Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

+2
Hanako
Shizen Eriksen
6 participantes

Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  Shizen Eriksen Dv 14 Mar 2014 - 0:06

Aquí podeu comentar les vostres impressions i teories sobre l'anime que toca veure ara, Baccano!. Es recomana que es posi els numeros de capítols que vols comentar per evitar spoilers.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  Hanako Dj 20 Mar 2014 - 22:45

De moment jo m'estic fent la picha un lio.

No acabo d'entendre això dels mafiosos, a veure si algú em pot ajudar. Hi ha dues famílies, no? Els Gandor i els nosequi que els dos cerquen el Dallas, no? (que no recordo per què el cerquen...) Els altres són els Martillo? Perquè jo havia entès que els Martillo eren els de l'Aizen però l'Aizen es diu Gandor...  silent 

Altra qüestió: la penya del Pussytrain xDD Hi ha els de blanc que són els del Russo (el que està boig per matar) que feia feina per un mafiós random, no? I els de negre qui són? Encara no s'ha dit? No són dels mafiosos dels Martillo o els Gandor, no? L'objectiu dels de blanc és matar perquè si, no? Però el dels de negre és subornar el que comana amb la seva dona i la nena, no?  scratch 

I el jacuzzi (xDDDDD) està enfrontat amb els Gandor, no?

Ains perdoneu, vaig bastant perdudeta Sad


---------------------------------------------------------------------
Moment random:

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  IchigoBankai Dv 21 Mar 2014 - 0:31

jajaja que bo el video hanako xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  Takiko Dv 21 Mar 2014 - 13:32

Hanako escrigué:

M'encanta!!!  :martell:  Puto Levi, és el millor Momo!

I ja que hi soc comento la sèrie xD

La veritat és que em passa un poc com a la Hanako, no m'estic enterant gaire de tot plegat. A mi me solen agradar molt les sèries que peguen salts cronològics, però trobo que aquesta ho fa i no queda gens clar si estas més endavant o més endarrera (o com a mínim jo no m'empano xD).
La trama també em costa una mica. He pillat que són dues famílies de mafiosos i que al tren aquest la lien parda entre tots i poc més. I els personatges en general tampoc m'estan agradant gaire... en general la sèrie no m'esta agradant gaire xD Espero que a mesura que es vagi solventant la cosa, me vagi agradant un poc més ^^

Per mi, per ara, el millor de la sèrie és la parella Isaac i Miria (són totals xD) i l'opening que és brutal!
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  Kami Dv 21 Mar 2014 - 14:07

No és cap spoiler però ho poso en spoiler per si algú no es vol enterar de res al principi, que és una mica la gràcia de la sèrie, i intento aclarar-vos la merda mental que teniu (qui és qui vaja).
Spoiler:
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 21 Mar 2014 - 22:05

El Jacuzzi no està enfrentat amb els Gandor si no amb els Russo (els pirats de blanc), per això en el flaixbac es veu com intenten fotre-li pallissa i després quan es troben al tren amb el loco Russo és crea un moment awkward en plan "O sigui que tu ets en Jacuzzi...". Al menos això és el que he entés jo.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  Hanako Ds 22 Mar 2014 - 12:31

Moltes gràcies pels vostres aclariments! Hug Cal dir que és la primera vegada a la vida que el Kami ha fet un acte altruista, per tant, s'ha d'agrair encara més xDDD

No sé si va ser gràcies a que tenia les idees més clares amb les vostres explicacions o perquè es comencen a aclarir coses (o perquè varen sortir molt el Luis Ricardo i la Miria), però ahir reconec que em va agradar molt més del que m'havia agradat fins ara. Li estic començant a agafar el truco a aquest anime (ara que ja s'acaba...) i quan més avança més m'intriga i em va agradant.

Dimarts segurament l'acabarem, gent! D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  Kenpachi Nafi Ds 22 Mar 2014 - 15:22

Joan A mi també em van encantar els capítols que vam veure ahir, ara ja tot té molt més de sentit i fins i tot és possible orientar-te en el temps. Al final se m'acabarà fent curta Baccano... Espero que els ultims tres estiguin a la alçada. Si el dimarts acabem l'anime el dimecres mirarem els OVAs o com?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Baccano!. Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Baccano!.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum