Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^

+6
Gooraa
Gray Slimner
Momo
Hanako
Kirajh_Vizled
Kukuri
10 participantes

Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ Empty Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^

Missatge  Kukuri Dl 14 Nov 2011 - 23:38

Bones a tots em presento... wuenu em podeu dir Kukuri (Kukuri-sama també està be muahahahaha... es broma X3)

Dons vaig trobar el forum per casualitat quan anava a llegir el capitol setmanal de Bleach (al superpoblat mcanime) quant vaig veure que hi havia un capitol amb la bandereta catalana i jo pensant "bah tornarà a ser un fansub gallec que els pobres els tenen tan oblidats k no hi tenen ni bandereta" i no per sorpresa meva era en catala (per cert em va agradar la vostra versio i a mes sempre s'agraeix tenir algun manga online amb la nostra estimada i maltratada llengua XD)

Jo fa molt de temps que segueixo Bleach, encara que nomes el manga xk llavors s'em acumulen masses animes i al final no veuria res de res

Wuenu esperu pasarm-ho molt be aqui, pero primer haig d'acabar de fer la fitxa de personatge a veure si dema la tinc tota llesta i la postejo ^w^
Kukuri
Kukuri
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 1
Reiatsu : 3
Edat : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ Empty Re: Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^

Missatge  Kirajh_Vizled Dl 14 Nov 2011 - 23:54

no passa res...I benvinguda sense complicacions.espere que et diverteixes amb nosaltres i res mes(quin discurs mes merdos Sospir )
Kirajh_Vizled
Kirajh_Vizled
Estudiant de l'Acadèmia
Estudiant de l'Acadèmia

Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa

Tornar a dalt Ir abajo

Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^ Empty Re: Molt bones a tota la gent de per aqui!! ^^

Missatge  Hanako Dt 15 Nov 2011 - 0:46

Bones!!!

Benvinguda!! Ostres, estic molt contenta que t'hagi agradat el fansub! (ara estic molt més motivada pel capítol de dimecres!!) Gràcies per passar-te per aquí! ^^ Si tens cap dubte sobre el fòrum o necessites res, em tens a la teva disposició!!

Ens llegim!! ^^
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dt 15 Nov 2011 - 8:26

nomes se m'acut dir: Benvinguda!!
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dt 15 Nov 2011 - 14:37

O.o Ha dit en algun moment que era una noia? Jo estava convençut que era un noi xDD
Bé, tant se val, siguis el que siguis, molt benvingut/da al fòrum i encantat que t'hagi agradat el manga! ^^
Gray Slimner
Gray Slimner
Ambaixador de les algues
Ambaixador de les algues

Nombre de missatges : 30
Reiatsu : 28

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dt 15 Nov 2011 - 21:21

Benvinguda al fòrum! Joan Espero que t' ho passis bé ^__^ Ens llegim Wink
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Sayumi Dj 17 Nov 2011 - 14:52

benvinguda cyclops
Sayumi
Sayumi
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 101
Reiatsu : 136
Edat : 30

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Itram Dj 17 Nov 2011 - 15:08

Benvinguda Kukuri-chan.
Itram
Itram
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 16
Edat : 40
Ubicació : Mon dels vius

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ryoku Hades Dg 4 Des 2011 - 14:00

benvinguda (fa mandra pensr mes discurs XD)
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aiko Dg 4 Des 2011 - 21:45

benvingudaaa Very Happy
Aiko
Aiko
Ànima Modificada
Ànima Modificada

Nombre de missatges : 67
Reiatsu : 71
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt