Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nits d'anime: Propostes Segona edició.
+6
Moules
Shizen Eriksen
Kenpachi Nafi
IchigoBankai
Haok-X
Hanako
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Nits d'anime: Propostes Segona edició.
Ja hem acabat Basilisk! Ara ens toca Baccano! però com que només té 13 capítols i el veurem en dues setmanes he pensat que ja podríem anar proposant animes per la segona edició!!
Normes per proposar animes!
1. Gèneres permesos:
2. Es proposaran un màxim de 3 animes per persona, que encaixin dins d'aquests gèneres i que no sobrepassin els 25 capítols (si en té 26 no passa res, ja m'enteneu)
3. Si 3 persones ja han vist un dels animes proposats quedarà descartat.
4. En una setmana, quan tothom hagi fet les seves propostes es començarà a votar.
5. No es poden proposar animes amb final obert que després ens obliguin a continuar amb el manga.
6. Es poden proposar animes amb més temporades (sempre que estiguin acabades i no en emissió). Només proposarem la primera temporada i, si ens agrada, a la següent nit d'anime proposarem la segona.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Com sempre, teniu una setmana per anar proposant animes! Ànims!! :mronion:
Normes per proposar animes!
1. Gèneres permesos:
- Spoiler:
Recordeu que el que compta és el gènere principal i, si conté de manera secundària algun gènere secundari no passa res.
Sí:
Seinen, Shōjo, Shōnen, Cyberpunk, Gekiga, Mahō shōjo, Mecha, Meitantei, Sentai, Spokon, Gore, Kodomo.
-------------------------------
No:
Josei, Ecchi, Harem, Harem Reverso, Romakome, Shōjo-ai, Shōnen-ai.
2. Es proposaran un màxim de 3 animes per persona, que encaixin dins d'aquests gèneres i que no sobrepassin els 25 capítols (si en té 26 no passa res, ja m'enteneu)
3. Si 3 persones ja han vist un dels animes proposats quedarà descartat.
4. En una setmana, quan tothom hagi fet les seves propostes es començarà a votar.
5. No es poden proposar animes amb final obert que després ens obliguin a continuar amb el manga.
6. Es poden proposar animes amb més temporades (sempre que estiguin acabades i no en emissió). Només proposarem la primera temporada i, si ens agrada, a la següent nit d'anime proposarem la segona.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Com sempre, teniu una setmana per anar proposant animes! Ànims!! :mronion:
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 16 Mar 2014 - 11:55, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Nits d'anime: Propostes Segona edició.
Lain
Episodios 13
Género Cyberpunk, Psicologico, Ciencia Ficcion, Drama
-------------------------------------
Phantom: Requiem for the phantom
Episodis: 26
Género: Accion, Drama, Thriller, Seinen
Cowboy Bebop
Episodis:26 + 1 Pelicula
Gènere: Aventures, Ciència ficció, Western
Episodios 13
Género Cyberpunk, Psicologico, Ciencia Ficcion, Drama
- Sinopsis:
- El primer estremecimiento en la solitaria vida de Lain Iwakura ocurre cuando se entera de que los estudiantes de su escuela han recibido extraños correos electrónicos póstumos de Chisa Yomoda, una compañera de clase que se suicidó. Lain recibe un mensaje en su casa, en el que Chisa le dice que no se trata de una broma y que se encuentra con Dios. A partir de entonces, Lain inicia un camino que la llevará a adentrarse cada vez más en la red -o Wired, similar al internet actual- y en sus propios pensamientos. Después de ello, trata de descubrir más acerca del tema, pidiéndole a su padre un nuevo Navi y así intentar comunicarse nuevamente con Chisa.
Poco a poco, la vida de Lain comienza a girar sólo a través de la Red, por lo que su única amiga Arisu (Alice, en inglés) comienza a preocuparse, incitándola a que comience a salir con ella y sus amigas. Así, conoce la existencia de un misterioso Psycho chip, que tiempo después le permite entrar al Wired de forma libre, y que gradualmente la convierte en un ser omnipotente dentro de la Red, como una especie de dios. Conforme Lain va descubriendo más al respecto, nota que unos extraños hombres de negro comienzan a vigilar su casa, al igual que los Knights (especies de hackers dentro del Wired).
Gradualmente, Lain se hace famosa dentro de la Red, ganando un gran prestigio, con lo que también incrementa su poder, y, en consecuencia, pierde el interés por vivir en el mundo real. A medida que descubre nuevas cosas, sus amigas comienzan a recibir rumores acerca de su otra personalidad (su otro yo del Internet, que es completamente distinto), creándose confusión. Finalmente, descubre que ha dejado de reconocer a su verdadera personalidad, y comienza a preguntarse "¿quién es Lain?".
-------------------------------------
Phantom: Requiem for the phantom
Episodis: 26
Género: Accion, Drama, Thriller, Seinen
- Sinopsis:
La mafía americana, una de las más poderosas del mundo ceden ante el temor de una organización llamada INFERNO, no por su poder económico ni tampoco por su influencia mundial, sino por sus creaciones,asesinos a sangre fría y con habilidades sobre-humanas. Agatsuma Reiji llega a America para encontrarse con un familiar y presencia un asesinato brutal donde él es el único testigo de ese hecho. Más tarde es capturado por una de las más hábiles asesinas de la organización INFERNO, Phantom.Poco después es llevado a los laboratorios de INFERNO y es víctima de un lavado de cerebro.Al despertar,no recuerda nada,sin embargo,se da cuenta que poseé ciertas "habilidades".
Cowboy Bebop
Episodis:26 + 1 Pelicula
Gènere: Aventures, Ciència ficció, Western
- Sinopsis:
La sèrie gira entorn de cinc personatges, Spike Spiegel, Jet Black, Faye Valentine, Edo i el gos Ein. Malgrat que a l'inici de la sèrie nomès apareixen Spike i Jet com a personatges principals, ben aviat la resta de la tripulació de la "Bebop" (la nau on viuen i viatgen) farà la seva aparició.
La sèrie compta amb un argument principal que dóna voltes sobre la relació de Spike amb un antic amor anomenat Giulia (o Julia, a la versió original,) i amb l'enemistat que l'enfronta a un personatge sanguinari, anomenat Bishas (Vicious a la versió original), que havia estat company de Spike quan aquest treballa per un grup mafiós en el passat.
Editat per darrera vegada per Haok-X el Dt 18 Mar 2014 - 18:17, editat 5 cops en total
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Beck 26 capis
Anime musical molt intens i interessant .
DMC: Detroit Metal City 13 capis de 10 minuts
És idònia per riure sense parar per skype a sobre és molt curta i la miraríem en una o dues sessions. Val molt la pena!
En Soichi es un maricón de poble que decideix anar a Tokio a formar un grup de pop suec. Però acaba sent el cantant d'un brutal grup de death metal.
Us deixo l'opening
Anime musical molt intens i interessant .
DMC: Detroit Metal City 13 capis de 10 minuts
És idònia per riure sense parar per skype a sobre és molt curta i la miraríem en una o dues sessions. Val molt la pena!
En Soichi es un maricón de poble que decideix anar a Tokio a formar un grup de pop suec. Però acaba sent el cantant d'un brutal grup de death metal.
Us deixo l'opening
Editat per darrera vegada per IchigoBankai el Dt 18 Mar 2014 - 0:55, editat 1 cop en total
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
A veure gent, em sap greu però no vaig recordar que l'Eric havia demanat proposar els animes per gènere.
El que passa és que si ho fem per gènere hi ha una cosa que no entenc: hem de dir, per exemple "shonen" i que cadascú de nosaltres proposi tres animes shonens? I això ho hem de fer amb tots els gèneres que vàrem dir que estaven permesos? És així Eric? O triaries només tres gèneres i fer que només poguéssim proposar animes dins d'aquests tres gèneres?
A mi tant m'és com ho decidim, però teniu en compte que d'aquí a dues setmanes hem d'haver triat, com a mínim, un anime. (i jo ja tenc decidits els tres que volia proposar...)
El que passa és que si ho fem per gènere hi ha una cosa que no entenc: hem de dir, per exemple "shonen" i que cadascú de nosaltres proposi tres animes shonens? I això ho hem de fer amb tots els gèneres que vàrem dir que estaven permesos? És així Eric? O triaries només tres gèneres i fer que només poguéssim proposar animes dins d'aquests tres gèneres?
A mi tant m'és com ho decidim, però teniu en compte que d'aquí a dues setmanes hem d'haver triat, com a mínim, un anime. (i jo ja tenc decidits els tres que volia proposar...)
Hanako- Administrador
Jo he entés que primer triem el gènere i després proposem animes només d'aquell gènere. Jo crec que acabarem abans triant directament l'anime, així en podem triar dos o tres seguits com hem fet aquesta primera vegada i així no seran tots del mateix gènere i no se'ns farà pesat.Hanako escrigué:A veure gent, em sap greu però no vaig recordar que l'Eric havia demanat proposar els animes per gènere.
A més ja hem començat a proposar o sigui que em sembla una mica tard x)
Kenpachi Nafi escrigué:Jo he entés que primer triem el gènere i després proposem animes només d'aquell gènere. Jo crec que acabarem abans triant directament l'anime, així en podem triar dos o tres seguits com hem fet aquesta primera vegada i així no seran tots del mateix gènere i no se'ns farà pesat.Hanako escrigué:A veure gent, em sap greu però no vaig recordar que l'Eric havia demanat proposar els animes per gènere.
A més ja hem començat a proposar o sigui que em sembla una mica tard x)
Dono la raó a la senyora Nafi...
És més fàcil proposar animes directament, i amb els vots es decideix tot.
TENTOOOOOOL!
Tinc una pregunta (perdoneu que ara talli la discussió). Ahir amb el Samael vàrem parlar de proposar Code Geass, però té dues temporades de 25 capítols cada una (jo només proposava veure la primera temporada, però en tot cas, no sé si estaria permès o no). També tenia pensat proposar Magi, the Labyrinth of Magic però em sembla que o han acabat fa poc o estan emeten la segona temporada.
La pregunta és si puc proposar aquests animes. Només volia proposar la primera temporada dels dos però com que no sé si entraria dins les normes, millor ho demano primer. Què en trobeu?
Tinc una pregunta (perdoneu que ara talli la discussió). Ahir amb el Samael vàrem parlar de proposar Code Geass, però té dues temporades de 25 capítols cada una (jo només proposava veure la primera temporada, però en tot cas, no sé si estaria permès o no). També tenia pensat proposar Magi, the Labyrinth of Magic però em sembla que o han acabat fa poc o estan emeten la segona temporada.
La pregunta és si puc proposar aquests animes. Només volia proposar la primera temporada dels dos però com que no sé si entraria dins les normes, millor ho demano primer. Què en trobeu?
Hanako- Administrador
Jo no ho trobo malament de proposar la primera temporada... (la segona qui vulgui se la mira pel seu compte).
El que passa és que ja he vist code geass... I és prou bona, però no tinc ganes de tornar-la a veure xD
El que passa és que ja he vist code geass... I és prou bona, però no tinc ganes de tornar-la a veure xD
Ok llavors la meva proposta queda refusada. En quant el que dius, segons el que varem dir en normes havien de ser animes d'un màxim de 25 o dues temporades d'uns 12 cadascun, perquè si no es farien interminables. I també en teoria si un anime de 25 capítols has de seguir el manga o una segona temporada tampoc entrava, però bueno, ho podem fer dinàmic i que ho decidim tots.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Buah, em vaig equivocar amb els capitols de GTO... Són 43
llàstima.
llàstima.
A mi m'és igual, com vosaltres trobeu. Simplement és que Code Geass el Samael també la volia veure però clar, si són dues temporades i la primera ens agrada potser és un poc injust proposar-la perquè això ens obligaria a veure la segona i, amb la tonteria, són 50 capitols. D'altra banda, m'estic mirant Magi tota sola i és per fer-se unes bones rises posant malnoms als personatges mongolos, així que havia pensat que potser molaria veure-la junts, però passa el mateix, que hi ha una segona temporada en procés.
Per mi les podem deixar fora de les normes, no tinc més o menys interès en veure-les, però clar, suposo que ara que cercarem animes li passarà això a algú més, aixi que hauríem de decidir si es poden proposar animes amb dues temporades o no.
Digueu que en penseu i ho decidim entre tots (No només l'Eric i jo)
Per mi les podem deixar fora de les normes, no tinc més o menys interès en veure-les, però clar, suposo que ara que cercarem animes li passarà això a algú més, aixi que hauríem de decidir si es poden proposar animes amb dues temporades o no.
Digueu que en penseu i ho decidim entre tots (No només l'Eric i jo)
Hanako- Administrador
Encara que m'estic quedant despenjat de totes les nits d'animes, crec que no hi ha problema en veure animes de dues temporades. Com diu la Hanako, es mira la primera temporada, i si algú vol veure la segona la pot mirar pel seu compte, i fins i tot, si agrada molt, es podria seguir mirant tots junts.
Jo faria que d'animes amb 2 temprades se'n poden proposar pero nomes si les dos temporades juntes tenen mes o menys uns 25 capitols (o pels 20), com que s'ha dit que el maxim de capitols era mes o menys aquest doncs seria com si fos una sola temporada, i com diu el Moules si per exemple es un anime que no agrada gaire doncs la segona temporada ja no cal ni mirar-la.
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo ja he dit més amunt que es pot proposar la primera i si la segona la vol veure algú que la miri pel seu compte.
En cas que tothom la vulgui veure sí o sí, doncs es mira conjuntament, per decisió de tots, ja que si només ho decideixen uns quants malament.
En cas que tothom la vulgui veure sí o sí, doncs es mira conjuntament, per decisió de tots, ja que si només ho decideixen uns quants malament.
Jo el que penso de tot això és que potser al principi si que trobam animes que compleixin totes les normes, però que arribarà un moment que només tindrem per proposar animes més llargs o amb finals oberts, etc. Pensau que animes de menys de 30 capitols amb final tancat no n'hi ha tants... i per veure series rollaco tampoc és plan...
Per tant, per mi, si la sèrie que es proposa té dues temporades de 25 no hi ha problema. Podem fer el que heu dit, veure la primera i si ens agrada molt veure la segona (potser podem veure entre mig una altre serie per no cansar-m'hos ).
De totes formes, el que si que intentaria fer, és que si es proposen sèries així, intentar que realment valguin la pena
Per tant, per mi, si la sèrie que es proposa té dues temporades de 25 no hi ha problema. Podem fer el que heu dit, veure la primera i si ens agrada molt veure la segona (potser podem veure entre mig una altre serie per no cansar-m'hos ).
De totes formes, el que si que intentaria fer, és que si es proposen sèries així, intentar que realment valguin la pena
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
A mi em sembla bé que es proposin animes amb dos temporades, però crec que seria millor si les dos temporades estan ja acabades, per poder veure-les seguides i tal ja que si la segona temporada està sortint ara només podrem mirar un capítol per setmana i és una
Varem dir animes e 25 episodis de duracio maxim, osigui que nomes podries proposar les temporades per separat.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Gràcies a tots per la vostra opinió!
Doncs al final la majoria de vosaltres ha opinat que es poden proposar animes amb més temporades (sempre que estiguin acabades i no en emissió). Només proposarem la primera temporada i, si ens agrada, a la següent nit d'anime proposarem la segona!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I ara les meves propostes:
Mushishi.
Gènere: Aventures, misteri, fantasia i sobrenatural.
Capítols: 26 + 1 OVA
Argument:
Darker than Black
Gènere: Ciencia ficció
Capítols: 25 + 1 OVA
Code Geass: Hangyaku no Lelouch
Gènere: Mecha
Episodis: 25 (té dues temporades)
Doncs al final la majoria de vosaltres ha opinat que es poden proposar animes amb més temporades (sempre que estiguin acabades i no en emissió). Només proposarem la primera temporada i, si ens agrada, a la següent nit d'anime proposarem la segona!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I ara les meves propostes:
Mushishi.
Gènere: Aventures, misteri, fantasia i sobrenatural.
Capítols: 26 + 1 OVA
Argument:
- Spoiler:
Guinko, el personaje principal, es una de esas personas que conoce a los Mushi, que no son ni plantas ni animales; son distintos a otras formas de vida como los microorganismos y hongos. Por su efímera naturaleza, su existencia y apariencia son desconocidas para la mayoría excepto para un número limitado de humanos que poseen la habilidad de verlos e interactuar con ellos. El es un amo de Mushi (Mushi master, 蟲師, mushi-shi), que viaja para investigar y conocer más a estos seres. En el camino, ayudará a gente que tiene problemas con ciertos sucesos paranormales relacionados con los Mushi.
Darker than Black
Gènere: Ciencia ficció
Capítols: 25 + 1 OVA
- Spoiler:
Un territorio inescrutable e inexplorado conocido como Hell's Gate (La Puerta del Infierno), hizo aparición de pronto en el pasado, privando a Tokio de su cielo original. Como consecuencia, aparecieron también personas con habilidades especiales, los Dolls (Marionetas) y los Contratistas. Las Marionetas son mediums carentes de emoción, mientras que los Contratistas poseen ciertos poderes especiales, y parecen tener como principal finalidad la de matar. Las agencias de inteligencia de todo el mundo utilizan Contratistas para encubrir secretos relacionados con la Hell's Gate, y llevan a cabo violentas batallas por la posesión de información al respecto.
Hei es enviado a Tokyo bajo la falsa identidad de un estudiante chino de intercambio, Lee Shen Shun, pero en realidad es un agente Contratista de alto nivel del Sindicato. Su código es BK201, El Shinigami Negro. La división de la Policía Nacional Japonesa encargada de los asuntos relacionados con la Hell's Gate va siguiendo también los casos de los que se ocupa Hei, aunque siempre un paso atrás.
Code Geass: Hangyaku no Lelouch
Gènere: Mecha
Episodis: 25 (té dues temporades)
- Spoiler:
10 de agosto de 2010, del calendario imperial, el Sacro Imperio de Britannia sobrepasó a las fuerzas japonesas y conquistó nuestro país en menos de un mes, haciendo uso de sus armas robóticas, los Knightmare Frames. Japón perdió su libertad y derechos, y pasó a ser llamada "Área 11 (eleven)". Sus habitantes, ahora llamados "Elevens" (onces), fueron obligados a sobrevivir en guetos. Sin embargo aún persisten grupos que se resisten y luchan contra el Imperio por la independencia de Japón (Terroristas).
Después de que su padre, el Emperador de Britannia (Charles), no hiciese nada para atrapar a los terroristas que asesinaron a su madre y dejaron ciega e invalida a su hermana, cuando niño Lelouch juró destruir Britannia. Siete años más tarde, en el Área 11 conoce a una misteriosa chica llamada C.C., con quien realiza un contrato a cambio de un poder llamado "Geass". Con él, Lelouch finalmente tiene el poder que necesita para derrotar a Britannia y realizar sus dos deseos: vengar a su madre y construir un mundo en el que su amada hermana pueda vivir feliz. Para eso Lelouch crea "La Orden de los Caballeros Negros" convirtiéndose en Zero, líder de las tropas rebeldes con el lema "Nosotros protegeremos a los débiles de aquellos que se aprovechan" y enfatizando la justicia. Desde ese momento, se preocupa por liderar la rebelión contra el imperio de Britannia.
Hanako- Administrador
Aquestes són les meves propostes. Suposo que hi haurà més de tres persones que hagin vist Tengen Toppa Gurren Lagann i Suzumiya Haruhi però com me les han recomanat molt les proposo igualment. Pel que fa a Suzumiya Haruhi no Yuutsu no m'ha quedat clar si es una segona temporada o es un remake o una nova versió de la primera. Hi ha una del 2006 i aquesta es del 2009.
BLOOD LAD:
Gènere: Comedia, Sobrenatural, Seinen
Episodis: 10
Argument:
Blood Lad sigue a Staz, un vampiro del surrealista "Mundo de los Demonios", y Fuyumi, una chica normal que se pasea por accidente en el mundo de los demonios a través de un portal. Posteriormente, tras reunirse entre sí, Fuyumi es asesinada por una planta carnívora y se convirtió en un fantasma, esto hace que Staz asuma la responsabilidad y le promete a Fuyumi devolverle la vida cueste lo que cueste.
Opening:
TENGEN TOPPA GURREN LAGANN:
Gèneres: Aventura, Comèdia, Drama, Ciencia ficció, Acció, Mecha.
Episodis: 27
Argument:
La història ens situa en un futur en què els humans són forçats a viure en petites ciutats subterrànies, que no estan connectades ni entre elles ni amb la superfície. Kamina, un jove de Jiiha, està obsessionat amb sortir a la superfície per viure aventures i seguir els passos del seu pare. Per altra banda, en Simon és un jove despreocupat i excavador que un dia es troba un petit trepant que guarda com si fos un amulet, i més tard es troba amb en Kamina, qui el convenç perquè l'ajudi a sortir a la superfície. Després d'un primer intent sense èxit acaben castigats per l'alcalde i en Kamina acaba a la presó. Aquesta mateixa nit en Simon descobreix, mentre excava, una "gran cara" i va corrents a avisar a en Kamina per explicar-l'hi-ho i l'ajuda a escapar-se excavant un nou forat. Mentre es dirigeixen de nou cap a la gran cara es produeix un terratrèmol i una gran cara molt més gran cau de la superfície. També apareix Yoko, una jove que intenta derrotar la cara gegant. És llavors quan Yoko explica a en Simon i a en Kamina que la superfície està dominada pels Gunmens, cares grans pilotades. Tot seguit en Simon condueix a la Yoko i a en Kamina fins a la cara que va descobrir i, un cop allí, en Simon acaba muntant-se en la cara per pilotar-la. Així doncs, l'amulet d'en Simon comença a brillar a la vegada que també un fa una ranura amb la forma del trepant. D'aquesta manera el Gunmen que pilota en Simon s'activa i lluita contra el Gunmen caigut de la superfície. I d'aquesta manera comença una aventura per aconseguir arribar a la superfície i "foradar el cel", com diu en Kamina.
Un cop a la superfície veuen que encara hi ha molts més robots grans i pilotats per Homes Bèstia que apareixen durant el dia. En Simon i en Kamina ajuden a la Yoko i al al seu poble a derrotar tres Gunmnens més i en Kamina se n'apodera d'un, anomenant-lo Gurren. És llavors quan decideixen començar el seu viatge per trobar la Base Principal dels Homes Bèstia, acompanyats per la Yoko i una mecànica del seu poble, anomenada Leeron.
Opening:
SUZUMIYA HARUHI NO YUUTSU:
Gènere: Comèdia, Ciencia ficció.
Episodis: 28 + peli
Argument:
Suzumiya Haruhi no Yūutsu tracta de la vida de l'estudianta de secundària superior Haruhi Suzumiya i d'aquells que queden atrapats en les seves bogeries. Encara que Haruhi és el personatge central, la història és contada des del punt de vista de Kyon, un dels seus companys de classe.
Kyon és un estudiant de secundària superior que recentment ha deixat anrrere les seves fantasies de successos paranormals, viatgers del temps, i aliens, juntament amb l'escola secundària inferior. No obstant això, quan tria parlar amb una noia excèntrica que respon al nom d'Haruhi Suzumiya el primer dia de classe, intencionalment deslliga una cadena d'esdeveniments que ho duen a situacions enterament diferents del món real.
Haruhi cerca entre tots els clubs de l'escola algun que li interessi, però tansols troba insatisfacció en ells, tot i que es bona en pràcticament qualsevol tasca que es proposa. Kyon fa una observació maliciosa de les seves accions i accidentalment li dóna a Haruhi la idea de fundar ella mateixa un club. Haruhi recluta a Kyon per força perquè l'ajudi a fundar el club, al que nombra Brigada SOS, encara que a ell tan sols li interessa protegir a altres víctimes indefenses dels "arrests voluntaris" d'Haruhi. Conforme la història va progressant es revela que cadascuna d'aquestes suposades "víctimes indefenses" té una raó per a estar allà.
Una mica més tard, Kyon es fa la pregunta de "Qui és Haruhi per a ell?", i coses per l'estil, adonant-se de l'important que és el punt de vista que té Kyon d'Haruhi.
Opening:
BLOOD LAD:
Gènere: Comedia, Sobrenatural, Seinen
Episodis: 10
Argument:
Blood Lad sigue a Staz, un vampiro del surrealista "Mundo de los Demonios", y Fuyumi, una chica normal que se pasea por accidente en el mundo de los demonios a través de un portal. Posteriormente, tras reunirse entre sí, Fuyumi es asesinada por una planta carnívora y se convirtió en un fantasma, esto hace que Staz asuma la responsabilidad y le promete a Fuyumi devolverle la vida cueste lo que cueste.
Opening:
TENGEN TOPPA GURREN LAGANN:
Gèneres: Aventura, Comèdia, Drama, Ciencia ficció, Acció, Mecha.
Episodis: 27
Argument:
La història ens situa en un futur en què els humans són forçats a viure en petites ciutats subterrànies, que no estan connectades ni entre elles ni amb la superfície. Kamina, un jove de Jiiha, està obsessionat amb sortir a la superfície per viure aventures i seguir els passos del seu pare. Per altra banda, en Simon és un jove despreocupat i excavador que un dia es troba un petit trepant que guarda com si fos un amulet, i més tard es troba amb en Kamina, qui el convenç perquè l'ajudi a sortir a la superfície. Després d'un primer intent sense èxit acaben castigats per l'alcalde i en Kamina acaba a la presó. Aquesta mateixa nit en Simon descobreix, mentre excava, una "gran cara" i va corrents a avisar a en Kamina per explicar-l'hi-ho i l'ajuda a escapar-se excavant un nou forat. Mentre es dirigeixen de nou cap a la gran cara es produeix un terratrèmol i una gran cara molt més gran cau de la superfície. També apareix Yoko, una jove que intenta derrotar la cara gegant. És llavors quan Yoko explica a en Simon i a en Kamina que la superfície està dominada pels Gunmens, cares grans pilotades. Tot seguit en Simon condueix a la Yoko i a en Kamina fins a la cara que va descobrir i, un cop allí, en Simon acaba muntant-se en la cara per pilotar-la. Així doncs, l'amulet d'en Simon comença a brillar a la vegada que també un fa una ranura amb la forma del trepant. D'aquesta manera el Gunmen que pilota en Simon s'activa i lluita contra el Gunmen caigut de la superfície. I d'aquesta manera comença una aventura per aconseguir arribar a la superfície i "foradar el cel", com diu en Kamina.
Un cop a la superfície veuen que encara hi ha molts més robots grans i pilotats per Homes Bèstia que apareixen durant el dia. En Simon i en Kamina ajuden a la Yoko i al al seu poble a derrotar tres Gunmnens més i en Kamina se n'apodera d'un, anomenant-lo Gurren. És llavors quan decideixen començar el seu viatge per trobar la Base Principal dels Homes Bèstia, acompanyats per la Yoko i una mecànica del seu poble, anomenada Leeron.
Opening:
SUZUMIYA HARUHI NO YUUTSU:
Gènere: Comèdia, Ciencia ficció.
Episodis: 28 + peli
Argument:
Suzumiya Haruhi no Yūutsu tracta de la vida de l'estudianta de secundària superior Haruhi Suzumiya i d'aquells que queden atrapats en les seves bogeries. Encara que Haruhi és el personatge central, la història és contada des del punt de vista de Kyon, un dels seus companys de classe.
Kyon és un estudiant de secundària superior que recentment ha deixat anrrere les seves fantasies de successos paranormals, viatgers del temps, i aliens, juntament amb l'escola secundària inferior. No obstant això, quan tria parlar amb una noia excèntrica que respon al nom d'Haruhi Suzumiya el primer dia de classe, intencionalment deslliga una cadena d'esdeveniments que ho duen a situacions enterament diferents del món real.
Haruhi cerca entre tots els clubs de l'escola algun que li interessi, però tansols troba insatisfacció en ells, tot i que es bona en pràcticament qualsevol tasca que es proposa. Kyon fa una observació maliciosa de les seves accions i accidentalment li dóna a Haruhi la idea de fundar ella mateixa un club. Haruhi recluta a Kyon per força perquè l'ajudi a fundar el club, al que nombra Brigada SOS, encara que a ell tan sols li interessa protegir a altres víctimes indefenses dels "arrests voluntaris" d'Haruhi. Conforme la història va progressant es revela que cadascuna d'aquestes suposades "víctimes indefenses" té una raó per a estar allà.
Una mica més tard, Kyon es fa la pregunta de "Qui és Haruhi per a ell?", i coses per l'estil, adonant-se de l'important que és el punt de vista que té Kyon d'Haruhi.
Opening:
Editat per darrera vegada per Javi Ciffer el Dc 19 Mar 2014 - 13:06, editat 2 cops en total
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Ubicació : Huecco Mundo
Bueno no tenia pensat proposar però com que he acabat trobant animes que m'agradaria veure pues aquí van (probablement ja els hagueu vist):
Durarara!
Gènere: Acció, comèdia, romanç, sobrenatural.
Capítols: 25
Deadman Wonderland
Gènere: Acció, terror, ciència ficció, sobrenatural, drama.
Capítols: 12
Kuroshitsuji
Gènere: Comèdia, acció, psicològic, sobrenatural, fantasia, shonen.
Capítols: 24 + OVA
Durarara!
Gènere: Acció, comèdia, romanç, sobrenatural.
Capítols: 25
- argument:
- Mikado Ryūgamine es un joven que anhela la apasionante vida de la gran ciudad. Por invitación de su amigo de la infancia Masaomi Kida, decide trasladarse a un instituto en Ikebukuro, Tokio. Masaomi le advierte acerca de la gente que no debe cruzar en la ciudad: un hombre violento vestido como un camarero, un comerciante de información y una banda misteriosa llamada "Dollars". Para colmo, Mikado es testigo de una leyenda urbana en su primer día en la ciudad: el motociclista negro, quien supuestamente es el conductor sin cabeza de una motocicleta color negro. La historia sigue a todos los personajes por igual, mostrando poco a poco cómo todo lo que ocurre está interconectado, formando un a gran trama a partir de pequeñas subtramas.
Deadman Wonderland
Gènere: Acció, terror, ciència ficció, sobrenatural, drama.
Capítols: 12
- argument:
- Diez años han pasado desde "El Gran Terremoto de Tokyo", desastre masivo que hundió más del 70% de Japón en el océano. Ganta Igarashi es un estudiante de 14 años de edad de la escuela secundaria media en la Prefectura de Nagano. Ganta es un sobreviviente del terremoto, pero él no tiene ningún recuerdo del desastre y simplemente quiere tener una vida normal. Todo cambió un día cuando un hombre misterioso cubierto en sangre aparece flotando fuera de su ventana de aula. "El Hombre de Rojo" mata a los compañeros de clase de Ganta, pero extrañamente lo deja vivo después de incrustar un cristal carmesí en su pecho. La vida de Ganta va de mal en peor cuando él es culpado por los espantosos asesinatos y sentenciado a muerte en "Deadman Wonderland" una prisión de alta seguridad que tiene un parque de atracciones donde los prisioneros son el espectáculo.
Kuroshitsuji
Gènere: Comèdia, acció, psicològic, sobrenatural, fantasia, shonen.
Capítols: 24 + OVA
- argument:
- Ciel Phantomhive, Conde de Phantomhive y propietario de Juguetes Phantom, la compañía de juguetes más grande de la Inglaterra Victoriana, es un niño de 12 años y un amo exigente. Apesar de su corta edad, Ciel Phantomhive cuenta con la confianza total de la Reina Victoria para hacerse cargo de ciertos "casos" de índole extraña. A su lado siempre está Sebastian Michaels, el perfecto mayordomo inglés en todos los sentidos, quien puede, de la manera más rápida y eficiente, tanto mantener la mansión en perfecto estado como derrotar a cualquier enemigo que se atreva a interponerse en su camino. Pero qué es exactamente lo que el Conde de Phantomhive busca, y cuáles son las verdaderas intenciones de Sebastian, son las cuestiones que en realidad absolutamente nadie conoce.
Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai
episodis:11
genere:romantic, drama i comedia.
episodis:2 temporades de 13 episodis cadascuna
genere:shonen
genere:shojo
episodis:13
episodis:11
genere:romantic, drama i comedia.
- Un grupo de amigos de la infancia se separa a causa de la muerte de una amiga del grupo, Menma. Ahora Jinta, un integrante del grupo, puede ver el espíritu de Menma, que quiere cumplir un deseo, pero para eso, Jinta deberá reunir a sus antiguos amigos de la infancia, el problema es que ellos han cambiado mucho. Jinta tiene que ayudar a Menma a cumplir su deseo para así poder ir al "cielo".:
episodis:2 temporades de 13 episodis cadascuna
genere:shonen
- Tenma y Alone son dos niños huérfanos que viven en un pueblo italiano. Su vida se ve interrumpida cuando Pandora se encuentra con Alone y le dice que él es la reencarnación de Hades, mientras tanto Tenma se encuentra con Dohko de Libra, quien lo lleva al santuario para convertirse en Santo. En el santuario Tenma se convierte en el Santo de Pegaso y se da cuenta que la reencarnación de la diosa Athena es Sasha, la hermana menor de Alone y al igual que el, antigua amiga de la infancia. Poco tiempo después tres santos de plata regresan de una misión en Italia dando la noticia que Hades ha despertado en ese lugar y da comienzo la guerra santa.:
genere:shojo
episodis:13
- La historia toma lugar en el Japón actual, y lo diferente a la realidad, son 7 reyes combatiendo entre ellos, y el destino de un chico que termina entre estas batallas de extrañas habilidades. "El rey rojo" Suoh Mikoto, que lidera HOMRA y "El rey azul" Munakata Reisi que lidera el Sector 4, ambos persiguiendo al sospechoso de cierto caso, Isana Yashiro, quien tiene que enfrentarlos uno tras otro. Sin embargo, Shiro, quien no es culpable, huirá de una y de otra forma de ambos grupos sin siquiera saberlo. Y entonces, apareciendo frente a Shiro, está un chico de largo cabello vistiendo completamente de negro, Yatogami Kuroh. Con ese encuentro, el destino de Shiro esta ahora adelantándose...:
HiKuGakupo- Chappy
- Nombre de missatges : 29
Reiatsu : 26
Edat : 25
Ubicació : per palma
Aquí les meves propostes:
Ergo Proxy
Gènere: Cyberpunk, Misteri, Suspens, Drama, Psicològic, Ciència Ficció.
Episodis: 23
Estat: No vista
Argument:
Guilty Crown
Gènere: Acció, Fantasia, Drama, Ciència Ficció, Romanç.
Episodis: 22
Estat: Vista
Argument:
True tears
Gènere: Drama, Romanç, Slice of life
Episodis: 13
Argument:
Ergo Proxy
Gènere: Cyberpunk, Misteri, Suspens, Drama, Psicològic, Ciència Ficció.
Episodis: 23
Argument:
- Spoiler:
- Pren lloc a la ciutat en forma de cúpula anomenada Romdou, construïda per protegir els seus habitants de l'ambient devastador en el qual el planeta Terra ha caigut. Allà, els humans i androides, anomenats AutoRaves, conviuen en pau sota un sistema completament administratiu. Tal utopia es veu afectada per una sèrie d'assassinats comesos per AutoRaves fora de control infectats amb el virus Cogito, la qual cosa posa en perill el delicat balanç de l'ordre social. Mentre tant, el govern dirigeix experiments ocults d'una forma humanoide anomenada Proxy, la qual es creu té la clau per a la supervivència de l'espècie humana.
Guilty Crown
Gènere: Acció, Fantasia, Drama, Ciència Ficció, Romanç.
Episodis: 22
Estat: Vista
Argument:
- Spoiler:
- 25 de desembre de 2029. El virus extraterrestre anomenat Apocalipsis s'estén i enfonsa a Japó en un estat de caos apodant-lo com "Lost Christmas". Després de la tragèdia una organització internacional coneguda com GHQ (Caserna General) intervé aplicant la llei marcial i restaura l'ordre al Japó a costa de la seva independència.
Deu anys després al 2039, Shu Ouma un jove d'institut de 17 anys, coneix a Inori Yuzuriha, la vocalista d'Egoist, un popular grup, mentre visitava un dels seus llocs favorits de camí a casa. En aquesta trobada, Shu descobreix que Inori és membre dels Undertakers, un grup de resistència que té per objectiu alliberar Japó del GHQ amb els que s'unirà i obtindra per accident un grandiós poder, conegut com "El poder del Rei".
True tears
Gènere: Drama, Romanç, Slice of life
Argument:
- Spoiler:
- La història és centra en un noi anomenat Shinichiro Nakagami que té habilitat com a dibuixant. Viu amb els seus pares, i amb una companya de classe, Hiromi Yuasa, després que els pares d'ella morissin. Shinichiro la coneix des que eren petits, però sent que des que ella hi viu, la seva actitud ha canviat. A l'escola, coneix a una noia estranya trucada Noe Isurugi qui li fa una "maledicció". Poc després, s'acostarà a ella i entaularan una amistat. Shinichirō també sol estar la majoria del temps amb els seus dos amics d'infància Miyokichi Nobuse i Aiko Endo. Aiko està enamorada d'Shinichirō però ell pensa que ella i el seu amic Miyokichi tenen un profund romanç el que fa que hagin dificultats entre ells.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Doncs les meves propostes són:
Magic Kaito
Gènere: Aventura, Acció, Romanç i Comèdia
Episodis: 12
Opinió: L'anime no l'he vist, però si que he llegit el manga. La sèrie va sobre els orígens de Kaito Kid i algunes de les seves aventures. És una sèrie amb molt humor, molt més que el Detectiu Conan.
Argument:
Blood C
Gènere: Acció, Sobrenatural, Terror, Gore i Tragèdia
Episodis:12
Opinió: Només he vist el primer capítol i em va agradar força^^ Crec que és una mica gore, però té bona pinta
Argument:
Angel Beats
Gènere: Acció, Drama, Comèdia, Fantasia i Romanç.
Opinió: No l'he vist, però molts heu dit que està molt bé
Argument:
Magic Kaito
Gènere: Aventura, Acció, Romanç i Comèdia
Episodis: 12
Opinió: L'anime no l'he vist, però si que he llegit el manga. La sèrie va sobre els orígens de Kaito Kid i algunes de les seves aventures. És una sèrie amb molt humor, molt més que el Detectiu Conan.
Argument:
- Spoiler:
- Kaito Kuroba es un estudiante de instituto con casi 17 años de edad y aficionado a la magia. Lo que él no sabe es que su difunto padre, Toichi Kuroba, llevaba una vida secreta como Kaito Kid ("Kaito" es un juego de palabras entre "Kaitou" que significa "ladrón" y el nombre japonés "Kaito", jugando con la pronunciación, y "Kid", niño), un ladrón de guante blanco que usaba la magia para cometer sus robos. Frecuentemente se le llamaba "Ladrón Fantasma" por la policía japonesa, ya que "aparecía y desaparecía de la nada" y era casi imposible capturarle. Un día Kaito Kuroba descubre una habitación secreta a la que se accedía a través de un cuadro con la imagen de su padre. En esa habitación descubre el traje de ladrón que usaba su padre para cometer sus robos, por lo que decide ponérselo e ir al lugar donde un falso Kaito Kid daría su próximo golpe, ya que éste último lo había anunciado antes.
Blood C
Gènere: Acció, Sobrenatural, Terror, Gore i Tragèdia
Episodis:12
Opinió: Només he vist el primer capítol i em va agradar força^^ Crec que és una mica gore, però té bona pinta
Argument:
- Spoiler:
- La historia es acerca de la vida que lleva una estudiante de segundo año de preparatoria, llamada Saya Kisaragi. Ella lleva una vida feliz en una aldea remota con su padre; es muy alegre y amable siempre que va de camino a la escuela entona una canción que ella misma inventó. Es hija de una sacerdotisa y vive en un templo que cuida junto a su padre.su madre cuando aún se encontraba con vida luchaba con los que llama "Furukimono", que son monstruos que devoran a los humanos, por lo que los cazaba para así poder proteger a la gente del pueblo, a sus amigos y a su padre. Saya y su padre no saben cocinar , así que su comida es preparada por Fumito-san, que estudio en el mismo colegio de su padre. A ella le encanta el café y le gusta mucho los "Guimauve" que Fumito-san le prepara. Ella tiene un carácter despistado por eso no se da cuenta de los sentimientos de afecto que algunos chicos de la serie sienten por ella
Angel Beats
Gènere: Acció, Drama, Comèdia, Fantasia i Romanç.
Opinió: No l'he vist, però molts heu dit que està molt bé
Argument:
- Spoiler:
- La historia sigue a Otonashi, un adolescente que tras morir despierta en el patio de un gigantesco colegio y sin recordar nada sobre su vida excepto su apellido. Al despertar encuentra a su lado a una chica llamada Yuri quien le explica que ya está muerto, ese lugar es el Otro Mundo y lo invita a unirse a la Shinda Sekai Sensen (SSS) o Frente del mundo de los muertos (Nombre en turno), una organización que ella fundó y dirige para poder luchar contra Dios y encontrar una solución lógica a su ya ilógica existencia en ese mundo —el lugar donde ocurre la serie es una contraparte del purgatorio, mientras que en el purgatorio uno paga sus pecados, en este lugar se cumplen los deseos inconclusos—.
Este mundo esta compuesto por una típica escuela pública con unas grandes instalaciones deportivas, además; aquí las personas no pueden morir, si lo hacen simplemente reviven. Los miembros de SSS con memorias de la vida tienen como su único enemigo en la escuela a la presidente del consejo, Tenshi (Ángel), un ser con poderes sobrenaturales que se encarga de mantener el orden en la escuela. Cualquiera que obedezca a Tenshi, se comporte como un estudiante normal o alcance a realizar en este mundo paralelo todos los deseos que no pudo cumplir mientras estaba con vida, desaparecerá y volverá a su ciclo de reencarnaciones, quedando así en la escuela sólo almas con conflictos internos que no pueden alcanzar “la luz”. El destino de los desaparecidos se muestra como fatal a los ojos de los miembros del SSS ya que Yuri sostiene que las almas reencarnan al desaparecer, pero al existir tan numerosa cantidad de especies es más probable que un alma reencarne como una pulga acuática o un alga de coral antes de volver a ser humano.
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara