Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Nits d'anime: Comentaris de Basilisk EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

+3
Takiko
IchigoBankai
Shizen Eriksen
7 participantes

Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Shizen Eriksen Dt 25 Feb 2014 - 15:15

Aquí podeu comentar les vostres impressions i teories sobre l'anime que toca veure ara, Basilisk. Es recomana que es posi els numeros de capítols que vols comentar per evitar spoilers.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  IchigoBankai Dt 25 Feb 2014 - 16:18

Ok bro.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Hanako Dj 27 Feb 2014 - 14:11

De moment m'està agradant molt, tot i que ja no recordo a qui li vàreu posar el mote de Carlos XDD

Em recorda molt a altres animes del gènere i de l'època com Rurouni Kenshin (on també tots els dolents són horribles i mutilats). Les lluites m'agraden i l'argument en si a mi m'atreu molt.

Capitols 1-6:

PD: Sou tots uns heretges per voler-vos saltar l'opening. Mardission gitana per a tots (però amb amor)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Takiko Dj 27 Feb 2014 - 16:17

La veritat és que a mi també m'està agradant força! Smile

He de reconèixer, que la serie m'atreia més aviat poc i no me feia gaires ganes veure-la, però ara que l'he començat m'està agradant Smile

L'aparença dels personatges no m'agrada gaire, quasi tots els homes són horriblement feos (incluit el Gennosuke amb aquestes pestanyes xD) i quasi totes les dones són tetonas i ensenyen massa, pel meu gust xD

Spoiler:
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  IchigoBankai Dj 27 Feb 2014 - 21:13

La serie es una fumada i bastant dolenta , però es fa divertida de veure amb vosaltres, gent eròtica.

IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Samael Dc 5 Mar 2014 - 20:05

Per si us perdeu amb els noms, tinc la solució! Aqui teniu 2 links amb els noms(els meus clar)! Ara segurament els recordeu, però d'aqui un temps poder els voldreu recordar.
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/2a989ab.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2uglauv.jpg
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Hanako Dc 5 Mar 2014 - 21:49

Samael escrigué:Per si us perdeu amb els noms, tinc la solució! Aqui teniu 2 links amb els noms(els meus clar)! Ara segurament els recordeu, però d'aqui un temps poder els voldreu recordar.
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/2a989ab.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2uglauv.jpg


Lloança Lloança Lloança Lloança Lloança Lloança Quin tip de riure! Al final haurà valgut la pena veure l'anime! M'encanta el detall del cor a sobre del Carlos. Sense cap mena de dubte, el millor personatge Momo!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Takiko Dc 5 Mar 2014 - 22:52

Hanako escrigué:
Samael escrigué:Per si us perdeu amb els noms, tinc la solució! Aqui teniu 2 links amb els noms(els meus clar)! Ara segurament els recordeu, però d'aqui un temps poder els voldreu recordar.
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/2a989ab.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2uglauv.jpg


Lloança LloançaLloançaLloançaLloança:lloa:Quin tip de riure! Al final haurà valgut la pena veure l'anime! M'encanta el detall del cor a sobre del Carlos. Sense cap mena de dubte, el millor personatge Momo!

Jajajajajajajaja que bo Samael! Com he rigut! Nasis xDDDD
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Hanako Dv 14 Mar 2014 - 1:49

Acabem de decidir que diumenge mirarem aquesta joia audiovisual. Quedeu avisats! Asuma



Spoiler:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Hanako Dv 14 Mar 2014 - 12:55

Recapitulant, Basilisk m'ha agradat molt! A part de fer-me unes rises amb vosaltres, l'anime en si m'ha agradat molt (tot i que un poc fosc, s'ha de dir). El final em va encantar (un poc tràgic però després de tanta mort era el que tocava). Ara hem de veure el Live Action aquest que promet molt!

Ara que hi penso, hi ha una cosa que no entenc: per què els dos vells (l'Ogen i el Danjo) estaven vius i no es varen matar entre si a l'anterior guerra ninja? No estaven al pergamí de la seva època? Per què no estan morts? Si varen morir tots menys ells dos, per què no es varen casar i tal? S'explica en algun moment?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 14 Mar 2014 - 14:08

Hanako escrigué:Recapitulant, Basilisk m'ha agradat molt! A part de fer-me unes rises amb vosaltres, l'anime en si m'ha agradat molt (tot i que un poc fosc, s'ha de dir). El final em va encantar (un poc tràgic però després de tanta mort era el que tocava). Ara hem de veure el Live Action aquest que promet molt!

Ara que hi penso, hi ha una cosa que no entenc: per què els dos vells (l'Ogen i el Danjo) estaven vius i no es varen matar entre si a l'anterior guerra ninja? No estaven al pergamí de la seva època? Per què no estan morts? Si varen morir tots menys ells dos, per què no es varen casar i tal? S'explica en algun moment?
És que lo que hi ha no és una guerra ninja ni res si no que per decidir el successor de noseque entre dos famílies fan que es matin entre sí les dos famílies ninja ja que els hi importa tres pitos el que els hi pasi (i diuen que fer lluitar samurais i perdre'ls per algo així no val la pena), però això no vol dir que ja ho haguessin fet anteriorment a la època dels dos iaios (entenc jo) per lo tant no hi havia tota la cosa aquesta del pergamí.
Lo de que perquè no van acabar junts l'Ogen i en Danjo s'explica als primers dos capítols quan es veu el flaixbac on ells es troben i després de l'atac de nosequi a la villa de nosequantos (crec que els nasis van atacar la villa dels jueus, i a més pel que vaig entendre als últims capítols tot això estava provocat per l'Aizen que s'avorria o algo - algú més va entendre-ho així?) els dos iaios es van separar. Es troben a un poble amb flames tot destroçat i aleshores l'Ogen es pensa que és tota cosa d'en Danjo i és quan intenta matar-lo allà al mig del bosc amb una katana. Entenc que per això també cap dels dos té descendència.
No sé si m'he explicat molt bé però me'n recordo poc dels primers capítols ja.

Personalment també m'ha agradat més del que em pensava al principi, tot i que encara m'estic intentant recuperar dels últims capítols, crec que després de la dinàmica de tots els capítols els últims dos són molt... no se, tràgics? Va ser bastant wtf? Però tampoc podia acabar d'una altra manera... Lo que més em molesta és que l'Oboro als últims capítols és com si madurés de cop, i jo penso que ja ho podria haver fet abans en ves de passar-se tot l'anime plorant i seguint les ordres de l'Aizen como un perrito faldero i deixar que tots morisin, potser aleshores les coses haguessin acabat més ràpid i millor  en canvi d'acabar com una tragèdia grega. Però clar, aleshores no hi hauria anime x)
Ara tinc curiositat per veure el live action a vera que s'han inventat i si la Oboro és tan subnormal com a l'anime i veure a en Tenzen en acció Pervertmoon
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Takiko Dv 14 Mar 2014 - 14:36

Hanako escrigué:Acabem de decidir que diumenge mirarem aquesta joia audiovisual. Quedeu avisats! Asuma


Ohohohohohoh!!!!! Live Action! Això promet moltissim Hanako vull veure com serà el Carlos Momo!

Jo Nafi també ho vaig entendre així, que va ser l'Aizen que va ficar merda en l'ombra per tal que els avis es barallessin ù.ú

A mi la serie també m'ha agradat molt! Llevat de que alguns moments eren molt random i sense cap sentit (amb els quals ens hem fet unes bones rises xD), la historia en si és bona i té personatges que m'han agradat bastant^^ El final és molt trist, però previsible per com estava anant la serie. En realitat tota la serie és molt trista.
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Wely Gin Dj 24 Abr 2014 - 1:38

He descobert una versió en espanyol latino de l'opening! Pensava seria una cosa super cutre, però la veritat és que no està gens malament  Music 

avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Hanako Dj 24 Abr 2014 - 21:07

Buaaaaaaah, doncs quina sorpresa! Està molt millor del que m'esperava (tot i que a vegades al meu cap escolto la lletra en japonès xDDD)


PD: Basilisk ho peta! Joan
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Wely Gin Dg 11 Gen 2015 - 21:28

Igual ja ho sabeu, o no, però per si de cas faig un post! He investigat una mica sobre els Iga i els Koga, ja que Basilisk té molt rerefons històric. Us adjunto un mapa on he marcat molt clarament on són aquestes dues regions del Japó, i també he remarcat les ciutats properes més importants perquè us orienteu una mica. (L'haureu d'obrir en una pestanya nova perque es vegi sencer, que si no no es llegia bé)

mapa:

Iga i Koga són dues ciutats que antigament van tenir certa importància en les guerres internes del Japó. Eren conegudes per tenir les dues millors escoles de Ninjutsu (Iga-Ryū i Koga-Ryū) del país.

KOGA: Era una de les tres branques en que es va dividir l'escola de Ninjutsu  de la família Kurokawa. Aquesta branca estava especialitzada en el sabotatge i infiltració a les files enemigues. Es sap que va existir fins l'any 1920 sota el lideratge del sensei Nakamura Toshiro.

IGA: Va ser amb diferència la que va tenir més influència. Al principi del període Muromachi (1336-1573) el territori d'Iga es va independitzar dels senyors feudals i va crear una espècie de república.
L'any 1579 Oda Nobukatsu va morir a mans dels homes d'Iga després d'haver intentat una invasió. El seu pare, el famós senyor feudal Oda Nobunaga (véase Gintama, entre altres) com a venjança els va atacar, deixant-los només amb dos castells i havent aniquilat a sang freda una gran part de families ninja.
El 1582, durant un període molt turbulent, el llegendari ninja Hattori Hanzo (véase infinitat d'animes i Kill Bill) dels Iga va oferir a Tokugawa Ieyasu (véase també infinitat d'animes i doramas) una ruta d'escapament segura a través de les regions d'Iga i Koga. Quan Tokugawa Ieyasu es convertí en shogun va contractar als Iga -sota les ordres de Hattori Hanzo- en els guardes del Castell d'Edo, el seu quarter general, i aquests s'encarregaven de guardar les claus de les portes i exercien com agents d'intel·ligència.
Els Iga varen estar al servei dels Tokugawa fins a algun moment entre els anys 1716 i 1745.


He trobat dues curiositats que m'han semblat.... curioses xD
- L'any 1487 els Iga i els Koga varen lluitar junts contra el shogun Ashikaga Yoshihisa, que pretenia invadir-los.
- Els ninjas d'Iga es classificaven en tres grups que us sonaran una mica: Jounin (nivell alt), Chuunin (nivell mitjà) i Genin (nivell baix)

Ale, no sé si us importa tot això, però a mi m'ha cridat molt l'atenció i em feia il·lusió compartir-ho xD
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Hanako Dl 12 Gen 2015 - 22:36

Arigatou Wely!! Molt interessant, la veritat!! Lloança

Segur que si ara ens tornessim a mirar Basilisk ho faríem d'altra manera (tot i que els de Koga tenien l'Orochimaru molon i el Ricardasso... però clar, el Carlos era massa sensualoso i no el pogueren guanyar!)

De fet, no sé a quin altre anime també sortien els Iga... Quan saps que és veritat et fa com a més gràcia i tot!

Domoooooooo! D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Basilisk Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Basilisk

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum