Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
El joc del Saló del Manga!
+2
Eaea
Hanako
6 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Jocs
Pàgina 1 de 1
El joc del Saló del Manga!
Com que el joc de El sopar està triomfant altra vegada se m’ha ocorregut inventar-me un sobre el Saló del Manga XDDD L’he fet amb tota la bona intenció del món, a veure què us sembla
Un personatge que et comprés tot el que vulguis
Un personatge que et dugués les bosses
Un personatge que et fes de guardaespaldas i t’obris pas entre la multitud
Un personatge que et guardi el lloc a la cua
Un personatge per pegar-li una pallissa gitana
Un personatge per anar al karaoke
Un personatge per anar a menjar cuina japonesa
Un personatge que t’agradaria veure cosplayat
Un personatge del que t’encantaria fer cosplay però encara no t’has atrevit
Un personatge que ens acompanyés a la festa de després
Podeu afegir més opcions si se us ocurreixen!!
Let's go, aquí teniu les meves respostes!!
Esperopacientment les vostres respostes
Un personatge que et comprés tot el que vulguis
Un personatge que et dugués les bosses
Un personatge que et fes de guardaespaldas i t’obris pas entre la multitud
Un personatge que et guardi el lloc a la cua
Un personatge per pegar-li una pallissa gitana
Un personatge per anar al karaoke
Un personatge per anar a menjar cuina japonesa
Un personatge que t’agradaria veure cosplayat
Un personatge del que t’encantaria fer cosplay però encara no t’has atrevit
Un personatge que ens acompanyés a la festa de després
Podeu afegir més opcions si se us ocurreixen!!
Let's go, aquí teniu les meves respostes!!
- Un personatge que et comprés tot el que vulguis:
Algú amb tanta pasta com per comprar-me tot el que vull, eh?? Doncs em decanto per algú que estigui forrat fins els ossos! En aquest cas mantindré al Hotohori, perquè no sóc original i no se m'acudeix ningú més amb tanta pasta com un emperador
- Un personatge que et dugués les bosses:
Ha de ser un tio pringat, però que tingui músculs perquè si paga un altre carregaré molt de pes... Només he pogut pensar en el nostre estimadíssim Chad xDDD Gran personatge, millor persona.
- Un personatge que et fes de guardaespaldas i t’obris pas entre la multitud:
El Caster de Fate/Zero. Fa tanta por que crec que ningú se'ns acostaria i el Saló seria nostre
- Un personatge que et guardi el lloc a la cua:
Aquí al principi he pensat "un pringat" però clar, si poso un pringat del pal Hanataro tothom se'ns colarà i acabarem els darrers a la cua així que posaria també algú que fes un poc de por. Em decanto pel Hijikata, que amb la cara de pocs amics que té no deixaria que ningú li passés al davant per l'honor del Shinsengumi
- Un personatge per pegar-li una pallissa gitana:
No he tingut cap dubte
- Un personatge per anar al karaoke:
Pel karaoke ha de ser algú molt kawaii i segur que la Mayuri canta molt bé
- Un personatge per anar a menjar cuina japonesa:
Mentre hi hagi alguna cosa dolça jo ja sóc feliç! Així que hauria d'anar amb l'expert dels dolços, el Gintoki!
- Un personatge que t’agradaria veure cosplayat:
Doncs l'altre dia que em mirava el primer capítol de Fate/stay night em vaig fixar en que la Saber duu un vestit ultra complicadíssim de fer... Suposo que triaria per ella, no per el personatge en si que no em diu res, sinó per veure la matada que s'han pegat per fer-lo (que fos fet, no comprat, clar) Tot i que he d'admetre que la Kogyoku de Magi també m'encantaria!
- Un personatge del que t’encantaria fer cosplay però encara no t’has atrevit:
No és que no m'atreveixi, és que no puc, però sempre tindrà un lloc al meu cor xDD
- Un personatge que ens acompanyés a la festa de després:
La Hanji! Borratxa aquesta tia seria la hostia xDDD més o menys amb aquesta cara:
Espero
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: El joc del Saló del Manga!
Doncs aquí van les meves...
- El senyor L és molt ric, per tant, per una mica de la seva fortuna que es gastés en mi enlloc d'atrapar a en Kira estaria bé no ? XD
- Qui sinó, els poders del nas són hiperpoderosos, poden suportar tones !
- Qui sinó, amb un Dominator em protegiria XD
- Doncs el pringat de'n Chopper ho faria, això si, si algú se li cola es farà gran XD
- He posat això, perquè els pegaria a tors XD
- Doncs jo aniria amb tota la banda de Beck a cantar les seves pròpies cançons XD
- Teòricament sap molt de cuina japonesa, per tant estaria bé anar amb l'Asuna
- Doncs si, el Lelouch no l'he vist mai, per tant m'agradaria veure'l XD
- Haig de dir que aquest serà el meu primer any de Cosplay :paret:, però igualment m'agradaria poder fer-lo de en Alucard
- MADAO is the way !
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Gran idea Hana-chan!
Els més difícils de triar han estat: personatge per pegar-li una pallissa gitana i personatge del que t'encantaria fer cosplay per masses candidats!
- Yoruichi-sama! Que és una rich-fagg
- Que faci servir aquests braços per algo útil n'Alex Amstrong
- N'Azuma de Akuma no Riddle, segur que podría veure totes les tendes tranquilament amb ella al costat
and because of yuri
- El pringat d'en Jacuzzi, que no serveix per res
- Pallissa gitana a la Sakura perquè cada cop que apareix és un "no no NO STOP SAKURA STOP! No estàs fes res d'útil per la batalla torna a plorar a casa teva perquè en Sasuke no et fot cas!"
- En Walker i la Erika que segur que es saben tots els openings.
- A inflar-se a ramen amb en Naruto!
- Necessito trobar un sexy Kenpachi ja! :mor:
- M'encantaria fer el cosplay de la Chane T_T
- Cana-chan que està al nostre nivell d'alcoholisme.
Els més difícils de triar han estat: personatge per pegar-li una pallissa gitana i personatge del que t'encantaria fer cosplay per masses candidats!
Un personatge que et comprés tot el que vulguis: Mr Satan, que amb el sopar no n'hi va haver prou per pagar-me totes les que li he fet.
Un personatge que et dugués les bosses: Sanji, li dius que tot allo es per la Nami i ja esta.
Un personatge que et fes de guardaespaldas i t’obris pas entre la multitud: Algu imposa mes que en Barbablanca?
Un personatge que et guardi el lloc a la cua: Itachi Uchiha, de fet no cal ni que em guardi lloc, amb el sharingan tots hipnotitzats i a colar-nos.
Un personatge per pegar-li una pallissa gitana: Ash Ketchum, arruinaste pokemon!!!! 5 putes lligues no n'ha guanyat ni una i ni tan sols es capaç de desferse dels tres membres mes pringats del Team Rocket.... (per cert per ajudar-me he contractat als dos kempachis)
Un personatge per anar al karaoke:Eikichi Onizuka (GTO) borratxo i amb colegiales perque els hi tiri la canya de manera desesperada.
Un personatge per anar a menjar cuina japonesa: Crec que en Luffy es l'unic capaç d'aguantar el meu ritme de menjar.
Un personatge que t’agradaria veure cosplayat: No tinc preferencia per cap en concret, pero l'any passat en vaig veure un de Lugia molt currat, no estaria malament que repetis.
Un personatge del que t’encantaria fer cosplay però encara no t’has atrevit: No es que no m'hagi atrevit, simplement no em vull gastar un pastissal en una cosa que em posare comptades vegades, tot i aixi n'hi ha dos que em tornen boig: l'uniforme de quincy i el de Zero (Code Geass).
Un personatge que ens acompanyés a la festa de després: Tots els membres de Fairy Tail, la liem a Bikini on hi tinc comptes pendents ja que "no m'adequo al perfil de la sala" (traduccio: som massa guais per un pringat com tu). I que la Kana porti alcohol en quantitats industrials, que fara falta.
Un personatge que et dugués les bosses: Sanji, li dius que tot allo es per la Nami i ja esta.
Un personatge que et fes de guardaespaldas i t’obris pas entre la multitud: Algu imposa mes que en Barbablanca?
Un personatge que et guardi el lloc a la cua: Itachi Uchiha, de fet no cal ni que em guardi lloc, amb el sharingan tots hipnotitzats i a colar-nos.
Un personatge per pegar-li una pallissa gitana: Ash Ketchum, arruinaste pokemon!!!! 5 putes lligues no n'ha guanyat ni una i ni tan sols es capaç de desferse dels tres membres mes pringats del Team Rocket.... (per cert per ajudar-me he contractat als dos kempachis)
Un personatge per anar al karaoke:Eikichi Onizuka (GTO) borratxo i amb colegiales perque els hi tiri la canya de manera desesperada.
Un personatge per anar a menjar cuina japonesa: Crec que en Luffy es l'unic capaç d'aguantar el meu ritme de menjar.
Un personatge que t’agradaria veure cosplayat: No tinc preferencia per cap en concret, pero l'any passat en vaig veure un de Lugia molt currat, no estaria malament que repetis.
Un personatge del que t’encantaria fer cosplay però encara no t’has atrevit: No es que no m'hagi atrevit, simplement no em vull gastar un pastissal en una cosa que em posare comptades vegades, tot i aixi n'hi ha dos que em tornen boig: l'uniforme de quincy i el de Zero (Code Geass).
Un personatge que ens acompanyés a la festa de després: Tots els membres de Fairy Tail, la liem a Bikini on hi tinc comptes pendents ja que "no m'adequo al perfil de la sala" (traduccio: som massa guais per un pringat com tu). I que la Kana porti alcohol en quantitats industrials, que fara falta.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Tampoc conec cap altre personatge ricachón a part del Himekawa.
Ja està acostumat a que el Gegant i el Suneo l'obliguin a portar les seves.
El Guts, que és un expert en obrir pas.
Seria molt graciós dir-li al Renji que és incapaç de guardar un lloc a la cua i veure'l tot el dia allà esperant amb cara d'emprenyat.
El Naraku, com que sempre sobreviu d'una manera o altra el podríem apallissar eternament. A més el cap de mico fa molta ràbia.
No vull semblar poc original, però em quedaria amb el gran Chiba:
Hi aniria amb el Brook. Com que no pot menjar, m'ho podria quedar tot jo, que és el que interessa.
Sempre he pensat en com fer un cosplay del Hirako amb el shikai levitant al voltant de la mà. No sé si d'alguna manera es pot fer però molaria moltíssim!
M'encantaria fer cosplay del Kyoraku, però em falta la barba, la cabellera i la cara de mascle....
Anar de festa amb el Sakuragi seria brutal.
Que bona la idea, m'encanta! Aquí van els meus~
- Spoiler:
- Un personatge que et comprés tot el que vulguis
En Mitaka de Maison Ikkoku, no recordo cap personatge d'anime més ric que aquest, tot i que em queia bastant malament xD
- Spoiler:
- Un personatge que et dugués les bosses
Nico Robin de One Piece, tots els que heu vist OP sabeu quin poder té la seva fruita del diable, so... Em pot portar totes les bosses que vulgui!
- Spoiler:
- Un personatge que et fes de guardaespaldas i t’obris pas entre la multitud
En Kira amb la seva Death Note amenaçant si no s'aparten seria perfecte xD
- Spoiler:
- Un personatge que et guardi el lloc a la cua
Seria molt graciós dir-li a en Zoro que em guardés un lloc a la cua, segur que es possaria a dormir ja que no tingués res més a fer xD
- Spoiler:
- Un personatge per pegar-li una pallissa gitana
AQUESTA PAVA EM DONA CÀNCER I SIDA DE COP, AAARRGHHH El podria possar al mateix nivell d'odio que la Orihime, imagineu.
- Spoiler:
- Un personatge per anar al karaoke
Idk why m'encantaria anar al karaoke amb ell, seria molt graciós perquè segur que es possaria vermell xD
- Spoiler:
- Un personatge per anar a menjar cuina japonesa
Si el menjar estigués enverinat ell segur que em salvaria, ho porta all controlled (?)
- Spoiler:
- Un personatge que t’agradaria veure cosplayat
NO DOUBTS XDDDDDDDDDDDDDD Na en serio mullaria calçes a part de riure'm com mai ho faria
- Spoiler:
- Un personatge del que t’encantaria fer cosplay però encara no t’has atrevit
Sé que no és un personatge d'anime, però he estat pensant una bona estona i m'he adonat que ara per ara, d'anime no se'm acut ningú per cosplayejar, així que posso un d'un personatge d'un videojoc que m'encantaria fer algun dia!
- Spoiler:
- Un personatge que ens acompanyés a la festa de després
Bé, és una nena, però no seria super divertit anar de fiestuki amb ella? Jo m'ho passaria genial fijo xDDDDD
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió