Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nits d'anime: Comentaris d'Steins;Gate.
+2
IchigoBankai
Hanako
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Nits d'anime: Comentaris d'Steins;Gate.
Ahir el Minato em va recordar que vàrem acordar que faríem un post per anar comentant els capítols per així la gent que se l'està mirant però no pot participar a les nits d'anime ho pogués també comentar!
De moment hem vist fins el capítol 6! I aquí les meves impressions!
M'està molant molt! Vaig llegir que no era emocionant fins el capítol 11 (crec) però a mi m'està encantant! Estic fent un gran esforç per mirar-la amb vosaltres i no posar-me a empassar capítols qual desesperada
Bé, no han passat massa coses però en si la personalitat del protagonista m'encanta. Tots els personatges m'agraden xD Fins i tot m'agrada la Mayuri tuturuuu! Vaig analitzant les coses que van passant i dir que... desconfio de tothom xD Aqui vaig apuntant les meves teories per tornar-les a llegir quan acabi l'anime i pensar "no he encertat ni una"
I a vosaltres que us està semblant? Algú l'està mirant paral·lelament amb les nits d'anime?
De moment hem vist fins el capítol 6! I aquí les meves impressions!
M'està molant molt! Vaig llegir que no era emocionant fins el capítol 11 (crec) però a mi m'està encantant! Estic fent un gran esforç per mirar-la amb vosaltres i no posar-me a empassar capítols qual desesperada
Bé, no han passat massa coses però en si la personalitat del protagonista m'encanta. Tots els personatges m'agraden xD Fins i tot m'agrada la Mayuri tuturuuu! Vaig analitzant les coses que van passant i dir que... desconfio de tothom xD Aqui vaig apuntant les meves teories per tornar-les a llegir quan acabi l'anime i pensar "no he encertat ni una"
- Spoiler:
-Desconfio sobretot de la Mayuri, eh! Que va de bona que no s'assabenta de res però fijo que sap més del que sembla... En general desconfio de tothom, però de la petitona, innocent i callada encara més xD A més de que va això que sigui hostatge del Okabe? Mala pinta xDD
-La meva teoria fins el moment és que el primer capítol és el final de l'anime i estan vivint un bucle infinit que es va repetint una vegada i una altra. Però no em quadra perquè a un moment la Kurisu estigui viva i en un altre no...
-Dono importància al metaru oppa i deu estar connectat amb el satèl·lit aquell xungo. No sé quina importància tindrà a la història però està clar que és una peça clau.
-Em molen molt els plàtans gelatinosos. I les persones gelatinoses també ho peten molt XDDD
PD: Hola Hanako del futur, espero que riguis de les teories que et muntaves al capítol 6 XD
I a vosaltres que us està semblant? Algú l'està mirant paral·lelament amb les nits d'anime?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Nits d'anime: Comentaris d'Steins;Gate.
Bé, jo et podria resoldre tots els dubtes en un moment, però no molaria gens xD
Opino que és una obra mestra, i crec que molts ho comprendreu quan hagim vist els 24 capis i la ova (la peli es opcional, però altament recomanable).
Opino que és una obra mestra, i crec que molts ho comprendreu quan hagim vist els 24 capis i la ova (la peli es opcional, però altament recomanable).
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
NOOOOOOOOOOOO!! No spoiler!!
Serà molt divertit després d'haver-la vist sencera llegir el que pensava al principi xDDD Fijo que m'he equivocat moltíssim, però fent prediccions xorres vaig endevinar que l'Aizen era qui havia creat els Vizards xDDD
Serà molt divertit després d'haver-la vist sencera llegir el que pensava al principi xDDD Fijo que m'he equivocat moltíssim, però fent prediccions xorres vaig endevinar que l'Aizen era qui havia creat els Vizards xDDD
Hanako- Administrador
Ahir vam veure fins el capitol 11 i per ara m'està agradant força ^^ (i mira que sé que al 12 és quan comença lo bo jejeje)
La veritat és que els tres primer capitols em van agradar, però molt sin más, i a mesura que van passant capitols me va agradant més
Els personatges, la veritat és que molt molt no m'agrada cap. Pel meu gust estan massa bojos (sobretot el prota). Potser la que més m'agrada és la Makise (més coneguda com a Christina!). I la que no soporto és la Mayuri Tuturuuuuu.
En quant a les teories...
Tinc ganes que arribi dimarts
La veritat és que els tres primer capitols em van agradar, però molt sin más, i a mesura que van passant capitols me va agradant més
Els personatges, la veritat és que molt molt no m'agrada cap. Pel meu gust estan massa bojos (sobretot el prota). Potser la que més m'agrada és la Makise (més coneguda com a Christina!). I la que no soporto és la Mayuri Tuturuuuuu.
En quant a les teories...
- Teories:
- Com ja us vaig dir crec que la noia de les trenes ve del futur o com a mínim sap de que va el rollo dels viatges en el temps. Quan va veure a la Makise la va reconèixer i es va posar a la defensiva, tot i no haver-la vist mai.
En quant a lo dels viatges, la teoria que tenia en el capitol tres és més o menys el que s'ha explicat fins ara. El que jo pensava era que hi ha varies línies temporals i que ell és capaç de saltar de una a l'altre (més o menys és el que vam explicar). De totes formes jo crec que el seu poder va més enllà de lo d'enviar missatges al passat i canviar el futur (o canviar de línia). Jo crec que ell anteriorment ja ha canviat de línia temporal (de fet es va dir que quan era petit li va passar) i que al primer capitol també és el que va passar.
I també crec que l'estan liant massa, amb tots aquest canvis de linia temporal. Tant canviar pot fer que el món canvii massa i arribi a ser completament diferent del que coneixen (com ja s'ha començat a veure, al desapareixer tots els restaurants de maids del barri)
Tinc ganes que arribi dimarts
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Buah, m'està molant molt!!
Tot seguit el meu comentari dels capítols d'ahir!
Tot seguit el meu comentari dels capítols d'ahir!
- Spoiler:
Ahir vaig riure moltíssim quan la Rukako li demana la cita a l'Okarin xDDDD La veritat és que va ser un capitol un poc de fanservice, sense la tensió que tenen els altres, però vaig riure moltissim, aixi que li perdono. D'altra banda, el capitol de la Feyris em va fer molta llastimeta... Pobreta, ha de sacrificar el seu pare per salvar la Mayushi-tuturu. I per què totes acaben enamorades del Kyoma? xDDD Puto boig que és un pillador. (però de moment no té cap filla com el Daru, que sembla el més tonto però el cabró al futur pillarà).
Ara queda desfer el D-mail dela puta dela Moeka. M'imagino que serà un marron de dimensions considerables... Qui ens assegura que la Moeka s'enviés a ella mateixa que no es canviés de mòbil? Potser va posar "Aquest tio té una maquina del temps, anem a matar a la Mayuri, que li sabrà greu." Que va, que va, fijo que va posar "L'Okabe em posa", com a totes les ties d'aquest anime xDDDD
Bromes a part, no m'imagino com de xungo pugui arribar a ser desfer el D-mail de la Moeka, només sé que em moro d'impaciència per seguir mirant capítols xDDDD
Hanako- Administrador
Avui hem finalitzat l'anime (OVA inclosa). Nomes ens queda la pel·lícula, Steins;Gate: Fuka Ryoiki no Deja vu. La veurem demà a les 18:00. Qui vulgui assistir ja sap, Skype a l'hora.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Aquí tens 3 opcions, ocupen cadascun al voltant de 600MBMinato escrigué:Tens un link bo de la peli per descarregar?
- Spoiler:
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Aquí les meves impressions finals!
De l'anime:
Ova:
Peli:
Moltes gràcies Eric pel suggeriment
De l'anime:
- Spoiler:
Molt bo! :lloa:M'ha agradat moltíssim. Crec que de no haver-lo vist amb vosaltres l'hauria devorat. El final em va semblar un poc recargolat, jo potser hauria acabat l'anime al capítol 22, quan la Makise se'n va i a l'Ova hauria fet com la salva. Per què? Bé, és que se'm fa raro que després de totes les tragèdies que varen passar tot quedi com si res i tothom visqui, però bé, no em queixo, que em va agradar prou el final.
Ova:
- Spoiler:
Molt fanservicera, però és igual, em va encantar de totes maneres. El final va ser tan (L)El Minato em va fer de troll i em va dir que sortiria la mare de la Suzuha però ja no me'n recordava i em va sorprendre de totes maneres xD
Peli:
- Spoiler:
Va valer la pena només per donar-li més protagonisme a la Kurisu. :uki:Gran moment quan es posa a fer de mad scientist.
En general tant l'anime, com l'ova, com la peli m'han agradat molt! L'argument, l'animació, el suspens... tot és una passada! Feia temps que un anime no em feia muntar-me teories boges o que intentava predir que passarà (cosa que Bleach darrerament no fa xD)
Moltes gràcies Eric pel suggeriment
Hanako- Administrador
Sabia que us agradaria ^^
No oblidem que jo li vaig recomanar al Eric primer jaja
I sento haver estat tant poc a les ultimes jornades de mirar-lo, he estat massa ocupat, a part que a les nits necessito el temps per escriure..
Gomen, salut
No oblidem que jo li vaig recomanar al Eric primer jaja
I sento haver estat tant poc a les ultimes jornades de mirar-lo, he estat massa ocupat, a part que a les nits necessito el temps per escriure..
Gomen, salut
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
A mi també m'ha agradat molt la serie! Moltes gràcies per recomanar-la!
Aquí les meves impressions
Si li hagués de donar una nota, li posaria un 8,5 ^^
Aquí les meves impressions
- Steins;Gate:
- La serie està genial. El tema m'agrada força, ja que tot això dels viatges en el temps me sol molar molt. Si que he de reconeixer que en algun moment se me va fer un poc pesada, sobretot en els capitols que viatgen en el temps per cada personatges i en els que ho desfà, però després hi ha capitols clau, molt emocionants i intrigants que ho compensen^^ En quant a personatges, com ja vaig comentar, la que més m'agrada és la Kurisu, tot i que l'Okabe a mesura que va avançant la serie cada cop me va anar agradant més. També m'agrada molt la Suzuha, trobo que és un personatge molt clau i mola, perquè segons a quina línia temporal estan canvia molt (sobretot en el vestuari). La resta, están bé però tampoc em maten gaire jaja
He de comentar que hi ha coses en la serie que ballen bastant, com el fet que la Feirys sacrifiqui al seu pare per salvar la Mayuri, això ho sento, però no m'ho vaig empassar (per molt amiga que sigui, un pare és un pare).
En quant a l'OVA i la pel·licula, están bé, però realment tampoc em van acabar de fer. En comparació em va agradar molt més la serie. També he de dir que la peli me va costar una mica de pillar xD
Si li hagués de donar una nota, li posaria un 8,5 ^^
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca