Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nits d'Anime: Comentaris de Deadman Wonderland
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Nits d'Anime: Comentaris de Deadman Wonderland
Comentaris fins el capítol 6
- Spoiler:
És tot molt surrealista, però la veritat és que m'està agradant més del que m'esperava. Els capítols, no sé perquè, se'm fan bastant curts i m'agrada que sigui ràpida.
El protagonista em cau molt, molt malament. Va per la vida plorant tota l'estona però després el molt cabró no perd una puta batalla! Només desitjo que pateixi profundament i que la palmi sense dignitat.
La Shiro aquesta ningú sap d'on putes ha sortit ni què fa amb la seva vida, tot i que m'ensumo que el propòsit màxim de la seva existència és llepar-li el cul al cagat del Ganta. Que tingui la veu de la Mayuri ajuda a que em caigui encara més bé!
L'argument és molt wtf? però mola perquè així veus al Ganta patir. És a dir, tot consisteix en que duen la penya xunga a una presó que dirigeix un boig de la vida on hi ha gent que et pot matar fent servir la seva sang com a arma i a més organitzen Carnavals de cadàvers toh xungos que consisteixen en matar la penya perquè si, per diversió a l'estil coliseu romà.
En conclusió: Ganta, mor ja, faràs un bé molt divertit a la humanitat.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Nits d'Anime: Comentaris de Deadman Wonderland
Ja l'hem acabat!
Ara falta veure l'OVA. El voleu veure? Algú l'ha vist i sap si val la pena o no? Si és relleno jo passaria però si el Ganta pateix profundament molaria veure'l xDD
En tot cas, tant si us fa ganes veure-la com si no, dimarts comencem amb la Haruhi!! Al final ens vèiem la primera versió, no Takiko??
- Spoiler:
El final ideal hauria estat el Ganta mort ple de sang i la resta de personatges amb les mans agafades al seu voltant, fent un cercle d'amor i pau cantant Good Morning Starshine a l'estil comuna hippie
Ara falta veure l'OVA. El voleu veure? Algú l'ha vist i sap si val la pena o no? Si és relleno jo passaria però si el Ganta pateix profundament molaria veure'l xDD
En tot cas, tant si us fa ganes veure-la com si no, dimarts comencem amb la Haruhi!! Al final ens vèiem la primera versió, no Takiko??
Hanako- Administrador
Jo tinc curiositat per mirar l'OVA a vera si m'explica algo més o no x) si no voleu veure-la me la miraré soleta...
- Spoiler:
- Molt fan de l'home que es passa mitja hora parlant amb un forat a la panxa del tamaño de una olla, respect. Lo millor de l'últim capítol la pallissa que li foten a en Ganta. M'hagués agradat saber més sobre la Shiro.
Nafi! Jo també vull veure l'OVA, ja la tinc descarregada!
- Spoiler:
No m'ha agradat gens el final! Què és això de "oh, puc sortir d'aquí, ser lliure i lluitar contra Deadman Wonderland des de fora, però NO! millor quedar-me aqui dins amb els meus amics Molt malament!! Jo també esperava que morís el Ganta... No fa res fins als últims minuts de l'últim episodi... Crec que quan pugui em llegiré el manga, però si té el mateix final ja sé que no m'agradarà gens xD
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
A mi tampoc em faria res mirar-la. He estat cercant i sembla que és la història del Senji (el Kenpachi, vaja xDD), així que, si tothom està d'acord, demà podríem veure l'OVA per començar i després comencem la Haruhi i mirem 2/3 capítols depenent de les ganes que tinguem!
Hanako- Administrador
He acabat seguint amb el manga i em pregunto perqué deieu que era una merda d'adaptació si pasa el mateix que al manga.
- Spoiler:
- El tio derrota al home xungo aquell, es mor l'amic revolucionari i la negra i la resta de la tropa fugen en un barco.