Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
fugint de tres arrencar que em persegueixen EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

fugint de tres arrencar que em persegueixen

2 participantes

Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Nelliel Dl 19 Ago 2013 - 23:05

fugint de tres arrencar que em persegueixen Tumblr_lotnc5gOeJ1qb93d1o1_500

corrent pel desert del Hueco mundo plorant mentre corre perqué és perseguida per tres arrencar que sembla que tenen pinta de menjar-sela


fugint de tres arrencar que em persegueixen 1185614_10201002831645596_1094936058_n
Nelliel
Nelliel
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 26
Edat : 28

Tornar a dalt Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty Re: fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Meina Dc 21 Ago 2013 - 15:55

Caminant pel Hueco mundo

“Estic en una missió al Hueco Mundo a buscar un hollow per que els de la 12 puguin fer experiments, no hi havia estat mai, però em pensava que nomes entrar-hi els hollows ja se'm tirarien al d'amunt i encara no n'he vist ni un. Jo que volia lluitar, lluitar i no parar de lluitar.”

De cop per l'horitzó es veu una nena sent perseguida per 3 hollows.

-HOLLOWS!! Corre - Crido jo molt emocionada!!

“Ja em pensava que aixo estava tot mort i que no trobaria cap hollow. A lluitar, a lluitar, a lluitar, per fi puc lluitar! I si és un espada millor ( no ha vist mai cap espada i no sap com són )”

S'acosta cap allà i els hi comença a donar una pallisa.

NOOOOOOOOOOOO...- crida la Nel – Para! Para! Que li volz fer alz amicz de la Nel? - es treu la caputxa, i es veu que es un hollow.

“La nena es un Hollow? O.o No m'ho esperava, però es mooolt Kawaii!!”

No s'hi pot estar i s'hi tira a sobre per abraçar-la!

-KAWAII Emoció - crido jo mentres l'abraço- Com que ets tan mona, no us faig res, amb la condició que m'ajudeu a buscar hollows. :content:  Si m'ajudeu no us faré res!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Nelliel Dc 21 Ago 2013 - 20:28

-Hollow? a quin tipuz de hollowz busquez? *li mira amb una cara de no entendre gaire la situacio* hi ha molt tipos de hollos, pero...tu.....no tenz pinta de ser ningun hollow..
-no tenz ni mazcara,y eztaz uzando un kimono negro..Maz bien etz zembla a un Shi- dono li interumpeix dient
- Ets sembla a un Shinigami hoy?
*pesche y dono y nel es queden de predra i llavors yo comenso a temblar i li pregunto Cara Blava  a la meina que qui ez? i la meina respon
-Soc Meina, Un Shinigami.
*nel y les seus germans comensen a cridar com bojos y griten tots tres*
-UN SHINIGAMI!! OH! NO VA A MATARNUS!!! Por 
*pesche y dono es posan a parlar susurrant amb la nel*
-Pero que podem fer? *pregunta nel amb deseperacio*
-Crec que no podem fer res contra un shinigami *respon pesche*
-No es un bon moment per parlar de aixo *diu dono *
-ya ze! jugemoz con ella a el joc de la perzecuzio *dic*
-Bona idea! *diuen pesche i dono*

*llavors me acierco a meina amb tota velositat i li agafo la espasa i comenso a corra y dic* Corre 
-Vinga! ez el joc de la perzecuzio
Nelliel
Nelliel
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 26
Edat : 28

Tornar a dalt Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty Re: fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Meina Dv 30 Ago 2013 - 18:42

- Atrapam i derrotam!- va dir la Nel

- Maleïda mocosa, ara ai que te'n enteraras! :enfadat:  - vaig dir jo mentres em posava a corre radera seu.

- Vinga! Anem! - va dir el Pesche, i va començar a corre

- Espera! - va dir el Dono mentres es posava a seguir-lo

Els dos venien corrents radera meu

- Per que vosaltres també? - els hi vaig preguntar jo, mentres corria

- Això es una persecució eterna, tonta!- Em va dir el Pesche.

- Que no saps com s'hi juga? - em va dir el Dono

I van començar a corre més ràpid radera meu. Com que jo tampoc volia que m'atrapessin també vaig començar a corre més ràpid.

- Que divertit que es jugar amb 1 persona més! Corre Com més gent més divertit és, com el joc de pedra-paper- estisores!- va dir el Pesche

- El joc de pedra-paper- estisores es més divertit quan hi ha menys gent!- vaig dir jo

De cop la Nel va caure.
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty Re: fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Nelliel Dv 30 Ago 2013 - 19:28

a el caure la nel la meina va agafarla avans de ser aplastada per Pesche, Dono y Bawabawa-

Aixo ha anat de ven poco va dir meina*

Me haz zalvat! Eh? *li vaig preguntar duptosa y cunfosament*

esclar, auries quedat aplastada sobre ells deia mentre la sacudia-

*yo encara no me ho acababa de creure un Shinigami ha salvat a nel? pero..si es un enemic em deia mentre no me ho termninaba de creure*

la meina va agafar la Zanpakuto y va dir

-Estic en una misio, no puc jugar * y va comenzar anarse*

*yo no volia que se ananes volia pasar una estona mes amb aquell Shinigami aixi que li vaig gritar*

Que eztaz ezcapan-te!?

Nelliel
Nelliel
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 26
Edat : 28

Tornar a dalt Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty Re: fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Meina Dv 30 Ago 2013 - 20:14

-No - vaig dir jo ben decidida – tinc una missió que complir. Adéu.

Tot hi haver els hi dit que si no em feien cas els mataria no podia matar a una nena, per mol hollow que fos. Aquesta era una de les poques coses a les que intentava que les meves ganes de lluitar i la sed de sang no em dominessin. Matar a un nen petit anava contra els meus principis, d'acord amb el meu passat.

- Nomez t'estaz ezcapan! - va dir la Nel amb cara plorosa.

- Mira, tinc una mica de pressa, estic en un missió. No puc perdre el temps amb jocs.

- Dolenta! Vull jugar una mica méz! Rabieta - va dir posant-se a plorar – Ara mateix podria morir!

- Si tant busques un Hollow per lluitar, aquí estic jo, però que sàpigues que aquest serà el teu últim dia. - va dir un Hollow que va apareixer de cop de sota la sorra.

- UN HOLLOW PER MATAR! :martell: - vaig cridar jo molt emocionada.
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty Re: fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Meina Ds 9 Nov 2013 - 10:48

Era un arrancar molt lleig, com n'hi podien haver de tant monos com la Nel i de tant lletjos com el que tenia al davant, bueno, devia ser com els shinigamis i els humans, n'hi han de molt guapos, de molt lletjos i de normalets.

Em vaig posar a lluitar contra aquell lleig adversari, al principi em va desconcertar la seva rara forma de lluitar, però no vaig tardar gaire a derrotar-lo, despres dels super entrenaments de la capitana, qui no l'hauria derrotat d'aquella menera.

Despres de derrotar-lo em vaig girar cap a la Nel i els seus germans.

- Esteu bé?- els hi vaig preguntar.

- Ooooooooooh la Meina ez molt forta- va dir la Nel contenta

- No, la forta és la capitana amb els seus entrenaments- vaig dir jo.

- Meina, anem a jugar- el va dir la Nel amb molta alegria.

Despres de dubtar-un moment li vaig dir:

- Ho sento Nel, tinc una missió que cumplir- em faia molta llastima dir-li que no a aquella arrancar tant kawaii, però tenia una missio que complir- quan acavi la missió ja vindré un dia a veure't i jugarem molta estona, vale! ^^

- Pero ez que la Nel vol jugar ara amb tu- em va dir amb llagrimes als ulls.

- Nel, jo també vull, però es que tinc feina- li vaig dir mentres l'abraçava.

Seguidament em vaig aixecar i vaig marxar.
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty Re: fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Meina Ds 9 Nov 2013 - 10:52

"Com que el rol que feiem amb la Nel feia temps que no hi escriviem res, l'hi he fet com una mena de final, per que almenos tingui un final, no molt bo, però es un final. Nely, si volguesis algundia escriure una mica més, m'avises que treure el retol de "fi de l'aventura", l'he posat per que crec que com que fa temps que no escrivim res ja no hi escriurem més i aixi ho deixo"

fugint de tres arrencar que em persegueixen Fi_de_10
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

fugint de tres arrencar que em persegueixen Empty Re: fugint de tres arrencar que em persegueixen

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum