Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
†Bleach The Dagger† #3: Les terceres forces
+5
drew-kun
IchigoBankai
Hanako
Takiko
Minato
9 participantes
Pàgina 1 de 1
†Bleach The Dagger† #3: Les terceres forces
Tite Kubo començarà d'aquí a tres setmanes La sanguinosa guerra dels 1000 anys, història de la separació, on es durà a terme la batalla definitiva entre Quincys i Shinigamis. Però mentre el mangaka va dissenyant la darrera batalla, ens deixa cada setmana amb un poc d'informació per anar escalfant motors.
Així doncs, Seireitei no Fansub us presenta en primícia †Bleach: The Dagger†, #3 Les terceres forces. Esperem que el gaudiu
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/08/bleach-dagger-3-les-terceres-forces.html
Així doncs, Seireitei no Fansub us presenta en primícia †Bleach: The Dagger†, #3 Les terceres forces. Esperem que el gaudiu
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/08/bleach-dagger-3-les-terceres-forces.html
Re: †Bleach The Dagger† #3: Les terceres forces
Molt interesant!
Lo que jo tenc un dubte, al final el Kira està mort o no? Perquè aquí posa que si, però al de fa dues setmanes o així, me va pareixier llegir que no! :/
Lo que jo tenc un dubte, al final el Kira està mort o no? Perquè aquí posa que si, però al de fa dues setmanes o així, me va pareixier llegir que no! :/
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Doncs sí, sembla que a la fi s'ha confirmat que el Kira és mort! Molt interessant, no em pensava que el Tite s'atrevís a matar algú, però es veu que finalment ha decidit desfer-se de l'Izuru. Pobret, em fa llàstima, ja havia patit molt amb la traïció de l'Ichimaru...
El que a mi m'ha cridat l'atenció és que sembla que la setmana que ve deixarà de fer repassos i ens contarà alguna coseta nova! (a veure si és veritat, que és capaç de fer un repàs del poc que sabem de la guerra dels mil anys i quedar-se més tranquil mentre segueix de vacances pegant-se la gran vida amb la seva nova xurri)
El que a mi m'ha cridat l'atenció és que sembla que la setmana que ve deixarà de fer repassos i ens contarà alguna coseta nova! (a veure si és veritat, que és capaç de fer un repàs del poc que sabem de la guerra dels mil anys i quedar-se més tranquil mentre segueix de vacances pegant-se la gran vida amb la seva nova xurri)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
veure'm els bankais que falten del vizards *_*
i els xcution lluitant de nou
i els xcution lluitant de nou
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Que es deixin de tonteries i tornin a la serie ja!!! Jo vull saber com continua!!!
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Ooooohhhh m'ecanta la nova zampakuto de l'Ichigo, està guapíssima!!!!!! Espero que sigui tan forta com sembla.
Aquests reculls m'estan fent venir encara més ganes de que segueixi la sèrie!!! Aviam si al pròxim desvetllen alguna cosa nova.
Aquests reculls m'estan fent venir encara més ganes de que segueixi la sèrie!!! Aviam si al pròxim desvetllen alguna cosa nova.
Doncs a mi em sembla una putada gorda lo de Kira... segur que el seu Banakia havera sigut fosc i ciclat... molt del meu estil. En canvi ahí tenim a la Hinamori, que nomes sap dir Aizen-sama o a la Matsumoto que a part de pitram no fa res. Vergonya!!
Però almenys li ha posat pebrots i l'ha palmat algú, que a aquest home li costava la vida matar als seus personatges.
Però almenys li ha posat pebrots i l'ha palmat algú, que a aquest home li costava la vida matar als seus personatges.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Després de les vacances (noooooooooooooooooo snif snif) he donat un cop d'ull als resums que está traient Tite i pffffffff jo també tinc ganes que segueixi la serie JA Es com si et fiqués un caramel a la boca, que segur que ho fa amb aquesta intenció, per no perdre l'interés dels lectors pero fins al setembre queda mooooolt. Tindrá un mes per estar amb la xurri que l'ha centrat les idees
Amb ho de Kira que dieu..... a mi m'ha vingut al cap la seguent idea, ja se que un pel rebuscada pero aquí va: Otoribashi está enfadat amb la mort del Kira.... pero potser això només faci referncia al fet que no han trobat el cos i han donat per suposat que havia quedat desintegrat després de la lluita amb els VR. I jo m'he imaginat que en Kira segueix viu però que está amagat i ha preferit donar-se per mort. Per la única persona que faria això, l'únic que ha de seguir amagat per què pot ser considerat un traidor encara és en Gin!!! Us imagineeeeeeeeeeeeeeu???
Com mes temps passa menys opcions veig a la seva tornada. Es pot pensar que ja ha tingut la seva funció però crec que encara no sabem res sobre la relació de la Hogyoku y Matsumoto. NI què li van fer a ella, ni per què la tenia, etc. Casi prefereixo que Tite retorni a Gin que no a Grimmjow, i si ell es viu per què l'altre nooooooo???
Amb ho de Kira que dieu..... a mi m'ha vingut al cap la seguent idea, ja se que un pel rebuscada pero aquí va: Otoribashi está enfadat amb la mort del Kira.... pero potser això només faci referncia al fet que no han trobat el cos i han donat per suposat que havia quedat desintegrat després de la lluita amb els VR. I jo m'he imaginat que en Kira segueix viu però que está amagat i ha preferit donar-se per mort. Per la única persona que faria això, l'únic que ha de seguir amagat per què pot ser considerat un traidor encara és en Gin!!! Us imagineeeeeeeeeeeeeeu???
Com mes temps passa menys opcions veig a la seva tornada. Es pot pensar que ja ha tingut la seva funció però crec que encara no sabem res sobre la relació de la Hogyoku y Matsumoto. NI què li van fer a ella, ni per què la tenia, etc. Casi prefereixo que Tite retorni a Gin que no a Grimmjow, i si ell es viu per què l'altre nooooooo???
Irihima- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 39
Ubicació : Amb tu..... nuvolet
Home, la veritat és que, amb això que ha dit el Tite, tampoc podem donar per segur al 100% que el Kira sigui mort (i més coneixent la seva tendència a trollejar-nos). La teva teoria, Irihima, no està del tot malament. De fet, el pobre Kira té un poder molt bo que és una llàstima que es desperdiciï.
No sé si el Gin tornarà o no, em semblaria un poc recercat, però amb el Tite mai se sap. Només ens queda quedar-nos esperant a veure què decideix fer-nos!
No sé si el Gin tornarà o no, em semblaria un poc recercat, però amb el Tite mai se sap. Només ens queda quedar-nos esperant a veure què decideix fer-nos!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Acabo d'arribar a casa i nomes arribo estava ansios per veure el 3 †Bleach: The Dagger† *-* que guay com mola tot
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811