Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
WoW - segona part
+4
Wely Gin
shikamaru23
Haok-X
Kami
8 participantes
Pàgina 1 de 1
WoW - segona part
Uep!
Sembla que el millor que podem fer és quedar-nos en el servidor Molten-wow, regne Frostwolf.
Creació de compte: https://www.molten-wow.com/support/tos/reg/#tos
Descàrrega del client https://drive.google.com/file/d/0B9FFSTFDB_NtbkdIZ2NQbmFZTjA/view?usp=sharing
Començar a jugar
Salut!
Sembla que el millor que podem fer és quedar-nos en el servidor Molten-wow, regne Frostwolf.
Creació de compte: https://www.molten-wow.com/support/tos/reg/#tos
Descàrrega del client https://drive.google.com/file/d/0B9FFSTFDB_NtbkdIZ2NQbmFZTjA/view?usp=sharing
Començar a jugar
- Spoiler:
Una vegada a dins, heu de triar facció (Aliança), raça, classe i nom.
La raça defineix l'aspecte que tendrà el teu personatge, i alguns bonus que et poden ajudar (tampoc són tan importants).
La classe defineix què faràs: et dedicaràs a pegar amb espases enormes con un guerrer? Curaràs amb poders sagrats com un sacerdot? Et transformaràs en animals com un druida?
Cada raça té unes classes disponibles (per exemple, no et pots fer un Elfo de la Noche de classe Paladín).
Aquesta decisió és final. No es pot canviar en el futur.
Així que podeu començar a llegir què vos faria més ganes fer. Cada classe pot exercir diferents rols. Per exemple, un guerrer pot dedicar-se a fer mal als enemics (DPS) o a aguantar els seus cops (Tank); un sacerdot pot dedicar-se a tirar màgies per fer mal (DPS-Caster) o per curar (Healer). Això és l'especialització, es decideix més endavant en l'aventura i es pot canviar (de fet es poden tenir dues especialitzacions).
Finalment, existeixen les professions. Es distingeixen entre les primàries i les secundàries. S'han de triar dues professions primàries (n'hi ha que van emparellades, per exemple: mineria i forja, o herboristeria i alquímia). Les quatre professions secundàries són comunes per a tothom: primers auxilis, cuina, pesca i arqueologia. Aquí teniu una guia de les professions: http://eu.battle.net/wow/es/profession/ http://eu.battle.net/wow/es/forum/topic/1710175206,.
Afsio | Banknana | Guerrer | Mineria | Ferreria |
Gooraa | Gooraa | Pícar | ||
Haruren | Layla | Caçadora | ||
Kyhle | Kami | Paladí | ||
Magixart | Art | Mag | ||
Nafigami | Nafi | Xaman | ||
Radiador | Haok | Sacerdot | ||
Rasdael | Welysabet | Caçadora | Desuell | Pelleteria |
Sobrassada | Minato | Druida | Mineria | Joieria |
Ukihana | Hanako | Sacerdotessa | Sastreria | Encantament |
Vonbrunnen | Samael | Bruixot |
Salut!
Editat per darrera vegada per Minato el Ds 15 Nov 2014 - 2:38, editat 1 cop en total
Re: WoW - segona part
I ja que hi som, ens podríem repartir un poquet les professions (tot i que tampoc passa res si ens repetim, però hauríem de mirar de triar les professions que siguin millors pels vostres personatges i pel clan en general).
Jo m'he fet sastre i encantamientos! (ja puc fer bosses de 6 caselles )
Jo m'he fet sastre i encantamientos! (ja puc fer bosses de 6 caselles )
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
He aconseguit entrar-hi canviant el realmlist (menosmal), al final m'he fet un Chaman perqué algú m'ha robat el Paladin ¬¬ Encara no m'he plantejat lo de les professions i no en tinc ni idea de quina va millor pel chaman. Comencem per: quines no s'ha agafat ningú encara?
Merci per tot Minato!
Merci per tot Minato!
Kenpachi Nafi escrigué:He aconseguit entrar-hi canviant el realmlist (menosmal), al final m'he fet un Chamanperqué algú m'ha robat el Paladin¬¬ Encara no m'he plantejat lo de les professions i no en tinc ni idea de quina va millor pel chaman. Comencem per: quines no s'ha agafat ningú encara?
Merci per tot Minato!
No passa res si repetim un poc, com que el servidor és x3, fàcilment podem pujar un alter i aconseguir-ho tot. Sinó, com que està ple de jugadors, ens podem posar a mendigar.
Kenpachi Nafi escrigué:He aconseguit entrar-hi canviant el realmlist (menosmal), al final m'he fet un Chamanperqué algú m'ha robat el Paladin¬¬ Encara no m'he plantejat lo de les professions i no en tinc ni idea de quina va millor pel chaman. Comencem per: quines no s'ha agafat ningú encara?
Merci per tot Minato!
Així canvies, casi li hauries d'agrair. Casi.
Però jo al 55 el penso abandonar vilment.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Me posat a jugar avui i tal fins que de buenro m'ha fet fora i em passa això
- Spoiler:
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
D'acord!
Tots hem començat amb les professions, aquí teniu una petita guia amb les millors passes per fer-les pujar ràpidament http://wowalism.com/wow-professions/index.html
Llavors, a partir de nivell 10 podíem triar d'especialització amb els talents. Podeu trobar guies pel que hagueu triat a través de Google fàcilment, però si no les trobeu vos puc ajudar . Per exemple, podeu buscar "molten wow warrior fury cata" (molten wow: nom de servidor, warrior: classe, fury: especialització, cata: expansió del joc, també coneguda com a 4.3.4). Aquestes guies també vos indicaran quines habilitats fer servir, quin tipus d'objecte heu d'agafar (per exemple, espíritu o agilidad), etc.
Salut!
Tots hem començat amb les professions, aquí teniu una petita guia amb les millors passes per fer-les pujar ràpidament http://wowalism.com/wow-professions/index.html
Llavors, a partir de nivell 10 podíem triar d'especialització amb els talents. Podeu trobar guies pel que hagueu triat a través de Google fàcilment, però si no les trobeu vos puc ajudar . Per exemple, podeu buscar "molten wow warrior fury cata" (molten wow: nom de servidor, warrior: classe, fury: especialització, cata: expansió del joc, també coneguda com a 4.3.4). Aquestes guies també vos indicaran quines habilitats fer servir, quin tipus d'objecte heu d'agafar (per exemple, espíritu o agilidad), etc.
Salut!
Hola!
M'agradaria entrar en el grup del wow del grupal, no en se molt pero em fa ilusio
Encara es pot o ja es una mica tard?
M'agradaria entrar en el grup del wow del grupal, no en se molt pero em fa ilusio
Encara es pot o ja es una mica tard?
shikamaru23- Jigokucho
- Nombre de missatges : 17
Reiatsu : 28
Edat : 27
El hit que tots estaveu esperant!
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Aviam, l'he liat una mica, no podia amb el Chaman m'avorreix i m'he tornat a fer un Paladí, ja que el Kami l'abandonarà a lvl 55. A més un home només entrar em va donar 50joros del free, és una senyal.
Estic a lvl 9 però amb el x3 no crec que tardi en pillar-vos, si em foto un bon vici.
Nick: Ynata
Estic a lvl 9 però amb el x3 no crec que tardi en pillar-vos, si em foto un bon vici.
Nick: Ynata
Wely Gin escrigué:El hit que tots estaveu esperant!
Ho peta moooooooooolt!!! Putos murlocs, són capaços d'inspirar poemes èpics!
Tot i que li lleva punts que els cantants siguin de la Horda
Hanako- Administrador
Bones festes!!
Si aneu aquí: https://www.molten-wow.com/ny2015/ us donen un regal (un per compte).
Pensau que podeu votar pel servidor (ni que treballés per ells... ¬¬) per obtenir cosetes xaxis.
Si aneu aquí: https://www.molten-wow.com/ny2015/ us donen un regal (un per compte).
Pensau que podeu votar pel servidor (ni que treballés per ells... ¬¬) per obtenir cosetes xaxis.
Per fi ja m'he pogut unir al wow
Em dic MeinaUchiha i soc una maga, de moment estic al nivell 10 i aveure si us puc atrapar (aveure si tinc sort)
P.D: Em sap greu, pero com veu poder comprovar ahir, segurament m'hauteu d'ajudar força, soc vastant dolenta en aquests jocs u.u
Em dic MeinaUchiha i soc una maga, de moment estic al nivell 10 i aveure si us puc atrapar (aveure si tinc sort)
P.D: Em sap greu, pero com veu poder comprovar ahir, segurament m'hauteu d'ajudar força, soc vastant dolenta en aquests jocs u.u
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Benvinguda a la droga! Pel que necessitis intentarem ajudar-te, que per això estem!
Hanako- Administrador
Bé, ja heu vist tots que el servidor ha petat dels set costats dues vegades.
Ara ja es poden tornar a recuperar els comptes (https://www.molten-wow.com/recovery/), però encara no jugar.
Estic considerant utilitzar una alternativa a skype per parlar, ja que és una merda (sempre hi ha gent que es queda fora de les trucades i tal), es sent tot el que passa a casa teva i sembla que el host té sempre lagasso.
He utilitzat Teamspeak en el passat, i vabastant molt bé. Li donem una oportunitat? És bastant senzill d'utilitzar i a sobre pots triar una tecla per poder parlar (tipus "walkie-talkie") o establir un nivell de veu a partir del qual s'activa el micro.
I... bé, esperem que ara puguem jugar tranquilament, Jo no sé si vull repetir druida, si vull agafar-me guerrer o què xD
Tampoc té massa importància si repetim classes :P, mentre tinguem com a mínim un healer i un tank (que crec que ho solucionam amb la Hanako i jo). I si algú altre vol ser healer o tank que ho sigui, eh!? Millor encara, perquè així podríem créixer un poc més!!
Encara que... crec que ens podrem crear múltiples personatges per compte xD (i jo en tinc 4 xDDD)
Ara ja es poden tornar a recuperar els comptes (https://www.molten-wow.com/recovery/), però encara no jugar.
Estic considerant utilitzar una alternativa a skype per parlar, ja que és una merda (sempre hi ha gent que es queda fora de les trucades i tal), es sent tot el que passa a casa teva i sembla que el host té sempre lagasso.
He utilitzat Teamspeak en el passat, i va
I... bé, esperem que ara puguem jugar tranquilament, Jo no sé si vull repetir druida, si vull agafar-me guerrer o què xD
Tampoc té massa importància si repetim classes :P, mentre tinguem com a mínim un healer i un tank (que crec que ho solucionam amb la Hanako i jo). I si algú altre vol ser healer o tank que ho sigui, eh!? Millor encara, perquè així podríem créixer un poc més!!
Encara que... crec que ens podrem crear múltiples personatges per compte xD (i jo en tinc 4 xDDD)
Per a mi no hi ha cap problema en canviar. Com bé dius, l'skype té aquest problema, que va molt lagejat i se sent si a casa teva tenen la tele encesa, si vols menjar o el que sigui i haver d'anar mutejant tota l'estona arriba a fer-se pesat. Ho podem provar si esteu tots d'acord, ara, que ens hauràs de fer un video-tutorial sobre com es va servir el teamspeak aquest.
A mi me la pela d'una manera astral ser healer o no, si ningú es vol endinsar dins els camps meravellosos de la curació doncs ho seguiré fent jo. Ara, no vull ser mago, els magos són xusma
PD: És broma Art, i ho saps, però si no tens l'esbirro de pedra no vull jugar amb tu.
A mi me la pela d'una manera astral ser healer o no, si ningú es vol endinsar dins els camps meravellosos de la curació doncs ho seguiré fent jo. Ara, no vull ser mago, els magos són xusma
PD: És broma Art, i ho saps, però si no tens l'esbirro de pedra no vull jugar amb tu.
Hanako- Administrador
El molten em trolleja i no em deixa recuperar el compte però bueno, ja ho aconseguiré, espero XD
Respecte a lo del TS em sembla molt be, el vaig fer servir fa anys (ja ni recordo com va) però és veritat que és molt més lleuger que el Skype i no laggueja. Tot i que si estem en mazmorra potser serà un conyàs anar picant el botó per parlar cada cop, però bueno ja ens hi acostumarem.
Respecte a lo del TS em sembla molt be, el vaig fer servir fa anys (ja ni recordo com va) però és veritat que és molt més lleuger que el Skype i no laggueja. Tot i que si estem en mazmorra potser serà un conyàs anar picant el botó per parlar cada cop, però bueno ja ens hi acostumarem.
Utilitzem un servidor que es diu "Publico", que esta hostejat a Madrid. Si utilitzeu el buscador el trobareu.