Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 530 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 530

+3
Kenpachi Nafi
IchigoBankai
Hanako
7 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Hanako Dc 13 Mar 2013 - 11:34

Seireitei no Fansub. Bleach 530 04

Continuem amb la saga del Capità Isshin Shiba! A aquest capítol coneixerem un poc millor la situació familiar de la Masaki Kurosaki!

Esperem que gaudiu de Bleach 530, titutat Everything but the Rain OP 3, en català per Seireitei no Fansub. Us recordem que, segons diu la Shonen Jump, la setmana que ve no hi haurà manga de Bleach...

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/03/bleach-530.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  IchigoBankai Dc 13 Mar 2013 - 13:34

lololol m'ha encantat xD
no tinc res més a dir.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 13 Mar 2013 - 14:15

LOOOOOOOL! No eren germans, estaven promesos... Això si que no m'ho esperava!
Ha molat molt aquest capi... però el bitxo que ha sortit al final, no és el hollow que li va sortir a l'Ichigo? Vol dir que va violar a la Masaki? D: Que mitterio...
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Minato Dc 13 Mar 2013 - 14:59

Hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Na Masaki no perd el temps, eh? xD

El que no entenc gens és que n'Uryu no hagi trobat constància de res per casa seva... Segur que hi ha d'haver alguna referència a Kurosaki a aquella casa... Que encara que segurament ara visquin a un altre lloc, encara deu existir... (o no xD).

El que no he acabat de pillar és: la mare de'n Ryuken vol emparellar-lo amb na Masaki, però... En Ryuken diu que només la vol per mantenir la sang pura dels Quincy o una cosa així? No sé si amb això vol dir que no li acaba de molar això de matrimonis de conveniència. Bah. Ja ens ho contaran xD.

I per acabar, el Hollow del final és clavat a n'Ichigo VL. Ara veurem què passa.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Shizen Eriksen Dc 13 Mar 2013 - 15:24

Ja entenc el rencor que li té el Ryuken a l'Isshin xD
Quan he vist a la Masaki dins la casa dels Ishida m'ha vingut com un flash i de cop he dit, i si estàn compromesos? he flipat quan he vist que era veritat jajaja
En aquesta saga el Tite està treien la seva faceta més sàdica. Quina manera de tallar-li el cap a un dels shinigamis que anava amb l'Isshin, com si fos un meló.
I per últim amb l'última pagina es podria afegir un segon titol: "The beginning of Hollow Ichigo". Com tots hem apreciat és el mateix hollow que quan es va transformar en Vasto Lorde. Per fi un vertader Vasto Lorde. És de suposar que aquest hollow és el que atacarà la Masaki, així justificant dues raons:
-El fullbring de l'Ichigo
-El seu hollow interior i després perquè va adoptar aquella forma de Vasto Lorde.
Ara la pregunta és: L'Aizen és el responsable de que un Vasto Lorde aparegui al món humà? ha de ser obra d'ell perquè si no, no hagués aparegut al final del 529.
L'Aizen estarà cagant-se en els seus morts al Muken xD

En dues setmanes comença l'acció!
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Hanako Dc 13 Mar 2013 - 15:37

Bé, un capítol normalet, ni molt bo ni massa dolent.

He flipat tant com l'Eric quan he vist que estaven compromesos! El Ryuken té un aire a Draco Malfoy que tira d'esquena xD En tot cas, sembla que de jovenet tot això dels Quincy i de la sang pura (veieu, talment en Malfoy) li tirava molt! Com diu l'Eric, segurament començar a passar del tema quan un shinigami li roba la promesa.

Tenc curiositat per saber qui deu ser la mare de l'Uryu! I per cert, el pare al qual el Ryuken es refereix és el Soken Ishida que tant s'estimava l'Uryu, no?

La Masaki... el seu caràcter m'ha decebut un poc, ho reconec. Vull dir que no em recorda a cap dels fills (aquesta és la impressió que m'ha fet). El seu caràcter més que recordar-me a la Karin, a la Yuzu o al mateix Ichigo, m'ha recordat a l'Orihime xDDD Sembla que és un poc maldestre pel que fa a les tècniques Quincy.

Aaaaaaaaah, quines ganes del proper capítol i falten dues setmanes. T____________________T
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Eloi Kurosaki Dc 13 Mar 2013 - 18:37

Molt bon capítol si senyor!

Ha estat tot una sorpresa que la Masaki estigues promesa amb el pare de l'Uryu! I si es la seva mare enrealitat? L'Ichigo i l'Uryu serien germans!

El VL del final ha sigut lo millor! Potser aquest hollow te la mateix substancia que l'Aizen va fer servir amb els Vizard per ficar-lis el hollow interior! Això explicaria perque l'Ichigo te la mateixa forma!

No vull tindré que esperar 2 setmanes T.T

PD: Sóc jo o la Masaki s'assembla molt a l'Orihime?
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Ifrit Dc 13 Mar 2013 - 19:30

No ha estat dolent del tot. M'agrada aquest Isshin-capità. Ciclat i gandul.
El que ja no m'agrada tant es la novela que està montantse aqui. Un matrimoni de conveniència que es trenca per amor i que al final acaba en tragèdia... meh.
I aquest Vasto Lorde, es possible que sigui un experiment de l'Aizen, que sigui un intent de convertir a un hollow en shinigami. A part de recordarme (obviament) a Ichigo, també m'ha recordat a l'Aizen hollow...

Bueno, dos setmanes... aquest home últimament s'agafa moltes vacances,no?
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Hanako Dj 14 Mar 2013 - 16:16

El que penso és que la saga aquesta del capità Isshin Shiba (per dir-li d'alguna manera) durarà més del que sembla, no?

Al principi vaig tenir la impressió que era una saga petita, però encara han de passar moltes coses! Vull dir, la lluita contra aquest VL, l'aparició de la Masaki, cuidar a l'Isshin, a saber si ell torna a la SS o no, si es queda amb ella, si els descobreix en Ryuken, si no ho fa, quan s'entera la SS i la família Shiba es fica per el mig i acaba sent desterrada, com perden els seus poders... Són moltes les coses que ens ha d'explicar i, si ho vol fer bé, espero que no ho faci amb presses. Però clar, que s'està prenent el seu temps...

I sí, Eloi, és evident que està fet molt a posta que la Masaki et recordi molt a l'Orihime: patosa, molt mona, innocent i no gaire hàbil amb les seves habilitats. (Vinga, digueu-me que no, Ichihime-haters).


Ara, per a regocijo de tots, el rànquing de la Shonen, el millor que he vist en moooooooooolt de temps:

Issue 16:
Gintama (Cover, Lead CP)
Toriko
Bleach
Ansatsu Kyoushitsu
Saiki Kusuo no Sainan
Shokugeki no Souma (CP)
World Trigger
En Musubi no Kami!? Makkey (CP, One Shot)
Nisekoi
Kuroko no Basket
Haikyuu!!
Sket Dance
Koisuru Edison
Beelzebub
Kochira Katsushika-ku Kameari Kouen-mae Hashutsujo
Medaka Box
Shinmai Fukei Kiruko-san
Hungry Joker
Cross・Manage

One Piece, Naruto (Absent)

Issue 17:
Cover, Lead CP: Kuroko no Basket
CP: Haikyuu!!, Shokugeki no Souma, Sporting Salt (One Shot by Kubota Yuuto)
Absent: Bleach


Per cert, no m'agrada dir això, però si Bleach està tercer al rànquig deu ser en gran part perquè no hi ha hagut ni Naruto ni One Piece...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 14 Mar 2013 - 18:08

Tota la raó Hanako! Com que no hi ha ni One Piece ni Naruto, Bleach esta més alt de posició, quant tornin Bleach baixar en picat, lo que passa es que Bleach ja no te aquell afecta a la gent, a partir del final de la saga de la societat d'animes, Bleach a canviat massa, i segons el públic japonés a canviat a pitjor.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Hanako Dj 14 Mar 2013 - 22:21

Aquest tema que planteges, Eloi, em sembla molt interessant.

De fet, la saga dels Arrancars respecte a la de la Societat d'Ànimes baixa un poquet, però tampoc és pas taaaaaaan dolenta. Ara, hi ha moooolts ""fans de Bleach"" (ho poso entre cometes perquè no els considero així) que es queden quan l'Ichigo guanya l'Aizen i no han vist la saga dels fullbrings. Ja sé que és dolenta, però tampoc crec que n'hi hagi per tant.

Tanmateix n'Ichigo havia de recuperar els poders d'alguna manera... i crec que val la pena veure la saga caca caca per després arribar a la final, que és simplement orgàsmica. No creieu? Personalment crec que la saga final està al nivell de la Saga de la Societat d'Ànimes...

Què en penseu? (com que estarem dues setmanes sense Bleach podem debatre sobre això per no perdre el temps xDDDD)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Shizen Eriksen Dj 14 Mar 2013 - 23:52

La saga de la Societat d'Ànimes sempre serà la més recordada perquè simplement va ser èpica. La gran cagada va ser la guerra a FKT, gran cagada es poc: "cagada, super cagada, supercagadíssima".
Allà es van trencar tots els nivells que tenien els Espada, se'ls va posar com a déus al principi ja que van demostrar ser molt molt superiors, i sabent que una gran majoria dels Espada eren Vasto Lorde i arrancaritzats, si apliquessim la teoria d'en Hitsugaya, els Espada haurien guanyat i no amb masses complicacions. També va resultar molt fail que cap integrant dels shinigamis morís. Després d'aquesta batalla hauríen d'haver mort per les ferides que tenien: Momo, Hitsugaya i Hiyori, sobretot aquets últims dos... ELS DOS TALLATS PER LA MEITAT! per l'amor de Déu, com poden segur vius!!?? va ser horrible, em vaig cabrejar molt.
La saga fullbring va ser únicament necessaria per la restauració dels poders de l'Ichigo i per saber l'origen del que significa Shinigami Substitut.
I aquesta última saga s'està mostrant to el que no han pogut mostrar en 10 anys, normal que sigui èpica, però clar. En Tite ho va dir, volia mostrar la divisió 0 així que volia montar una ben gran a la SS.
En aquesta saga novament indignació pel fet que en Byakuya sigui viu. 3 capitols dient que s'esta morint i al final no la palma. No eés per res però el que surt pitjor de tot això és ell mateix. Ara queda en ridícul. Va anunciar la seva mort, que era inútil, li va perdonar a l'Ichigo... no se com podrà tornar a parlar aquest home. Potser, després d'això la seva mentalitat fa un gir.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Hanako Dv 15 Mar 2013 - 13:38

Bé, veig que algú pensa com jo amb això dels Arrancars! Els pintaven tan forts i varen acabar sent merdeta mitjanament fàcil d'aixefar XDDD

Això de les morts és una putada. Ho vàrem debatre fa molt de temps, que perquè en Tite no matava gent... els dolents són tan bons de matar però, en canvi, els bons són immortals. Per exemple (barro pá casa) l'Ukitake per què conyo està viu? Em va fer ràbia com el va tractar: primer el deixa fora de combat per un nen i el dones per mort i, després de milers de capítols, de sobte està ben viu!! El mateix amb en Hitsugaya i tots els altres. WTF?

Però... això no se fa!! Estàs mentalitzada que el personatge ha mort i de sobte està tan content... Tite fill de pu...ça. I això d'en Byakuya no té nom. Per què conyo no l'ha mort? Ni que fos tan important per la sèrie! Hauria guanyat moltíssima credibilitat si l'hagués palmat. Per què conyo no la va palmar, eh?? Per què? Ni que fos la Rukia!! Pot haver-hi Bleach perfectament sense el germà estirat de la co-protagonista ¬¬

Se m'encen la sang xDDD Jo m'espero que en Kira estigui perfectament, i no descarto que la Unohana no sigui morta.... mai se sap cert venint d'aquest trollaco.

Que per cert, sembla que hi ha descans perquè és a Alemanya de parranda. Cervesa bier i hot dog.

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Ifrit Dv 15 Mar 2013 - 18:49

Bé, doncs jo crec que ara per ara la saga aquesta no està anant malament. De fet, al principi de seguir bleach vaig pensar que tot començaria amb els quincys, però al deixar de donar-li importància ho vaig oblidar. I no pensava que els tornaria a fer servir, de fet quan van ixir per primera volta vaig fer una ganyota de."vinga, va". Però està tirant endavant molt bé. Tal volta es per allò que diu Eric, que aquesta es la saga de les respostes, on es diran un fum de coses que portem esperant desde la saga del rescat de la Rukia. Sobretot l'orige d'Ichigo i que merdes es.

I sobre la mort dels personatges, teniu raó. En part. Jo sempre havia tingut clar que Byakuya no era mort (si bé la "pressió popular eròtica" em va fer dubtar en certs moments), però en la resta si que teniu tota la raó del mon. Ukitake tindria que estar mort (havera sigut una mort patètica, però), com Hitsugaya o la Hiyori i en canvi, altres que no han sofert un atac tan heavy son morts (com en Tosen o Gin).

A mi personalment açò no ho trobe pas tan defecte. Ja que permet que tornen a sortir. Si tots aquests fossin morts ja no sabriem res mes d'ells. Al ser tots uns personatges tan elaborats crec que li fa una mica de llàstima eliminar-los.

Ademés, recordeu que realment tots aquestos shinigamis ja estàn morts XD

I si em doneu a triar prefereixo que no morin a que tornen a la vida (edo tensei , ejem ejem)

Però tranquils, que ja morirà gent a part dels enemics. La Rukia o la Orihime , Ukitake o Kyoraku i no descartaria tampoc a Isshin.

PD. Ha anat a fer-vos una visita a "Majorca"? Que cabró.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 530 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 530

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum