Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?
+4
Gooraa
Kirajh_Vizled
Hanako
Momo
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?
Jo encara no puc veure la pelicula 4 de bleach perque hi han coses que encara no he vist a la serie, pero igualment la meva preferida es la pelicula 2: Diamont Dust Rebelion- Mou Hotsu no Hyorinmaru
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?
A mi la que em va agradar més va ser la primera!! Bé, les hauria de tornar a veure totes...
La primera em va agradar bastant en general, la història era bona, el personatge de la Senna es podia suportar (no com personatges secundaris que apareixen a l'anime i que foten pena) hi havia acció, era un poc sentimental... en conjunt em va agradar!
La segona tampoc està malament, tota la trama del Hitsugaya és interessant i també m'agrada que, per una vegada, l'Ichigo no sigui el protagonista exclusiu de la pel·lícula sinó que comparteixi protagonisme amb el Hitsugaya!
La tercera un poc fluixa... l'argument no m'acaba de fer i no li trobo gaire sentit.
La quarta no em va agradar gens, no li vaig trobar gens de sentit a l'argument, ara sí, els gràfics de la quarta pel·lícula són l'ostia!!
La primera em va agradar bastant en general, la història era bona, el personatge de la Senna es podia suportar (no com personatges secundaris que apareixen a l'anime i que foten pena) hi havia acció, era un poc sentimental... en conjunt em va agradar!
La segona tampoc està malament, tota la trama del Hitsugaya és interessant i també m'agrada que, per una vegada, l'Ichigo no sigui el protagonista exclusiu de la pel·lícula sinó que comparteixi protagonisme amb el Hitsugaya!
La tercera un poc fluixa... l'argument no m'acaba de fer i no li trobo gaire sentit.
La quarta no em va agradar gens, no li vaig trobar gens de sentit a l'argument, ara sí, els gràfics de la quarta pel·lícula són l'ostia!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
en aixo de la segona pelicula jo tambe penso el mateix, aixo de que l'ichigo no sigui el protagonista principal, i la primera tambe em va agradar, per cert, en un dels capitols vaig veure una imatge on surtia la Senna, era un dels personatges que dibuixaven per representar que hi ha mes gent en el local (en aquell cas era una cafeteria) jeje
i a la tercera, va estar be, pero em liava amb les coses que deien i hi havia moments que no m'enterava, pero el dibuix i tot estava molt be
de la 4ª no puc comentar perque no l'he vist
i a la tercera, va estar be, pero em liava amb les coses que deien i hi havia moments que no m'enterava, pero el dibuix i tot estava molt be
de la 4ª no puc comentar perque no l'he vist
Momo- Líder dels Tinents
jo em quede amb la primera (per la historia)
i la quarta (graficament parlant)
i la quarta (graficament parlant)
Kirajh_Vizled- Estudiant de l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa
Jo em quedo amb la 3a i la 4a. La tercera perque mostra l' amor que té l' Ichigo entorn a la seva companya de lluita, que es va sacrificar per ell. No m' agrada gaire el final, per això, perque supossem que es torne a conèixer de nou.
La 4a és preciosa. I com és tan nova, els gràfics han millorat moltíssim, i el tema és molt interessant també, l' infern!
La 4a és preciosa. I com és tan nova, els gràfics han millorat moltíssim, i el tema és molt interessant també, l' infern!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
A mi m'agrada la Diamont Dust Rebelion, es la millor!!!!
jo no puc opinar ja que nomes he vist la 4a, pero em va semblar bona ja que apareixia el infern que fins aleshores no havia sortit a bleach, i tambe em va agradar pels dibuixos k estaven molt mes ben fets que a la serie . pero el que em va fer veure la pelicula va ser el capitol 299 que es de farciment, pero es un bon ganxo per a la pel.licula.
De película en si m'agrada més la primera, pero la cuarta està molt millor a nivell de personatges i de temàtica. M'encanta l'infern, tot que esperava més d'aquest...
Igualment, la meva escena preferida és de la peli de la rukia (la 3a, crec)
Igualment, la meva escena preferida és de la peli de la rukia (la 3a, crec)
- Spoiler:
- quan l'ichigo torna a la societat d'animes i no el reconeixen, m'encanta xD i va dient el nom de tots i tots s'espanten, quan es fica la mascara la reacció dels shinigamis es descollonant xD
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
+1 per l' eloi i la hinamori
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
No pillo el teu comentari Ryoku, que vols dir amb +1?
Suposo que amb el +1 es refereix a sumar-hi un punt com dient: Jo també xD (un altre parida de l' Hades... Eloi v_v")
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
lo que fa l'hades es com si fos al goolge+ ...........
Momo- Líder dels Tinents
Això de + 1 jo ho he vist a molts fòrums. Si el fòrum es mes o menys serios doncs es diu que no fagi spam, pero realment tampoc fa spam, el que diu és que esta d'acord amb la opinio i que la recolza, no té més.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30