Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Partitures cançons animes
+3
Erwyn14KC
Hanako
Meina
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Partitures cançons animes
Algú toca algun instrument?? Hi han molt poques págines que es puguin trobar partitures de cançons anime que no siguin ni acords per guitarra ni partitures per piano!!
Fa un temps vaig trobar una página on hi han partitures d'alguns animes, no hi han partitures de totes les cançons per tots els instruments, però n'hi han forçes i per forçes instruments!!
Hi han forçes partitures de Bleach per forçes instruments!! Jo he apres a tocar Houki Boshi, una de les poques cançons que hi ha per flauta travessera!!
Es aquesta: http://josh.agarrado.net/music/anime/index.php?startswith=B
Espero que us serveixi!!!
Fa un temps vaig trobar una página on hi han partitures d'alguns animes, no hi han partitures de totes les cançons per tots els instruments, però n'hi han forçes i per forçes instruments!!
Hi han forçes partitures de Bleach per forçes instruments!! Jo he apres a tocar Houki Boshi, una de les poques cançons que hi ha per flauta travessera!!
Es aquesta: http://josh.agarrado.net/music/anime/index.php?startswith=B
Espero que us serveixi!!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Re: Partitures cançons animes
COM MOLAAAAAA!!
En moments com aquest desitjaria no haver deixat de tocar el piano! Mola moltíssiiiim! Bé, tenc una amiga que té un piano, aixi que potser algun dia m'acoplo a casa seva
Gràcies Meina
En moments com aquest desitjaria no haver deixat de tocar el piano! Mola moltíssiiiim! Bé, tenc una amiga que té un piano, aixi que potser algun dia m'acoplo a casa seva
Gràcies Meina
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo no toco cap instrument, però potser aquesta us serveix:
http://tsubasanime.leforum.eu/t761-Toutes-les-partitions.htm
N'hi ha forces, però em sembla que la majoria són per a piano i violí. De Bleach n'hi ha bastantes! ^^
http://tsubasanime.leforum.eu/t761-Toutes-les-partitions.htm
N'hi ha forces, però em sembla que la majoria són per a piano i violí. De Bleach n'hi ha bastantes! ^^
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Wooooooo moltíssimes gràcies!! Jo toco el clarinet i la guitarra i ja fa temps que busco partitures, tablatures o acords o el que sigui, i només havia pogut trobar Llum, foc, destrucció de Bola de Drac, l'opening 1 d'Slam Dunk i Death Note. Avui mateix he estat deduint els acords de l'opening de BoBoBo, i precisament no està en cap de les dues pàgines. Estan molt bé, sobretot si són de piano perquè així puc fer els acords amb la guitarra i la melodia amb el clarinet. Quan pugui penjaré un vídeo meu tocant alguna d'aquestes.
He buscat la de Bobobo, però no he trobat res de bo.. :\ Només això, però em sembla que no et servirà, Moules...:
http://www.songsterr.com/a/wsa/bobobo-wild-challenger-tab-s3682t0
http://www.songsterr.com/a/wsa/bobobo-wild-challenger-tab-s3682t0
Moltíssimes gràcies un altre cop, és exactament el que estava buscant!! L'únic que està en un to diferent de com jo ho feia, ara no sé si ho he fet bé...
Vinga Hanako, a acoplar-se a casa la teva amiga!!Hanako escrigué:En moments com aquest desitjaria no haver deixat de tocar el piano! Mola moltíssiiiim! Bé, tenc una amiga que té un piano, aixi que potser algun dia m'acoplo a casa seva
Gràcies Meina
De res
Moules, m'alegra molt que et serveixi, l'he penjat aqui per aquest motiu, per que es molt dificil trobar partitures d'animes, i si trobem una página on si que n'hi han, es millor compartir-la per aixi poder-la disfrutar tots!!Moules escrigué:Wooooooo moltíssimes gràcies!! Jo toco el clarinet i la guitarra i ja fa temps que busco partitures, tablatures o acords o el que sigui, i només havia pogut trobar Llum, foc, destrucció de Bola de Drac, l'opening 1 d'Slam Dunk i Death Note. Avui mateix he estat deduint els acords de l'opening de BoBoBo, i precisament no està en cap de les dues pàgines. Estan molt bé, sobretot si són de piano perquè així puc fer els acords amb la guitarra i la melodia amb el clarinet. Quan pugui penjaré un vídeo meu tocant alguna d'aquestes.
Ja vull que penjis un video teu tocan-ne algunaa!!
Meina- Tinent estricta
Ja m'ho mirare.
Si n'hi ha alguna per a flauta dolça la puc tocar perque es l'unic instrument que se tocar (musica del cole)
Si n'hi ha alguna per a flauta dolça la puc tocar perque es l'unic instrument que se tocar (musica del cole)
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Jajajajajajaja! Seeeee it's flauta del cole time! és que qui no sap tocar ni que sigui molt poc la flauta? Jo dic lu mateix que el Javi, si n'hi ha alguna aixi des tranquis i tocable me la apunto per tocar-la amb la superflauta.JaviVinaròs escrigué:Ja m'ho mirare.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Flauta del cole, de veritat? he vist a molts animes que ho fan, a japó Jo mai he tocat la flauta, al cole O.O
A classe de música fèiem do-re-mi-fa-sol-la-si-do i poc més xDDDD Bueno, llegir una mica les notes i això bàsic sí... Però tocar.. El xilòfon i poca cosa més! Lo més lluny que vàrem arribar va ser tocar una cançó d'en Bruno Mars, però no hi havia flautes, a la cançó..!
Doncs jo...Isshin Shiba escrigué:és que qui no sap tocar ni que sigui molt poc la flauta?
A classe de música fèiem do-re-mi-fa-sol-la-si-do i poc més xDDDD Bueno, llegir una mica les notes i això bàsic sí... Però tocar.. El xilòfon i poca cosa més! Lo més lluny que vàrem arribar va ser tocar una cançó d'en Bruno Mars, però no hi havia flautes, a la cançó..!
Pobreta Erwyn!! Que raro que a l'escola no t'hagin ensenyat a tocar la flauta, normalment s'ensenya!!Erwyn14KC escrigué:Flauta del cole, de veritat?he vist a molts animes que ho fan, a japóJo mai he tocat la flauta, al cole O.ODoncs jo...Isshin Shiba escrigué:és que qui no sap tocar ni que sigui molt poc la flauta?
Amb les coses que has apres a l'escola segurament no, si busques a internet les notes que no saps segurament ho pots aconseguir. Per la flauta es fan servir les mateixes partitures que amb la flauta travessera i a mi m'han funcionat molt bé!!JaviVinaròs escrigué:
Ja m'ho mirare.
Meina- Tinent estricta
Mola molt!! Gran descobriment!! aix men vaig uns dies i em trobo un munt de temes molt interessants *-*!!!!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811