Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 575
+5
Takiko
Kenpachi Nafi
IchigoBankai
Haok-X
Hanako
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 575
La lluita entre l'Sternritter V, proclamat el més fort i el Zaraki Kenpachi continua! Quins girs donarà la batalla? Finalment, sembla que l'Sternritter comença a gaudir de la lluita amb el Capità Zaraki.
Una lluita emocionant que podreu gaudir a Bleach 575, titulat The Killers High en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/04/bleach-575.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 575
Bueno bueno bueno això promet, però haig de dir, que esta tan clar el resultat que em resulta avorrit, ja que sent el Tite tots sabem que un Shinigami no mor i a més, després d'haver matat a l'antiga Kenpachi per fer-se mes fort. Però la lluita com a minim sembla intensa i tal, espero que puguem disfrutar de una bona lluita.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Tot el capítol perquè el Kenpachi es llevi el pegat de l'ull. Em va agradar més l'anterior...
Les primeres pàgines amb els Quincys són puto relleno, però com a mínim he rigut amb el Pepe (Només perquè es diu Pepe i m'ha recordat al Pepe del Samael). Després que si l'Isane està viva quan el que ens interessa saber és si el Rose i el Kensei estan vius. La resta del capítol les rallades mentals del Quincy.
Vinga Kenpachi, ja tardes a carregar-te'l.
Les primeres pàgines amb els Quincys són puto relleno, però com a mínim he rigut amb el Pepe (Només perquè es diu Pepe i m'ha recordat al Pepe del Samael). Després que si l'Isane està viva quan el que ens interessa saber és si el Rose i el Kensei estan vius. La resta del capítol les rallades mentals del Quincy.
Vinga Kenpachi, ja tardes a carregar-te'l.
Hanako- Administrador
apareix un quincy que sembla simpàtic, curiós xD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
El Pepe aquest apunta maneres, segur que no torna a sortir. Tite t'estimem
Sé que no aporten res però m'encanten aquests capítols, Kenpachi all capitol long, gràcies Tite.
Sé que no aporten res però m'encanten aquests capítols, Kenpachi all capitol long, gràcies Tite.
Pepe Molt bo Tite!
Quant al capitol, altre cop poc a dir. Ha estat bé, però más de lo mismo.M'ha fet gràcia el Quincy que es pareix a l'Aizen però més metrosesuá.
Quant al capitol, altre cop poc a dir. Ha estat bé, però más de lo mismo.M'ha fet gràcia el Quincy que es pareix a l'Aizen però més metrosesuá.
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Per fi es mostra per complet aquest Quincy misteriós, en Pepe... sembla que l'hagi posat el nom en Samael. El seu poder per si no ho recordeu és que pot manipular cossos com si fossin titelles. Va ser el qui va controlar a en Rin i en Jidanbo per destruir la base de la 12a divisió. En vers el seu poder em mullo i dic que és l'Sternritter C, The Control.
Potser ara en Nakk le Vaar està preparat per lluitar contra el Mayuri, espero que s'afanyi i així poguem veure una batalla èpica.
En quant al Kenpachi i en Greemy poc a dir, encara estan en rollito parlant, però per fi en Greemy mostra la seva vertadera personalitat, pot molar i finalment tinc dubtes de la traducció, perquè a la traducció de mangapanda deia que "ell" ho esta començant a gaudir-ne mentres mostra en primer plà la seva zanpakuto. Aquest "ell" per mi es refereix a la seva espasa, ja que li està parlant de tú a tú a en Greemy. Si és així, la setmana que ve escoltarem per fi el nom de la seva zanpakuto i el poder que conté.
- Spoiler:
Potser ara en Nakk le Vaar està preparat per lluitar contra el Mayuri, espero que s'afanyi i així poguem veure una batalla èpica.
En quant al Kenpachi i en Greemy poc a dir, encara estan en rollito parlant, però per fi en Greemy mostra la seva vertadera personalitat, pot molar i finalment tinc dubtes de la traducció, perquè a la traducció de mangapanda deia que "ell" ho esta començant a gaudir-ne mentres mostra en primer plà la seva zanpakuto. Aquest "ell" per mi es refereix a la seva espasa, ja que li està parlant de tú a tú a en Greemy. Si és així, la setmana que ve escoltarem per fi el nom de la seva zanpakuto i el poder que conté.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
El següent capítol promet molt, espero que no ens facin una trolejada i ens passin amb un altre personatge
Nina-chan- Guardià de la porta
- Nombre de missatges : 76
Reiatsu : 41
Edat : 27
Eric, de cada dia estic més segura que ets una enciclopèdia Quincy amb potes. Jo ni recordava que havia aparegut la sabata d'aquest tio! És més, ni tan sols em sé el nom del Quincy que s'assembla a l'Aizen! Com pot ser que t'ho sàpigues tot?
Està confirmat que sigui el C? Es va dir?
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Està confirmat que sigui el C? Es va dir?
Shizen Eriksen escrigué:...En vers el seu poder em mullo i dic que és l'Sternritter C, The Control...
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
La veritat és que no tenc gaire cosa a dir... La lluita s'ha posat emocionant, i espero que els dos quincys aquests surtin d'aquí poc, que si espera gaire... els haurem oblidat xD
Ha estat molt millor que el de la setmana passada, que va ser molt curt, però aquest també et deixa amb les ganes de que sigui la setmana següent.
Hauré de buscar o fer-me un esquema dels quincys, perquè si no em perdo
Ha estat molt millor que el de la setmana passada, que va ser molt curt, però aquest també et deixa amb les ganes de que sigui la setmana següent.
Hauré de buscar o fer-me un esquema dels quincys, perquè si no em perdo
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Hanako escrigué:Eric, de cada dia estic més segura que ets una enciclopèdia Quincy amb potes. Jo ni recordava que havia aparegut la sabata d'aquest tio! És més, ni tan sols em sé el nom del Quincy que s'assembla a l'Aizen! Com pot ser que t'ho sàpigues tot?
Jo no és que no recordés la sabata del tio, jo és que directament m'he perdut en la meitat del que ha dit l'Eric xD Definitivament és una enciclopèdia de Bleach amb potes.
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Soc l'únic que esta hiperemocionat per que cada cop falta menys per al shikai d'en Zaraki? eh, eh eh?
Puto Eric, sabent-ho tot sempre...
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Ifrit escrigué:Soc l'únic que esta hiperemocionat per que cada cop falta menys per al shikai d'en Zaraki? eh, eh eh?
Jo t'enteeeeeeenc! I el puto Tite que ho estira i ho estira... que surti ja el shikai!
Ja li hem dit al cani que li buscaràs una novia, que és massa malaltís lo seu amb Bleach i els Quincys.