Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK?

2 participantes

LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? Empty LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK?

Missatge  Haok-X Dc 6 Nov 2013 - 13:23

Serà que ja veurem el final del manga de Berserk? Segurament encara queda molt per això, però Kentarou Miura ja va revelar que reprendrà aquesta història ... en un temps. Hanako

Llavors què. Tindrem més Berserk imprès? Doncs sembla que sí però no sabem quan ("llavors quin sentit té aquesta notícia". Tranquils, hi ha respostes). En el seu volum 22, la revista Young Animal va revelar recentment que Miura estarà llançant una nova mini sèrie manga anomenada gigantomakhia "El manga serà una història de 6 episodis situada en un món 100 milions d'anys en el futur . La seva primera entrega serà de 44 pàgines" La revista va agregar una nota, que és el que interessarà a molts, on diu que Berserk estarà de volta després d'acabar aquesta sèrie.

Qui ha seguit el manga de Miura? Han vist les pel·lícules adaptades per Studio4°C? Creuen que veiem el final de la versió impresa?

Jo tan sols que estic tan però tan feliç de haver vist aquesta noticia que no paro de saltar de la emoció!! Es el manga que em vaig començar de petit una seria que porta tota la meva vida amb mi, per així dir-ho es la meva seria preferida Hanako No sé assabentant-me de la noticia ma fet molt feliç!!!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? Empty Re: LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK?

Missatge  Moules Dc 6 Nov 2013 - 19:28

Jo vaig acabar Berserk la setmana passada, i no sabia si treien capítol setmanalment, mensualment, o estava parat. M'alegra saber que continuarà, m'ha encantat la sèrie. No crec que s'acabi ja, em sembla que encara queda molta història per passar. Per cert, pel Festival de Cine fantàstic vam anar a veure la tercera pel·lícula, i haig de dir que em va molar molt, l'animació està a l'altura de la sèrie.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? Empty Re: LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK?

Missatge  Haok-X Dc 6 Nov 2013 - 20:22

Moules escrigué:Per cert, pel Festival de Cine fantàstic vam anar a veure la tercera pel·lícula, i haig de dir que em va molar molt, l'animació està a l'altura de la sèrie.
 Però el manga esta a un nivell superior!
Haok-X
Haok-X

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Moules Dj 7 Nov 2013 - 20:57

Haok-X escrigué:
Moules escrigué:Per cert, pel Festival de Cine fantàstic vam anar a veure la tercera pel·lícula, i haig de dir que em va molar molt, l'animació està a l'altura de la sèrie.
 Però el manga esta a un nivell superior!
Això sense dubte! Parlant de Berserk, potser m'intento fer una samarreta amb aquesta foto:

LLESTOS PER AL RETORN DEL MANGA DE BERSERK? 120030
Moules
Moules

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt