Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 538
+3
IchigoBankai
Haok-X
Hanako
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 538
L'Ichigo deixa el món dels vius després d'escoltar el relat del seu pare i torna al Reiokyu. D'altra banda, a la Societat d'Ànimes tothom s'està mobilitzant. Què hauran decidit fer el Hitsugaya, el Muguruma i el Hisagi i, a qui anirà a visitar el Komamura?
Un capítol amb molt de moviment, Bleach 538, titulat Standing on the Edge, en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/05/bleach-538.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 538
FSDAFSAFSADFBKSHDBFASBDKHFBDHF KDJAHKJHDF ASFHD H
M'ha encantat aquest capitol, simplement es increible... m'ha encantat *-* es AfSDgsffdgfgFAfddgfgSDFdsfsaf. Es una pasada. uwu En vull un altre!!! xD Gracies per informarme avanç que es retraseria, jo ja mestaba agoviant. Per cert ha estat una bona traducio al catala, com sempre. xD
See you Shinigamis
M'ha encantat aquest capitol, simplement es increible... m'ha encantat *-* es AfSDgsffdgfgFAfddgfgSDFdsfsaf. Es una pasada. uwu En vull un altre!!! xD Gracies per informarme avanç que es retraseria, jo ja mestaba agoviant. Per cert ha estat una bona traducio al catala, com sempre. xD
See you Shinigamis
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Per fi també es resoldrà "el perque" de que en Komamura tingui aspecte de Gos, guineu..xD
Era una cosa pendent realment, jo sempre havia apostat que algun shinigami com en Mayuri(per exemple) havia experimentat amb ell per convertir-lo..
Ja veurem.
El capi en general força bé, però odio quan fa pàgines buides amb alguna frase i prou >.<
Era una cosa pendent realment, jo sempre havia apostat que algun shinigami com en Mayuri(per exemple) havia experimentat amb ell per convertir-lo..
Ja veurem.
El capi en general força bé, però odio quan fa pàgines buides amb alguna frase i prou >.<
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
-Saps què, Ichigo? El bankai és molt xungo, eh! Només el tenen els shinigamis molt poderosos perquè és moooolt xungo! Et repeteixo, Ichigo, que el Bankai és molt xungo. QUE ÉS MOLT XUNGO, T'HE DIT!!
500 capítols més tard:
-Sóc un tinent que fins ara no ha tingut excessiva relevància més que una admiració amorosa implícita amb el meu ex-Capità i... TENC BANKAI!
Lògica, on has anat? Per què has abandonat aquest manga??
500 capítols més tard:
-Sóc un tinent que fins ara no ha tingut excessiva relevància més que una admiració amorosa implícita amb el meu ex-Capità i... TENC BANKAI!
Lògica, on has anat? Per què has abandonat aquest manga??
Hanako- Administrador
Jaja... es trist però tens raó Hanako
Si tens raó al principi el Renji era l'unic i ja era molt fort, o jo o vaig veure com alguna cosa per sobre de lo normal, però... el cas de que ara començan a tindre bankai mes de un també es una forma de mostrar que va pasant el temps i que aumenten la seva força i capasitats...
Relleno! Relleno inútil altre cop. Per això ens haguessin pogut explicar algo de l'Uryu ç.ç O de com està en Ken-chan...
Odio aquests capítols on no passa res...
Edit: Per cert el link que has posat aquí no em funciona Hanako, no sé si és problema meu o no...
Odio aquests capítols on no passa res...
Edit: Per cert el link que has posat aquí no em funciona Hanako, no sé si és problema meu o no...
El link que hi ha aquí no rula, però si busques el capítol 538 per descarregar al blog i vas al mega... tampoc, t'abaixes el 537 T.T
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
En si el capitol tampoc ha estat tan malament. Però m'ha sorprès que l'Ouetsu estigués esperant a l'Ichigo, amb lo enfadat i decidit que estava amb ell després de la prova i fer-lo fora.
No he entès del tot bé perquè les asauchi s'han posat als peus de l'Ichigo, ni han lluitat, potser és la convicció que té ara amb si mateix l'Ichigo. I un altre factor que m'ha sorprès és que sortis el seu hollow al escollir l'asauchi en canvi d'en Zangetsu. Nova zampakuto?
Hitsugaya demanant que li entrenin ja que no té el bankai, interessant. El següent el Hisagi obligat a fer el banaki, sembla que l'ha après durant aquests 17 mesos, pero el Tite s'ha passat pel forro allò que va dir la Yoruichi on un shinigami triga entre 8 i 10 anys en aconseguir un bankai. Estic espectant per veure'l. I per últim, com sempre, el bote. UN PERRACO! ja feia temps que em tenia intrigat d'on va sortir el Komamura. Potser serà un símbol sagrat. Una persona que tenia molt de carinyo a un gos i se'l va f*****. Zoofilia pura.
No he entès del tot bé perquè les asauchi s'han posat als peus de l'Ichigo, ni han lluitat, potser és la convicció que té ara amb si mateix l'Ichigo. I un altre factor que m'ha sorprès és que sortis el seu hollow al escollir l'asauchi en canvi d'en Zangetsu. Nova zampakuto?
Hitsugaya demanant que li entrenin ja que no té el bankai, interessant. El següent el Hisagi obligat a fer el banaki, sembla que l'ha après durant aquests 17 mesos, pero el Tite s'ha passat pel forro allò que va dir la Yoruichi on un shinigami triga entre 8 i 10 anys en aconseguir un bankai. Estic espectant per veure'l. I per últim, com sempre, el bote. UN PERRACO! ja feia temps que em tenia intrigat d'on va sortir el Komamura. Potser serà un símbol sagrat. Una persona que tenia molt de carinyo a un gos i se'l va f*****. Zoofilia pura.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Gràcies Minato!
Ha sigut un capítol raro. La part del principi era d'esperar, ara Ichigo està resolt a patejar el cul d'en Juha tan fort que acabi parlant francés. I l'aspecte de Hollow de l'Asauchi... si en principi son l'ànima volcada del shinigami, si Ichigo es també hollow, això explicaria l'aspecte, no?
Però hi ha dos coses que em fan pensar (Warning, elucubracions sense sentit Ifritesques ahead). Per que el hollow es exactament igual al de la Masaki? Es el mateix hollow que va canviar d'ànima al nèixer Ichigo?
I si bé ja sabem per qué Ichigo es tot el que es, el que no se ben bé es per que es tan OP. No se si m'enteneu, serà tot el prodigi que tu vulguis, però aquesta forma de guanyar poders tan fast&furious te que tindre una altra explicació (Urahara o Aizen, com sempre).
Era d'esperar que Hisagi tinguera el bankai enllestit. Si, teniu raó al dir que es un poc ilògic que domine quelcom que necessita dècades per ser dominat, però es la única manera de que un shinigami faci un power up digne. Recorda una mica a altres sèries, com bola de drac, en que al principi costava la vida aplegar a ser un superguerrer i després tothom ho feia com si res. O com quan a Naruto li deien que no fera massa el Rasenshuriken aquell, que li feia mal i bla bla bla.
I al final ha sortit el drac de la història interminable!! A saber que es Komamura, i que es el llop aquest gegant.
Ha sigut un capítol raro. La part del principi era d'esperar, ara Ichigo està resolt a patejar el cul d'en Juha tan fort que acabi parlant francés. I l'aspecte de Hollow de l'Asauchi... si en principi son l'ànima volcada del shinigami, si Ichigo es també hollow, això explicaria l'aspecte, no?
Però hi ha dos coses que em fan pensar (Warning, elucubracions sense sentit Ifritesques ahead). Per que el hollow es exactament igual al de la Masaki? Es el mateix hollow que va canviar d'ànima al nèixer Ichigo?
I si bé ja sabem per qué Ichigo es tot el que es, el que no se ben bé es per que es tan OP. No se si m'enteneu, serà tot el prodigi que tu vulguis, però aquesta forma de guanyar poders tan fast&furious te que tindre una altra explicació (Urahara o Aizen, com sempre).
Era d'esperar que Hisagi tinguera el bankai enllestit. Si, teniu raó al dir que es un poc ilògic que domine quelcom que necessita dècades per ser dominat, però es la única manera de que un shinigami faci un power up digne. Recorda una mica a altres sèries, com bola de drac, en que al principi costava la vida aplegar a ser un superguerrer i després tothom ho feia com si res. O com quan a Naruto li deien que no fera massa el Rasenshuriken aquell, que li feia mal i bla bla bla.
I al final ha sortit el drac de la història interminable!! A saber que es Komamura, i que es el llop aquest gegant.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
A mi no m'ha desagradat tampoc. Reconec que el bankai del Hisagi m'ha tocat els collons. Què passa, tothom és molt fort aquí? No m'agrada que se'ns expliquin merdes dels tinents mentre que hi ha capitans molt OP dels quals encara no sabem res!!
Però, a part d'això, era un capítol necessari. Ara l'Ichigo continuarà el seu camí amb els dos membres de la Divisió Zero que ens queda per conèixer! Lo de l'asauchi tampoc ho he entès molt (de fet, molt fals que acabi de parlar amb el seu pare i, zas! de sobte ja torni a ser al palau i en unes quantes pàgines ens ventilem el problema de la seva Zanpakuto) Ni rastre del Renji, potser ja és amb la tia dels braços...
I bé, m'ha fet moltíssima peneta en Hitsugaya, però d'altra banda m'ha agradat molt la seva actitud!! I suposo que en Komamura anirà al seu oncle perquè l'entreni més o alguna cosa, ja que tampoc té Bankai. A veure si ens expliquen què és (el seu oncle té una banya rompuda...) I la Soi-Fong què farà?
Entenc el que ha dit la Nafi. El capítol era necessari però, m'hauria agradat més saber què passa amb la Unohana, si està realment morta i el shikai del Kenpachi (que el deu reservar per una altra ocasió). A veure, ha mort (o això creiem) una Capitana. Ningú pensa fer res? I encara estic esperant per saber si el Kira és mort o no... Tite, no comencis temes nous si en tens un munt oberts, home!!
Però, a part d'això, era un capítol necessari. Ara l'Ichigo continuarà el seu camí amb els dos membres de la Divisió Zero que ens queda per conèixer! Lo de l'asauchi tampoc ho he entès molt (de fet, molt fals que acabi de parlar amb el seu pare i, zas! de sobte ja torni a ser al palau i en unes quantes pàgines ens ventilem el problema de la seva Zanpakuto) Ni rastre del Renji, potser ja és amb la tia dels braços...
I bé, m'ha fet moltíssima peneta en Hitsugaya, però d'altra banda m'ha agradat molt la seva actitud!! I suposo que en Komamura anirà al seu oncle perquè l'entreni més o alguna cosa, ja que tampoc té Bankai. A veure si ens expliquen què és (el seu oncle té una banya rompuda...) I la Soi-Fong què farà?
Entenc el que ha dit la Nafi. El capítol era necessari però, m'hauria agradat més saber què passa amb la Unohana, si està realment morta i el shikai del Kenpachi (que el deu reservar per una altra ocasió). A veure, ha mort (o això creiem) una Capitana. Ningú pensa fer res? I encara estic esperant per saber si el Kira és mort o no... Tite, no comencis temes nous si en tens un munt oberts, home!!
Hanako- Administrador
Mireu, a Mcanime he trobat el comentari d'un usuari que explica a la perfecció tot l'embolic que portem de la primera part del capitol:
- Spoiler:
- Quedó bastante claro por qué Nimaiya lo mandó a Ichigo con Isshin y por qué ahora es reconocido por las Asauchis.
Ichigo no podía ser elegido por una Asauchi nueva para reparar a Zangetsu porque no sabía de dónde venía su zampakutto. Una vez escucha la historia de su padre entiende sus raíces, a lo que se refería Nimaiya que tenía que entender.
Ahora que conoce sus poderes, reconoce fácilmente a su Asauchi, ésta le reconoce a él, y al verla, tiene la máscara de White. White fue la primer asauchi de Ichigo, por eso no necesitó una para lograr el shikai. Zangetsu se fue reflejando en quién sea que estuviese dentro de White, esa escencia que hacía que el hueco estuviese lleno, igual que pasa con las asauchis regulares. Después de todo las Asauchis son espíritus artificiales, sin identidad y "forjables", el palacio de Nimaiya está lleno de ellas, normal que un alma natural despojada de su existencia y convertida en una "escencia" pueda forjarse de nuevo en una Zampakutto.
Así el hollow negro se reforjó como Shirosaki, tomando la personalidad y apariencia de su nuevo host, la escencia, osea White, se reforjó como Zangetsu, y se convirtieron en dos partes de un mismo ser: el poder de Ichigo. Por eso el fresa pudo tener su Zampakutto sin Asauchi, y por eso Shirosaki es un hollow 100% hollow y tiene un hueco, nada de hueco relleno de una escencia.
Ahora con la espada rota, Ichigo para reconocer y ser reconocido por una nueva Asauchi y reforjar a Zangetsu, tuvo que conocer y entender de dónde venía su propia alma. Todo muy explícito y con un dibujo, es un toque que tite no perdió.
No va a faltar el típico noob que hable de "teorías". Teoría es algo que uno se formula, ésto lo comprendí al instante que vi la viñeta en que se descubre la cara de la nueva Asauchi de Ichigo. Es una confirmación visual, porque eso es un manga, texto e imágenes. Aunque algunos parezca que si no hay texto no es válido.
Aquí teniu la portada del Volum 59 de Bleach, The Battle
PD: No he trobat una de més gran, és el que hi ha xD
PD: No he trobat una de més gran, és el que hi ha xD
Mola la portada..... *,...,*
Hòstia com ho peta!! M'agrada molt la veritat, encara que amb un poquet de sang m'agradaria més xDDD! M'esperava una portada d'en Kyoraku en algun moment, però ja arribarà xD
Per cert, què creieu que passarà demà? Jo crec que en Tite ens trollejarà, per variar! Aposto per, l'Ichigo arribant al proper palau i quatre cosetes més dels capitans. M'agradaria saber què faran amb la Unohana morta, però dubto molt que això passi. A veure si demà surt la Soi-Fong! Els altres Capitans deuen tenir plans per tornar-se més OP??
AAAAAAAAAAAAAAAAAH, molts dubtes!
Per cert, què creieu que passarà demà? Jo crec que en Tite ens trollejarà, per variar! Aposto per, l'Ichigo arribant al proper palau i quatre cosetes més dels capitans. M'agradaria saber què faran amb la Unohana morta, però dubto molt que això passi. A veure si demà surt la Soi-Fong! Els altres Capitans deuen tenir plans per tornar-se més OP??
AAAAAAAAAAAAAAAAAH, molts dubtes!
Hanako- Administrador
No sé si tardarà molt o no en sortir, però en tot cas ja hi ha l'spoiler del 539:
- Spoiler:
マユリちゃん なんか作ってる
Mayuri is making something.
おお前だの妹大はしゃぎ
Omaeda's older sister.... しゃぎ(?)
おお前だ ソイフォンにほっとかれてふてる
Omaeda and Soi Fon.... ほっとかれてふてる(?)
おお前だ弟 兄を労わる
Younger Brother Omaeda is caring for his older brother.
ソイフォン 修行
Soi Fon is training.
モロとわんわん 会話。
Moro and Doggy (Komamura) are having a conversation.
わんわん、モロに秘儀教えてほしいというけどモロ怒る
Doggy (Komamura) wants Moro to teach him 秘儀教, but Moro is angry.
チェケラッチョ、イチゴに
「ザンゲツに 別れを告げることになるッ!」
Check it out, the Strawberry (Ichigo) is saying farewell to Zangetsu.
で終わり
Over.
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:No sé si tardarà molt o no en sortir, però en tot cas ja hi ha l'spoiler del 539:
- Spoiler:
マユリちゃん なんか作ってる
Mayuri is making something.
おお前だの妹大はしゃぎ
Omaeda's older sister.... しゃぎ(?)
おお前だ ソイフォンにほっとかれてふてる
Omaeda and Soi Fon.... ほっとかれてふてる(?)
おお前だ弟 兄を労わる
Younger Brother Omaeda is caring for his older brother.
ソイフォン 修行
Soi Fon is training.
モロとわんわん 会話。
Moro and Doggy (Komamura) are having a conversation.
わんわん、モロに秘儀教えてほしいというけどモロ怒る
Doggy (Komamura) wants Moro to teach him 秘儀教, but Moro is angry.
チェケラッチョ、イチゴに
「ザンゲツに 別れを告げることになるッ!」
Check it out, the Strawberry (Ichigo) is saying farewell to Zangetsu.
で終わり
Over.
Com que no ho saps! :@ "Desesperacio modo on" Vull ja el capitol!! XDDD
Crec que avui tardarà molt doncs... Paciència!
Hanako- Administrador
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo T_T jope doncs quin pal... espera es molt dur!
:imdead:
Jo l'estic llegint en castellà xD
Igualment me'l tornaré a llegir en català
Jo l'estic llegint en castellà xD
Igualment me'l tornaré a llegir en català
Editat per darrera vegada per IchigoBankai el Dc 29 Maig 2013 - 15:06, editat 1 cop en total
ja esta el capitol traduit al Angles uwu
no es gaire bo, decepció...