Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
M'agradaria recomanar-vos Animes! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

M'agradaria recomanar-vos Animes!

3 participantes

M'agradaria recomanar-vos Animes! Empty M'agradaria recomanar-vos Animes!

Missatge  Haok-X Dl 20 Maig 2013 - 12:07

Doncs he estat mirant aquest fòrum ja des de que em vaig registrar, i com que no tinc gaires coses a fer, vaig pensar que seria una bona idea poder-vos recomanar series tant anime com mangas i inclús Lanoves que jo he vist i m'han agradat moltíssim:
-----------------------------
20/05/13
-> Angel Beats (Anime) {Drama} (Acabat) | 13 Cap.
La història segueix a l'Otonashi, un adolescent que perd els records de la seva vida després de morir. Al despertar a l'altra vida, coneix la Yurippe, una noia que el convida a unir-se a la Shinda Sekai Sensen (SSS), o el Front Després de la Mort en català. Una organització que es dedica a lluitar contra Déu, i que tindrà com a enemic l'Angel, la presidenta del consell de l'escola.

-> Tsukihime (Lanove) {Romàntic} (Acabat) | 2 Noveles.

-> Shinrei Tantei Yakumo (Anime) {Misteri} (Acabat) | 13 Cap.

-> The Breaker (Manwhar) {Arts Marcials} (En emicio) | 2 Temporades. "La segona encara esta amb emicio."

-> Suzumiya Haruhi (Anime) {Parodia} (Acabat) | 28 Cap + 1 Peli."Te dos temporades de 14 cada una"
Suzumiya Haruhi no Yūutsu tracta de la vida de l'estudianta de secundària superior Haruhi Suzumiya i d'aquells que queden atrapats en les seves bogeries. Encara que Haruhi és el personatge central, la història és contada des del punt de vista de Kyon, un dels seus companys de classe.

-> Tasogare Otome x Amnesia (Anime) {Romàntic} (Acabat) | 13 Cap.

-> Another (Anime) {Misteri} (Acabat) | 12 Cap.

-> Ichigo 100% (Manga) {Romàntic} (Acabat) | 19 Tomos.

-> Black Lagoon (Anime) {Seinen} (Acabat) | 29 Cap. "3 Temporades, 2 temporades de 12 capitols i una tercera de 5 capitols."

-> Jormungand (Anime) {Seinen} (Acabat) | 24 Cap. "2 Temporads, 12 caps per temporada."
La sèrie segueix els passos de Koko Hekmatyar, una jove traficant d'armes que ven armes sota la HCLI, una corporació de transport marítim internacional que, secretament, s'ocupa del comerç d'armes. Com un dels traficants d'armes clandestins de l'empresa, ella d'amagat ven armes a molts països, evitant alhora a les autoritats locals i les agències de seguretat ja que gran part del seu treball és il·legal segons el dret internacional.

-> Kara No Kyoukai (Anime) {Molt bona però no sabria quin genere donar-li.} (Acabat) | 8 Pelicules.

-> Shakugan no Shana (Anime) {Acció} (Acabat) | 72 Cap. " 3 Temporades de 24 caps cada una"
En Sakai Yuuji portava una vida normal fins que un dia va descobrir que ja estava mort i que el que hi havia en el seu interior era només una flama, és a dir, una còpia del que havia estat abans. En aquell moment va conèixer la Shana, una Flame Haze, que era l'encarregada de protegir l'equilibri del món posant les flames al lloc on abans hi havia hagut persones, flames que anaven desapareixent a poc a poc.

-> Busou Renkin (Anime) {Acció} (Acabat) | 26 Cap.

------------------------------
21/05/13
-> Ergo Proxy (Anime) {Misteri} (Acabat) | 23 Cap.
Pren lloc a la ciutat en forma de cúpula anomenada Romdou ,3 construïda per protegir als seus habitants de l'ambient devastat en el qual el planeta Terra ha caigut. Allí, els humans i androides, anomenats AutoRaves, conviuen en pau sota un sistema completament administratiu. Tal utopia es veu afectada per una sèrie d'assassinats comesos per AutoRaves fora de control infectats amb el virus Cogito, la qual cosa posa en perill el delicat balanç de l'ordre social; mentrestant, després de bastidors, el govern dirigeix experiments ocults en una forma humanoide trucada Proxy, la qual, es creu té la clau per a la supervivència de l'espècie humana.

26/05/13
-> Kurokami {Anime) {Shonen} (Acabat) | 23 +1 Cap.

-> Kuroko no Basket (Anime) {Shonen} (En Emisio) | X Cap.

-> Devil Survivor 2 The Animation (Anime) {Shonen} (En Emisio) | X Cap.

-> Lucky Star (Anime) {Parodia} (Acabat) | 24 Cap + 1 OVA.
Lucky ☆ Star narra la història d'un grup de quatre estudiants de primer curs amb un to humorístic, la història està situada a la ciutat de Kasukabe a la Prefectura de Saitama. La protagonista és Konata Izumi, una al·lota atlètica i forta que no està a cap club d'esport pel seu amor als mangues, animes i videojocs, a més té tres amigues més: Kagami Hiiragi, Tsukasa Hiiragi, i Miyuki Takara que juntes formen les personatges principals de la història. En el transcurs de la història, les personatges passen pel segon i tercer curs de l'institut.

-> Carnival Phantasm (Anime) {Parodia} (Acabat) | 15 Cap.

29/05/13
-> Hellsing OVA (Anime) {Seinen} (Acabat) | 10 Cap.
Se centra al voltant de l'Ordre de Cavallers Protestants Reals, que són els últims membres descendents d'Abraham Van Hellsing. La seva missió és la de protegir a la reina i les fronteres del país de tota amenaça sobrenatural. L'organització està liderada per Sir Integra Fairbrook Wingates Hellsing, que va heretar la seva responsabilitat com a directora després de la mort del seu pare, quan tenia 12 anys.

-> To Love Ru (Anime) {Ecchi} (Acabat) | 50 Cap.

-> Hyoka (Anime) {Misteri} (Acabat) | 22 Cap + 1 OVA.

-> Eden of the east (Anime) {Misteri} (Acabat) | 11 Cap + 2 Pelis que son la continuacio.

######################################################################################################
Doncs ja he acabat la meva recomanació son uns dels molts animes que m'han agradat espero que si vosaltres també m'en recomaneu ami:P
(Anire afeigint les que cregui que son molt bones!)
See you Shinigamis! Smile

Editat per darrera vegada per Haok-X el Dc 29 Maig 2013 - 19:35, editat 10 cops en total
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

M'agradaria recomanar-vos Animes! Empty Re: M'agradaria recomanar-vos Animes!

Missatge  IchigoBankai Dl 20 Maig 2013 - 12:11

De tota aquesta llista només he vist Another i em va agradar força.
IchigoBankai
IchigoBankai

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Dl 20 Maig 2013 - 21:39

Jo estic veient another ara mateix i em te molt intrigat. Feia temps que no pensava teories i elucubracions en un anime.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dt 21 Maig 2013 - 11:57

Seep Another es un Anime molt i molt bo. Jo el considero simplement magnific, encara que no es el meu anime preferit es un anime que recomano moltissim!

See you Shinigamis!
Haok-X
Haok-X

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dg 26 Maig 2013 - 16:02

26/05/13
-> Kurokami {Anime) {Shonen}
-> Kuroko no Basket (Anime) {Shonen}
-> Devil Survivor 2 The Animation (Anime) {Shonen}
-> Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (Anime/Manga) {Parodia)
-> Lucky Star (Anime) {Parodia}
-> Carnival Phantasm (Anime) {Parodia}
Haok-X
Haok-X

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Dg 26 Maig 2013 - 20:55

Segueixo molt les teves recomanacions, tenim uns gustos similiars. Però em podries fer un favor (per a les properes vegades)?
Podries posar si està complet o no, i encas d'estar-ho quants capítols?
Em caus bé per a ser un shinigami. A tu et mataré ràpidament.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dg 26 Maig 2013 - 21:40

Que considerat per la teva part Ifrit demoment marco els episodis, despres entre aquesta i la setmana que bé començare a pusar els capituls duracio dels mateixos e inclus si vols podria començar a escriure les sinopsis dels animes Wink
Haok-X
Haok-X

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dc 29 Maig 2013 - 18:33

20/05/13
-> Angel Beats (Anime) {Drama} (Acabat) | 13 Cap.
La història segueix a l'Otonashi, un adolescent que perd els records de la seva vida després de morir. Al despertar a l'altra vida, coneix la Yurippe, una noia que el convida a unir-se a la Shinda Sekai Sensen (SSS), o el Front Després de la Mort en català. Una organització que es dedica a lluitar contra Déu, i que tindrà com a enemic l'Angel, la presidenta del consell de l'escola.

-> Tsukihime (Lanove) {Romàntic} (Acabat) | 2 Noveles.

-> Shinrei Tantei Yakumo (Anime) {Misteri} (Acabat) | 13 Cap.

-> The Breaker (Manwhar) {Arts Marcials} (En emicio) | 2 Temporades. "La segona encara esta amb emicio."

-> Suzumiya Haruhi (Anime) {Parodia} (Acabat) | 28 Cap + 1 Peli."Te dos temporades de 14 cada una"
Suzumiya Haruhi no Yūutsu tracta de la vida de l'estudianta de secundària superior Haruhi Suzumiya i d'aquells que queden atrapats en les seves bogeries. Encara que Haruhi és el personatge central, la història és contada des del punt de vista de Kyon, un dels seus companys de classe.

-> Tasogare Otome x Amnesia (Anime) {Romàntic} (Acabat) | 13 Cap.

-> Another (Anime) {Misteri} (Acabat) | 12 Cap.

-> Ichigo 100% (Manga) {Romàntic} (Acabat) | 19 Tomos.

-> Black Lagoon (Anime) {Seinen} (Acabat) | 29 Cap. "3 Temporades, 2 temporades de 12 capitols i una tercera de 5 capitols."

-> Jormungand (Anime) {Seinen} (Acabat) | 24 Cap. "2 Temporads, 12 caps per temporada."
La sèrie segueix els passos de Koko Hekmatyar, una jove traficant d'armes que ven armes sota la HCLI, una corporació de transport marítim internacional que, secretament, s'ocupa del comerç d'armes. Com un dels traficants d'armes clandestins de l'empresa, ella d'amagat ven armes a molts països, evitant alhora a les autoritats locals i les agències de seguretat ja que gran part del seu treball és il·legal segons el dret internacional.

-> Kara No Kyoukai (Anime) {Molt bona però no sabria quin genere donar-li.} (Acabat) | 8 Pelicules.

-> Shakugan no Shana (Anime) {Acció} (Acabat) | 72 Cap. " 3 Temporades de 24 caps cada una"
En Sakai Yuuji portava una vida normal fins que un dia va descobrir que ja estava mort i que el que hi havia en el seu interior era només una flama, és a dir, una còpia del que havia estat abans. En aquell moment va conèixer la Shana, una Flame Haze, que era l'encarregada de protegir l'equilibri del món posant les flames al lloc on abans hi havia hagut persones, flames que anaven desapareixent a poc a poc.

-> Busou Renkin (Anime) {Acció} (Acabat) | 26 Cap.
Haok-X
Haok-X

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dc 29 Maig 2013 - 19:09

21/05/13
-> Ergo Proxy (Anime) {Misteri} (Acabat) | 23 Cap.
Pren lloc a la ciutat en forma de cúpula anomenada Romdou ,3 construïda per protegir als seus habitants de l'ambient devastat en el qual el planeta Terra ha caigut. Allí, els humans i androides, anomenats AutoRaves, conviuen en pau sota un sistema completament administratiu. Tal utopia es veu afectada per una sèrie d'assassinats comesos per AutoRaves fora de control infectats amb el virus Cogito, la qual cosa posa en perill el delicat balanç de l'ordre social; mentrestant, després de bastidors, el govern dirigeix experiments ocults en una forma humanoide trucada Proxy, la qual, es creu té la clau per a la supervivència de l'espècie humana.
Haok-X
Haok-X

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dc 29 Maig 2013 - 19:20

26/05/13
-> Kurokami {Anime) {Shonen} (Acabat) | 23 +1 Cap.

-> Kuroko no Basket (Anime) {Shonen} (En Emisio) | X Cap.

-> Devil Survivor 2 The Animation (Anime) {Shonen} (En Emisio) | X Cap.

-> Lucky Star (Anime) {Parodia} (Acabat) | 24 Cap + 1 OVA.
Lucky ☆ Star narra la història d'un grup de quatre estudiants de primer curs amb un to humorístic, la història està situada a la ciutat de Kasukabe a la Prefectura de Saitama. La protagonista és Konata Izumi, una al·lota atlètica i forta que no està a cap club d'esport pel seu amor als mangues, animes i videojocs, a més té tres amigues més: Kagami Hiiragi, Tsukasa Hiiragi, i Miyuki Takara que juntes formen les personatges principals de la història. En el transcurs de la història, les personatges passen pel segon i tercer curs de l'institut.

-> Carnival Phantasm (Anime) {Parodia} (Acabat) | 15 Cap.
Haok-X
Haok-X

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dc 29 Maig 2013 - 19:35

29/05/13
-> Hellsing OVA (Anime) {Seinen} (Acabat) | 10 Cap.
Se centra al voltant de l'Ordre de Cavallers Protestants Reals, que són els últims membres descendents d'Abraham Van Hellsing. La seva missió és la de protegir a la reina i les fronteres del país de tota amenaça sobrenatural. L'organització està liderada per Sir Integra Fairbrook Wingates Hellsing, que va heretar la seva responsabilitat com a directora després de la mort del seu pare, quan tenia 12 anys.

-> To Love Ru (Anime) {Ecchi} (Acabat) | 50 Cap.

-> Hyoka (Anime) {Misteri} (Acabat) | 22 Cap + 1 OVA.

-> Eden of the east (Anime) {Misteri} (Acabat) | 11 Cap + 2 Pelis que son la continuacio.
Haok-X
Haok-X

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt