Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Jocs pel Saló del Manga!
4 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Jocs pel Saló del Manga!
El Minato, que és un vago per fer posts, us vol proposar que al Saló duguem algun joc o fem alguna coseta per aquelles hores mortes en que estem massa cansats per anar a comprar però que no sabem què fer asseguts i ens treim els mocs. Us sembla bona idea?
Ell es compromet a dur el joc dels llops (els que vàreu venir a Mallorca ja sabreu quin és, sinó aquí teniu un friki que ho explica: https://www.youtube.com/watch?v=2hcOQKDlZc4)
Què us sembla? Algú es vol inventar algun joc? (el Minato m'ha demanat que us demani si algú té molta imaginació i tal i vol inventar-se un joc del pim pam així en una setmana xDDDD) o sinó, teniu jocs de cartes (tipo UNO i tal) per poder dur?
pd: Si us sembla una xorrada, colleja al Minato (però no molt forta o haurà d'anar a l'hospital, que és un tio sensible xDDDDD)
Ell es compromet a dur el joc dels llops (els que vàreu venir a Mallorca ja sabreu quin és, sinó aquí teniu un friki que ho explica: https://www.youtube.com/watch?v=2hcOQKDlZc4)
Què us sembla? Algú es vol inventar algun joc? (el Minato m'ha demanat que us demani si algú té molta imaginació i tal i vol inventar-se un joc del pim pam així en una setmana xDDDD) o sinó, teniu jocs de cartes (tipo UNO i tal) per poder dur?
pd: Si us sembla una xorrada, colleja al Minato (però no molt forta o haurà d'anar a l'hospital, que és un tio sensible xDDDDD)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Jocs pel Saló del Manga!
A mi em sembla una gran idea , ja que aquestes estones em solen ser freqüents a mi XD. Jo, per desgràcia, no sóc gaire creatiu i. de jocs, en tinc ben pocs d'aquest petits per dur :paret:
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Bwaaaaaaaaa! Et juro que us anava a proposar Los Hombres Lobo de Castronegro per jugar! És un joc molt divertit, segur que ens farem moltes rises M'he arribat a viciar molt massa amb aquest joc, m'encanta
Suposo que jugar a la oca borratxa al Saló seria massa semat (pero ahi lo dejo). L'UNO suposo que el tinc tirat per casa, ja el buscaré pel Saló.
Afegeixo: estaria bé crear un Trivia d'anime (tot i que ja sabem qui guanyaria), o el joc cutre d'adivinar el personatge que un altre t'adjudica (si heu vist Malditos Bastardos sabreu de que parlo, que m'explico com el cul). Se m'han acudit aquests dos així perquè si, suposo que algo més sortirà abans del Saló.
Suposo que jugar a la oca borratxa al Saló seria massa semat (pero ahi lo dejo). L'UNO suposo que el tinc tirat per casa, ja el buscaré pel Saló.
Afegeixo: estaria bé crear un Trivia d'anime (tot i que ja sabem qui guanyaria), o el joc cutre d'adivinar el personatge que un altre t'adjudica (si heu vist Malditos Bastardos sabreu de que parlo, que m'explico com el cul). Se m'han acudit aquests dos així perquè si, suposo que algo més sortirà abans del Saló.
Uep!
Jo tenc els homes llop original i una versió impresa que no em sabria greu dur al saló. A més, puc imprimir més cartes .
Ara, el joc d'endevinar el personatge també pot molar
Jo tenc els homes llop original i una versió impresa que no em sabria greu dur al saló. A més, puc imprimir més cartes .
Ara, el joc d'endevinar el personatge també pot molar