Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!!

Ir abajo

Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!! Empty Lluita de veritat, agafa la teva Zanpakuto!!

Missatge  RicardViloca Dv 7 Nov 2014 - 15:54

Bona tarda a tothom,
Desprès de demanar permís als administradors de BleachCatalà, vinc a vosaltres amb una proposta que ja vaig llençar tant pel Xat com pel presentacions.
Presentació:

S’ha de dir que les histories que escric son així, però jo volia anar més lluny. S’ha de conèixer el nivell mundà per poder extrapolar. Així va ser com vaig conèixer el SoftCombat.

Com el seu nom suscita es Combat Suau, això vol dir que s’utilitzen armes toves i protegides per evitar danys més enllà d’algun blau. I així va ser com vaig conèixer el Círculo del Aquelarre (http://www.circulodelaquelarre.com/). Existeixen desenes d’associacions de Softcombat i moltes més de HardCombat, no obstant el Círculo del Aquelarre de Barcelona es la millor per un simple motiu: allà no es va a entrenar, a seguir un regim rigorós i uns entrenaments regulars. Es va a jugar, a saltar, a cridar i a parlar d’anime, rol, manga o esports.
Es el millor lloc perquè els neòfits aprenguin sobre el mon i desprès decideixin si volen convertir el Softcombat en un esport o passar al Hardcombat.

Quant vaig proposar el tema al xatbox es van fer algunes preguntes, les quals he memoritzat:
              -  On i quant es fa?
o Es fa cada diumenge al Parc de l’Estació del Nord a partir de les 11:00 fins les 15:00. https://www.google.es/maps/place/Parc+de+l'Estaci%C3%B3+del+Nord/@41.393604,2.184126,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x8aad9c1bd2f6ec6f?sa=X&ei=u9pcVJyKAfiNsQTx74CADw&ved=0CIkBEPwSMA8
o El més recomanable es que vingueu amb transport públic ja que està al costat d’una important estació, ben comunicat amb autobús, tren i metro.
                    - Les armes, com són?
o Les armes son molt diverses i diferents, grans o petites, artesanals o manufacturades. Podeu trobar fabricants a americà que us faran la hyorinmaru bleach o la zabimaru, o podeu intentar fer-la vosaltres. Hi ha tutorials per internet per fer-se la pròpia arma.
o Les primeres dos sessions podeu venir sens armes, i us en deixarem alguna, a partir de la tercera sessió ja us mirarem malament i voldrem que porteu les vostres.
o La vida útil d’una arma de Soft es d’entre 20 i 35 sesions, sempre depèn de com s’utilitzi i dels materials de que estigui feta.
o Si algú teniu més dubtes, que hem citi aquesta part més endavant.
                 -  Com puc anar amb una arma de dos metres pel metro o la ciutat?
o La meva arma es una naginata fa 2’10 metres. Així que es pot.
                 - Quines normes hi ha?
o Les normes bàsiques les trobareu a la web del grup, juntament amb les instruccions pels jocs. Però les més bàsiques us les anomeno ara:
 No es poden cops a genitals ni el cap.
 Els menors de 16 anys tenen que venir sota la responsabilitat d’un adult.
 S’ha de respectar al contrincant i les seves armes.
                      - Quanta gent sou?
o Soc encara novell en el grup, però he arribat a conèixer fins a 40 persones diferents, no tots membres del aquelarre, a vegades venen d’altres associacions més Hard. Però no estareu sols.

Voleu practicar com l’Ichigo, voleu esgrimir tres katanas com en Zoro, es ve de gust lluitar amb màgia com a Senyor dels Anells?, noi/es heu trobat lo que buscàveu.
Qualsevol dubte o consulta que tingueu estic obert a preguntes.

Att,
Ricard Viloca
RicardViloca
RicardViloca
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 15
Edat : 34
Ubicació : Barcelona

http://loscuentosdemedley.blogspot.com.es/2013_01_01_archive.htm

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum