Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Expotaku 2014
+6
Kenpachi Nafi
Eaea
Victor Kudo
Wely Gin
Shizen Eriksen
Haok-X
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Expotaku 2014
Bueno tots sabem que s'acosta la puta merda basura escoria eboladisenc sidos i epatisia de la EXPOTAKU!!! total aquest any l'entrada valdra 3€ i tal, en tot cas aquí us deixo la informació despres del parraf la gracia seria que puguem quedar un dia tots juntets una estona i tal i veurens
Fecha: 5, 6 y 7 de Diciembre de 2014
Viernes: 10:00 a 21:00 horas
Sábado: 10:00 a 21:00 horas
Domingo: 10:00 a 20:00 horas
- Entrada de 1 día: 3€
- Domingo Cosplayers Gratis
http://www.expotaku.com/barcelona/ "aqui per mes info"
Com es evident la clau seria anar tots junts diumenge i ens estalviem la entrada però si tots els catalans no hi podem anar el diumenge pero si dissabte crec que per 3€ no em molestaria anar un altre dia si aixi us puc veure tots junts i com sera petit anar dos dies no val la pena n.n bueno total opineu, digueu si anireu i dies que us pot anar bé!
Fecha: 5, 6 y 7 de Diciembre de 2014
Viernes: 10:00 a 21:00 horas
Sábado: 10:00 a 21:00 horas
Domingo: 10:00 a 20:00 horas
- Entrada de 1 día: 3€
- Domingo Cosplayers Gratis
http://www.expotaku.com/barcelona/ "aqui per mes info"
Com es evident la clau seria anar tots junts diumenge i ens estalviem la entrada però si tots els catalans no hi podem anar el diumenge pero si dissabte crec que per 3€ no em molestaria anar un altre dia si aixi us puc veure tots junts i com sera petit anar dos dies no val la pena n.n bueno total opineu, digueu si anireu i dies que us pot anar bé!
Editat per darrera vegada per Haok-X el Dg 9 Nov 2014 - 18:02, editat 1 cop en total
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Expotaku 2014
pff anem diumenge. Jo em posaré només el vestit de shinigami i aixi m'estalvio 3€ (MODO AHORRADOR)
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Com tots, suposo, m'apunto a venir el diumenge gratis amb cosplay xD
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Jo si aneu tots també vull anar-hi >.< Avere si aconsegueixo que algú em presti un cosplay y sino ya mendigaré 3 eurillos xD
P.D. Es al mateix lloc que l'any passat no?
P.D. Es al mateix lloc que l'any passat no?
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo intentaré anar, encara que no sé si tindré diners :paret: Si puc anar i ens veiem tots seria molt clau i a més, crec que l'endemà és festa així que tema disposició jo el tinc bé
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
A on és? A Sants també? Em faran pagar tres euros per la merda de l'any passat? Passo.
Per mi estaria bé, i més anar el diumenge amb cosplay i sortís gratis l'entrada. No s'hauran de demanar les entrades per cosplayer per anticipat ni estaran limitades oi...?
No crec, això no es FicomicMoules escrigué:Per mi estaria bé, i més anar el diumenge amb cosplay i sortís gratis l'entrada. No s'hauran de demanar les entrades per cosplayer per anticipat ni estaran limitades oi...?
Jo en principi intentaria anar diumenge, ja que s'entra gratis si vas amb cosplay possiblement aprofiti el d'Ahri o el de Makise
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Jo no se segur que hi pugui anar, pero m'agradaria molt!! Ja m'ho apunto per diumenge, si no pogues ja diria algo!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
ALERTA! ALERTA!
Ens acostem al dia i com que veig que ningú diu res, m'he vist semi obligat a fer aquesta aportació, tots els que no sapiguan anar si us plau mireu la info que he penjat la pagina web i tal oficial.... no m'estigueu preguntant-ho per wats a més tenim en Samael GPS que va acompanyat de la aplicació Wely que quan portes miga hora caminant et diu el desti correcte, i aixi fas turisme i arribes als llocs(?) XDD TOTAL anem a en serio ja que això es Can Pixa
Diumenge dia 7 es el dia en el qual anirem la majoria o, el dia que jo pq em surt dels ous e decidit que hi anira la majoria. Ja que com ho dic jo es el dia que si voleu que quedem quedarem per la entrada free o 3€ depen de qui vulgui anar o no cosplayat la gracia seria que quedéssim com a molt tard a les 9:30/10 però bé sentiu-se lliures de venir quan us vingui de gust. Dieu els que us vagi bé i a qui no també per fen-se una idea de qui sí i qui no. Moltes gracies per llegir-me ens veiem Diumenge!
Diumenge dia 7 es el dia en el qual anirem la majoria o, el dia que jo pq em surt dels ous e decidit que hi anira la majoria. Ja que com ho dic jo es el dia que si voleu que quedem quedarem per la entrada free o 3€ depen de qui vulgui anar o no cosplayat la gracia seria que quedéssim com a molt tard a les 9:30/10 però bé sentiu-se lliures de venir quan us vingui de gust. Dieu els que us vagi bé i a qui no també per fen-se una idea de qui sí i qui no. Moltes gracies per llegir-me ens veiem Diumenge!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Eeeeeeeh!! Que al final la que tenia raó era jo!
A mi em fa ganes anar-hi el diumenge del gratis, i suposo que vindria a l'hora que us anés millor a tots!
A mi em fa ganes anar-hi el diumenge del gratis, i suposo que vindria a l'hora que us anés millor a tots!
Wely Gin- Shinigami ras
Per la merda que és crec que és massa aviat per quedar xDDD
Sobre les 11:00-11:30 estaria bé.
Sobre les 11:00-11:30 estaria bé.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Jo m'apuntaré al diumenge! Espero que sigui més que l'any passat, que va ser decepcionant... Haru pls come
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Jo m'apunto el diumenge. GPS Samael OP, encara que el meu, que per anar a Sitges des de Port Aventura vaig passar per BCN també va ser molt GG
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Jo també aniré diumenge, arribaré abans de les 10:45 ja que m'emporten en cotxe
Tan de bo, company, tan de bo...
Isshin Shiba escrigué:Jo m'apuntaré al diumenge! Espero que sigui més que l'any passat, que va ser decepcionant... Haru pls come
Tan de bo, company, tan de bo...
The question time: Algú anirà amb cosplay? (Recordeu que si aneu diumenge amb cosplay it's free!)
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
:gin:Gooraa escrigué:The question time: Algú anirà amb cosplay? (Recordeu que si aneu diumenge amb cosplay it's free!)
Wely Gin- Shinigami ras
Jo m'apunto també a venir diumenge però sense cosplay, encara que si quedem tan aviat nosaltres haurem de matinar molt i no és plan...