Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Per molts anys Nafi!
+4
Kenpachi Nafi
Meina
Takiko
Erwyn14KC
8 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Aniversaris
Pàgina 1 de 1
Per molts anys Nafi!
Avui la nostra super eròtica Nafi fa anys!!!!!! Així que..
Espero que passis un dia geniaaaal i et regalin mooooooooooooltes coses eròtiques!!
Aquí et deixo alguns regalitus:
Una cançó d’adéu als twenty~! No entenc què diu, però segur que els 21 seran molt més molons! Que els gaudeixis moltíiiiiiisiiiim!!
I els superkawaiis Bangtan et dediquen aquesta cançó! (Ara toca imaginar-se que ets la prota del mv!!)
Espero també que mengis molt molt molt de pastís ben bo com ells!
Moltíssimes felicitats!!!!!!
I una PINee de regal extra!
Moltíssimes felicitaaaaaaaaaaaaaaats!!!
Espero que passis un dia geniaaaal i et regalin mooooooooooooltes coses eròtiques!!
Aquí et deixo alguns regalitus:
- Block B:
- Molt Zico!
Happy Birthday to you!!
- B1A4:
- Spoiler:
- Sugaaaa!!! :
- Shinhwa:
Secsi Minwoo~
Una cançó d’adéu als twenty~! No entenc què diu, però segur que els 21 seran molt més molons! Que els gaudeixis moltíiiiiiisiiiim!!
- Spoiler:
- CNU :
I els superkawaiis Bangtan et dediquen aquesta cançó! (Ara toca imaginar-se que ets la prota del mv!!)
- Spoiler:
- Bangtan:
Probablement ja l’hagis sentit XD
Espero també que mengis molt molt molt de pastís ben bo com ells!
- Spoiler:
Party hard, party hard
Amb algun SHINee o B1A4 infiltrat
Moltíssimes felicitats!!!!!!
- Spoiler:
El nostre channie concentrat a fer un super cor per la Nafi!
I una PINee de regal extra!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Re: Per molts anys Nafi!
FELICITATS NAFI!
Espero que hagis passat un molt bon dia eròtic i que continui igual o millor! :)També espero que t'hagin regalat moltes coses i que ho celebris molt aquest cap de setmana! (party hard)
Aquí els meus regals! Espero que t'agradin! ^^
- Regals eròtics per la Nafi:
*NOTA: havia obert un post igual que aquest i l'Erwyn i jo l'hem penjat a la vegada jajaja (ella ha estat una mica més ràpida xD). L'altre l'he borrat per no fer spam^^
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
MOLTISSIMES FELICITATS NAFIIII!!!
Espero que hagis passat i acavis de passar un dia super erotic i que el disfrutis moltissimm!!
I aqui esta el meu regalett!!
- Taeil:
- Zico:
- Ken-chan i Yachiru:
Aquesta ets tu cospleyada de Yachiru amb el nino del Ken-chan
- Shikamaru:
En aquesta hi ha un neji de regal!!
- Gajeel:
- Yusuke:
Per falta de coneixement de coreans t'he posat personatges d'anime
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Moltissimes gracies noieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
M'han agradat moltissim els regaaaaaals *O* Crec que tinc una sobredosis de secsis i eròtics coreans... el post d'en Suga amagadet quina ilu Shinhwa, Block B, BTS, B1A4,... >_< i fins i tot Teen Top :pervert: maleït C.A.P i t'has enrecordat d'en L. Joe m'encanten en serio no sé ni que dir a part de MOLTES GRACIEEEEEEEEEEEEEES! I els Onews que van apareixent entre els gifsi en Ravi i en Hongbin...<censored>
Estava escribint això i has enviat el missatge Meina XD Moltissimes gràcies a tu tambeeee *O* amb tot lo que et taladrem de coreans... i te n'has enrecordat moltissimes gràcies! Taeil i Zico *-*
En secsi Ken-chan, amb tant de spam d'eroticitat mai el tornaré a mirar amb els mateixos ulls, i el seu germà bessó Gajeeeeel! M'encanta toooooot - secsi Shikamaru pls! Yuuuusuke que torni BC JA!
M'han agradat moltissim els regaaaaaals *O* Crec que tinc una sobredosis de secsis i eròtics coreans... el post d'en Suga amagadet quina ilu Shinhwa, Block B, BTS, B1A4,... >_< i fins i tot Teen Top :pervert: maleït C.A.P i t'has enrecordat d'en L. Joe m'encanten en serio no sé ni que dir a part de MOLTES GRACIEEEEEEEEEEEEEES! I els Onews que van apareixent entre els gifs
- Spoiler:
- Qui fos les botelles d'aigua, l'aigua, el micro, l'aire,... jsdfhlaskjh Zico je t'aime!
Això és molt més maco del que penseu, moltes gràcies per recordar-vos tant de miTakiko escrigué:*NOTA: havia obert un post igual que aquest i l'Erwyn i jo l'hem penjat a la vegada jajaja (ella ha estat una mica més ràpida xD). L'altre l'he borrat per no fer spam^^
Estava escribint això i has enviat el missatge Meina XD Moltissimes gràcies a tu tambeeee *O* amb tot lo que et taladrem de coreans... i te n'has enrecordat moltissimes gràcies! Taeil i Zico *-*
En secsi Ken-chan, amb tant de spam d'eroticitat mai el tornaré a mirar amb els mateixos ulls, i el seu germà bessó Gajeeeeel! M'encanta toooooot - secsi Shikamaru pls! Yuuuusuke que torni BC JA!
Moltes felicitats Nafiiiii! Ja saps que avui fiesta loca al Shinigami Daurat, conviden els de la sisena com sempre així que demana el que vulguis
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Bieeeeeeeeeeeen! Barra lliure de Tequila per a toooots Moltes gracies Victoooor n.nVictor Kudo escrigué:Moltes felicitats Nafiiiii! Ja saps que avui fiesta loca al Shinigami Daurat, conviden els de la sisena com sempre així que demana el que vulguis
Gomen, ahir quan vaig tornar a casa l'internet em va fer pum. Però no passa res, perquè m'autoenviaré un D-mail a mi mateixa per recordar-me que he de recordar que... LA NAFI ES FA GRAN!
Vares passar un dia eròtic? Va venir en Ken-chan i en Levi a felicitar-te? Et varen fer regals eròtics? Però bé, no pateixis. La Hasnako també et farà el teu regal eròtic en forma de vidéo:
- Regal eròtic en forma de vidéo:
I aquí tens un altre regal ple d'eroticitat:
- Eroticitat feta imatge eròtica:
Bé, i ara els regals cutres
- Regals cutrillos:
- Un tità sexy sempre anima la party
Espero que t'hagi agradat!
Molts d'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanys!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Mil gràcieeees Hanako-chaaaaan un video eròtic-traumàtic de la Hanako pel cumple, quin honor
Levi i Ken-chan... quien los pillara, moltes gracieeeeeeeeees! Tot i que òbviament el més secsi de tots és en Carlos
Levi i Ken-chan... quien los pillara, moltes gracieeeeeeeeees! Tot i que òbviament el més secsi de tots és en Carlos
Bfff.... em salto el castig per dir-te felicitats!!!! (vaig tard, i know) I per cert taicho, bon dia per neixer
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió