Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
No more evasives, Saló del Manga 2014 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

No more evasives, Saló del Manga 2014

+5
Moules
Eaea
Shizen Eriksen
Wely Gin
Hanako
9 participantes

Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Hanako Dt 24 Jun 2014 - 15:11

Bé, he anat fent evasives per deixar aquest tema per més endavant però crec que seria el moment de posar-nos a parlar civilitzadament.

Què voleu fer pel saló del manga de 2014? Em refereixo, evidentment, si voleu fer grupal de Bleach o no i, encara més important, que si el voleu fer si esteu disposats a organitzar-ho o no. Si us plau, no em contesteu "si vull fer-ne però..." o "potser..." o "no ara però potser...". Voldria un SÍ o un NO clar, i si és SI us demanaria que tingueu compromís durant tot el muntatge: des del principi fins el mateix moment que el dissabte vespre ens n'anem del saló i, evidentment també després, perquè a la gent se li ha d'agrair que hagi vingut i mantenir el contacte. El grupal l'organitzem entre tots, per tant tots n'hem de ser responsables.

La feina és molt simple, però s'ha de fer: és tan simple com decidir/gestionar un esdeveniment de facebook i contestar a la gent que s'apunta, anar penjant fotos, posant comentaris a l'esdeveniment, moure la gent perquè tinguin ganes de venir al grupal, que vegin que tots ens ho estem currant perquè ells també tinguin ganes de currar-s'ho i passar-s'ho bé amb nosaltres, etc...  Us demano que no us apunteu a l'organització si no teniu el compromís de gestionar-ho fins el final, perquè quan us apunteu se us dóna unes feines i si no les féu, després queden penjades i les ha de fer una persona que ja té les seves.

Dit això, digueu què us fa ganes fer Hanako
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Wely Gin Dt 24 Jun 2014 - 15:28

Voleu fer grupal de Bleach? SI Festaaaaaaa!!
Podeu comptar totalment amb mi per organitzar-ho! No ho he fet mai, però ho faré lo millor que pugui :mascle:
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Shizen Eriksen Dt 24 Jun 2014 - 15:32

L'any passat vaig participar en l'organització i en el grupal, i va ser irrepetible. Està clar que SI vull un grupal de Bleach i SI vull participar :mascle:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Eaea Dt 24 Jun 2014 - 18:38

Jo voto SI-SI. M'agradaria fer un grupal i m'agradaria ajudar a organitzar-lo.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Moules Dt 24 Jun 2014 - 23:33

Ja tenia pensat de fer cosplay, i m'encantaria participar al grupal una altra vegada. Pel tema d'organització també hi voldria participar, no hi ha problema en anar penjant els avanços i animar una mica la gent, però tinc més bé poca iniciativa, o sigui que el tema més organitzatiu se m'hauria de dir el que fer. En resum, si a les dues preguntes.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Haok-X Dc 25 Jun 2014 - 12:07

Primer de tot haig de dir que:

AQUEST MISSATGE ES EL NUMERO 900 QUE FAIG  Festaaaaaaa!! Festaaaaaaa!! Festaaaaaaa!! Festaaaaaaa!! Festaaaaaaa!! Hurra Hurra Hurra Hurra Cervesa Cervesa Cervesa Cervesa Patata Patata Patata Rot Besitu il·lusionat il·lusionat il·lusionat Desmai 

Després d'aquest spam de icones xD

Jo estic preparat per posar-me a organitzar i tal, jo vull fer un grupal de bleach esta clar i podre participar amb la creació del esdeveniment no hi ha cap problemio  Besitu
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Takiko Dc 25 Jun 2014 - 12:26

Jo PER SUPOSAT que vull participar al Grupal de Bleach! I sobre lo de organitzar en la mesura del possible també! Smile
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 26 Jun 2014 - 12:08

Grupal de Bleach? SI, està clar. En l'organització no crec que pugui ajudar gaire, amb la feina no se ni quins horaris tindré o sigui que no hi podré ser molt regularment, però òbviament si necessiteu ajuda amb qualsevol cosa en la que pugui ser útil sempre trobaré temps així que no dubteu en demanar.


Cuidado els que us apunteu a organitzar que la Hanako és una jefasa molt exigent Pervertmoon Besitu
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Meina Dj 26 Jun 2014 - 22:34

Jo també m'hi apuntooo!! Joan Si i Si!! realment tenia ganes de fer un grupal ja que l'any passat no vaig poder participar (ja que ja tenia l'altre cosply fet) i nomes us vaig poder mirar una estona, i tot hi que no he participat avans en cap grupal intentaré esforçar m'hi i participar amb tots per organitzar-lo!! ^^
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

No more evasives, Saló del Manga 2014 Empty Re: No more evasives, Saló del Manga 2014

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum