Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Ajuda! no se quin manga llegir :O
+6
Nelliel
Isshin Shiba
Moules
Hanako
Kenpachi Nafi
shikamaru23
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Tinc un petit problema, i es que no se quin manga llegirme, de moment m'he llegit o he seguit l'anime de fairy tail, naruto, bleach, bobobo, yu yu hakusho, one piece ( aquest estic en procés mirant el anime) i kuroko no basket, que jo recordi son els que m'he llegit.
Siusplaaauuu necessitoo llegir un manga noou ja! Estic atent a recomanacions
graciiies per adelantat !!
Siusplaaauuu necessitoo llegir un manga noou ja! Estic atent a recomanacions
graciiies per adelantat !!
shikamaru23- Jigokucho
- Nombre de missatges : 17
Reiatsu : 28
Edat : 27
Re: Ajuda! no se quin manga llegir :O
Shingeki no Kyoji! En aquest forum són tots uns hipsters i per lo tant diuen que no mola i bla bla bla... però mola molt! Entra a la secta SnK i la Sasha et regalarà una patata!
Jo segueixo l'anime però el manga m'han dit que encara està millor!
I altres... ni flower, de mangas només llegeixo Naruto i Bleach
jajajjajajaj, ho tindree en comptee!! molteees gracieesNafi escrigué: Shingeki no Kyoji! En aquest forum són tots uns hipsters i per lo tant diuen que no mola i bla bla bla... però mola molt! Entra a la secta SnK i la Sasha et regalarà una patata!
shikamaru23- Jigokucho
Definitivament, Rurouni Kenshin!!
Te'l recomano moltíssim si t'agraden els mangas de samurais, a més que és tot un clàssic, els dibuixos són molt bons i no és gens complicat d'entendre per ser un manga de batalles!!
Te'l recomano moltíssim si t'agraden els mangas de samurais, a més que és tot un clàssic, els dibuixos són molt bons i no és gens complicat d'entendre per ser un manga de batalles!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
T'has de llegir Slam Dunk! És un clàssic que segur que t'encantarà!
Per cert, tu que jugues a rugby, també et podries mirar Eyeshield 21. Ara el posaré a Recomana.
Per cert, tu que jugues a rugby, també et podries mirar Eyeshield 21. Ara el posaré a Recomana.
Miraaa't Blue exorcist! L'anime és un món completament diferent al del manga, però mira't l'anime! Fes-me cas! És un gran shonen!
Sii t'agraden els clàssics mira't Ranma, està al youtube en català! Per cert Beelzebub te l'estàs mirant també?
I si ets un malalt de l'ecchi i t'agraden les boobies mira't parides com HS Of the Dead o HS DXD. (No me'l he mirat, així que no et puc dir res, però pels malalts diuen que està força bé).
Sii t'agraden els clàssics mira't Ranma, està al youtube en català! Per cert Beelzebub te l'estàs mirant també?
I si ets un malalt de l'ecchi i t'agraden les boobies mira't parides com HS Of the Dead o HS DXD. (No me'l he mirat, així que no et puc dir res, però pels malalts diuen que està força bé).
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Hola!!,Ets recomano Black Bird, L-DK , Love So Life
espero que te agraden!
Nelliel- Jigokucho
- Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 26
Edat : 28
Jo fa poquissim que he començat a llegir Bakuman i m'esta encantant!!
Si no has vist Death Note mooolt recomanable, l'autor es el mateix que el de Bakuman!!
Full Metal Alchemist també esta molt bé!!
Un altre que et recomano moolt es Hetalia, (tot hi que al principi et pots quedar: WTF?) es un manga de comedia que els personatges representen paíssos (a mi em va ajudar molt en hstoria)
Mirai Nikki, es un manga/anime que molta gent recomana moolt i es força conegut!
D'acord amb l'Isshin també et recomano Blue Exorcist, no me'l he acavat però m'esta agradan i tampoc he vist l'anime osigui que de l'anime tampoc te'n puc dir res!!
Tinc molts més per recomanar, però de moment et deixo aquests!!
Si no has vist Death Note mooolt recomanable, l'autor es el mateix que el de Bakuman!!
Full Metal Alchemist també esta molt bé!!
Un altre que et recomano moolt es Hetalia, (tot hi que al principi et pots quedar: WTF?) es un manga de comedia que els personatges representen paíssos (a mi em va ajudar molt en hstoria)
Mirai Nikki, es un manga/anime que molta gent recomana moolt i es força conegut!
D'acord amb l'Isshin també et recomano Blue Exorcist, no me'l he acavat però m'esta agradan i tampoc he vist l'anime osigui que de l'anime tampoc te'n puc dir res!!
Tinc molts més per recomanar, però de moment et deixo aquests!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo t'aconsello el manga de Nurarihion no Mago, The Breaker i el de The Breaker: new waves, que es la segona temporada.
El Manga de Yaiba, el de Berserk es un manga que en aquesta vida et tens que llegir per l'ho menys intenta ro avanç de morir es una obra mestre.
El manga de Hellsing, el de Driffters, Day dream, elfen lied... Fins ara ja paro, que si en dic moltíssims més encara et col·lapsaré xD
El Manga de Yaiba, el de Berserk es un manga que en aquesta vida et tens que llegir per l'ho menys intenta ro avanç de morir es una obra mestre.
El manga de Hellsing, el de Driffters, Day dream, elfen lied... Fins ara ja paro, que si en dic moltíssims més encara et col·lapsaré xD
Editat per darrera vegada per Haok-X el Dt 13 Ago 2013 - 23:08, editat 1 cop en total
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Ui, el Haok és la Bíblia dels mangues. Tu pregunta-li quin gènere t'agraden i ell et respondrà de segur, fes-me cas.Haok-X escrigué:Jo t'aconsello el manga de Nurarihion no Mago, The Breaker i el de The Breaker: new waves, que es la segona temporada.
El manga de Hellsing, el de Driffters, Dasy dream, elfen lied... Fins ara ja paro, que si en dic moltíssims més encara et col·lapsaré xD
llegeix-te Akumetsu, mola molt.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo de Death Note em vaig mirar l'anime i em va agradar moooolt!! Em va semblar súper currada, la sèrie! Tot lo que se li havia d'acudir a l'autor per a la història.. Em va encantar! Jo també te la recomano moltMeina escrigué:Si no has vist Death Note mooolt recomanable, l'autor es el mateix que el de Bakuman!!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Crec que se la ha acabada o almenys començada. El que passa és que és deficient, pobret, i no se'n recorda.Erwyn14KC escrigué:Jo de Death Note em vaig mirar l'anime i em va agradar moooolt!! Em va semblar súper currada, la sèrie! Tot lo que se li havia d'acudir a l'autor per a la història.. Em va encantar! Jo també te la recomano moltMeina escrigué:Si no has vist Death Note mooolt recomanable, l'autor es el mateix que el de Bakuman!!
jajajajajaj, m'has pillat, també m'he mirat death note, slam dunk, ranma, belzeebub ... la meva memoria es bastant dolenta no es que sigui deficient com tu Isshin Segurament son mes els que m'he llegit, pero no me'n recordoIsshin Shiba escrigué:Crec que se la ha acabada o almenys començada. El que passa és que és deficient, pobret, i no se'n recorda.Erwyn14KC escrigué:Jo de Death Note em vaig mirar l'anime i em va agradar moooolt!! Em va semblar súper currada, la sèrie! Tot lo que se li havia d'acudir a l'autor per a la història.. Em va encantar! Jo també te la recomano moltMeina escrigué:Si no has vist Death Note mooolt recomanable, l'autor es el mateix que el de Bakuman!!
shikamaru23- Jigokucho
Ps, doncs si no te'n recordes de sèries tan èpiques tens un problema.shikamaru23 escrigué:jajajajajaj, m'has pillat, també m'he mirat death note, slam dunk, ranma, belzeebub ... la meva memoria es bastant dolenta no es que sigui deficient com tu Isshin Segurament son mes els que m'he llegit, pero no me'n recordoIsshin Shiba escrigué:Crec que se la ha acabada o almenys començada. El que passa és que és deficient, pobret, i no se'n recorda.Erwyn14KC escrigué:Jo de Death Note em vaig mirar l'anime i em va agradar moooolt!! Em va semblar súper currada, la sèrie! Tot lo que se li havia d'acudir a l'autor per a la història.. Em va encantar! Jo també te la recomano moltMeina escrigué:Si no has vist Death Note mooolt recomanable, l'autor es el mateix que el de Bakuman!!