Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

+4
Javi Ciffer
Gooraa
Ryota
Hanako
8 participantes

Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  Hanako Dj 31 Gen 2013 - 23:38

Pregunta senzilla: De les fraccions dels Arrancars, quina us va agradar més i per què?

Jo no sóc gran fan dels Arrancars, però la Fracción que més m'agrada és en Tesla!

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Char_16563

Em va agradar que fos tan fidel a algú com en Nnoitra i que el seguís amb tanta devoció. Em va impressionar, per dir-ho d'alguna manera. La seva resurrecció tampoc estava malament i el nom ho partia (Verruga Riure) En general, vaig trobar que era un noi que tenia un caràcter semblant al que un tinent seria per al seu Capità, i no era la típica fraccion peleona i cridanera (com la de la Haribel o els del Barrangan, que només saben cridar).

A més, té una cançó pròpia, cosa que em va fer agafar-li més afecte: https://www.youtube.com/watch?v=H4z5n-vI98A Tesla malatesta, fent corrent alterna Musica!

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  Ryota Dv 1 Feb 2013 - 16:28

Doncs per a mi va ser en Tesla també ^^ Em va agradar la seva actitud xD pero com la Hanako, em va agradar que fos tan fidel ^^
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Teslavectorbydyanaangel

Pero per altre part també em va agradar moltissim en Ggio Vega ^^ Em va semblar un personatge amb bona actitud pero es va deixar portar per el poder Asuma En fi...
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Ggiovegafanartcoloredby
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  Gooraa Dv 1 Feb 2013 - 17:24

El meu favorit va ser en Ggio Vega per motius evidents, està bo xD I també perque la seva lluita amb la Soi-Fong va ser entretinguda, no em va ratllar

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Images?q=tbn:ANd9GcT0qh3lZoj1DNDJaEY-kp_66y4GRg3llNYDqBpp2kfEp_3EJmA-Ag
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  Javi Ciffer Dv 1 Feb 2013 - 21:29

La meua fraccio preferida es Tesla. Magrada perque es nota que la relacio amb Noitora no es com la de un espada amb les seues fraccions perque ell i Noitora son amics. I la seua resurrecció mola força, si no hagues sigut per Ken s'hagues carregat a Ichigo a la saga de huecco mundo :Ishida: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Verruga
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  Ifrit Dv 1 Feb 2013 - 23:25

A mi m'agradava Abirama Redder. La fracció voladora comunista de Barragan. I el motiu es esencial: em recordava a un digimon.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  IchigoBankai Dg 3 Feb 2013 - 15:57

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Halibel_Fracciòn

basicament per la seva reaparició a la saga nova.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  Momo Dg 3 Feb 2013 - 21:42

La meva fraccion preferida es la Apacci xD la seva mala hostia i el seu caracter espontani la caractertzan de manera graciosa xD

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Tumblr_lt0rc4BcZo1qi70w1o1_500
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 3 Feb 2013 - 22:47

Doncs a mi no me n'agrada cap. Son personatges completament irrellevant, que si no haguessin existit no hagués canviat res. Per a mi son tots personatges de relleno.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  IchigoBankai Dl 4 Feb 2013 - 13:54

Nafi escrigué:Doncs a mi no me n'agrada cap. Son personatges completament irrellevant, que si no haguessin existit no hagués canviat res. Per a mi son tots personatges de relleno.

Ben dit! A mi em va costar trobar algun que em caigués bé per aquests mateixos motius xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Quina és la vostra Fraccion preferida i per què? Empty Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum