Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

+6
Ifrit
Haok-X
Javi Ciffer
Meina
Finnick
Isshin Shiba
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Isshin Shiba Dj 19 Set 2013 - 15:36

Ja ha arribat la Batalla dels Déus a Catalunya!! Estarà disponible dels dies 11 al 20 d'octubre pel Festival del Cinema fantàstic de Sitges. Lu dolent és que estarà en castellà, teòricament, serà la vaina però bueno ens haurem d'aguantar. Més informació:

SPOILER:

Ems... Heu de fer un esforç i venir-vos alguns de vosaltres, almenys els que estigueu més aprop de Sitges!!
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Finnick Dj 19 Set 2013 - 16:29

Si fem una revolta la posaran en català (?)
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Meina Dj 19 Set 2013 - 17:28

M'agradaria venir pero segur que no em deixen, 1h i 30 de viatge, massa llarg!! Isshinet gracies per la noticia!!

Finnick escrigué:Si fem una revolta la posaran en català (?)
Finn-chan t'apoiooo!! Hem de fer una rebolta EL CINEMA EN CATALA!!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Javi Ciffer Dj 19 Set 2013 - 18:22

Que beee!
Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
De segur que la doblaran al català però potser tardaran un temps.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Haok-X Dj 19 Set 2013 - 18:40

A mi la pelí no em va agradar així que sudaré moltíssim del esdeveniment xDDD no és una pelí que es mereixi estar en Català "Haok s'indigna" 

Javi Ciffer escrigué:Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
Que merda dius, els doblatges en español fan fàstic, són molt dolents en els animes.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Javi Ciffer Dj 19 Set 2013 - 18:43

Haok-X escrigué:A mi la pelí no em va agradar així que sudaré moltíssim del esdeveniment xDDD no és una pelí que es mereixi estar en Català "Haok s'indigna" 

Javi Ciffer escrigué:Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
Que merda dius, els doblatges en español fan fàstic, són molt dolents en els animes.
Doncs jo sempre havia vist Bola de Drac en castellà fins que el tornaren a retransmitir pel 3xl.
Estic mes o menys acostumat a les veus.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Meina Dj 19 Set 2013 - 18:49

Haok-X escrigué:
Javi Ciffer escrigué:Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
Que merda dius, els doblatges en español fan fàstic, són molt dolents en els animes.
Jo no dic tots, però de doblatges en castellà n'he vist alguns que estan molt bé!!

Però si he de donar la meva opinió jo també prefereixo en castellà que no subtitolat!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Haok-X Dj 19 Set 2013 - 19:04

Jo prefereixo en Japonès que en qualsevol altre idioma, però el Català esta molt més ben fet en qüestió de tons de veu, que el castellà que solen ser increïblement greus quan els personatges Shounen tenen veus agudes Indignat, i no ho suporto, no puc veure a personatges de 14/16 anys amb la veu de un tio gran. Com a regal o disculpa os deixo aquest increïble neko:
 Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Gif-gato-idiota
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Ifrit Dj 19 Set 2013 - 19:49

Personalment igual que ve pot marxar. Sigui en castellà, català, japonés, senegalés o finés es una película dolenta com poques.


PD. V.O. is always better.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Moules Dj 19 Set 2013 - 20:19

Jo ho tinc ben al costadet de casa o sigui que no m'ho perdré!! lol! 
Respecte a això del doblatge, crec que no està doblada, la majoria de pel·lícules del Festival són bastant noves i no han estat doblades així que les posen en versió original amb subtítols en castellà i anglès (crec). De tota manera, prefereixo que estigui doblat al català, en general el nostre doblatge és de molt bona qualitat, però si no pot ser, prefereixo en japonès amb subtítols molt abans que en castellà, estic d'acord amb el Haok que el doblatge és bastant dolent.

Amb tanta gent que diu que la pel·lícula no és gaire bona m'estan venint dubtes... Eh? 
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Finnick Dj 19 Set 2013 - 21:22

Moules escrigué:Jo ho tinc ben al costadet de casa o sigui que no m'ho perdré!! lol! 
Respecte a això del doblatge, crec que no està doblada, la majoria de pel·lícules del Festival són bastant noves i no han estat doblades així que les posen en versió original amb subtítols en castellà i anglès (crec). De tota manera, prefereixo que estigui doblat al català, en general el nostre doblatge és de molt bona qualitat, però si no pot ser, prefereixo en japonès amb subtítols molt abans que en castellà, estic d'acord amb el Haok que el doblatge és bastant dolent.

Amb tanta gent que diu que la pel·lícula no és gaire bona m'estan venint dubtes... Eh? 
Tu la tens al costat de casa cabró...
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  IchigoBankai Dj 19 Set 2013 - 22:19

En castellà no siusplau, abans la veuré en japonés subtitulada.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Javi Ciffer Dj 19 Set 2013 - 22:34

Esta clar que si compares per exemple el doblatge de naruto amb l'original l'original li pega 100000000000 patades (el de naruto es massa dolent), però hi ha doblatges que estan molt bé. Per exemple Trigun en castellà es la òstia.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Haok-X Dv 20 Set 2013 - 13:22

Javi Ciffer escrigué:Esta clar que si compares per exemple el doblatge de naruto amb l'original l'original li pega 100000000000 patades (el de naruto es massa dolent), però hi ha doblatges que estan molt bé. Per exemple Trigun en castellà es la òstia.
Però Trigun en català es super sublim Coret xDDDD i el doblatje de Yaiba en castella tmb es força dolent, u_ú no sé jo m'he mirat molts animes amb castelà pel canal plus, i no m'han agradat man agradat la veu de quasi cap personatge u_u
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  IchigoBankai Ds 21 Set 2013 - 11:08

Trigun en castellà no val res xD


Imagino que debies acostumar-te a veure-ho en castellà i ja està.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Haok-X Dt 1 Oct 2013 - 11:16

Amb poques paraules es pot definir la nova peli de bola de drac,

Spoiler:
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  drew-kun Dt 1 Oct 2013 - 16:31

1- Sincerament em va decepcionar bastant. M'esperava molt mes, ja que la meitat de la peli nomes la dediquen a fer tonteries.

2- Abans en versio original i subtitulada que doblada al castella.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Javi Ciffer Dj 3 Oct 2013 - 20:46

Haok per una part estic d'acord amb tu però...
Spoiler:
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Haok-X Dj 3 Oct 2013 - 21:48

Donc opino aixo
Spoiler:
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  IchigoBankai Ds 5 Oct 2013 - 11:54

Jo també l'he vist i tal com esperava , es molt fluixa i li falta emoció. El combat és trsit i sense res destacable, a part dels impressionants gràfics.

I QUE HUMILIÏN AIXÍ EN VEGETA, FOT PENA.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Moules Dl 7 Oct 2013 - 21:26

Mirant el programa del Festival, he vist que també fan: "Fairy Tail The Movie: The Phoenix Priestess", "Evangelion 3.0 You Can (Not) Redo" i "Berserk Golden Age Arc III: Descent".

Em sembla que m'esperen bones estones al cine... Victòria! 
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  IchigoBankai Dl 7 Oct 2013 - 22:36

Moules escrigué:Mirant el programa del Festival, he vist que també fan: "Fairy Tail The Movie: The Phoenix Priestess", "Evangelion 3.0 You Can (Not) Redo" i "Berserk Golden Age Arc III: Descent".

Em sembla que m'esperen bones estones al cine... Victòria! 
itant! m'agradaria poder venir.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Haok-X Dl 7 Oct 2013 - 23:29

Moules escrigué:Mirant el programa del Festival, he vist que també fan: "Fairy Tail The Movie: The Phoenix Priestess", "Evangelion 3.0 You Can (Not) Redo" i "Berserk Golden Age Arc III: Descent".

Em sembla que m'esperen bones estones al cine... Victòria! 
BERSERK! Només per aquella peli ja val la pena anar-hi *-*
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Meina Dt 8 Oct 2013 - 15:24

Totes aquestes pel·lis a Sitges?? Per que al meu poble no poden posar aquest tipus de pel·lícules?? Rabieta Per molt que no hagi vist l'anime, el sol fet de ser una pel·licula anime ja em motiva moltissim!! Jo vull venir a veure aquestes pel·lis!! Plorant 
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Erwyn14KC Dt 8 Oct 2013 - 15:33

Uaaahhh Jo vull anar-hi Rabieta Perquè no en fan al meu poble? Quina sort que teniu ;__; Jo la de Fairy Tail la tinc pendent i veure-la al cine ha d'estar molt molt bé *-*
Meina escrigué: Per molt que no hagi vist l'anime, el sol fet de ser una pel·licula anime ja em motiva moltissim!!
Ben d'acord! Em sembla que jo al cine mai he anat a veure una peli d'anime.. >.< Hi  vull anaar D:
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum