Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nova novel·la d' Steins;Gate !
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Nova novel·la d' Steins;Gate !
Doncs això, acabo de veure una noticia on s'anuncia que a Japó, el 29 d'agost, sortirà una nova novel·la d'Steins;Gate que tindrà lloc al barri, com sempre d'Akihabara però 6 anys desprès del que passa a l'historia original de la novel·la gràfica, que és la mateixa que l'anime.
Espero que en poc temps la tradueixin al anglès per poder comprar-la ja que, el argument sembla molt interessant
P.D. Us passo el enllaç de la notícia http://www.blogiswar.net/2014/06/20/una-novela-de-steinsgate-que-se-desarrollara-seis-anos-despues-del-final-de-la-historia-original/
Espero que en poc temps la tradueixin al anglès per poder comprar-la ja que, el argument sembla molt interessant
P.D. Us passo el enllaç de la notícia http://www.blogiswar.net/2014/06/20/una-novela-de-steinsgate-que-se-desarrollara-seis-anos-despues-del-final-de-la-historia-original/
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Re: Nova novel·la d' Steins;Gate !
Moltes gràcies Eaea!!
M'encanten els nous dissenys!! La Kurisu amb els cabells així curtets està encara més guapa Espero que facin un anime sobre aquesta nova novel·la!!
M'encanten els nous dissenys!! La Kurisu amb els cabells així curtets està encara més guapa Espero que facin un anime sobre aquesta nova novel·la!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Si ho tradueixen la llegiré sense dubte! Les noves pintes dels personatges molen, el Daru amb botes moteras lo peta.
Segurament la traduiran en poc temps, tenint en compte la fama que té Steins;Gate. El que a mi em faria més il·lusió seria que després en fessin un anime, però per això hauríem d'esperar un poquet més :creua els dits:
Per cert, que avui ho comentava amb la Wely, vaja quin canvi el personatge de la Mayuri, no?? Abans era molt mona i semblava que estava super contenta per l'Okabe i la Kurisu i ara diu que es dedica a ficar merda. No sembla el mateix personatge, no m'imagino a la dolça Mayuri fent aquestes coses
Per cert, que avui ho comentava amb la Wely, vaja quin canvi el personatge de la Mayuri, no?? Abans era molt mona i semblava que estava super contenta per l'Okabe i la Kurisu i ara diu que es dedica a ficar merda. No sembla el mateix personatge, no m'imagino a la dolça Mayuri fent aquestes coses
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Hanako escrigué:Segurament la traduiran en poc temps, tenint en compte la fama que té Steins;Gate. El que a mi em faria més il·lusió seria que després en fessin un anime, però per això hauríem d'esperar un poquet més :creua els dits:
Suposo que amb 6 anys i
- Spoiler:
- que l'Okabe estigui amb la Kurisu
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards