Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Feliç 2014
+12
Erwyn14KC
Moules
IchigoBankai
Isshin Shiba
Victor Kudo
toshiro 15
Meina
Haok-X
Takiko
Kenpachi Nafi
Wely Gin
Hanako
16 participantes
Pàgina 1 de 1
Feliç 2014
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Espero que passeu una bona nit de cap d'any i que el 2014 us dugui mooooooooooooolta felicitat i que el podeu gaudir envoltats de les persones que us estimeu i que us estimen!
I que el Tite es porti millor amb tots i cadascú de nosaltres!
Feliç 2014
Espero que passeu una bona nit de cap d'any i que el 2014 us dugui mooooooooooooolta felicitat i que el podeu gaudir envoltats de les persones que us estimeu i que us estimen!
I que el Tite es porti millor amb tots i cadascú de nosaltres!
Feliç 2014
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Feliç 2014
Igualmeeeeent! us deixo aquesta imatge, que m'ha fet molta gràcia (ho sento, l'haureu d'obrir, si la faig més petita no es podrà llegir). Que us ho passeu molt bé i sigueu molt feliços aquest nou any!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Bon any nou a tothom! Que comenceu el nou any amb molta eroticitat :pervertmoon: i reseu perquè en Tite es decideixi a fer aparèixer en Ken-chan!
Feliç any nou a tota la gent eròtica d'aquest fórum!!!
Que aquest any aconseguiu tot el que desitjau i sigueu molt feliços!^^ I sobretot que el Tite deixi de trollejar-nos
Que aquest any aconseguiu tot el que desitjau i sigueu molt feliços!^^ I sobretot que el Tite deixi de trollejar-nos
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Sincerament no se que hauria de dir exactament.
Porto ja un xic de temps coneixen-vos, ja fa uns mesos, però sembla una eternitat, i ara ho puc dir seriament. Unir-me en aquest fòrum ha estat lo millor que he pogut fer en aquest 2013, he pogut coneixa a gent fantàstica com vosaltres i hem compartit moltes experiències i emocions encara que nomes sigui pel xatbox, dit això espero poder gaudir del 2014 amb tots i cada un de vosaltres, encara que la convivència amb tantes persones es difícil, però espero que tots junts pugem estar molt més de temps. Dit això desitjo que pesem un 2014 magnífic tots junts.
Porto ja un xic de temps coneixen-vos, ja fa uns mesos, però sembla una eternitat, i ara ho puc dir seriament. Unir-me en aquest fòrum ha estat lo millor que he pogut fer en aquest 2013, he pogut coneixa a gent fantàstica com vosaltres i hem compartit moltes experiències i emocions encara que nomes sigui pel xatbox, dit això espero poder gaudir del 2014 amb tots i cada un de vosaltres, encara que la convivència amb tantes persones es difícil, però espero que tots junts pugem estar molt més de temps. Dit això desitjo que pesem un 2014 magnífic tots junts.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
MOLT BON ANY A TOTS!!
Espero que hagueu passat un molt bon any 2013 i que el proxim any sigui igual o millor que aquest, estic molt contenta d'haver conegut unes persones tant erotiques com vosaltres!!
Espero que hagueu passat un molt bon any 2013 i que el proxim any sigui igual o millor que aquest, estic molt contenta d'haver conegut unes persones tant erotiques com vosaltres!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Us desitjo molt bon any 2014 a tothom!!!
Editat per darrera vegada per toshiro 15 el Dt 31 Des 2013 - 17:25, editat 1 cop en total
toshiro 15- Jigokucho
- Nombre de missatges : 16
Reiatsu : 20
Jo vull agrair a cadascú de vosaltres lo genials i erotics que sou,sense vosaltres no seria tan divertit i genial. Us desitjo a tots bon any nou i que tingueu molta més eroticitat de la que ja teniu e.e
Feliç 2014!
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Bon any nou i moltes bitches per tots!
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Aquest 2013 ha estat molt important per la meva vida otaku: he llegit sèries boníssimes, he fet cosplay per primera vegada, he començat el meu còmic... però sobretot he conegut aquest eròtic fòrum! Espero poder passar aquest 2014 en la vostra companyia, molt bon any nou!
Realment entrar en aquest foro és del millor que m'ha passat aquest any, us desitjo a tots un feliç 2014!!!!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
No sóc Finnick de moltes paraules. Primer bon any, segon, aquest any ha estat bastant guai, he conegut molta gent, he començat l'insti i m'he registrat en aquest fòrum. Estic molt feliç de haver-vos conegut i només estic aqui desde el septembre però s'ha m'ha fet llarg. Ale! Dew i no moriu ofegats amb el raïm.
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Estic amb vosaltres! Aquest 2013 no ha estat el millor any ni molt manco. De lo poc realment bo d'aqquest any ha estat unir-me a aquest fórum, anar al Saló del Manga i conèixer-vos en persona a molts de vosaltees!!! Espero que al 2014 continuem coneguent-nos i visquent noves coses junts!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Una mica tard, pero...
FELIÇ ANY NOU A TOTHOM!!! espero que aquest any sigui tan o mes bo que el 2013!!! ^^
FELIÇ ANY NOU A TOTHOM!!! espero que aquest any sigui tan o mes bo que el 2013!!! ^^
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Com sempre vaig amb retràs,però no crec que sigui tard per desitjar-vos un gran 2014,així que bon any i barca nova!. Jo tinc com a fita per aquest nou any de pujar sobre un Brontosaure, a veure si ho aconsegueixo! Espero que seguiu sent tant grans com fins ara!
Feliç any nou!! Jo també ho he dit una mica massa tard :paret: però és quan he pogut
Espero que tingueu un any ple de coses eròtiques i de somriures!! (No vull ser cursi aixi que no faré un textaco aquí) però això, us desitjo un any FANYTASTIC!! (Jo m'entenc xD)
Espero que tingueu un any ple de coses eròtiques i de somriures!! (No vull ser cursi aixi que no faré un textaco aquí) però això, us desitjo un any FANYTASTIC!! (Jo m'entenc xD)
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió