Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Molt bones!!!!!!!!!
+9
Kenpachi Nafi
Momo
Erwyn14KC
Takiko
Meina
Samael
Haok-X
Gooraa
IchigoCarlos
13 participantes
Pàgina 1 de 1
Molt bones!!!!!!!!!
Hola a totos, soc carlos, el ichigo (pel negre-taronja xD) que anava amb la noia i l'espasa de "madera"
^^ (aquest emo, era, el que deieu no?)
^^ (aquest emo, era, el que deieu no?)
IchigoCarlos- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 37
Reiatsu : 28
Edat : 27
Ubicació : Sant Feliu de Llobregat
Re: Molt bones!!!!!!!!!
Benvinguuuuuuut!! Jo soc la Gooraa, la que anava de Soi-Fong taicho Espero que ho passis molt bé per aquí i que et passis pel xat box!!
L'emoticone que deiem era l'Uki, aquest xD
L'emoticone que deiem era l'Uki, aquest xD
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Huo Jo era el Kaien-dono!! encantat de veuret pel forum espero la teva paricipacio i que t'ho passis molt i molt be dintre el forum!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Bona nit,
om els horny horse. Bah, som el Samael, la Nafi, la Hanako, l'Eric, el Kami i el Minato que anem tots pedal al pis del Samael.
Benvungut, ja et saludarem com toca quan se'ns espassi la moixa/gatera/trompa/tullichione/anem borratxos.
PS: això ho fem copypaste per tots els nous.
Atentament, i amb molt d'amor, nosaltres.
PS2: nosaltres som el regaaaaaaaal.
PS3: (pilleu-vos la PS4, mola mes). Escriure aquest missatge ens ha portat més de 10 minuts lol.
om els horny horse. Bah, som el Samael, la Nafi, la Hanako, l'Eric, el Kami i el Minato que anem tots pedal al pis del Samael.
Benvungut, ja et saludarem com toca quan se'ns espassi la moixa/gatera/trompa/tullichione/anem borratxos.
PS3: (pilleu-vos la PS4, mola mes). Escriure aquest missatge ens ha portat més de 10 minuts lol.
jajaja, jo m'agafare la ps4, pero en uns anys que la millorinSamael escrigué:Bona nit,
Benvinguuuuuuuut!!
No se si vam coincidir, però jo era una Levy que vaig estar una estona mirant les fotos dell grupal i més tard vaig estar una estoneta amb els del grupal!
No se si vam coincidir, però jo era una Levy que vaig estar una estona mirant les fotos dell grupal i més tard vaig estar una estoneta amb els del grupal!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Un Ichigo salvatje ha aparegut!
Benvingut al fórum! Jo era la Yoruichi del grupal! Espero que disfrutis molt per aquí! Ja parleem!
Benvingut al fórum! Jo era la Yoruichi del grupal! Espero que disfrutis molt per aquí! Ja parleem!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Benvinguuuuut Ichigo!! Segur que t'ho passes molt bé per aquí, que tots som molt simpàtics n.n Ens veiem per aquí!^^
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Benvingut Ichigoooo (cada cop hi han mes XD) Jo no vaig participar al grupal pero era una miku fotografa que passava per alla xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
ja ho seo ja xDMomo escrigué:Benvingut Ichigoooo (cada cop hi han mes XD) Jo no vaig participar al grupal pero era una miku fotografa que passava per alla xD
Ja et toca a tu, tranquil! XD Benvingut al foro n.n m'alegro que hagis decidit registrar-te, veig que ja has descobert el Chatbox així que espero veure't sovint per allà i comentant pel forum! Per cert sóc la Yachiru del Grupal n.n
Benvingut! Jo era el de la xaqueta verda, el fotograf preparat per a qualsevol moment,per a qualsevol foto
Espero que t'ho passis genial pel foro i ja parlarem ^^
Espero que t'ho passis genial pel foro i ja parlarem ^^
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
eeii benvingut!!! crec que ja queda clar però igualment em presento com l'únic i solitari quincy, Haschwalth.
Et vaig veure amb moltíssima energia pel saló, espero que també la facis servir aquí al fòum!
Et vaig veure amb moltíssima energia pel saló, espero que també la facis servir aquí al fòum!
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
els teus colegues et van abandonar xD, va ser 1 llastima que només fossis tu de quincy i només 1 d'arrancarShizen Eriksen escrigué:eeii benvingut!!! crec que ja queda clar però igualment em presento com l'únic i solitari quincy, Haschwalth.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Ja et veig pel Chatbox, però igualment et vull donar la benvinguda!
Com ja sabràs, sóc la Ukitake del grupal Estic molt contenta que aquest any s'hagi registrat tanta gent simpàtica, ja que un dels objectius que tinc quan vaig al saló és conèixer gent! Així que ets molt més que benvingut a la nostra família i espero veure't per aquí moltíssim!
Moltes gràcies pel bon rollo del grupal!
Ens llegim!
Com ja sabràs, sóc la Ukitake del grupal Estic molt contenta que aquest any s'hagi registrat tanta gent simpàtica, ja que un dels objectius que tinc quan vaig al saló és conèixer gent! Així que ets molt més que benvingut a la nostra família i espero veure't per aquí moltíssim!
Moltes gràcies pel bon rollo del grupal!
Ens llegim!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Eeeeei, benvingut! Jo era l'Urahara
Disculpa el missatge que et vam deixar a cal Samael, encara que crec que t'ha fet gràcia XD
Fins aviat!
Disculpa el missatge que et vam deixar a cal Samael, encara que crec que t'ha fet gràcia XD
Fins aviat!
jajajajaja, si aquestes tonteries comla que vau deixar hem fan gràcia xDMinato escrigué:Eeeeei, benvingut! Jo era l'Urahara
Fins aviat!