Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?
+4
Javi Ciffer
Gooraa
Ryota
Hanako
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?
Pregunta senzilla: De les fraccions dels Arrancars, quina us va agradar més i per què?
Jo no sóc gran fan dels Arrancars, però la Fracción que més m'agrada és en Tesla!
Em va agradar que fos tan fidel a algú com en Nnoitra i que el seguís amb tanta devoció. Em va impressionar, per dir-ho d'alguna manera. La seva resurrecció tampoc estava malament i el nom ho partia (Verruga ) En general, vaig trobar que era un noi que tenia un caràcter semblant al que un tinent seria per al seu Capità, i no era la típica fraccion peleona i cridanera (com la de la Haribel o els del Barrangan, que només saben cridar).
A més, té una cançó pròpia, cosa que em va fer agafar-li més afecte: https://www.youtube.com/watch?v=H4z5n-vI98A Tesla malatesta, fent corrent alterna
Jo no sóc gran fan dels Arrancars, però la Fracción que més m'agrada és en Tesla!
Em va agradar que fos tan fidel a algú com en Nnoitra i que el seguís amb tanta devoció. Em va impressionar, per dir-ho d'alguna manera. La seva resurrecció tampoc estava malament i el nom ho partia (Verruga ) En general, vaig trobar que era un noi que tenia un caràcter semblant al que un tinent seria per al seu Capità, i no era la típica fraccion peleona i cridanera (com la de la Haribel o els del Barrangan, que només saben cridar).
A més, té una cançó pròpia, cosa que em va fer agafar-li més afecte: https://www.youtube.com/watch?v=H4z5n-vI98A Tesla malatesta, fent corrent alterna
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Quina és la vostra Fraccion preferida i per què?
Doncs per a mi va ser en Tesla també ^^ Em va agradar la seva actitud xD pero com la Hanako, em va agradar que fos tan fidel ^^
Pero per altre part també em va agradar moltissim en Ggio Vega ^^ Em va semblar un personatge amb bona actitud pero es va deixar portar per el poder En fi...
Pero per altre part també em va agradar moltissim en Ggio Vega ^^ Em va semblar un personatge amb bona actitud pero es va deixar portar per el poder En fi...
El meu favorit va ser en Ggio Vega per motius evidents, està bo xD I també perque la seva lluita amb la Soi-Fong va ser entretinguda, no em va ratllar
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
La meua fraccio preferida es Tesla. Magrada perque es nota que la relacio amb Noitora no es com la de un espada amb les seues fraccions perque ell i Noitora son amics. I la seua resurrecció mola força, si no hagues sigut per Ken s'hagues carregat a Ichigo a la saga de huecco mundo :Ishida:
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
A mi m'agradava Abirama Redder. La fracció voladora comunista de Barragan. I el motiu es esencial: em recordava a un digimon.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
basicament per la seva reaparició a la saga nova.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
La meva fraccion preferida es la Apacci xD la seva mala hostia i el seu caracter espontani la caractertzan de manera graciosa xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Doncs a mi no me n'agrada cap. Son personatges completament irrellevant, que si no haguessin existit no hagués canviat res. Per a mi son tots personatges de relleno.
Nafi escrigué:Doncs a mi no me n'agrada cap. Son personatges completament irrellevant, que si no haguessin existit no hagués canviat res. Per a mi son tots personatges de relleno.
Ben dit! A mi em va costar trobar algun que em caigués bé per aquests mateixos motius xD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura