Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
TOP 10 Animes 2014 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
TOP 10 Animes 2014 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
TOP 10 Animes 2014 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
TOP 10 Animes 2014 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
TOP 10 Animes 2014 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
TOP 10 Animes 2014 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
TOP 10 Animes 2014 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
TOP 10 Animes 2014 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
TOP 10 Animes 2014 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

TOP 10 Animes 2014

5 participantes

Ir abajo

TOP 10 Animes 2014 Empty TOP 10 Animes 2014

Missatge  Hanako Dt 23 Des 2014 - 12:39

I per a vosaltres quin són els millors animes que heu vist durant aquest any?? (ja siguin de temporada o no). Us proposo que fem el nostre propi top 10 a veure si coincidim amb alguns! Joan


El llistat esbojarrat de la Hana-chan!

FullMetal Alchemist: Brotherhood Al nº1 us poso un dels millors Shonens de la història! A més l'he hagut de veure dues vegades perquè el Minato a l'estiu li va pegar per veure-la i jo l'acabava de veure feia uns quants mesos xDDD En general és una passada d'anime, molt ben plantejat, tot molt organitzat, cuidant molt tots els detalls, uns personatges molt ben fets... Si encara no l'heu vist us la recomano molt!!

Psycho-Pass Gràcies a les vostres recomanacions me la vaig veure (perquè després digueu que la secció de recomana no serveix per a res, doncs a mi em va servir i molt xD) i pufff, bé, és la hòstia i es mereix estar entre els descobriments del 2014!  

Honey&Clover Doncs va ser una gran sorpresa perquè no em pensava que una història sobre universitaris estudiants d'art m'arribés tant al kokoro. L'animació és un poc antiga però la història val molt la pena! Està tan ben narrada que en res estàs molt enganxada i arribes a empatitzar molt amb els personatges. Us la recomano molt!

Gugure! Kokkuri-san! El lloc nº4 se'l mereix l'anime que més m'ha fet riure aquest any i que he esperat amb més ànsies! Són només 12 capítols (per desgràcia) però cada dilluns m'he aixecat amb moltes ganes de poder veure un capítol més (i això sent un dilluns s'agraeix molt).

Ao Haru Ride Un altre anime de temporada! Moltíssimes gràcies a la Meina, perquè sense la seva recomanació potser no li hauria donat una oportunitat i m'hauria perdut una gran història!

Steins;Gate El primer anime de la nit d'anime es mereix estar a aquest llistat! En general em va agradar molt, no només pels personatges sinó també pel fet que et deixava molt intrigada amb ganes de veure'n més i valoro molt d'un anime que t'enganxi i estiguis menjant-te el cap sobre com continua.

Barakamon Al lloc nº7 tenim un altre anime d'aquest 2014! També molt recomanable, tot i que encara m'estranya que un anime amb una nena petita m'hagi agradat tant però... és que la Naru es fa estimar moltíssim i el sensei és... és el sensei!!

Kuragehime Aquest veig que no el coneixeu gaire, és un anime molt curtet de només 13 capítols i és comèdia pura i dura: un grup de noies lletges i antisocials es troben amb un transvestit fanàtic de la moda que lentament les anirà canviant i les ajudarà perquè no enderroquin la casa on viuen. Si voleu riure us la recomano molt!

Hakuouki Kyoto Ranbu Bé, aquí us poso una pel·lícula que em va captivar! És el resum de Hakuouki Shinsengumi Kitan però molt més cuidada, sense gens de fanservice i afegint uns efectes molt ben fets que ajuden a entendre molt millor la història. Personalment prefereixo la peli a l'anime xDDD

Samurai Champloo I a la cua de la meva llista us deixo amb Samurai Champloo, l'anime més raro que he vist aquesta temporada (raro, raro, raro...) Al principi no m'agrada gens perquè barreja molts estils i difícilment es pot entendre com un anime de samurais tradicional, però li vaig donar una oportunitat i vaig poder-li posar el segell d'aprovat!


Espero els vostres top 10! Guy Sensei
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

TOP 10 Animes 2014 Empty Re: TOP 10 Animes 2014

Missatge  Haok-X Dt 23 Des 2014 - 13:18

Els meus 10 animes:
1 Hunter x Hunter
2 Yu Yu Hakusho *
3 Psycho-Pass ( Les dos temporades)
4 Tokyo Ravens *
5 Hajime no Ippo (Totes les temporades)
6 Cowboy Bebop *
7 Tokyo Ghoul
8 Barakamon
9 Zankyou no terror
10 Capita Harlock *


* Son series que havia vist anteriorment i les he revist aquest any!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

TOP 10 Animes 2014 Empty Re: TOP 10 Animes 2014

Missatge  Eaea Dt 23 Des 2014 - 13:58

Doncs els meu 10 millors animes del 2014 (la majoria que he vist han estat en aquest any i haig de reconèixer que miro molt més manga que anime) són:

10. Code Geass
9. Mirai Nikki
8. Btooom!
7. BECK
6. Fairy Tail
5. Katekyo Hitman Reborn
4. Gintama
3. Psycho-Pass
2. Shinjeki no Kyogin
1. Death Note (aquest ja l'havia vist feia 3 anys, però l'he tornat a veure)

L'autèntic número 1:
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

TOP 10 Animes 2014 Empty Re: TOP 10 Animes 2014

Missatge  Victor Kudo Dt 23 Des 2014 - 14:52

Fer un top 10 is a very difficult challenge Asuma

Aqui el teniu:

10:

9:

8:

7:

6:

5.5 (era necesari):

5:

4:

3:

2:

1:


*nota aclaratoria: no poso els que he revist durant aquest any per posar algo diferent sino seria To Love Ru and Zero no Tsukaima xDDD I tampoc posaré segones temporades*
"
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

TOP 10 Animes 2014 Empty Re: TOP 10 Animes 2014

Missatge  Layla Dt 23 Des 2014 - 15:55

10. Love Stage.
Ha sigut un dels primers animes yaoi que he vist i em va agradar força, però quan van començar amb la censura... em vaig passar al manga, això si, per orgull, vaig acabar de veure l'anime xD. Les censures són molt normals en els animes... però allò era massa (els que us traumeu pel yaoi podeu confiar en mi, no us traumareu amb això, només son pitufos Smile )
pitufos i censura:

9.Hanasaku Iroha.
Un anime romàntic que et fa plorar en alguns moments i en d'altres t'oblides de tot i entraries allí de cap! Em va agradar bastant però... pel meu gust, potser ho van allargar massa.

8. Kaichou wa maid-sama.
L'he tornat a veure, no se ni cuantes vegades l'he vist. Està tan enrere al top 10 per aquest motiu, perquè és un anime que ja he vist moltes vegades, però que m'agrada molt. (I veure l'Usui és  Sang )
usui:

7. Ao no exorcist.
Té molta acció, però crec que deixen masses coses obertes, masses interrogants, cosa que no m'agrada massa. Però en general, l'argument, els gràfics, la banda sonora... em va cridar bastant l'atenció i em va agradar molt, sobretot com et sorprenen amb algunes coses.

6. Aoharaido/ Ao haru ride.
Crec que ja heu dit tot el que es podia dir d'aquest anime. Segueixo el manga cada mes, i realment, és un anime que és completament igual al manga, cosa difícil d'aconseguir; però... em va faltar el Touma TT
Touma!:

5. Hakkenden touhou hakken ibun.
Quan la vaig veure per primera vegada em va encantar, així que l'he tornat a veure aquest any. El protagonista té la veu del Natsu de Fairy Tail.
shino:

4. Kuroko no basket.
L'he tornat a veure, i aquest si, que no puc contar quantes vegades l'he vist. És un anime que transmet les ganes de fer esport i començar a correr com una cabra boja! El manga ja s'ha acabat, així que estic desitjant veure la 3 temporada que començarà al gener.

Ara ve el meu problema, hi ha 3 series que no les puc classificar en un ordre en concret, ja que les 3 m'han agradat moltíssim i m'han marcat (algunes més i algunes menys). Però si les hagués de classificar segurament seria així.

3. Barakamon.
Són adorables!!! Tan el sensei com la Naru em van cridar l'atenció des del primer moment. Vaig riure moltíssim amb les bromes d'aquests dos, i encara que l'anime no tingui gaire rerefons... t'enganxa i et fa riure i pensar.
barakamon:

2. Free (les dos temporades)
La primera temporada la vaig tornar a veure abans de que sortís la segona. L'aigua m'agrada molt, i aquest és un anime que ajunta l'esport, la comèdia, l'aigua, els músculs...xD Aquells/es que l'hagin vist saben a què em refereixo hahhah.
La segona temporada no me l'esperava del tot així, però em va agradar molt, i quan vaig saber que no farien més temporades... em vaig posar trista hahahah. És un anime que m'ha fet riure i passar uns dilluns dimecres d'estiu molt bons i divertits.
free:

1. Mekaku city actors
No s'entèn res!!! Fins més endavant no s'enten res de res! Cada capítol és una sorpresa! Em va agradar molt, llàstima que només tenia 12. La música és de Vocaloid.
Mekaku city actors:
Layla
Layla
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

TOP 10 Animes 2014 Empty Re: TOP 10 Animes 2014

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum