Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Programa Saló del Manga!
+2
Moules
Hanako
6 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Programa Saló del Manga!
Poc a poc va sortint el programa i, ja que majoritàriament anirem junts, el comparteixo amb vosaltres per veure si us fa ganes anar a veure alguna activitat o algun concurs junts!
De moment hi ha ja la programació de l'escenari de fora: http://manga-xx.ficomic.com/gran-escenario.cfm
Es veu que aquest any han volgut posar l'escenari a fora i aprofitar tot l'espai del palau 1 que l'any passat estava molt desaprofitat i... buid xDDD Ara, pobra a la gent que li toqui actuar a les 14 amb el sol de cara, per molt cobert que sigui l'escenari...
I també hem vist que hi haurà coses sobre gastronomia japonesa (als que estem ara al xatbox ens fa ganes anar al concurs de menjar onigiris, que no guanyarem però menjarem gratis xD) http://manga-xx.ficomic.com/taller-cocina-japonesa.cfm
Hi ha res que us cridi l'atenció?
De moment hi ha ja la programació de l'escenari de fora: http://manga-xx.ficomic.com/gran-escenario.cfm
Es veu que aquest any han volgut posar l'escenari a fora i aprofitar tot l'espai del palau 1 que l'any passat estava molt desaprofitat i... buid xDDD Ara, pobra a la gent que li toqui actuar a les 14 amb el sol de cara, per molt cobert que sigui l'escenari...
I també hem vist que hi haurà coses sobre gastronomia japonesa (als que estem ara al xatbox ens fa ganes anar al concurs de menjar onigiris, que no guanyarem però menjarem gratis xD) http://manga-xx.ficomic.com/taller-cocina-japonesa.cfm
Hi ha res que us cridi l'atenció?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Programa Saló del Manga!
Suposo que serà més aviat cosa d'anar veient si el concert o el que sigui que hi ha en aquell moment mola, però no hi ha res que em cridi gaire l'atenció a part de la cosa aquesta de gastronomia. No estaria mal fotre's cardíac de sushi de calité.
A mi el que em fa molta il·lusió és anar a posar-me un quimono de gratis xD Cada any el Kimono Club de Barcelona posen una paradeta i, si hi vas de buenro, et foten un quimono reshulón. Sempre m'ha fet ganes però em feia pal treure'm el cosplay per tornar-me'l a posar. Ara, ja que divendres el cosplay és easy de posar em fa menys pal i em fa força ilu.
Algú s'apuntaria??
Algú s'apuntaria??
Hanako- Administrador
Jooooo! I el divendres em sembla perfecte, és el dia que aniré d'Itachi, que també és bo de posar i llevar
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Per cert, parlant del programa, ja se sap quins horaris hi hauran les signatures dels autors. El que es curiós i jo trobo bé és que haurem de demanar amb un formulari que pots omplir a Ficomic per aconseguir-les (en alguns dels casos, altres donaran números per aconseguir-ne una hora abans). Els horaris seran:
"Takeshi Obata signarà el divendres 31 d'octubre entre les 16:30 i les 18:00 hores i el dissabte 1 de novembre de 16:00 a 17:30 hores. Per la seva banda, Kengo Hanazawa signarà el divendres 31 d'octubre i el dissabte 1 de novembre entre les 18:30 i les 20:00 hores. Les sessions de signatures de Ken Niimura seran el divendres 31 d'octubre de 17:00 a 18: 00h; el dissabte 1 de novembre d’11:00 a 12: 30h i de 16:30 a 18: 00h i el diumenge 2 de novembre de 12:00 a 13: 30h".
Per aconseguir el formulari, i llegir l'article sencer: http://ficomic.com/noticies.cfm/id/13056/cat/com-aconseguir-signatures-obata-hanazawa-ken-niimura-.htm
P.D.: Una notícia que també m'acabo d'assabentar es que, encara que la majoria del fòrum ja tenim una sèrie de Cosplays decidits, Ficomic posa a disposició 600 entrades gratis pel Diumenge 2 de Novembre si fas Cosplay de Pokemon.
"Takeshi Obata signarà el divendres 31 d'octubre entre les 16:30 i les 18:00 hores i el dissabte 1 de novembre de 16:00 a 17:30 hores. Per la seva banda, Kengo Hanazawa signarà el divendres 31 d'octubre i el dissabte 1 de novembre entre les 18:30 i les 20:00 hores. Les sessions de signatures de Ken Niimura seran el divendres 31 d'octubre de 17:00 a 18: 00h; el dissabte 1 de novembre d’11:00 a 12: 30h i de 16:30 a 18: 00h i el diumenge 2 de novembre de 12:00 a 13: 30h".
Per aconseguir el formulari, i llegir l'article sencer: http://ficomic.com/noticies.cfm/id/13056/cat/com-aconseguir-signatures-obata-hanazawa-ken-niimura-.htm
P.D.: Una notícia que també m'acabo d'assabentar es que, encara que la majoria del fòrum ja tenim una sèrie de Cosplays decidits, Ficomic posa a disposició 600 entrades gratis pel Diumenge 2 de Novembre si fas Cosplay de Pokemon.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)
Ara, com ja sabreu m'agrada molt cantar i cada any em quedo amb les ganes d'anar al karaoke. Vàrem dir d'anar-hi diumenge, a algú li fa ganes cantar alguna cançó en concret?? Jo m'apunto a cantar tot el que vulgueu!!! Si ho planegem d'abans podem imprimir les lletres i tot, així anirem en pla professional xDDD
Vàrem dir de cantar l'opening 10 de Bleach, la proposta segueix en peu?? Algú s'apunta a cantar el que sigui?? Feu propostes!!
Ara, com ja sabreu m'agrada molt cantar i cada any em quedo amb les ganes d'anar al karaoke. Vàrem dir d'anar-hi diumenge, a algú li fa ganes cantar alguna cançó en concret?? Jo m'apunto a cantar tot el que vulgueu!!! Si ho planegem d'abans podem imprimir les lletres i tot, així anirem en pla professional xDDD
Vàrem dir de cantar l'opening 10 de Bleach, la proposta segueix en peu?? Algú s'apunta a cantar el que sigui?? Feu propostes!!
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)
Doncs va, jo m'arrisco a que la gent vegi lo malament que canto XD. Jo estic disposat a cantar el que sigui que conegui una mica (alguns opening de bleach, naruto, one piece, etc.). Jo si vols Hanako canto amb tu alguna cançó
Eaea- Tinent impopular
Només diré: JAEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAR!Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)
Kenpachi Nafi escrigué:Només diré: JAEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAR!Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)
Aquesta versió, no??
Perdó, però ho havia de posar.
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Kenpachi Nafi escrigué:Només diré: JAEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAR!Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)
Aquesta versió, no??
Proposo, de debò, passar aquest vídeo a vídeos traumàtics al moment. XD
Eaea- Tinent impopular
Aquest fa part del TOP 5, novato.Eaea escrigué:Hanako escrigué:Kenpachi Nafi escrigué:Només diré: JAEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAR!Hanako escrigué:A mi els autors que han dut no em fan massa... (fins que no duguin el Tite que no em posaré histèrica xDD)
Aquesta versió, no??
Proposo, de debò, passar aquest vídeo a vídeos traumàtics al moment. XD
Ja han fet la notícia sobre la part "d'espiritualitat japonesa" El nom no em sembla massa encertat, pareix un rollo, però de totes maneres serà interessant anar a pegar-hi una ullada (i provar-se un kimono del free)
http://ficomic.com/noticias.cfm/id/13081/esp/la-espiritualidad-japonesa-invade-salon-manga-barcelona.htm
--------------------------------------
I també han posat ja les tendes que hi haurà i els espais que ocuparan!! http://manga-xx.ficomic.com/expositores.cfm Què en penseu de la distribució de l'espai aquest any?
http://ficomic.com/noticias.cfm/id/13081/esp/la-espiritualidad-japonesa-invade-salon-manga-barcelona.htm
--------------------------------------
I també han posat ja les tendes que hi haurà i els espais que ocuparan!! http://manga-xx.ficomic.com/expositores.cfm Què en penseu de la distribució de l'espai aquest any?
- xorrada:
Aquest és el meu missatge 5.000 Regaleu-me un Uki i seré happy!
Hanako- Administrador
Què vos pareix si quedam aquí?
(Està a la segona planta, on hi ha el "rollito zen", i creiem que estarà buit)
(Està a la segona planta, on hi ha el "rollito zen", i creiem que estarà buit)
Sembla que altre cop el 99% de les tendes estan al Palau 2, però per fer veure que han canviat algo tot el menjar al Palau 1. Quina tocada d'ous, m'imagino que l'apalanque al Palau 2 serà més complicat, però no impossible.
Felicitats pels 5000 Hana-chaaan!
P.D.: No tin ni idea de on és allò però segur que hi haurà suficient lloc? El primer any la segona planta en seguida ens va quedar petita. Però tampoc se m'acut un lloc millor...
Felicitats pels 5000 Hana-chaaan!
P.D.: No tin ni idea de on és allò però segur que hi haurà suficient lloc? El primer any la segona planta en seguida ens va quedar petita. Però tampoc se m'acut un lloc millor...
Hola!
Idò això és a la segona planta, es pot accedir per les escales de l'entrada des de la plaça univers al palau 2 i per les escales que porten al bany del palau 2.
Sembla que aquesta vegada han obert tota la planta, no com el primer any que només hi havia un passadís!
Mirant els plànols, sembla el lloc amb menys trui (= lio). Alternatives eren el palau 1, però és l'entrada de la gent amb entrada no-anticipada o la plaça univers, però s'estarà fent el summit i... estarà petat...
Idò això és a la segona planta, es pot accedir per les escales de l'entrada des de la plaça univers al palau 2 i per les escales que porten al bany del palau 2.
Sembla que aquesta vegada han obert tota la planta, no com el primer any que només hi havia un passadís!
Mirant els plànols, sembla el lloc amb menys trui (= lio). Alternatives eren el palau 1, però és l'entrada de la gent amb entrada no-anticipada o la plaça univers, però s'estarà fent el summit i... estarà petat...
Minato escrigué:Hola!
A mi em sembla perfecte. Ja que gran part de la resta de llocs estaran a petar de gent i, que jo recordi, aquesta part és on menys gent hi ha
Eaea- Tinent impopular
Ja han posat l'horari complet de veritat de la part "japonesa" (que és més hippie que mai aquest any)
Les paves dels quimonos tanquen a les 19h! AL LORO! XDDD http://manga-xx.ficomic.com/espacio-espiritu-japon.cfm
Les paves dels quimonos tanquen a les 19h! AL LORO! XDDD http://manga-xx.ficomic.com/espacio-espiritu-japon.cfm
Hanako- Administrador