Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
FAIRY TAIL CONFIRMA EL RETORN!
+2
drew-kun
Haok-X
6 participantes
Pàgina 1 de 1
FAIRY TAIL CONFIRMA EL RETORN!
Dijous passat seria un dia de bones noves, així ens ho havia dit Hiro Mashima, creador del manga Fairy Tail.
Finalment s'ha confirmat un rellançament de la sèrie sent aquesta una seqüela de la qual va acabar a la primavera, me esperta un temps per haveura si deien el dia de renudacio, però no l'he sabut trobar pel moment, ja ho indicare mes endevant si trobo la data de emicio.
Finalment s'ha confirmat un rellançament de la sèrie sent aquesta una seqüela de la qual va acabar a la primavera, me esperta un temps per haveura si deien el dia de renudacio, però no l'he sabut trobar pel moment, ja ho indicare mes endevant si trobo la data de emicio.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: FAIRY TAIL CONFIRMA EL RETORN!
jo crec que l'han tornat a començar massa aviat, segur que hi haura la tira de relleno
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Jo penso que acabara la saga aquesta dels dracs i quan arribin a Magnolia haura relleno
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo he sentit que s'emet Fairy Tail Best, que és el mateix, però tornant a emetre els capítols (els mateixos) una altra vegada i em temo que ens haurem d'esperar a que Fairy Tail Best arribi al 175 per continuar on estàvem..
Jo he llegit això.. :$
Tinc entès que FT.B s'emet cada dijous (a TV Tokyo) des del 4 d'abril.. No sé quants capis fan per dia i de quants en porten he trobat això:
Ahir, el dia 18 de juliol s'emetia l'episodi 16, que és aquest:
http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/fairytail/movie/058.html
He sentit que em sembla que és treient els capítols de relleno...
P.D: A veure quan comença, quines ganes!!
Jo he llegit això.. :$
Tinc entès que FT.B s'emet cada dijous (a TV Tokyo) des del 4 d'abril.. No sé quants capis fan per dia i de quants en porten he trobat això:
Ahir, el dia 18 de juliol s'emetia l'episodi 16, que és aquest:
http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/fairytail/movie/058.html
He sentit que em sembla que és treient els capítols de relleno...
P.D: A veure quan comença, quines ganes!!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Fairy Tail Best no tindra 175 capitols ja que treuent el relleno, aixi que tindra...... 50 capitols xDDD
Penso que no esperan tant,es que si ha de acabar FTB..... em sortira barba i tot xD Ja diran alguna informació aviat.....això espero
Penso que no esperan tant,es que si ha de acabar FTB..... em sortira barba i tot xD Ja diran alguna informació aviat.....això espero
El perquè ha tornat l'anime:
1) Volen acabar la saga del Daimatou Enbu, possar relleno i fer la següent saga.
2) Volen acabar la saga del Daimatou Enbu i tornar a cancelar l'anime.
Cap de les dues opcions m'agrada però crec que serà la primera. Preferiria que no hagués tornat i que així quan tinguessin avançat el manga tornar amb tota la glòria perquè aquest relleno segur que és com les OVAs: 99% fanservice / 1% d'argument.
1) Volen acabar la saga del Daimatou Enbu, possar relleno i fer la següent saga.
2) Volen acabar la saga del Daimatou Enbu i tornar a cancelar l'anime.
Cap de les dues opcions m'agrada però crec que serà la primera. Preferiria que no hagués tornat i que així quan tinguessin avançat el manga tornar amb tota la glòria perquè aquest relleno segur que és com les OVAs: 99% fanservice / 1% d'argument.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Hiro Mashima anuncia que quan sorti el tomo 39 de Fairy Tail sortira una OVA en DVD junt amb el manga que tractara del següent:
CROSSOVER FAIRY TAIL X RAVE MASTER
Tinc ganes de veura mes sobre el OVA, pot ser interessant.
Guay!
Rave ho tinc pendent per veure però l'argument em crida l'atenció
Vull veure la OVA xD
Rave ho tinc pendent per veure però l'argument em crida l'atenció
Vull veure la OVA xD
Error! Perquè conyo tenen tanta pressa perquè torni l'anime de Fairy Tail!? Yo no entender. Per mi FT és un dels millors animes que he vist, amb bons dobladors, MOLT bona OST, bona representació... Però perquè volen tornar? Ja ho diuen, és millor anar poc a poc i amb bona lletra perquè si vas ràpid la cagues. Si volen tornar prefereixo que acabin la saga dels Jocs Màgics i tornin a pausar a l'anime que no pas que li fotin relleno i es quedin tan amples.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Del crossover en vaig llegir el manga, però tinc mooltes ganes de saber-ne més!
És que al especial del manga, només sortien la Lucy, en Natsu, en Happy, la Erza, en Haru, la Elie, en Plue i el altre bitxo xD I al veure que surten més personatges tinc moltes ganes de saber què passa!
I Rave.. El vaig començar, però m'he quedat pels primers capítols.. n.n'
És que al especial del manga, només sortien la Lucy, en Natsu, en Happy, la Erza, en Haru, la Elie, en Plue i el altre bitxo xD I al veure que surten més personatges tinc moltes ganes de saber què passa!
Erwyn14KC escrigué:Del crossover en vaig llegir el manga, però tinc mooltes ganes de saber-ne més!
Jo també xDD ami la de Rave no em va agradar massa precisament! xD
A mi no és que no m'agradés, però s'em estava fent una mica pesat... Però em sembla que li donaré una altra oportunitat, i seguiré (el que ja no sé és quant, perquè em fa moooolta mandra xD) mirant, a veure si més endavant, amb més personatges millora ^^
També és que si veig el Crossover, i no conec els personatges de Rave no serà tan especial...
- Spoiler:
- Jo em vaig quedar on en Haru havia d'anar a salvar la Elie.. (just els primers capis.. Em deu tocar el 7 o el 8) xD No conec ni la meitat de personatges.. Però em sembla que seguiré perquè vull conèixer un tal Hamrio Musica.. Tot i que no sé quan xD
També és que si veig el Crossover, i no conec els personatges de Rave no serà tan especial...
Erwyn14KC escrigué:A mi no és que no m'agradés, però s'em estava fent una mica pesat... Però em sembla que li donaré una altra oportunitat, i seguiré (el que ja no sé és quant, perquè em fa moooolta mandra xD) mirant, a veure si més endavant, amb més personatges millora ^^
- Spoiler:
Jo em vaig quedar on en Haru havia d'anar a salvar la Elie.. (just els primers capis.. Em deu tocar el 7 o el 8) xD No conec ni la meitat de personatges.. Però em sembla que seguiré perquè vull conèixer un tal Hamrio Musica.. Tot i que no sé quan xD
si però jo la vaig veura uns caps i em vaig aborrir moltissim, ami o hi han lluites super overs o una gran historia, però una historia que no menganxa i unes lluites aburrides van fer que desistis de segir mirant la serie