Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Entrevista a: Victor Kudo
+10
Moules
Takiko
Gooraa
Momo
IchigoBankai
Wely Gin
Meina
Hanako
Minato
Victor Kudo
14 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Entrevista a: Victor Kudo
Victor Kudo escrigué:Isshin Shiba escrigué:Hey Vitches, sí tu, el que està amb les Bitches!
1.- Què n'opines de la reacció de l'aigua amb el franci? Creus que amb aquesta reacció podriem construir un món millor i més pràctic? (2'5p)
2.- Argument de Tirant lo Blanc, mínim 20 línies. Analitza'm els personatges, espai, temps, simbolisme, etc. (4p)
3.- Situació més ridícula en que t'has trobat en la vida? De què te'n arrepenteixes més? ( 3'5p)
AUTOAVALUACIÓ:
NOTA:
- Com no tinc ni idea no puc opinar, jo de Quimica poc, prefereixo els esports (1p per respondre la pregunta)
- http://html.rincondelvago.com/tirant-lo-blanc_joanot-martorell_12.html ( 4p per supost e.e)
- Lo tipic de dir a un profe o entrenador 'pare' xDDDDDDD M'arrepenteixo de moltes coses, com lo ignorant o idiota que arribo a ser o les pallasades que arribo a fer. ( 3p perquè la situació ridicula és molt mainstream )
AUTOAVALUACIÓ: 8/10 Notable alt.
No diguis pendejadas! La nota la posa el maister, alias Isshin. Primera pregunta, 0. H20 + Fr = booom dels grans. Segona pregunta 2 punts, perquè has deixat un enllaç que vale madre wey, i la tercera 2 punts perquè la resposta necessita més chicha.
AUTOAVALUACIÓ: 8
NOTA: 4
Malament Aitor Vic Bitches! Vales verga wey!! A partir d'ara t'assentaràs davant a classe!
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Tsk, no es just fer-me preguntes que no em estudiat -.-' La segona pregunta son més punts perquè l'enllaç t'ho explica tot perfectament tsssss. I la tercera com a minim es mig punt més ja que li falta chicha però es algo que m'ha passat amb més d'una persona, exigeixó una reevaluació per algú més competent! No penso anar cap a Septembre ¬¬
- Apart del que li he dit a Haok, vaig anar un dia amb el meu pare i el meu avi al Camp Nou per primer cop per mi, no recordo molt el partit però va ser un moment de molta felicitat per mi perquè m'estimava molt al meu avi que era un trapell i sempre em feia divertir, els moments amb ell eran lo millor.
- Veure-ho en català em va encantar, la saga del rescat de la Rukia i lo dels arrancars em van calar més, van ser batalles molt epiques ^^
- Les Tsunderes com Taiga de Toradora, Louise de Zero no Tsukaima o Chitoge de Nisekoi perquè encara que siguin algo besties estimen de veritat amb tot el seu cor. Les noies timides i agradables també són ahkdjhgskkjh *^* Com la Sairenji de To love ru o Onodera de Nisekoi. I les noies energiques i divertides com la Lala de To love ru perquè et contagien la seva forma de ser >.<
Shizen Eriksen escrigué:No he tingut temps per pensar preguntes filosòfiques per X motius així que aniré a saco:
-Quin és el moment relacionat amb el futbol més memorable per a tu? Com ho vares viure?
-Quin és el moment que et va calar més de bleach? Com ho vares viure?
-Quin és el teu idea de "noia perfecte" per s tu? Si fos posible pots fer referencies a personatges d'animes.
- Apart del que li he dit a Haok, vaig anar un dia amb el meu pare i el meu avi al Camp Nou per primer cop per mi, no recordo molt el partit però va ser un moment de molta felicitat per mi perquè m'estimava molt al meu avi que era un trapell i sempre em feia divertir, els moments amb ell eran lo millor.
- Veure-ho en català em va encantar, la saga del rescat de la Rukia i lo dels arrancars em van calar més, van ser batalles molt epiques ^^
- Les Tsunderes com Taiga de Toradora, Louise de Zero no Tsukaima o Chitoge de Nisekoi perquè encara que siguin algo besties estimen de veritat amb tot el seu cor. Les noies timides i agradables també són ahkdjhgskkjh *^* Com la Sairenji de To love ru o Onodera de Nisekoi. I les noies energiques i divertides com la Lala de To love ru perquè et contagien la seva forma de ser >.<
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Erwyn14KC escrigué:Quins paisos t'agradaria visitar?
Dinar preferit?
Què demanaràs aquest Nadal?
- El Japó per mil motius e.e Anglaterra i veure la casa d'en Sherlock Holmes i Italia per la seva historia.
- El xocolata *¬* *^* *o* També m'agrada molt els Spaguettis i les Hamburgueses (ara m'agafara gana xD)
- He demanat la 2DS + Pokemon X encara que jo ha part he comprat dos mangas i em demanare el Fire Emblem Awakening (viciooooooooooooooooooooooooo a full >.<)
Victor Kudo escrigué:
- .....Da fuck? o.O Mai he pres drogues així que no tinc ni idea del tema.
Bueno, la teva droga pot ser viciar a algun videojoc o fer esport, per exemple..!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
IchigoBankai escrigué:Victor Kudo escrigué:
Bueno, la teva droga pot ser viciar a algun videojoc o fer esport, per exemple..!
La seva droga nomes pot ser el cacaolat
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Meina escrigué:IchigoBankai escrigué:Victor Kudo escrigué:
La seva droga nomes pot ser el cacaolat
I l'eroticitat també e.e
Es que tot això son vicis meus xD Però yo pensava que era literalment drogues que no he pres ni vull per això, m'has fet el lio xDDD
Pàgina 2 de 2 • 1, 2