Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Fitxa d'en Finnick
+3
Isshin Shiba
Meina
Finnick
7 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Fitxa dels personatges :: Fitxes dels Shinigamis :: Fitxes dels Shinigamis Rasos
Pàgina 1 de 1
Fitxa d'en Finnick
Nom i cognom del teu personatge: Finnick Ryusaki
Família:
Pare-mort
Mare-morta
Germà-?
Passat del teu personatge: Abans vivia amb la meva família al Seiretei en una humil casa. El meu germà gran era shinigami el meu pare i la meva mare treballaven en una botiga que no recordo perquè era massa petit. Un dia va passar una desgracia, mentre tots dinàvem va entrar una llum i va explotar tota la casa, els meus pares van morir a l'acte pero jo no, el meu germà va fer servir el Kido per protegir-me(recordo que era molt bo en kido però, no es quedava endarrere). Ell i jo ens vam salvar però, després quan ja pensàvem que no hi havia perill, un Arrancar es va presentar allà mateix el meu germà va alliberar el shikai de la seva Zanpakuto.
-Correr!!!! Aquestes van ser les ultimes paraules que vaig sentir del meu germà. Al acabar de dir el això, la Zanpakuto va tornar a la forma de normal i el meu germà junt amb l'Arrancar va despareixar. Després vaig agafar aquesta,al agafar la Zanpakuto em vaig sentir com si tingues al meu germà al costat, la seva esclafo protectora, el seus ulls blaus, la seva mà que m'acaricia, es com si el meu germà estigues amb mi. Penso que com les dues Zanpakutos que tinc, jo i el meu germà tenim una vinculació especial.Anys més tard vaig ingressar als 13 Esquadrons de protecció, al esquadró 11, el del meu germà.
Home o dona: Home
Divisió: 11
Edat: 104, però n'aparenta 12.
Descripció psicològica: Es un noi fred amb els desconeguts i una persona molt alegre amb els seus companys, en combat és molt actiu i molt fort mental ment mai es rendeix.És fàcil provocar-lo.
Descripció física: (La cambiaré ja que no hem convenç molt)
Vestidures: Vendes al turmell i al braços
Nom de la teva Zanpakuto: Sekkyoku-tekina i Shugo
Nom del Shikai i paraules que l'activen: Heikō (nom) Heikō Tetsudatte
Tècniques (atacs) del Shikai: (màxim 2) La Heikō Tetsudatte és la fusió de la Sekkyoku-tekina i Shugo. Atac- Kōgeki - Llança un atac (tipo Getsuga Tenshou) en vermell i infligeix mal. Es la contra part del atac Bōei .
Atac-2 - Bōei - Llança un atac (tipo Getsuga Tenshou) que no fa mal però desminueix el mal o simplement no fa mal el atac del contrari. És la contra part del atac Kōgeki.
Bankai: Nom i paraules que l'activen (Només per a capitans):
Habilitats del Bankai (màxim de 4) (Només per a capitans):
Imatges del Bankai -opcional-:
Nivell de Kido: Mitja tirant cap avall, només els fa servir en situacions extremes no li agrada fer servir el Kido.
Nivell de Shumpo: Té un shumpo extraordinàriament ràpid.
Nivell de lluita cos a cos: Té molt nivell li encanta lluitar, es molt fort i creuant espasses no hi ha qui el guanyi!
-Altres habilitats de lluita destacables: És molt hàbil i sap lluitar molt bé a mans despullades.
Família:
Pare-mort
Mare-morta
Germà-?
Passat del teu personatge: Abans vivia amb la meva família al Seiretei en una humil casa. El meu germà gran era shinigami el meu pare i la meva mare treballaven en una botiga que no recordo perquè era massa petit. Un dia va passar una desgracia, mentre tots dinàvem va entrar una llum i va explotar tota la casa, els meus pares van morir a l'acte pero jo no, el meu germà va fer servir el Kido per protegir-me(recordo que era molt bo en kido però, no es quedava endarrere). Ell i jo ens vam salvar però, després quan ja pensàvem que no hi havia perill, un Arrancar es va presentar allà mateix el meu germà va alliberar el shikai de la seva Zanpakuto.
-Correr!!!! Aquestes van ser les ultimes paraules que vaig sentir del meu germà. Al acabar de dir el això, la Zanpakuto va tornar a la forma de normal i el meu germà junt amb l'Arrancar va despareixar. Després vaig agafar aquesta,al agafar la Zanpakuto em vaig sentir com si tingues al meu germà al costat, la seva esclafo protectora, el seus ulls blaus, la seva mà que m'acaricia, es com si el meu germà estigues amb mi. Penso que com les dues Zanpakutos que tinc, jo i el meu germà tenim una vinculació especial.Anys més tard vaig ingressar als 13 Esquadrons de protecció, al esquadró 11, el del meu germà.
Home o dona: Home
Divisió: 11
Edat: 104, però n'aparenta 12.
Descripció psicològica: Es un noi fred amb els desconeguts i una persona molt alegre amb els seus companys, en combat és molt actiu i molt fort mental ment mai es rendeix.És fàcil provocar-lo.
Descripció física: (La cambiaré ja que no hem convenç molt)
Vestidures: Vendes al turmell i al braços
Nom de la teva Zanpakuto: Sekkyoku-tekina i Shugo
Nom del Shikai i paraules que l'activen: Heikō (nom) Heikō Tetsudatte
Tècniques (atacs) del Shikai: (màxim 2) La Heikō Tetsudatte és la fusió de la Sekkyoku-tekina i Shugo. Atac- Kōgeki - Llança un atac (tipo Getsuga Tenshou) en vermell i infligeix mal. Es la contra part del atac Bōei .
Atac-2 - Bōei - Llança un atac (tipo Getsuga Tenshou) que no fa mal però desminueix el mal o simplement no fa mal el atac del contrari. És la contra part del atac Kōgeki.
Bankai: Nom i paraules que l'activen (Només per a capitans):
Habilitats del Bankai (màxim de 4) (Només per a capitans):
Imatges del Bankai -opcional-:
Nivell de Kido: Mitja tirant cap avall, només els fa servir en situacions extremes no li agrada fer servir el Kido.
Nivell de Shumpo: Té un shumpo extraordinàriament ràpid.
Nivell de lluita cos a cos: Té molt nivell li encanta lluitar, es molt fort i creuant espasses no hi ha qui el guanyi!
-Altres habilitats de lluita destacables: És molt hàbil i sap lluitar molt bé a mans despullades.
Editat per darrera vegada per Finnick el Ds 21 Set 2013 - 17:38, editat 3 cops en total
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Re: Fitxa d'en Finnick
*O* Mola mooooltt!!! I m'encatla la idea que al final hagis decidit la 11a divisió!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jajajaja al final em vas convença, pobre Eròtic-chan.Meina escrigué:*O* Mola mooooltt!!! I m'encatla la idea que al final hagis decidit la 11a divisió!!
Finnick- Quincy
Desperdiciaràs la vida de shinigami a la 11a, amb lu eròtic que ets...Finnick escrigué:Jajajaja al final em vas convença, pobre Eròtic-chan.Meina escrigué:*O* Mola mooooltt!!! I m'encatla la idea que al final hagis decidit la 11a divisió!!
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Genial Finn-chan!! Està molt bé la fitxa!!!
Tot i que la 5ª és la que més ho peta Espero que gaudeixis dels teus dies a la Onzena!!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Jajaja, gracies! :content:Erwyn14KC escrigué:Genial Finn-chan!! Està molt bé la fitxa!!!Tot i que la 5ª és la que més ho petaEspero que gaudeixis dels teus dies a la Onzena!!
Finnick- Quincy
Ay... em posaré vermell si em segueixes dient eròtic .Vaig aprendre de tu Eròtic-chan.Isshin Shiba escrigué:Desperdiciaràs la vida de shinigami a la 11a, amb lu eròtic que ets...Finnick escrigué:Jajajaja al final em vas convença, pobre Eròtic-chan.Meina escrigué:*O* Mola mooooltt!!! I m'encatla la idea que al final hagis decidit la 11a divisió!!
Finnick- Quincy
Benvingut a l'Onzena Finnick t'hi esperem per donar-te la benvinguda con juegos de azar y mujerzuelas. Que no t'enganyin, l'Onzena és la que ho peta més amb diferència, lo demás es envidia...
Una partida de poker, que ens hi apostem?Kenpachi Nafi escrigué:Benvingut a l'Onzena Finnick t'hi esperem per donar-te la benvinguda con juegos de azar y mujerzuelas. Que no t'enganyin, l'Onzena és la que ho peta més amb diferència, lo demás es envidia...
Finnick- Quincy
La cartera dels de la SisenaFinnick escrigué:Una partida de poker, que ens hi apostem?Kenpachi Nafi escrigué:Benvingut a l'Onzena Finnick t'hi esperem per donar-te la benvinguda con juegos de azar y mujerzuelas. Que no t'enganyin, l'Onzena és la que ho peta més amb diferència, lo demás es envidia...
Si os agrada apostar amb aranyes i teranyines xDDDDKenpachi Nafi escrigué:La cartera dels de la SisenaFinnick escrigué:Una partida de poker, que ens hi apostem?Kenpachi Nafi escrigué:Benvingut a l'Onzena Finnick t'hi esperem per donar-te la benvinguda con juegos de azar y mujerzuelas. Que no t'enganyin, l'Onzena és la que ho peta més amb diferència, lo demás es envidia...
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Ja se la! La cartera de la Hanako!Haok-X escrigué:Si os agrada apostar amb aranyes i teranyines xDDDDKenpachi Nafi escrigué:La cartera dels de la SisenaFinnick escrigué:Una partida de poker, que ens hi apostem?Kenpachi Nafi escrigué:Benvingut a l'Onzena Finnick t'hi esperem per donar-te la benvinguda con juegos de azar y mujerzuelas. Que no t'enganyin, l'Onzena és la que ho peta més amb diferència, lo demás es envidia...
Finnick- Quincy
Finnick escrigué:
Ja se la! La cartera de la Hanako!
Teniu ganes de morir avui o què? ¬¬
Bé Finnick, la fitxa està bastant bé, però em podries confirmar si el poder de les teves zanpakutos és llançar com a projectils aquests dos tipus de rajos? Els rajos vermells ataquen i els blaus calmen l'enemic, oi?
Espero haver-ho entès bé! ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
No, editare i posaré efectes secundaris al rajos. Es que tots us heu enbolicat xDHanako escrigué:Teniu ganes de morir avui o què? ¬¬Finnick escrigué:
Ja se la! La cartera de la Hanako!
Bé Finnick, la fitxa està bastant bé, però em podries confirmar si el poder de les teves zanpakutos és llançar com a projectils aquests dos tipus de rajos? Els rajos vermells ataquen i els blaus calmen l'enemic, oi?
Espero haver-ho entès bé! ^^
Finnick- Quincy
Bleach en català! :: Rol :: Fitxa dels personatges :: Fitxes dels Shinigamis :: Fitxes dels Shinigamis Rasos
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Dv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato