Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista a: Victor Kudo EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista a: Victor Kudo

+10
Moules
Takiko
Gooraa
Momo
IchigoBankai
Wely Gin
Meina
Hanako
Minato
Victor Kudo
14 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Entrevista a: Victor Kudo Empty Entrevista a: Victor Kudo

Missatge  Victor Kudo Dl 16 Des 2013 - 0:11

Com l'organitzador d'això tinc l'honor de ser el tercer entrevistat durant aquesta setmana Content
Prepareu les vostres preguntes gent erotica e.e
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Victor Kudo Empty Re: Entrevista a: Victor Kudo

Missatge  Minato Dl 16 Des 2013 - 16:36

- Per què capità de la 5a divisió? T'hauria agradat triar-ne una altra? Ara que és la teva, ha canviat la teva percepció de la mateixa?
- El teu pare va dir res dels teus companys frikis de Mallorca? xD (va trucar la Hanako pensant que era l'Eric)
- I... suposo que ja ho heu parlat altres vegades, però... Victor Kudo és per Shinichi Kudo, oi?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dl 16 Des 2013 - 17:20

Bones Victor, preparat per les preguntes en mode hardcore deluxe? (això no és una pregunta, ja que estiguis preparat o no, m'has de contestar, muahahahahaha).

1. El futbol és la teva gran passió i jo, personalment, no en tenc ni la més remota idea. Però bé, per fer-te feliç, et demanaré: Amb quin jugador et sents més identificat? En un futur, si puguessis ser futbolista toh professionáh a quin equip t'agradaria jugar? En quina posició? Regalaries samarretes suades als teus fans? Signaries pilotes als nens petits? També pilotes de tennis? I de ping pong? Jugaries un partit amistós de ping pong amb un xino toh pro en un acte benèfic tot i saber que quedaries fatal davant dels teus admiradors? Com a jugador de futbol professional, vendries la teva imatge per diners? Consentiries que es fessin cromos amb la teva cara? Faries publicitat de cotxes o de perfums? Deixaries que et toquessin els adbominals per diners? Faries un calendari teu despullat només amb una pilota de futbol?

Bloc de preguntes de futbol acabat. En realitat no sabia què demanar-te però m'he posat a pensar i m'han sortit un ou de preguntes xorres XDDDD

2. Segon bloc, preguntes èbries. Per què t'agrada tant el cacaolat? T'ha agradat sempre o és una addicció nova? Amb quina freqüència el consumeixes? Si et quedessis sense cacaolat perquè l'empresa tanqués, ho podries suportar? Si un dia sortís la notícia que el cacaolat conté trossos de carn de liliputenc mutant (per dir una cosa aixi que faci repelús), en seguiries consumint? Si anessis a una party hard i hi hagués coctels amb base de cacaolat mesclat amb alcohol, quin triaries? (no val dir "cap, sóc un noi sa")

3. Tercer bloc, preguntes sentimentals. Crec que, com el Quincy, tens un vessant molt romàntic. La pregunta seriosa és: com ha de ser la noia ideal pel Víctor? Les preguntes xorres són: si no li agradés el futbol, què faries? Si odiés el cacaolat, la seguiries estimant? Si el seu personatge preferit de Bleach fos el Don Kanonji, la duries a tractament psicològic?

I fins aquí l'espai "Les preguntes en mode hardcore de la Hanako" Gràcies de antevrasso per contestar Hanako
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Meina Dl 16 Des 2013 - 17:55

Despres de les Super preguntes de la Hanako les meves quedaran una mica soses! :solitari:pero aqui van!!

1- Quin es el personatge anime amb el que et sents més identificat? Per que? I de Bleach? I també Per que?

2- Quin vas ser el primer anime que vas veure? Amb quina edat el vas veure?

3- En el rol enteoria no tens parella, es per que el teu personatge femeni preferit esta agafat? o per que cap personatge femeni de bleach et crida sufucient la atencio? Si haguesis d'escollir una noia de Bleach quina seria la que escolliries?
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Wely Gin Dl 16 Des 2013 - 19:27

(les meves sí que ho seran xD)

1. Ets capità de la cinquena. Què penses de l'Aizen com a capità (sense tenir en compte tot el seu rollo malvat)? I del Hirako? Quin dels dos trobes que té més classe o més valor com a personatge?

2. Quin és el teu capità preferit? I tinent? I, en el cas que no sigui ni capità ni tinent, quin és el teu personatge preferit dins el Gotei 13? Per què?

3. El Minato ha parlat del Shinichi Kudo. Com t'agradava més, amb el seu cos normal o amb el cos de Conan?
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  IchigoBankai Dl 16 Des 2013 - 21:57

OK! com que no estic al rol, només et preguntaré per la teva persona.

1-Quina és la teva droga preferida? Quina t'ha causat més trasbals després d'experimentar-la?

2-Que en penses de pensar que penso que penses que no penses que pensen de pensar?La resposta és una resposta pensada?

3-Llibre, peli i serie (anime o real) preferits i per que.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dl 16 Des 2013 - 22:07

-Quants animes de +18 has vist? e.e
-Quins solen ser els teus plans de cap de setmana?
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dl 16 Des 2013 - 23:01

-T'agrada dibuixar? Ho fas amb molta freqüència? 
-La teva gominola preferida quina és? N'has de dir també el teu sabor preferit!
-I la pregunta estrella: Si una paraula estigués malament escrita al diccionari, com ho sabriem?

Segur que l'última no la saps eh e.e
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Takiko Dt 17 Des 2013 - 11:23

Després de que entre el Minato i la Hanako m' hagin llevat les preguntes que volia fer (xD) aquí van les meves!^^

Per al Victor:

-Si poguessis viure en un món imaginari, d'un manga/anime, d'un llibre o una pel·lícula, quin triaries?

-Per què et van posar el nom de Victor?

Per al Capità:

-Per què vas triar que el teu personatge tingués una Zampakutou de neu? T'agrada el fred? (en realitat aquesta pregunta també és per al Victor xD)

-I per acabar la pregunta més seriosa de totes! Capità, que feràs el dia que l'Erwyn i jo ens anem de la Divisió, moriguem o ens jubilem? Com treuràs endavant tota la paperassa de la Divisió? Moriràs ofegat entre carabulls de papers sense firmar?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Moules Dt 17 Des 2013 - 15:35

Aquí van les meves:

- Quin esport creus que és més complet, futbol o bàsquet?

- Si et diguessin que pots tenir la peça de roba que vulguis gratuïta, què triaries?

- Si poguessis viatjar al passat i parlar amb tu mateix fa 5 anys, què et diries? I si sigués 5 anys endavant?
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dt 17 Des 2013 - 16:17

-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> Quin es el teu record mes feliç a la teva vida? Justifica el motiu!

-> Trobaries atractiva a una dona pel-roja? En el cas que no, quin tipus de fetitxe tens referent a les dones?
Haok-X
Haok-X

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Isshin Shiba Dt 17 Des 2013 - 19:38

Hey Vitches, sí tu, el que està amb les Bitches!

1.- Què n'opines de la reacció de l'aigua amb el franci? Creus que amb aquesta reacció podriem construir un món millor i més pràctic? (2'5p)

2.- Argument de Tirant lo Blanc, mínim 20 línies. Analitza'm els personatges, espai, temps, simbolisme, etc. (4p)

3.- Situació més ridícula en que t'has trobat en la vida? De què te'n arrepenteixes més? ( 3'5p)

AUTOAVALUACIÓ:

NOTA:
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shizen Eriksen Dt 17 Des 2013 - 23:38

No he tingut temps per pensar preguntes filosòfiques per X motius així que aniré a saco:

-Quin és el moment relacionat amb el futbol més memorable per a tu? Com ho vares viure?

-Quin és el moment que et va calar més de bleach? Com ho vares viure?

-Quin és el teu idea de "noia perfecte" per s tu? Si fos posible pots fer referencies a personatges d'animes.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Erwyn14KC Dj 19 Des 2013 - 20:38

Quins paisos t'agradaria visitar?

Dinar preferit?

Què demanaràs aquest Nadal? Content

Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Ds 21 Des 2013 - 14:55, editat 1 cop en total
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Dv 20 Des 2013 - 15:27

Minato escrigué:- Per què capità de la 5a divisió? T'hauria agradat triar-ne una altra? Ara que és la teva, ha canviat la teva percepció de la mateixa?
- El teu pare va dir res dels teus companys frikis de Mallorca? xD (va trucar la Hanako pensant que era l'Eric)
- I... suposo que ja ho heu parlat altres vegades, però... Victor Kudo és per Shinichi Kudo, oi?

- De les divisions que hi havia disponibles vaig pensar que seria la millor. En aquell moment no havia pensat en quina divisió voldria ser Capità així que en el fons no m'importava molt (la Quarta no compta com a divisió e.e). Ara mateix estic molt orgullós de ser Capità de la Cinquena Divisió, el significat que té m'agrada molt (sacrifici,perill i amor verdader) a més que tinc les millors subordinades del món muahahahahha, puc dir que és la millor divisió i que no la canviaria mai ^^

- El que va passar és que després de que se'n va anar l'Erik a pel metro em vaig perdre i clar el meu pare us va trucar pensant que sabrieu on era, ell no li fa res que estigui amb vosaltres perquè li vaig dir que ereu persones confiables i que em cauen molt bé Content

- Si i no, Shinichi Kudo és un personatge que m'agrada molt en part va ser per això que vaig agafar el seu cognom però també ho faig fer perquè al joc de Bleach: The 3rd Phantom de la NDS el prota es diu Fujimaru Kudo i com em va agradar el joc i tal doncs ale, bautizado estic xDDD,
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Dv 20 Des 2013 - 20:00

Hanako escrigué:Bones Victor, preparat per les preguntes en mode hardcore deluxe? (això no és una pregunta, ja que estiguis preparat o no, m'has de contestar, muahahahahaha).

1. El futbol és la teva gran passió i jo, personalment, no en tenc ni la més remota idea. Però bé, per fer-te feliç, et demanaré: Amb quin jugador et sents més identificat? En un futur, si puguessis ser futbolista toh professionáh a quin equip t'agradaria jugar? En quina posició? Regalaries samarretes suades als teus fans? Signaries pilotes als nens petits? També pilotes de tennis? I de ping pong? Jugaries un partit amistós de ping pong amb un xino toh pro en un acte benèfic tot i saber que quedaries fatal davant dels teus admiradors? Com a jugador de futbol professional, vendries la teva imatge per diners? Consentiries que es fessin cromos amb la teva cara? Faries publicitat de cotxes o de perfums? Deixaries que et toquessin els adbominals per diners? Faries un calendari teu despullat només amb una pilota de futbol?

Bloc de preguntes de futbol acabat. En realitat no sabia què demanar-te però m'he posat a pensar i m'han sortit un ou de preguntes xorres XDDDD

2. Segon bloc, preguntes èbries. Per què t'agrada tant el cacaolat? T'ha agradat sempre o és una addicció nova? Amb quina freqüència el consumeixes? Si et quedessis sense cacaolat perquè l'empresa tanqués, ho podries suportar? Si un dia sortís la notícia que el cacaolat conté trossos de carn de liliputenc mutant (per dir una cosa aixi que faci repelús), en seguiries consumint? Si anessis a una party hard i hi hagués coctels amb base de cacaolat mesclat amb alcohol, quin triaries? (no val dir "cap, sóc un noi sa")

3. Tercer bloc, preguntes sentimentals. Crec que, com el Quincy, tens un vessant molt romàntic. La pregunta seriosa és: com ha de ser la noia ideal pel Víctor? Les preguntes xorres són: si no li agradés el futbol, què faries? Si odiés el cacaolat, la seguiries estimant? Si el seu personatge preferit de Bleach fos el Don Kanonji, la duries a tractament psicològic?

I fins aquí l'espai "Les preguntes en mode hardcore de la Hanako" Gràcies de antevrasso per contestar Hanako

Hanako et dono el trofeu de Entrevistadora d'or (?)  23 preguntes divides en tres seccions xDDD

- Potser amb l'Iker Casillas,Carles Puyol i Xavi Hernandez, sempre s'esforçen tot el que poden encara que estiguin lesionats o no puguin jugar, son jugadors que admiro i que la seva humiltat i forma de ser fan d'ells grans jugadors, sempre trato d'esforzar-me i no ser gaire engreit respetant als companys i la resta. Si jugues al Barça seria lo mas de lo mas xD però si pugues arribar al Sabadell també estaria molt content, és el meu segon equip favorit. Encara no he trobat la posició en la que vull estar,ara mateix estic de lateral però he de millorar i saber si és el meu lloc. Si pogues m'encantaria regalar la meva samarreta als meus seguidors, encara que no es pot als equips no tan importants, però m'encantaria fer-ho. Firmaria tot el que em demanesin :vermell:De tenis si volen també ho faria xD. Les de Ping Pong no hi ha tant espai per poder formar :/ Si es per un acte benefic clar que ho faria, dona igual si quedo com un manco mentre pugui ajudar a gent que ho necessiti. No vull ser mai una persona comercial, no m'importaria fer anuncis però per mi lo important de jugar a futbol és per diversió i practicar l'esport que estimo, si fos només pels diners m'avergonyaria d'haver-ho fet. Si m'ho demanesin no em faria res que la meva lletja carrota estigues en un cromo xD Aqui dic el mateix que abans, no m'importaria fer-ho sempre que tingues clar que el que importa és la diversió i el futbol i no ser popular i guanyar money. Em sembla una tonteria això de pagar per tocar els abdominals, ho faig gratis (?) Un calendari en plan bomber? :''') només d'imaginar-ho m'entra la risa,seria massa vergonyos xDDDD

- M'agrada perquè el xocolata et dona energia i no et perjudica com les begudes alcoholiques, a més que el sabor que té es ashgkjhkhka *^*. De petit no m'interesava gaire però al poc de començar l'ESO ja era una adicció :$ Dos cops al dia, si pugues estaria cada mitja hora tomant Cacaolat però clar, no em deixen xDDD Moriria, el meu cos necessita el Cacaolat com si fos aigua, uns 2-1 litres al dia :DAl principi em quedaria: o.O Però seguira com ara xD No tinc ni idea, mesclar el Cacaolat amb el que sigui es pecat, en la meva religió es motiu de pena capital (fusilament) així que nois,no mescleu el Cacaolat amb el que sigui perquè segur que apareixera un oficial de les forçes especials del Cacaolat a aplicar-vos la pena capital.

- La noia ideal no ha de ser perfecta ni res d'això, només vull que m'estimi sincerament, em respecti, que em sigui fidel i que no fumi (no soporto el tabac) si ho fa jo sempre faré el que sigui perquè tingui un somriure a la cara i sigui feliç, no la mentiria ni li seria infidel, estaria sempre al seu costat quan es trobes malament, sempre l'animaria i donaria consells, la respetaria i tractaria com a una princesa i faria tot el possible per enamorar-la cada dia. Mentre em deixi veure els partits de futbol no passa res xD perquè si haguesi un Barça - Madrid i em diguesi d'anar a fer una volta aniria amb ella però em fotria un munt xDDDD Clar que l'estimaria inclos més ja que tindria més Cacaolat per a mi muahahahahha Dolent Si fes el Bwahahahaha m'aniria a llunyant poc a poc fins arribar al telefon i trucar al primer Psicoleg que trobes, però igualment me l'estimaria igual >____________< (li agrada Bleach, no puc demanar més tongue )
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Dv 20 Des 2013 - 23:32

Meina escrigué:Despres de les Super preguntes de la Hanako les meves quedaran una mica soses! :solitari:pero aqui van!!

1- Quin es el personatge anime amb el que et sents més identificat? Per que? I de Bleach? I també Per que?

2- Quin vas ser el primer anime que vas veure? Amb quina edat el vas veure?

3- En el rol enteoria no tens parella, es per que el teu personatge femeni preferit esta agafat? o per que cap personatge femeni de bleach et crida sufucient la atencio? Si haguesis d'escollir una noia de Bleach quina seria la que escolliries?

- Mmmmmmm.....crec que amb el prota de To love ru, Rito Yuuki, és un noi timid i que aprop de les noies és possa nervios, li agrada el futbol i el que més m'agrada d'ell és com tracta a les noies ja que encara que no és fort sempre tracta de protegir-les i sempre les anima amb les seves paraules, per mi es un exemple a seguir Content Diria que el Kyoraku xD És un vago i sempre va a la seva bola per això sempre té a la seva Tinent al darrere seu donat-li la bronca (pobre Takiko....) també és cert que quan ha de ser serios ho es, ell no es amant de la violencia i prefereix resoldre els problemes de forma pacifica però de totes maneres és un gran lluitador i és un home força humilde, m'agrada força el Kyoraku Smile

- No m'en recordo gaire, segurament o Pokemon o Dragon Ball, les dues van ser series epiques de la meva infantesa >.< Potser amb 7 anys o menys, memoria not found xDDD

- No m'atrau molt les noies a Bleach no són el meu estil, l'unica que si és la Yoruichi e.e
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 13:37

Welysabet escrigué:(les meves sí que ho seran xD)

1. Ets capità de la cinquena. Què penses de l'Aizen com a capità (sense tenir en compte tot el seu rollo malvat)? I del Hirako? Quin dels dos trobes que té més classe o més valor com a personatge?

2. Quin és el teu capità preferit? I tinent? I, en el cas que no sigui ni capità ni tinent, quin és el teu personatge preferit dins el Gotei 13? Per què?

3. El Minato ha parlat del Shinichi Kudo. Com t'agradava més, amb el seu cos normal o amb el cos de Conan?

- L'Aizen amb tothom que li queia bé era molt amable i cortes m'agradava la seva forma de ser tan agradable.El Hirako és algo pasota i algo immadur per les coses que diu o que fa però quan se'l necessita deixa de costat aquesta actitud i és comporta com el Capita que és. Doncs el Hirako no sabria dir perquè però és la sensació que tinc.

- El Kyoraku (pel que he dit abans a la pregunta de la Meina) i l'Urahara per la seva actitud i forma de ser. Com a Tinent el Kaien Shiba, era una persona confiable i responsable, sempre es preocupava pels seus subordinats fins que va morir per venjar-los, penso que va ser un gran Tinent.

- En el fons és millor estar amb el cos normal, poder fer un vida normal i no fingir que ets un nano de 6 anys però hi ha que reconeixer que sent un nen pots fer coses que de gran no és pot e.e Tot té els seus pros i contres, jo prefereixo amb el cos de Conan sino la serie no té gracia xD
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 13:59

IchigoBankai escrigué:OK! com que no estic al rol, només et preguntaré per la teva persona.

1-Quina és la teva droga preferida? Quina t'ha causat més trasbals després d'experimentar-la?

2-Que en penses de pensar que penso que penses que no penses que pensen de pensar?La resposta és una resposta pensada?

3-Llibre, peli i serie (anime o real) preferits i per que.

- .....Da fuck? o.O Mai he pres drogues així que no tinc ni idea del tema.

- Tant costa fer preguntes entendibles? Doncs penso que pensar que penses que no penso que pensen de pensar és una idea erronea teva. La resposta és cactus.

- Llibre: Els de Sherlock Holmes, m'agraden els de misteri, a més que Sherlock Holmes és un personatge que m'encanta
Peli: Les de Pokemon, potser poden arribar a ser algo infantils però tenen força moments epics que m'han arribat a emocionar un munt.
Serie: Hi ha moltes series que m'encanten però la que més és One Piece, sempre m'ha agradat les aventures, l'acció i la comedia, però els seus moments dramatics i epics li donen molts punts, a més que té una bona historia només que a l'anime és perd força temps en coses innecesarries però de totes maneres m'agrada molt OP.
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 14:03

Momo escrigué:-Quants animes de +18 has vist? e.e
-Quins solen ser els teus plans de cap de setmana?

- Cap e.e Però d'ecchis una pila xD
- Fer el vago,veure anime/manga,anar (si m'emporten) cap a arc del triomf i partidet de futbol Content
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 14:13

Gooraa escrigué:-T'agrada dibuixar? Ho fas amb molta freqüència? 
-La teva gominola preferida quina és? N'has de dir també el teu sabor preferit!
-I la pregunta estrella: Si una paraula estigués malament escrita al diccionari, com ho sabriem?

Segur que l'última no la saps eh e.e

- No gaire, a més de que no tinc cap talent i se'm dona com el cul xDDD Però de petit m'agradava força,em dedicava a fusionar Pokemons :') Però eh, que eran molt epics Asuma

- Els maons de pica pica, si té pica pica m'agrada Content

- Si es el tipic diccionari senzillet potser pot tenir algun error que podriem comparar-lo amb la RAE que per això són tant totxos, però a la RAE no crec que pugues avere cap error, que per això segur que se la revisen mil cops perquè no tingui cap error encara que potser el error és nostre, que creiem que una paraula té un significat que en el fons no es cert, també és cert que hi ha paraules a la RAE que s'han "d'actualitzar".

Si que me l'he sabut listilla e.e
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 14:38

Takiko escrigué:Després de que entre el Minato i la Hanako m' hagin llevat les preguntes que volia fer (xD) aquí van les meves!^^

Per al Victor:

-Si poguessis viure en un món imaginari, d'un manga/anime, d'un llibre o una pel·lícula, quin triaries?

-Per què et van posar el nom de Victor?

Per al Capità:

-Per què vas triar que el teu personatge tingués una Zampakutou de neu? T'agrada el fred? (en realitat aquesta pregunta també és per al Victor xD)

-I per acabar la pregunta més seriosa de totes! Capità, que feràs el dia que l'Erwyn i jo ens anem de la Divisió, moriguem o ens jubilem? Com treuràs endavant tota la paperassa de la Divisió? Moriràs ofegat entre carabulls de papers sense firmar?

- Dificil elecció, hi ha tants animes en que voldria viure com per exemple One Piece, poder ser el capità d'una tripulació i viatjar en vaixell en busca dels nostres somnis és maravellos, soc un home de mar :heroi:També el món de To love ru, l'idea d'estar rodejat de noies maravelloses i adorables és tan ashgahghj *^* Dragon Ball també seria increible, poder ser un Saiyan millorant cada dia el meu cos i fent-me més fort mentre protegeixo el món i la gent que m'ha criat m'emociona molt, Bleach seria també interesant (que per això tinc un personatge de rol e.e)

- Simplement perquè és un nom que els va agradar als meus pares perquè sino m'haguesin possat Aitor xD

- La veritat és que no suporto ni la calor ni el fred m'agrada com si fos la primavera, ni molta calor ni molt fred, però com a poder m'agrada molt juntament amb el foc ( però se'l va agafar la Hanako xD), la neu  si s'utilitza bé arriba a ser un poder molt poderos, a més,també m'agrada per la seva elegancia.

- Plorare molt, ahogare les meves llagrimes en Cacaolat Sad Demanaria que facin un clon de mi que faci tota la feina Dolent, però de totes maneres no vull que marxeeeeeeeeeeu, sou les millors Vermell :abraçada: Ja sabeu que a la Cinquena és plena de Cacaolat,futbol i eroticitat e.e
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 22:10

Moules escrigué:Aquí van les meves:

- Quin esport creus que és més complet, futbol o bàsquet?

- Si et diguessin que pots tenir la peça de roba que vulguis gratuïta, què triaries?

- Si poguessis viatjar al passat i parlar amb tu mateix fa 5 anys, què et diries? I si sigués 5 anys endavant?

- El basquet no en tinc massa idea, jo penso que més el futbol per això m'agrada tant xD

- Sudaderas o bambes, prefereixo les sudaderes, vull arribar a conseguir sudaderes de molts colors diferents tongue

- Li diria que compres més mangues perquè vaig començar a comprar l'any passat xD no li diria res més per no canviar el passat ja que pensó que les coses que passen han de passar encara que siguin dolentes. Si fos al futur li preguntaria totes les respostes de proxims examens e.e
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 22:45

Haok-X escrigué:-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> Quin es el teu record mes feliç a la teva vida? Justifica el motiu!

-> Trobaries atractiva a una dona pel-roja? En el cas que no, quin tipus de fetitxe tens referent a les dones?

- 1- One Piece --> Luffy per lo gracios i com és amb els seus nakamas
2- Dragon Ball --> Son Goku sempre que lluita tracta de no involucrar civils i sempre esta protegint el mon
3- Fairy Tail --> Natsu ja que és com el Luffy. En general quasi tots els principals de Fairy Tail m'agraden
4- Bleach --> El Kyoraku, l'Urahara i la Yoruichi per les seves personalitats
5- To love Ru --> Rito Yuuki un noi amable i simpatic que sempre es preocupa per la gent que l'importa
6- CLANNAD --> Tomoya Okazaki i Nagisa Furukawa, els dos han patit coses dures a les seves vidas però han conseguit afrontar-les.
7- Zero no Tsukaima --> Louise és la meva Tsundere favorita *^*
8- Katekyo Hitman Reborn --> Reborn encara que té que aguantar un nano algo covard sempre l'esta ajudant a que millori.
9- Kotoura-san --> Els dos protas, la noia ha tingut masses problemes en la seva vida però gracies al prota ha pogut lluitar i superar els problemes gracies a el prota.
10- Shingeki no Kyojin --> No tinc cap preferit però l'actitud del Rivaille és la que més m'atrau

- El primer que se'm passa per la ment va ser quan jugava a futbol sala al meu insti a segon d'ESO, era un partit que jugavem al insti (normalment jugavem a un altre lloc) i per una vegada havia molta gent ja que era la jornada de portes obertes, recordo que abans de sortir a la pista alguns ja m'estaven animant i al sortir vaig marcar els meus dos primers gols de la lliga (per la escuadra e.e) on vaig veure com tothom és va possar a cridar de felicitat, vaig anar rapidament a on era el meu mister que em va felicitar. Vaig ser molt feliç >.<

- Si, la veritat es que m'atrauen força perquè son com exotiques xD. M'agrada molt les noies que fan molt bona olor ja que son molt agradables Content
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 22:59

Isshin Shiba escrigué:Hey Vitches, sí tu, el que està amb les Bitches!

1.- Què n'opines de la reacció de l'aigua amb el franci? Creus que amb aquesta reacció podriem construir un món millor i més pràctic? (2'5p)

2.- Argument de Tirant lo Blanc, mínim 20 línies. Analitza'm els personatges, espai, temps, simbolisme, etc. (4p)

3.- Situació més ridícula en que t'has trobat en la vida? De què te'n arrepenteixes més? ( 3'5p)

AUTOAVALUACIÓ:

NOTA:

- Com no tinc ni idea no puc opinar, jo de Quimica poc, prefereixo els esports (1p per respondre la pregunta)

- http://html.rincondelvago.com/tirant-lo-blanc_joanot-martorell_12.html ( 4p per supost e.e)

- Lo tipic de dir a un profe o entrenador 'pare' xDDDDDDD M'arrepenteixo de moltes coses, com lo ignorant o idiota que arribo a ser o les pallasades que arribo a fer. ( 3p perquè la situació ridicula és molt mainstream  Cool )

NOTA: 8/10 Notable alt.  Victòria! 
Victor Kudo
Victor Kudo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado