Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista a: Meina EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista a: Meina EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista a: Meina EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista a: Meina EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista a: Meina EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista a: Meina EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista a: Meina EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista a: Meina EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista a: Meina EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista a: Meina

+8
Haok-X
Hanako
IchigoBankai
Javi Ciffer
Momo
Moules
Takiko
Meina
12 participantes

Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dl 27 Gen 2014 - 16:41

Pues ja podeu començar a preguntar!! Vergonyós 
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Takiko Dl 27 Gen 2014 - 19:39

Tinc l'honor de poder començar l'entrevista a l'eròtica de la Meina  Corre 

1. Per què vas triar el nom de Meina quan et vas registrar al fórum? Si no vaig malament, el teu nom real és Meria (o com a mínim el del Facebook xD), hi ha relació entre els dos noms? D'on ve el nom de Meria?

2. Què és el que més t'agrada i t'atreu de l'Itachi? Què el fa tan especial per a tu?

3.Pregunta rol! Què et va fer decidir entrar a la 11ena divisió? Què és el que més t'agrada i el que menys d'aquesta divisió?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Moules Dl 27 Gen 2014 - 21:34

Hola Meina! Aquí van les meves preguntes:

- Si no em trolleja el cervell, recordo que toques la flauta. Tens algun flautista/es que admiris? I músics en general? Quin és el millor músic amb qui has tingut l'honor de tocar? Quina és la cançó que més t'agrada tocar?

- Si poguessis triar treballar d'alguna cosa relacionada amb el món del manga i l'anime, què triaries?

(Només faig dos preguntes perquè la primera ja en té unes quantes.)
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Momo Dl 27 Gen 2014 - 22:09

1- Que es que et fa mes fastic del mon?

2- Quines pagines sols mirar a internet?

3- Nya?
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Javi Ciffer Dl 27 Gen 2014 - 22:56

Aqui estan les meves preguntes eròtiques:
-Quins son els teus 3 personatjes preferits d'aquests tres animes (3 personatjes per anime): Bleach, Naruto/Naruto Shippuden i One Piece? Per què son els que més t'agraden?
-Amb quin personatje d'anime t'identifiques més?
-Quins son els teus hobbis preferits?
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  IchigoBankai Dt 28 Gen 2014 - 9:55

-T'agrada llegir? Llibre preferit


--Si poguessis tenir un super poder, quin voldries tenir?


-Pokèmon o Digimon?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Hanako Dc 29 Gen 2014 - 10:58

Ola k ase? (no, això no és una pregunta). Benvinguda al mode hard, Meina-chan! Hug  Espero que estiguis preparada per les preguntentes tongue

1. Sobre la Meina com a persona eròtica.
Què esperes de la vida? A quines coses li dones més importància? Com són les persones que valores més? I també contràriament: quina classe de persona no suportes? Què és el que no podries perdonar de cap de les maneres?

2. Sobre el món otaku.
Crec que mai t'he demanat sobre com entrares al fascinant món dels otakus així que... Com entrares al fascinant món dels otakus? xD Quin va ser el primer anime que et va impressionar més? Quin va ser el teu primer personatge preferit? Quin va ser el primer manga que et vares comprar? Quin és actualment el teu anime preferit? (no demano quin personatge t'agrada més perquè em suposo que és l'Itachi xD) Com a otaku que ets, t'agradaria anar al Japó?

Per cert i parlant de l'Itachi: sabies que l'Itachi i l'Ukitake comparteixen seiyu? Creus que la veu eròtica del Hideo Ishikawa és la melodia més dolça i eròtica del planeta terra?

3. Sobre Bleach.
Evidentment no m'he pogut resistir a demanar-te sobre el Kensei. Per què t'agrada aquest personatge? Quan va ser que et vares fitxar en ell? Et va agradar de seguida? Què és el que més t'agrada d'ell? I el que menys? Què en penses del seu bankai? Oi que els cabells blancs són ultra sexys?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Haok-X Dc 29 Gen 2014 - 12:23

-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> Que és el que mes valores en els shounens? i en els Shojos? i que preferiries, amor arts marcials o competicions esportives?

-> Quin personatge o persona t'agradaria poder ser? Justifica la teva resposta.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Erwyn14KC Dc 29 Gen 2014 - 22:14

Oneeee-chaaaan Joan No sé què preguntar-te... Seré poc original Perdó

- Quina és la teva peli preferida?

- Quina és la assignatura que menys t'agrada de totes?

- Quin va ser el teu primer amor d’anime/manga?
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Victor Kudo Dc 29 Gen 2014 - 22:28

Va que et pregunto jo D\'acord!

- Que faries si fossis Capitana de l'Oncena Divisió per un dia?

- Com vas descubrir Bleach? Quin moment et va agradar més?

- Si tinguesis el poder de ser immortal i d'estar en més d'un lloc alhora, que faries?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 29 Gen 2014 - 22:42

Aquí van les meves preguntes Content sorry per la cutresa però avui no carburo ja:

1. Quina cançó t'agrada escoltar quan estàs trista? (Ja sigui per deprimir-te més o per intentar pujar-te l'ànim) I quan estàs feliç? I quan estàs emprenyada? Per què aquestes en concret?

Pregunta del rol: L'altre dia vaig anar a xurrimangar uns quans calerons a la sisena que total només els fan servir per pagar prostitutes i jo necessitava comprar sake, total, que al final em va sobrar pasturria i vaig pensar que seria bona idea comprar una mascota per la Divisió, ja que últimament està molt avorrida, conclusió: A qui/que t'agradaria tindre com a mascota de la Divisió? (Pot ser animal, persona, cosa, quincy; el que vulguis).
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dj 30 Gen 2014 - 15:58

Takiko

1. Per què vas triar el nom de Meina quan et vas registrar al fórum? Si no vaig malament, el teu nom real és Meria (o com a mínim el del Facebook xD), hi ha relació entre els dos noms? D'on ve el nom de Meria?


El nom de Meina me'l vaig posar per que era el nom que tenia al 3xl, i aqui explico per que em vaig posar el nom de Meina al 3xl: quan em vaig registrar al 3xl em volia posar el nom de Ten Ten (el meu personatge preferit femeni de Naruto) pero no m'el deixava posar Depre i buscant per la meva habitacio alguna cosa per que m'inspires vaig trobar un dibuix que havia fet temps enrrere i a la noia li havia posat Meina (nom inventat) i d'aqui ve! xD Bueno, el meu nom real no es Meria sino Maria, al face tin Meria per si apareix un 2n Kira i descobreix el facebook, nono es broma, tinc el nom de Meria per que les meves amigues em diuen Mer i em va fer il·lusió posar-me Meria u.u'! El nom de Maria i Meina no tenen cap relacio!

2. Què és el que més t'agrada i t'atreu de l'Itachi? Què el fa tan especial per a tu?

El que més m'agrada del Itachi es la seva personalitat, es una persona capaç d'arriscar-ho tot per les persones que estima, pero també m'encanten els seus cabells negres recollits amb una cua, i que tot hi que la majoria de cops te la expresio seria (que es moltt sexy) quan somriu es més que perfecte Love El que per mi el fa tant especial... doncs nose es un personatge que des del primer moment que el vaig veure a Naruto em va cridar molt la atencio i em va començar a agradar, i el més fort de tot es que jo tenia la sensacio que tot hi que era dolent en el fondo no ho era Blush

3.Pregunta rol! Què et va fer decidir entrar a la 11ena divisió? Què és el que més t'agrada i el que menys d'aquesta divisió?

En la meva opinió trobo que es la millor divisió, per que tot hi ser una divisió de bojos per la lluita també se la veu una de les divisions més unides de totes, també la vaig triar per que representa que el meu personatge del rol va ser salvada, juntament amb la Erwyn, d'un hollow per la Nafi i des de les hores que admiro molt a la Nafi, per aixo entro a la 11a!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dj 30 Gen 2014 - 16:03

Moules

- Si no em trolleja el cervell, recordo que toques la flauta. Tens algun flautista/es que admiris? I músics en general? Quin és el millor músic amb qui has tingut l'honor de tocar? Quina és la cançó que més t'agrada tocar?


Jajaja, nono, no et trolleja el cervell, toco la flauta travessera :dacord:Flautista que admiri... doncs no en tinc cap, gomene, soc una persona que li agrada més tocar la musica que escoltar-la, avagades escoltant depen de quina musica em cansa u.u' De music famos diria que no he tocat amb cap, cantar si Content fa uns quants anys van celebrar els 15 anys (diria) d'ACEM (associacio catalana d'escoles de musica) i alla hi havien més d'un famos cantant o tocan algun instrument, pero jo portava tan poc temps tocan la flauta que em van fer cantar xD  La canço que més m'agrada tocar amb la flauta es Kimi o nosete, que es una de la banda sonors de la pel·licula del castell en el cel, la canço es preciosa i em relaxa moltissim!

- Si poguessis triar treballar d'alguna cosa relacionada amb el món del manga i l'anime, què triaries?

Si em toques triar algo seria ser seiyu, no se'm dona bé dibuixar ni escriure, ni traduir, per aixo si hagues de triar alguna de les opcions que hi han  triaria ser seiyu, per que crec que me'n podria ensortir mes o menys bé, o com a minim seria l'unic que em podria sortir una mica bé xD
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dj 30 Gen 2014 - 16:10

Momo

1- Que es que et fa mes fastic del mon?


Veure com algu clava una vacuna o injeccio, em fa molt fatic i no ho puc aguantar gents!

2- Quines pagines sols mirar a internet?

Les que acostumo a entrar sempre són aquest foro, el foro del nou 3xl, el jkanime, l'animextremist (tot hi no ser molt bona es una minia que tinc) avegades el facebook i el tumblr.

3- Nya?

Entrevista a: Meina Tumblr_n027n4BvRk1sdygzfo1_500
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dj 30 Gen 2014 - 16:24

Javi

-Quins son els teus 3 personatjes preferits d'aquests tres animes (3 personatjes per anime): Bleach, Naruto/Naruto Shippuden i One Piece? Per què son els que més t'agraden?


Bleach: -Mashiro Kuna: es una noia que em va cridar la atencio des del primer moment que la vaig veure, es super mona i em fa molta gracia la seva personalitat tant inmadura!
- Kensei Muguruma: Love
- Yoruichi Shihoin: va ser el 1r personatge de bleach que vaig tenir com a preferit, em va agradar molt la seva personalitat i que es pugui transformar en gat =^.^=

Naruto/Naruto Shippuden: -Itachi: jo?? l'Itachi, enserio?? Urahara 2
-TenTen: Sempre ha sigut el meu personatge preferit femeni de naruto, es molt alegre i molt mona amb els seus 2 monyitos
(el 3r de Naruto m'ha costat per que m'encanten moltissims personatges, pero he acavat triant)
- Omoi: no es un personatge conegut de Naruto, i amb prous feines ha sortit a l'anime, pero els pocs cops que ha sortit m'ha fet moltissima gracia, i m'encanta la seva personalitat sempre fen comentaris totos, pero quan s'ha de posar serio s'hi posa!

One Piece: -Zoro: M'encanta tant la seva personalitat com el fisic, i que es passi el dia dormint!
- Chopper: es una de les coses més kawaii del mon Momo!
- Perona: sempre m'ha fet molta gracia amb el seu ossito (que no m'enrecordo el nom xD)

-Amb quin personatje d'anime t'identifiques més?

Amb la Hinata Hyuuga de Naruto, per que es una noia molt timida, que avagades li costa dir el que pensa, i que li costa molt fer un pas endevant. Ella es el personatje amb el que més identificada em sento

-Quins son els teus hobbis preferits?

M'encanta el volley, fer manualitats com dibuixar (que no se'm dona bé pero m'agrada), cosir, fer fang,...


Editat per darrera vegada per Meina el Dj 30 Gen 2014 - 19:04, editat 1 cop en total
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dj 30 Gen 2014 - 16:28

IchigoBankai

-T'agrada llegir? Llibre preferit

Siiiiiiii, m'encanta llegir!! El meu llibre preferit es Memorias d'Idhun, per que tot hi ser un llibre del genere que més m'agrada, de fantasia amb dracs i amor, es el llibre que em va fer enganxar al mon de la lectura!

-Si poguessis tenir un super poder, quin voldries tenir?

M'agradaria controlar l'aire, per que aixi apart de poder volar podria fer moltissimes coses més!!

-Pokèmon o Digimon?

Se que la majoria del foro sou de Pokemon pero jo prefereixo els digimon, m'han marcat més la infancia, de petita m'havia aficionat molt amb els meus cosins a mirar digimon i m'encantava.
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dj 30 Gen 2014 - 17:22

Hanako

1. Sobre la Meina com a persona eròtica.
Què esperes de la vida? A quines coses li dones més importància? Com són les persones que valores més? I també contràriament: quina classe de persona no suportes? Què és el que no podries perdonar de cap de les maneres?

De la vida nomes espero poder seguir endevant, soc una persona força mandrosa, tot hi que si cal m'hi poso en serio. Intento que lo més important siguin els estudis, pero avagades la meva bagueria em pot :focus:Les persones que valoro més son les que s'esforçen moltissim per les coses que volen i no es deixeb guanyar per la mandre i les que no soporto són les que nomes pensen en elles mateixes sense importar el mal que fan en els altres. Que no podria perdonar de cap de les maneres?? pues... nose soc una persona que perdona passa rapud :focus:i de moment no hi ha hagut res que no hagi perdonat!

2. Sobre el món otaku.
Crec que mai t'he demanat sobre com entrares al fascinant món dels otakus així que... Com entrares al fascinant món dels otakus? xD Quin va ser el primer anime que et va impressionar més? Quin va ser el teu primer personatge preferit? Quin va ser el primer manga que et vares comprar? Quin és actualment el teu anime preferit? (no demano quin personatge t'agrada més perquè em suposo que és l'Itachi xD) Com a otaku que ets, t'agradaria anar al Japó?

Al fascinant món dels otakus i he anat entran des de que mirava des de molt petita els animes que feien pel K3, sempre m'encantaven, també hi va influenciar molt 2 dels meus cosins que des de petita em van fer enganxar a llegir mangas i vaig acavar d'entrar quan estava a 2d'ESO quan vaig coneixer una noia que també li agradava molt i hi vem mig entrar juntes. El primer anime que em a impressionar més va ser... Fushigi Yugi, de petita em va fascinar molt la historia que hi hagues un mon dintre d'un llibre i tota la historia Content El meu primer personatge preferit i amor va ser el Kurama de YuYu Hakusho :3i el primer manga que em vaig comprar el 2 de Naruto i el meu anime preferit, actualment seria... One Piece, es l'anime que més temps fa que segueixo i m'encanta. Cor seee, el meu personatge preferit es l'Itachi Love Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii m'encantaria anar a japoooo!! Algun dia hi aniré Entrevista a: Meina 1987269652

Per cert i parlant de l'Itachi: sabies que l'Itachi i l'Ukitake comparteixen seiyu? Creus que la veu eròtica del Hideo Ishikawa és la melodia més dolça i eròtica del planeta terra?

Seeee, si que ho seee, i també m'ho havies dit tu un dia per l'ask! Esclar que es la melodia més dolça i erotica del planeta terra Cor

3. Sobre Bleach
Evidentment no m'he pogut resistir a demanar-te sobre el Kensei. Per què t'agrada aquest personatge? Quan va ser que et vares fitxar en ell? Et va agradar de seguida? Què és el que més t'agrada d'ell? I el que menys? Què en penses del seu bankai? Oi que els cabells blancs són ultra sexys?

El Kensei no es un personatge que m'hagues començat a agradar des del 1 cop que va sortir, al contrari, al principi m'inportava ben poc, em va començar a agradar quan a la batalla contra l'Aizen acava protegin la Mashiro (que la Mashiro si que m'agrdava moltissim, des del primer moment que la vaig veire) tot hi que ja m'hi havia començat a fixa una mica avans, quan ensenyen que havia passat 101 anys avans, i salva al Hisagi, alla em va fer molta gracia quan intenta somriure i no se'n ensurt, pobrett!! xDD El que més m'agrada d'ell es com he dit avans la seva patoseria al intentar ser amable, es que m'encanta Riure(si, soc una mica rareta) i el que m'agrada menys es el seu Bankai, nose, es molt raro i no m'agrada, a ell li encaixa molt pero trobo que també podria ser molt millor! Els cabells blancs son ultra sexys, pero ho son més amb un toc grisos Wink
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Isshin Shiba Dj 30 Gen 2014 - 21:28

Perdonii la tardança!!! ( I no el retràs perquè no tinc retràs Content)

Allà van:

1.- Dolç o salat? Piscina o mar? Per què?

2.-  Per què t'agraden tant les mates?

3. Situació més ridícula que has passat en la teva vida!

Respon les preguntes acuradament. Cada falta resta 1 punt ^^
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  IchigoBankai Dj 30 Gen 2014 - 21:59

Meina escrigué:IchigoBankai

-T'agrada llegir? Llibre preferit

Siiiiiiii, m'encanta llegir!! El meu llibre preferit es Memorias d'Idhun, per que tot hi ser un llibre del genere que més m'agrada, de fantasia amb dracs i amor, es el llibre que em va fer enganxar al mon de la lectura!

-Si poguessis tenir un super poder, quin voldries tenir?

M'agradaria controlar l'aire, per que aixi apart de poder volar podria fer moltissimes coses més!!

-Pokèmon o Digimon?

Se que la majoria del foro sou de Pokemon pero jo prefereixo els digimon, m'han marcat més la infancia, de petita m'havia aficionat molt amb els meus cosins a mirar digimon i m'encantava.



Uooo! Memòries d'idhun també es de les meves sagues fantàstiques preferides, ho vaig llegir de molt jove també Very Happy

Controlar l'aire es molt guai!
Com el Jin de YUyuhakusho !
Entrevista a: Meina Vlcsnap-2011-03-15-17h50m51s112


Sobre lo de pokèmon, en els jocs si, prefereixo pokèmon però en general Digimon, per argument i per la serie m'agrada molt més  Victòria!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dv 31 Gen 2014 - 20:31

Haok

-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

1- One Piece: el Zoro, sempre ha sigut el meu personatge preferit!
2- Fairy Tail: la Levy, per que es molt mona
3- Bleach: la Mashiro, em fa molt riure per la seva inmaduresa
4- K-On: la Mugi-chan, es una noia que sempre esta somrient i les seves celles fan molt riure!
5- Hugurashi no Naku Koro ni: la Satoko, per que es la millor Entrevista a: Meina Higurashinonakukoroni-29
6- Skip Beat: la Kyoko, amb el seus somnis de princeseta, pero alhora també amb la seva part dimoniaca xD
7- Angel Beats: el Noda, pobret sempre va amb mala llet a tot arreu i li surt malament!
8- Chihayafuru: la Chihaya, per que es molt divertida
9- Tari Tari: el Taichi (no sic per que per que es sopiler)
10- Naruto (nomes esta a la llista per que el manga si, que m'agrada i molt, si fos pel manga estaria al 1r lloc, l'anime es una merda) i el personatge preferit em sembla que no cal dir-lo Urahara 2

-> Que és el que mes valores en els shounens? i en els Shojos? i que preferiries, amor arts marcials o competicions esportives?

 Eh? La veritat es que jo els animes els miro no per generes sino per si em sembla que em poden agradar o no, que es el que més valoro... pues es que l'unic que valoro es si m'agraden o no Solitari(ho sento es que jo soc molt simple) El que m'acostuma a agradar més es l'amor, pero les arts marcials i competicions esportives també m'agraden molt!!

-> Quin personatge o persona t'agradaria poder ser? Justifica la teva resposta.

M'engantaria ser el Frosc de Fairy Tail, per que seria un gatet tope kawaii, podria bolar i estaria molt aprop del Rogue Cor


Editat per darrera vegada per Meina el Dv 31 Gen 2014 - 20:40, editat 1 cop en total
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dv 31 Gen 2014 - 20:36

Erwyn

- Quina és la teva peli preferida?

Strong World de One Piece, m'encanta l'he vist uns 5 comps i no estic gens cansada de veure-la, m'encanta Cor

- Quina és la assignatura que menys t'agrada de totes?

Angles :mor: 

- Quin va ser el teu primer amor d’anime/manga?

El Kurama de YuYuHakusho Love quan era petita m'encantava (i ara també) amb la seva rosaaa!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Dv 31 Gen 2014 - 20:48

Victor

- Que faries si fossis Capitana de l'Oncena Divisió per un dia?


Tot menys paparassa Urahara 2 em podra escapar dels entrenaments tant durs de la taicho, per que la taicho seria jo, i nose els hi faria fer-me de criats als meus sobordinats, un dia es un dia!!

- Com vas descubrir Bleach? Quin moment et va agradar més?

Vaig descobrir bleach quan vaig començar a seguir one piece i naruto a ritme japones, per que els capitols del manga sortien el mateix dia, i el vaig començar a mirar pel 3xl en catala! La saga que més em va agradar va ser la del rescat de la Rukia trobo que es la millor, per que van apareixent tots els nous personetges!

- Si tinguesis el poder de ser immortal i d'estar en més d'un lloc alhora, que faries?

Jo aniria a japó i obligaria al Kishimoto a fer-me un poster gegant del Itachi Urahara 2 amb aixo ja seria feliç!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Ds 1 Feb 2014 - 11:18

Nafi

1. Quina cançó t'agrada escoltar quan estàs trista? (Ja sigui per deprimir-te més o per intentar pujar-te l'ànim) I quan estàs feliç? I quan estàs emprenyada? Per què aquestes en concret?


Normalment quan estic trista em poso a escoltar algun opening ben animat (algun de one piece o d'algun anime random, seria el primer opening que em ve al cap xD ) per animar-me una mica, el mateix quan estic enfadada i quan estic feliç amb qualsevol canço estic bé sigui trista o alegre!

Pregunta del rol: L'altre dia vaig anar a xurrimangar uns quans calerons a la sisena que total només els fan servir per pagar prostitutes i jo necessitava comprar sake, total, que al final em va sobrar pasturria i vaig pensar que seria bona idea comprar una mascota per la Divisió, ja que últimament està molt avorrida, conclusió: A qui/que t'agradaria tindre com a mascota de la Divisió? (Pot ser animal, persona, cosa, quincy; el que vulguis).

Una mascoooooooooooooota Love jo vull un exceed semblant o igual al frosch, podriem tenir-ne un cada un de la divisió, soc tope kawaii Blush Tot hi que amb un quincy de mascota ja estaré bé D\'acord!

Taicho, ben fet lo de robar-els'hi els diners a la 6a ja que a ells els en hi sobren tants i a les altres divisions es fan necessaris! Urahara 2
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Meina Ds 1 Feb 2014 - 11:51

Isshin

Isshin Shiba escrigué:Respon les preguntes acuradament. Cada falta resta 1 punt ^^

Doncs aixi ja tinc un zero xDD

1.- Dolç o salat? Piscina o mar? Per què?

Doooooolç Cor m'encanten les coses dolçes més que les salades tot hi que avagades se'm fan una mica empalagoses xD Piscina, per que et pots banyar igual i en el mar quan sorts tota la sorra se't enganxa als peus i es molt empipador!

2.-  Per què t'agraden tant les mates?

Per que les entenc i es molt divertit fer problemes!

3. Situació més ridícula que has passat en la teva vida!

Pues nose... ara mateix no en tinc cap en ment... si m'enrecordo ja t'ho dire!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Meina Empty Re: Entrevista a: Meina

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum