu final ni a on, tot dependrá de si ens respecten mes a aquell lloc, de si el profe l'hi agafa la vena per anar a fer classe als pijos, o si reuním prous frikis per fer un grup propi.
(per cert, es comença amb un shinai adaptat amb el arriaz de fusta, conteu uns 30 euros x l'espasa si decidiu apuntar-vos)

Y no ús mirarán mes raro del que ens miren a nosaltres... Embarassed
Shinigami-Knight
Shinigami-Knight
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Kami Dv 10 Maig 2013 - 23:52

M'interessa, molt, però ara per ara ho tinc bastant impossible per horaris. D'aquestes tres opcions hi ha alguna més temptadora que altre però sembla que està prou bé en general, tot i així com ja he dit jo no em puc ni plantejar la posibilitat en com a mínim un parell de mesos. Si veig que en un futur puc, m'enrecordo, i encara existiu (xD), preguntaré.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Shinigami-Knight Dg 12 Maig 2013 - 19:40

Sembla que al final hi haurá cambis, pero no sabrem res segur fins la setmana que be, si algú s'anima, el dilluns es l'ultim dia en l'actual gimnás. El que es segur es que continuarem, potser en grup petit i lloc privat fins que siguem prous per llogar un espai, o potser en el gimnás pijo.
Shinigami-Knight
Shinigami-Knight
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Shinigami-Knight Dv 17 Maig 2013 - 0:18

canvi
Shinigami-Knight
Shinigami-Knight
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona) Empty Re: Esgrima medieval i arts de combat antics (entrenament a Barcelona)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum