Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Programa Saló del Manga! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Programa Saló del Manga! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Programa Saló del Manga! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Programa Saló del Manga! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Programa Saló del Manga! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Programa Saló del Manga! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Programa Saló del Manga! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Programa Saló del Manga! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Programa Saló del Manga! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Programa Saló del Manga!

+2
Moules
Hanako
6 participantes

Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Programa Saló del Manga!

Missatge  Hanako Dj 9 Oct 2014 - 22:58

Poc a poc va sortint el programa i, ja que majoritàriament anirem junts, el comparteixo amb vosaltres per veure si us fa ganes anar a veure alguna activitat o algun concurs junts!

De moment hi ha ja la programació de l'escenari de fora: http://manga-xx.ficomic.com/gran-escenario.cfm

Es veu que aquest any han volgut posar l'escenari a fora i aprofitar tot l'espai del palau 1 que l'any passat estava molt desaprofitat i... buid xDDD Ara, pobra a la gent que li toqui actuar a les 14 amb el sol de cara, per molt cobert que sigui l'escenari...

I també hem vist que hi haurà coses sobre gastronomia japonesa (als que estem ara al xatbox ens fa ganes anar al concurs de menjar onigiris, que no guanyarem però menjarem gratis xD) http://manga-xx.ficomic.com/taller-cocina-japonesa.cfm


Hi ha res que us cridi l'atenció?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Moules Dv 10 Oct 2014 - 19:59

Suposo que serà més aviat cosa d'anar veient si el concert o el que sigui que hi ha en aquell moment mola, però no hi ha res que em cridi gaire l'atenció a part de la cosa aquesta de gastronomia. No estaria mal fotre's cardíac de sushi de calité.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Hanako Ds 11 Oct 2014 - 12:56

A mi el que em fa molta il·lusió és anar a posar-me un quimono de gratis xD Cada any el Kimono Club de Barcelona posen una paradeta i, si hi vas de buenro, et foten un quimono reshulón. Sempre m'ha fet ganes però em feia pal treure'm el cosplay per tornar-me'l a posar. Ara, ja que divendres el cosplay és easy de posar em fa menys pal i em fa força ilu.

Algú s'apuntaria??
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Wely Gin Ds 11 Oct 2014 - 13:20

Jooooo! I el divendres em sembla perfecte, és el dia que aniré d'Itachi, que també és bo de posar i llevar Hanako
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Eaea Dl 13 Oct 2014 - 23:56

Per cert, parlant del programa, ja se sap quins horaris hi hauran les signatures dels autors. El que es curiós i jo trobo bé és que haurem de demanar amb un formulari que pots omplir a Ficomic per aconseguir-les (en alguns dels casos, altres donaran números per aconseguir-ne una hora abans). Els horaris seran:

"Takeshi Obata signarà el divendres 31 d'octubre entre les 16:30 i les 18:00 hores i el dissabte 1 de novembre de 16:00 a 17:30 hores. Per la seva banda, Kengo Hanazawa signarà el divendres 31 d'octubre i el dissabte 1 de novembre entre les 18:30 i les 20:00 hores. Les sessions de signatures de Ken Niimura seran el divendres 31 d'octubre de 17:00 a 18: 00h; el dissabte 1 de novembre d’11:00 a 12: 30h i de 16:30 a 18: 00h i el diumenge 2 de novembre de 12:00 a 13: 30h".

Per aconseguir el formulari, i llegir l'article sencer: http://ficomic.com/noticies.cfm/id/13056/cat/com-aconseguir-signatures-obata-hanazawa-ken-niimura-.htm

P.D.: Una notícia que també m'acabo d'assabentar es que, encara que la majoria del fòrum ja tenim una sèrie de Cosplays decidits, Ficomic posa a disposició 600 entrades gratis pel Diumenge 2 de Novembre si fas Cosplay de Pokemon.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Hanako Dt 14 Oct 2014 - 22:23

A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)



Ara, com ja sabreu m'agrada molt cantar i cada any em quedo amb les ganes d'anar al karaoke. Vàrem dir d'anar-hi diumenge, a algú li fa ganes cantar alguna cançó en concret?? Jo m'apunto a cantar tot el que vulgueu!!! Si ho planegem d'abans podem imprimir les lletres i tot, així anirem en pla professional xDDD

Vàrem dir de cantar l'opening 10 de Bleach, la proposta segueix en peu?? Algú s'apunta a cantar el que sigui?? Feu propostes!! Joan
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Eaea Dc 15 Oct 2014 - 19:37

Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)



Ara, com ja sabreu m'agrada molt cantar i cada any em quedo amb les ganes d'anar al karaoke. Vàrem dir d'anar-hi diumenge, a algú li fa ganes cantar alguna cançó en concret?? Jo m'apunto a cantar tot el que vulgueu!!! Si ho planegem d'abans podem imprimir les lletres i tot, així anirem en pla professional xDDD

Vàrem dir de cantar l'opening 10 de Bleach, la proposta segueix en peu?? Algú s'apunta a cantar el que sigui?? Feu propostes!! Joan

Doncs va, jo m'arrisco a que la gent vegi lo malament que canto XD. Jo estic disposat a cantar el que sigui que conegui una mica (alguns opening de bleach, naruto, one piece, etc.). Jo si vols Hanako canto amb tu alguna cançó Victòria!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 15 Oct 2014 - 20:42

Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)



Ara, com ja sabreu m'agrada molt cantar i cada any em quedo amb les ganes d'anar al karaoke. Vàrem dir d'anar-hi diumenge, a algú li fa ganes cantar alguna cançó en concret?? Jo m'apunto a cantar tot el que vulgueu!!! Si ho planegem d'abans podem imprimir les lletres i tot, així anirem en pla professional xDDD

Vàrem dir de cantar l'opening 10 de Bleach, la proposta segueix en peu?? Algú s'apunta a cantar el que sigui?? Feu propostes!! Joan
Només diré: JAEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAR! Cabell
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Hanako Dc 15 Oct 2014 - 21:31

Kenpachi Nafi escrigué:
Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)



Ara, com ja sabreu m'agrada molt cantar i cada any em quedo amb les ganes d'anar al karaoke. Vàrem dir d'anar-hi diumenge, a algú li fa ganes cantar alguna cançó en concret?? Jo m'apunto a cantar tot el que vulgueu!!! Si ho planegem d'abans podem imprimir les lletres i tot, així anirem en pla professional xDDD

Vàrem dir de cantar l'opening 10 de Bleach, la proposta segueix en peu?? Algú s'apunta a cantar el que sigui?? Feu propostes!! Joan
Només diré: JAEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAR! Cabell


Aquesta versió, no?? Pervertmoon



Perdó, però ho havia de posar.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Eaea Dc 15 Oct 2014 - 22:03

Hanako escrigué:
Kenpachi Nafi escrigué:
Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)



Ara, com ja sabreu m'agrada molt cantar i cada any em quedo amb les ganes d'anar al karaoke. Vàrem dir d'anar-hi diumenge, a algú li fa ganes cantar alguna cançó en concret?? Jo m'apunto a cantar tot el que vulgueu!!! Si ho planegem d'abans podem imprimir les lletres i tot, així anirem en pla professional xDDD

Vàrem dir de cantar l'opening 10 de Bleach, la proposta segueix en peu?? Algú s'apunta a cantar el que sigui?? Feu propostes!! Joan
Només diré: JAEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAR! Cabell


Aquesta versió, no?? Pervertmoon



Perdó, però ho havia de posar.

Proposo, de debò, passar aquest vídeo a vídeos traumàtics al moment. XD
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 15 Oct 2014 - 22:35

Eaea escrigué:
Hanako escrigué:
Kenpachi Nafi escrigué:
Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)



Ara, com ja sabreu m'agrada molt cantar i cada any em quedo amb les ganes d'anar al karaoke. Vàrem dir d'anar-hi diumenge, a algú li fa ganes cantar alguna cançó en concret?? Jo m'apunto a cantar tot el que vulgueu!!! Si ho planegem d'abans podem imprimir les lletres i tot, així anirem en pla professional xDDD

Vàrem dir de cantar l'opening 10 de Bleach, la proposta segueix en peu?? Algú s'apunta a cantar el que sigui?? Feu propostes!! Joan
Només diré: JAEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAR! Cabell


Aquesta versió, no?? Pervertmoon



Perdó, però ho havia de posar.

Proposo, de debò, passar aquest vídeo a vídeos traumàtics al moment. XD
Aquest fa part del TOP 5, novato.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Hanako Ds 18 Oct 2014 - 11:29

Ja han fet la notícia sobre la part "d'espiritualitat japonesa" El nom no em sembla massa encertat, pareix un rollo, però de totes maneres serà interessant anar a pegar-hi una ullada (i provar-se un kimono del free)

http://ficomic.com/noticias.cfm/id/13081/esp/la-espiritualidad-japonesa-invade-salon-manga-barcelona.htm

--------------------------------------

I també han posat ja les tendes que hi haurà i els espais que ocuparan!! http://manga-xx.ficomic.com/expositores.cfm Què en penseu de la distribució de l'espai aquest any?


xorrada:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Minato Ds 18 Oct 2014 - 16:00

Què vos pareix si quedam aquí?

Programa Saló del Manga! 2sbra6q

(Està a la segona planta, on hi ha el "rollito zen", i creiem que estarà buit)
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Kenpachi Nafi Ds 18 Oct 2014 - 16:04

Sembla que altre cop el 99% de les tendes estan al Palau 2, però per fer veure que han canviat algo tot el menjar al Palau 1. Quina tocada d'ous, m'imagino que l'apalanque al Palau 2 serà més complicat, però no impossible.

Felicitats pels 5000 Hana-chaaan! Festaaaaaaa!! Cervesa

P.D.: No tin ni idea de on és allò però segur que hi haurà suficient lloc? El primer any la segona planta en seguida ens va quedar petita. Però tampoc se m'acut un lloc millor...
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Minato Ds 18 Oct 2014 - 18:33

Hola!

Idò això és a la segona planta, es pot accedir per les escales de l'entrada des de la plaça univers al palau 2 i per les escales que porten al bany del palau 2.

Sembla que aquesta vegada han obert tota la planta, no com el primer any que només hi havia un passadís!

Mirant els plànols, sembla el lloc amb menys trui (= lio). Alternatives eren el palau 1, però és l'entrada de la gent amb entrada no-anticipada o la plaça univers, però s'estarà fent el summit i... estarà petat...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Eaea Dg 19 Oct 2014 - 13:31

Minato escrigué:Hola!

Idò això és a la segona planta, es pot accedir per les escales de l'entrada des de la plaça univers al palau 2 i per les escales que porten al bany del palau 2.

Sembla que aquesta vegada han obert tota la planta, no com el primer any que només hi havia un passadís!

Mirant els plànols, sembla el lloc amb menys trui (= lio). Alternatives eren el palau 1, però és l'entrada de la gent amb entrada no-anticipada o la plaça univers, però s'estarà fent el summit i... estarà petat...

A mi em sembla perfecte. Ja que gran part de la resta de llocs estaran a petar de gent i, que jo recordi, aquesta part és on menys gent hi ha D\'acord!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Hanako Dt 21 Oct 2014 - 22:17

Ja han posat l'horari complet de veritat de la part "japonesa" (que és més hippie que mai aquest any)

Les paves dels quimonos tanquen a les 19h! AL LORO! XDDD http://manga-xx.ficomic.com/espacio-espiritu-japon.cfm
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Programa Saló del Manga! Empty Re: Programa Saló del Manga!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum