Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!
+6
Ifrit
Haok-X
Javi Ciffer
Meina
Finnick
Isshin Shiba
10 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!
Ja ha arribat la Batalla dels Déus a Catalunya!! Estarà disponible dels dies 11 al 20 d'octubre pel Festival del Cinema fantàstic de Sitges. Lu dolent és que estarà en castellà, teòricament, serà la vaina però bueno ens haurem d'aguantar. Més informació:
Ems... Heu de fer un esforç i venir-vos alguns de vosaltres, almenys els que estigueu més aprop de Sitges!!
- SPOILER:
Los fans más acérrimos de Akira Toriyama tienen en Sitges Film Festival 2013, celebrado del 11 al 20 de octubre, una cita ineludible, ya que será allí donde se proyecte la última película protagonizada por Son Goku y compañía: Dragon Ball Z Battle of Gods (ドラゴンボールZ 神と神). Por el momento se desconocen fechas y horarios de proyección, los cuales se espera que sean desvelados en breves. La película fue anunciada el 10 de julio de 2012 con la salida al mercado japonés del número #33 de la revista semanal Shonen Jump. Un filme considerado canónico dentro del universo Dragon Ball y cuyos sucesos tienen lugar después de la saga de Majin Buu y antes del último Tenkaichi Budokai (Gran Torneo de las Artes Marciales) visto en el manga. Su estreno tuvo lugar en cines de Japón el 30 de marzo de 2013, y durante su primera semana en la cartelera nipona logró recaudar ni más ni menos que nueve millones de euros. Dragon Ball Z: Battle of Gods cuenta con la dirección de Masahiro Hosoda (dirigió varios episodios de la saga de los androides y Célula) y el guión de Yusuke Watanabe (Gantz, Gantz: Perfect Answer, 20th Century Boys) con supervisión directa del propio Akira Toriyama, quien además ha estado involucrado de lleno en el proyecto. Tadayoshi Yamamuro (Dragon Ball: El camino hacia el más fuerte) fue el director de animación. Norihito Sumimoto estuvo al cargo del apartado musical, aunque el tema principal, una reinterpretación del clásico Cha-La Head Cha-La, estuvo a cargo de la banda japonesa Flow.
Publicat a http://www.deculture.es/2013/09/17/dragon-ball-z-battle-of-gods-sitges-2013/#disqus_thread
Ems... Heu de fer un esforç i venir-vos alguns de vosaltres, almenys els que estigueu més aprop de Sitges!!
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!
Si fem una revolta la posaran en català (?)
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
M'agradaria venir pero segur que no em deixen, 1h i 30 de viatge, massa llarg!! Isshinet gracies per la noticia!!
Finn-chan t'apoiooo!! Hem de fer una rebolta EL CINEMA EN CATALA!!!Finnick escrigué:Si fem una revolta la posaran en català (?)
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Que beee!
Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
De segur que la doblaran al català però potser tardaran un temps.
Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
De segur que la doblaran al català però potser tardaran un temps.
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
A mi la pelí no em va agradar així que sudaré moltíssim del esdeveniment xDDD no és una pelí que es mereixi estar en Català "Haok s'indigna"
Que merda dius, els doblatges en español fan fàstic, són molt dolents en els animes.Javi Ciffer escrigué:Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Doncs jo sempre havia vist Bola de Drac en castellà fins que el tornaren a retransmitir pel 3xl.Haok-X escrigué:A mi la pelí no em va agradar així que sudaré moltíssim del esdeveniment xDDD no és una pelí que es mereixi estar en Català "Haok s'indigna"Que merda dius, els doblatges en español fan fàstic, són molt dolents en els animes.Javi Ciffer escrigué:Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
Estic mes o menys acostumat a les veus.
Jo no dic tots, però de doblatges en castellà n'he vist alguns que estan molt bé!!Haok-X escrigué:Que merda dius, els doblatges en español fan fàstic, són molt dolents en els animes.Javi Ciffer escrigué:Millor en castellà que no en japo subtitulat, no creieu?
Però si he de donar la meva opinió jo també prefereixo en castellà que no subtitolat!!
Meina- Tinent estricta
Jo prefereixo en Japonès que en qualsevol altre idioma, però el Català esta molt més ben fet en qüestió de tons de veu, que el castellà que solen ser increïblement greus quan els personatges Shounen tenen veus agudes , i no ho suporto, no puc veure a personatges de 14/16 anys amb la veu de un tio gran. Com a regal o disculpa os deixo aquest increïble neko:
Personalment igual que ve pot marxar. Sigui en castellà, català, japonés, senegalés o finés es una película dolenta com poques.
PD. V.O. is always better.
PD. V.O. is always better.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
Jo ho tinc ben al costadet de casa o sigui que no m'ho perdré!!
Respecte a això del doblatge, crec que no està doblada, la majoria de pel·lícules del Festival són bastant noves i no han estat doblades així que les posen en versió original amb subtítols en castellà i anglès (crec). De tota manera, prefereixo que estigui doblat al català, en general el nostre doblatge és de molt bona qualitat, però si no pot ser, prefereixo en japonès amb subtítols molt abans que en castellà, estic d'acord amb el Haok que el doblatge és bastant dolent.
Amb tanta gent que diu que la pel·lícula no és gaire bona m'estan venint dubtes...
Respecte a això del doblatge, crec que no està doblada, la majoria de pel·lícules del Festival són bastant noves i no han estat doblades així que les posen en versió original amb subtítols en castellà i anglès (crec). De tota manera, prefereixo que estigui doblat al català, en general el nostre doblatge és de molt bona qualitat, però si no pot ser, prefereixo en japonès amb subtítols molt abans que en castellà, estic d'acord amb el Haok que el doblatge és bastant dolent.
Amb tanta gent que diu que la pel·lícula no és gaire bona m'estan venint dubtes...
Tu la tens al costat de casa cabró...Moules escrigué:Jo ho tinc ben al costadet de casa o sigui que no m'ho perdré!!
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
En castellà no siusplau, abans la veuré en japonés subtitulada.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Esta clar que si compares per exemple el doblatge de naruto amb l'original l'original li pega 100000000000 patades (el de naruto es massa dolent), però hi ha doblatges que estan molt bé. Per exemple Trigun en castellà es la òstia.
Però Trigun en català es super sublim xDDDD i el doblatje de Yaiba en castella tmb es força dolent, u_ú no sé jo m'he mirat molts animes amb castelà pel canal plus, i no m'han agradat man agradat la veu de quasi cap personatge u_uJavi Ciffer escrigué:Esta clar que si compares per exemple el doblatge de naruto amb l'original l'original li pega 100000000000 patades (el de naruto es massa dolent), però hi ha doblatges que estan molt bé. Per exemple Trigun en castellà es la òstia.
Trigun en castellà no val res xD
Imagino que debies acostumar-te a veure-ho en castellà i ja està.
Imagino que debies acostumar-te a veure-ho en castellà i ja està.
Amb poques paraules es pot definir la nova peli de bola de drac,
- Spoiler:
- Però nomes dic que han deixat una imatge del Vegeta força lamentable amb això queda clar fins a quin punt han rebaixat el orgull i la pinta de dur del gran Vegeta Ho vaig trobar força trist i lamentable, han arruïnat completament la imatge del gran Vegeta que fins ara estava a la corda fluixa, però ja esta enfonsat en la misèria...
1- Sincerament em va decepcionar bastant. M'esperava molt mes, ja que la meitat de la peli nomes la dediquen a fer tonteries.
2- Abans en versio original i subtitulada que doblada al castella.
2- Abans en versio original i subtitulada que doblada al castella.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Haok per una part estic d'acord amb tu però...
- Spoiler:
- En Vegeta sabia que no tenia ninguna possibilitat així que es l'unica cosa que podia fer. Per altra banda tambe és extrany en ell però era necessari si no volia que Bills destruira la Terra.
Si hi ha una cosa que m'ha empitat més que allò del Vegeta és el final. Simplement Bills es fa amic de Goku i fi. Hagues sigut millor que Goku hagués vençut a Bills i que el seu mestre se'l hagues endut o quelcom així en comptes d'això... Que n'opines? Et va agradar el final?
Donc opino aixo
- Spoiler:
- Sí amanaça en destruir-ho tot i després es fan amics... vaig trobar el final molt fluix, i tampoc es que apart de la lluita lo demes era merda i avorrit... no avorrit del tot però sí que força contingut inútil e inecesari...
Jo també l'he vist i tal com esperava , es molt fluixa i li falta emoció. El combat és trsit i sense res destacable, a part dels impressionants gràfics.
I QUE HUMILIÏN AIXÍ EN VEGETA, FOT PENA.
I QUE HUMILIÏN AIXÍ EN VEGETA, FOT PENA.
Mirant el programa del Festival, he vist que també fan: "Fairy Tail The Movie: The Phoenix Priestess", "Evangelion 3.0 You Can (Not) Redo" i "Berserk Golden Age Arc III: Descent".
Em sembla que m'esperen bones estones al cine...
itant! m'agradaria poder venir.Moules escrigué:Mirant el programa del Festival, he vist que també fan: "Fairy Tail The Movie: The Phoenix Priestess", "Evangelion 3.0 You Can (Not) Redo" i "Berserk Golden Age Arc III: Descent".
BERSERK! Només per aquella peli ja val la pena anar-hi *-*Moules escrigué:Mirant el programa del Festival, he vist que també fan: "Fairy Tail The Movie: The Phoenix Priestess", "Evangelion 3.0 You Can (Not) Redo" i "Berserk Golden Age Arc III: Descent".
Totes aquestes pel·lis a Sitges?? Per que al meu poble no poden posar aquest tipus de pel·lícules?? Per molt que no hagi vist l'anime, el sol fet de ser una pel·licula anime ja em motiva moltissim!! Jo vull venir a veure aquestes pel·lis!!
Meina- Tinent estricta
Uaaahhh Jo vull anar-hi Perquè no en fan al meu poble? Quina sort que teniu ;__; Jo la de Fairy Tail la tinc pendent i veure-la al cine ha d'estar molt molt bé *-*
Ben d'acord! Em sembla que jo al cine mai he anat a veure una peli d'anime.. >.< Hi vull anaar D:Meina escrigué: Per molt que no hagi vist l'anime, el sol fet de ser una pel·licula anime ja em motiva moltissim!!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2