Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nova promo de Kara no Kyoukai
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Nova promo de Kara no Kyoukai
S'ha donat a conèixer per mitjà del web oficial de Kara no Kyoukai: The Garden of Sinners el segon tràiler. La pel·lícula adapta l'epíleg de la història de Kinoko Nasu, Kara no Kyoukai: Mirai Fukuin. La pel·lícula s'estrenara el 28 de Setembre.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Nova promo de Kara no Kyoukai
Seee fa temps que vaig veure el trailer i estic espectant a aquesta nova peli
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
No sé a vosaltres, però a mi m'ha fet un poc el que ve a ser "mal rollito"
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Buuuuum!!!!! i peta tota la casaa! I brutal quan surt després una tia volant.jajaja M'he mirat de què anava a la wikipedia i deia que només eren pel·lícules o algu així, i no deia res de l'argument però almenys deia una mica de gènere, ha sortit la paraula políciaca i l'he de veure sí o sí, així si, així que si em poder explicar breument de què va i com funciona aquesta sèrie us guanyarieu el meu respecte xD
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Jo he llegit que les pelis estàn com desordenades, que has d'anar ordenant tu els fets quan has vist les pel·lícules,o això he entès jo xD
Però he trobat com una sinopsi bàsica:
En Kokuto Mikiya, el co-protagonista de la nostra història és un estudiant de preparatòria normal. A poc a poc es va interessant per una estranya i molt poc social noia de la seva classe anomenada Shiki. Alhora, a la seva ciutat comencen uns estranys assassinats en sèrie que porten de cap la policia. En Kokuto no triga a descobrir que la Shiki aquesta estranyament connectada amb el cas. A més també descobreix una característica de la Shiki (i la seva família), té una mena de doble personalitat, una femenina (Shiki) i una masculina (SHIKI).
No puc explicar el perquè, però la Shiki es veu embolicada en un accident de trànsit i entra en coma. Després de 2 anys, es desperta, sense records del seu passat, amb la seva 2a personalitat (SHIKI) morta i amb un estrany poder. A partir de llavors comença a treballar amb en Kokuto com investigadors sota les ordres del Toko Aozaki, que té alguna cosa semblant a una agència de detectius. Els casos que hauran de tractar connectessin amb el cas de dos anys enrere, encara no resolt.
En Kokuto Mikiya, el co-protagonista de la nostra història és un estudiant de preparatòria normal. A poc a poc es va interessant per una estranya i molt poc social noia de la seva classe anomenada Shiki. Alhora, a la seva ciutat comencen uns estranys assassinats en sèrie que porten de cap la policia. En Kokuto no triga a descobrir que la Shiki aquesta estranyament connectada amb el cas. A més també descobreix una característica de la Shiki (i la seva família), té una mena de doble personalitat, una femenina (Shiki) i una masculina (SHIKI).
No puc explicar el perquè, però la Shiki es veu embolicada en un accident de trànsit i entra en coma. Després de 2 anys, es desperta, sense records del seu passat, amb la seva 2a personalitat (SHIKI) morta i amb un estrany poder. A partir de llavors comença a treballar amb en Kokuto com investigadors sota les ordres del Toko Aozaki, que té alguna cosa semblant a una agència de detectius. Els casos que hauran de tractar connectessin amb el cas de dos anys enrere, encara no resolt.
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Buuf, per l'argument que té el trobo força interessant, però torno a preguntar, que és la sèrie només pel·lícules o també hi han capítols?Erwyn14KC escrigué:Jo he llegit que les pelis estàn com desordenades, que has d'anar ordenant tu els fets quan has vist les pel·lícules,o això he entès jo xD
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
A la wikipedia he llegit:
"KNK fue adaptada al cine anime, dividida en siete capítulos (películas), animados por el estudio ufotable."
Ho he mirat a algun altre lloc i posa el mateix. O sigui, que són 7 pel·lícules, enlloc de capítols.
"KNK fue adaptada al cine anime, dividida en siete capítulos (películas), animados por el estudio ufotable."
Ho he mirat a algun altre lloc i posa el mateix. O sigui, que són 7 pel·lícules, enlloc de capítols.
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Exacte, però tècnicament son unes 8 o 9, i aquesta sera la 9 o 10 no n'estic segur del tot ara.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Aquesta serà la 10a pelicula encara que la 9a es nomenava "Remix" i era un resum de totes les demès pelicules
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich