Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Berserk debats e hipòtesis
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Berserk debats e hipòtesis
Ja començem a ser més els que estan veient o han vist ja Berserk, aixi que per evitar fer spoiler he pensat en obrir aquest post.
A més afegint que es un manga mensual costa recordar moltes coses de les que van passant així que he pensat:
- En obrir un lloc per els que seguim la seria, per si algú que comença la seria ara i vol dir res entre aquí intentem indicar per on anem de la seria quan fem el post, i posem tot el que vulguem dir dins de un spoiler! ja que es un tema molt comú i que tothom que hagi vist berserk coneix, jo començo aquest lloc fent un post una mica explicant o intento explicar la meva opino sobre a seva referència sexual, mentalitat, mon i personalitat de Griffith qui vulgui veure el següent tros recomano haver llegit del tomo 1 fins a ver acabat el 10.
- Griffith:
- Doncs jo crec que ell solament usa el sexe com un arma al seu favor. Jo no crec que sigui heterosexual, homosexual o bisexual, més aviat jo ho catalogaria com a asexual, a causa que encara i quan hagi tingut algunes "temptacions" (*Guts, *Kiaska, etc) són fins a cert punt "maquilaciones" de la seva pròpia ambició.
Fins i tot en cert punt jo ho veig més aviat com una persona que solament pot estimar-se a si mateixa, un narcisista en extrem que solament li importa que tots ho lloïn (ja fos sent un heroi, un rei o un déu), un hedonista que solament vol "sentir" que està viu, però no per això significa que li doni un veritable significat a les coses, per la qual cosa si alguna vegada arribés a tenir relacions amb alguna altra persona no seria per amor, seria més aviat per sadollar el seu propi ego o pel simple fet de sentir plaure.
Abans de l'eclipsi, tendència sexual amb certesa, podria dir que es homosexual, per la seva nit amb la princesa quan te l'ultim pensament que va tenir com a home, "Vas ser l'única persona que aconsegueixo que oblidés el meu somni", em van convèncer al 100% que estimava a Guts i el cap a profundament, a mes a mes el mai va moure el seu exercit per Casca, sempre ho va fer per Guts, va violar a Casca davant de Guts va ser per castigar a Guts, pensin-ho: Com una persona cruel castiga a un nen? Destrueix el mes preuat que té. Desitjos sexuals? No tènia, però això no té res a veure amb la tendència sexual de ningú, en aquest cas aclarir-ho com a asexual podria es correcte, però a un nivell mes profund.
era una persona completament narcisista i egocèntric fins a la medul•la, però recorda que una persona així necessita als altres, és a dir necessitava de l'admiració dels altres, de la idolatria que els altres senten cap al, però òbviament no de tot el món, tots aquells que no ho feien mancaven d'importància per l'hi tret que signifiquessin una amenaça, no els parava esment. He aquí quan Guts marca la diferència, quan el decideix anar-se, el mateix es disposa a detenir-ho, de ser Casca tal vegada ho hagués discutit i igual la deixaria anar, però en ser Guts no dubte a anar personalment a detenir-lo i enfrontar-ho de nou, quan Guts guanya, en comptes de seguir-lo i assassinar-lo com faria amb qualsevol que considerés una amenaça, es quedo tes en un xoc post-traumàtic i descàrrec la seva frustració per mitjà del sexe amb la princesa, per la meva opinió l'estava molt enamorat d’ell, però com succeeix amb les persona narcisistes, no s'adona d'això per ser el seu propi ser, ell es el centre del seu propi univers.
A més després ell ja no és una persona en si, és més aviat com una entitat, la qual cosa dubto molt (malgrat el que es digui) que pugui arribar a tenir la mateixa personalitat, sentiments o emocions que tenia abans que ocorregués el primer eclipsi.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Berserk debats e hipòtesis
M'encantarà poder compartir teories amb els altres seguidors de Berserk, però no en tinc cap de convincent, o sigui que més haureu de compartir-les vosaltres amb mi. Encara que no li havia donat tantes voltes, estic bastant d'acord amb el que diu el Haok.
Després de donar-li unes quantes voltes me n'he adonat que hi ha coses que no recordo molt bé, hauré de tornar-la a llegir abans de seguir els nous capítols que treguin. Espero que no falti molt per això.
- Spoiler:
- Sempre he vist el Griffith com algú que només li importa aconseguir la seva meta, i com has dit moltes vegades utilitza el sexe per aquest fi. No sé si és correcte dir que és asexual, però el que és segur és que no té sentiments d'amor cap a ningú, com a molt algun rampell momentani, com amb el Guts o la Casca.
Després de donar-li unes quantes voltes me n'he adonat que hi ha coses que no recordo molt bé, hauré de tornar-la a llegir abans de seguir els nous capítols que treguin. Espero que no falti molt per això.
Moules escrigué:M'encantarà poder compartir teories amb els altres seguidors de Berserk, però no en tinc cap de convincent, o sigui que més haureu de compartir-les vosaltres amb mi. Encara que no li havia donat tantes voltes, estic bastant d'acord amb el que diu el Haok.
- Spoiler:
Sempre he vist el Griffith com algú que només li importa aconseguir la seva meta, i com has dit moltes vegades utilitza el sexe per aquest fi. No sé si és correcte dir que és asexual, però el que és segur és que no té sentiments d'amor cap a ningú, com a molt algun rampell momentani, com amb el Guts o la Casca.
Ja torna a estar activa la seria surt mensualment per allà el dia 25 ara estic esperant a que la Meina que també la esta llegint ara per publicar mes hipòtesis i poder fer un debat entre els tres que som de moment
Volia dir una mica i tal per veure aixo recomeno estar al dia
Apart el manga el retornen el 8 de agost si, un altre puto cop.
i tmb deixo aixo aqui: http://www.hablandoenmanga.com/articulo/la-edad-de-oro-esa-imprescindible-saga-de-berserk/
- Spoiler:
- Voldria fer una crida per saber una mica que en opineu de Halconia i tal, el Griffith ha construit un imperi posant la humanitat i els dimonis baix la seva bandera que te tremat? que fara? i en guts es llançara a segues contra ell sense pensars-ho dos cops? realment lluitaria contra un exercit infinit de dimonis i humans?
Apart el manga el retornen el 8 de agost si, un altre puto cop.
i tmb deixo aixo aqui: http://www.hablandoenmanga.com/articulo/la-edad-de-oro-esa-imprescindible-saga-de-berserk/
- Spoiler:
- El que trama el Griffith realment no tinc ni idea de què és. Simplement vol aconseguir un domini absolut sobre el món humà i el demoníac o és alguna altra cosa? Del que si que estic força segur és que el Guts no es llançarà sol contra el Griffith i la seva penya, per més op que estigui ara mateix no crec que hi tingui molt a fer. Haurà de trobar algun aliat inesperat, o uns quants, que l'ajudi a derrotar l'exèrcit de dimonis i a tronar-se encara més fort. No sé com continuarà la cosa, però tinc moltes ganes de llegir la continuació.
Sento que sigui una mala noticia però ho haig de dir que:
Capítulo 338 (fecha por confirmar).
Capítulo 338 (fecha por confirmar).
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641