Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Fotografies pel Saló del Manga
5 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Fotografies pel Saló del Manga
Fa temps que contactava amb una ex-companya de l'institut, que estudia ara fotografia a la universitat, perquè ens pogués fer una sessió de fotos al Saló. Finalment avui ja he arribat a un acord amb ella i oficialment serà la nostra fotògrafa.
Hem quedat que sigui el dia 1 a les 16:30 davant la Font Màgica de Montjuïc. Ens farà una sessió d'una hora que inclourà fotografies en grup i d'altres individuals (tindrem més prioritat els del fórum) i aquestes es duran a terme a la Font Màgica, a les 4 columnes, al castell i al parc de Montjuïc.
Aquesta nit em farà saber el presupost de la sessió. Ho pagariem els usuaris del fórum que anem amb cosplay a parts iguals. Les fotos segurament les penjarà a la seva pàgina de Facebook (Anie Photography) però igualment li donaré un USB perquè me les passi a mi personalment i així penjar-les al Facebook i/o al forúm.
Potser pot haver-hi queixes del tema de sortir del recinte, però sabent que acabarem al voltant de les 17:30, sobre aquella hora dubto molt que hi hagi tal cua com per no poder tornar a entrar (a no ser que Ficomic la cagui més que no ho descarto).
Que us sembla? si teniu algun inconvenient digueu-me'l!
Hem quedat que sigui el dia 1 a les 16:30 davant la Font Màgica de Montjuïc. Ens farà una sessió d'una hora que inclourà fotografies en grup i d'altres individuals (tindrem més prioritat els del fórum) i aquestes es duran a terme a la Font Màgica, a les 4 columnes, al castell i al parc de Montjuïc.
Aquesta nit em farà saber el presupost de la sessió. Ho pagariem els usuaris del fórum que anem amb cosplay a parts iguals. Les fotos segurament les penjarà a la seva pàgina de Facebook (Anie Photography) però igualment li donaré un USB perquè me les passi a mi personalment i així penjar-les al Facebook i/o al forúm.
Potser pot haver-hi queixes del tema de sortir del recinte, però sabent que acabarem al voltant de les 17:30, sobre aquella hora dubto molt que hi hagi tal cua com per no poder tornar a entrar (a no ser que Ficomic la cagui més que no ho descarto).
Que us sembla? si teniu algun inconvenient digueu-me'l!
Editat per darrera vegada per Shizen Eriksen el Dc 22 Oct 2014 - 17:21, editat 1 cop en total
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Re: Fotografies pel Saló del Manga
Està molt bé poder comptar amb una "semi" professional de la fotografia! Gràcies!!
Però... (diumenge) dia 2? No era dia dissabte 1 que havíem quedat?
No veig cap inconvenient en pagar una feina, a més veient la seva pàgina veiem que realment en sap! (Ara ens toca a nosaltres no posar cara de trunyo xD).
Ara bé, també veig que posa una marca d'aigua a les fotos que penja. Respecte d'això, suposant que ella també vulgui penjar les fotos al seu facebook, en pot fer el que vulgui, però les que ens passi per USB (o com sigui) no sé si haurien de ser sense marca d'aigua, què en trobau? La única experiència que tenc amb aquest tema era demanar les fotos sense marca d'aigua, però a mi, personalment... no m'importa massa. Una altra opció és comprometre'ns a no compartir les fotos sense marca per Internet... No sé, la veritat.
Però... (diumenge) dia 2? No era dia dissabte 1 que havíem quedat?
No veig cap inconvenient en pagar una feina, a més veient la seva pàgina veiem que realment en sap! (Ara ens toca a nosaltres no posar cara de trunyo xD).
Ara bé, també veig que posa una marca d'aigua a les fotos que penja. Respecte d'això, suposant que ella també vulgui penjar les fotos al seu facebook, en pot fer el que vulgui, però les que ens passi per USB (o com sigui) no sé si haurien de ser sense marca d'aigua, què en trobau? La única experiència que tenc amb aquest tema era demanar les fotos sense marca d'aigua, però a mi, personalment... no m'importa massa. Una altra opció és comprometre'ns a no compartir les fotos sense marca per Internet... No sé, la veritat.
Perdó, Disabte és dia 1, m'he confós xDDMinato escrigué:Però... (diumenge) dia 2? No era dia dissabte 1 que havíem quedat?
Ho he parlat amb la Hanako i si. Parlaré amb ella perquè les fotos del USB siguin sense marca d'aiguaMinato escrigué:Ara bé, també veig que posa una marca d'aigua a les fotos que penja. Respecte d'això, suposant que ella també vulgui penjar les fotos al seu facebook, en pot fer el que vulgui, però les que ens passi per USB (o com sigui) no sé si haurien de ser sense marca d'aigua, què en trobau? La única experiència que tenc amb aquest tema era demanar les fotos sense marca d'aigua, però a mi, personalment... no m'importa massa. Una altra opció és comprometre'ns a no compartir les fotos sense marca per Internet... No sé, la veritat.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Vale, anava a començar a queixar-me per lo d'haver de sortir del recinte, però pagar? En serio? Això no ho havia sentit encara. A mi em sembla una mica exagerat (ja que ja ens deixarem la pasta entre les entrades i lo que comprarem i l'alcohol de la nit...), però com que la majoria sempre guanya doncs suposo que m'hauré d'aguantar...
A mi no em faria res pagar per fer les fotos, però espero que no sigui molt perquè, com diu la Nafi hi ha risc d'acabar arruinat
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Shizen Eriksen escrigué:Ho he parlat amb la Hanako i si. Parlaré amb ella perquè les fotos del USB siguin sense marca d'aigua
Com trobeu, pot ser no cal i només som jo que sóc tiquismiquis!
Kenpachi Nafi escrigué:Vale, anava a començar a queixar-me per lo d'haver de sortir del recinte, però pagar? En serio? Això no ho havia sentit encara. A mi em sembla una mica exagerat (ja que ja ens deixarem la pasta entre les entrades i lo que comprarem i l'alcohol de la nit...), però com que la majoria sempre guanya doncs suposo que m'hauré d'aguantar...
Dona, jo esper un preu raonable, que ens surti a un euro o algo per cap. Hem de tenir en compte que no és professional del tot, així que tampoc ens pot demanar segons què!
Seeeeeeeeeeeeeee, depèn del que ens cobri no sé què dir-vos... Entenc que és una feina que s'ha de pagar, perquè no perquè sigui una artista ha de fer la feina gratis, tot i que jo em pensava que no ens cobraria com a favor d'amistat cap a l'Eric. De totes maneres, pagar em sembla bé mentre sigui això, 1€ com a molt per persona entre els que vulgueu aportar del fòrum. Si és més em sembla excessiu...
Quan a això de sortir o no sortir a fora, no sé què penseu. La plaça univers està molt bé per fer les fotos, però aquest any hi han fotut la Summit i estarà petadíssim... A Montjuïc en canvi quedarien unes fotos molt xules i esperem que no torni a passar el mateix que l'any passat amb les cuses. Sinó, doncs ja cercarem una altra opció
Quan a això de sortir o no sortir a fora, no sé què penseu. La plaça univers està molt bé per fer les fotos, però aquest any hi han fotut la Summit i estarà petadíssim... A Montjuïc en canvi quedarien unes fotos molt xules i esperem que no torni a passar el mateix que l'any passat amb les cuses. Sinó, doncs ja cercarem una altra opció
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió